Ухвала
від 05.08.2015 по справі 904/5134/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

05.08.15р. Справа № 904/5134/15

Суддя господарського суду Дніпропетровської області Владимиренко І.В. розглянувши справу

Кредитор: Товариство з обмеженою відповідальністю "АРДА-ТРЕЙДИНГ", м. Синельникове Дніпропетровська область

Боржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АКВАВИТ" (49083, м. Дніпропетровськ, вул. Собінова, 1; ЄДРПОУ 36841030)

про визнання банкрутом

Відомості про сторін та учасників судового процесу:

від боржника: представник ліквідатора Домашовець К.О. дов. № б/н від 23.06.2015р.

від ТОВ "Арда-Трейдинг": не з'явився

від ДПІ в Амур-Нижньоднірпровському районі м. Дніпропетровська: не з'явився

ВСТАНОВИВ:

Постановою господарського суду Дніпропетровської області від 30.06.15р. Товариство з обмеженою відповідальністю "АКВАВИТ" (49083, м. Дніпропетровськ, вул. Собінова, 1; ЄДРПОУ 36841030) визнано банкрутом. Відкрито ліквідаційну процедуру у справі строком на 3 місяці. Ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "АКВАВИТ" призначено голову ліквідаційної комісії Черненченко Дениса Альбертовича (ідентифікаційний номер 3162414897; адреса: 49000, м. Дніпропетровськ, вул. Аеродром, 8, кв. 31). Призначено судове засідання для розгляду реєстру вимог кредиторів на 11.08.15 р. о 10:00.

Ухвалою суду від 22.07.15р. виправлено описку в резулятивній частині постанови господарського суду Дніпропетровської області від 30.06.2015р. по справі № 904/5134/15, вказавши вірну дату судового засідання для розгляду реєстру вимог кредиторів, а саме: Призначити судове засідання для розгляду реєстру вимог кредиторів на 05.08.15 р. о 10:00.

28.07.15р. до господарського суду Дніпропетровської області від Державної податкової інспекції в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська головного управління ДФС у Дніпропетровській області надійшло клопотання, в якому остання просить суд зобов'язати ліквідатора надати до Державної податкової інспекції в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська головного управління ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово-господарської діяльності і бухгалтерського обліку та не затверджувати звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс по справі № 904/5134/15 до проведення Державною податковою інспекцією в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська головного управління ДФС у Дніпропетровській області.

Ухвалою суду від 29.07.15р. клопотання Державної податкової інспекції в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська головного управління ДФС у Дніпропетровській області про зобов'язання ліквідатора надати до Державної податкової інспекції в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська головного управління ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово-господарської діяльності і бухгалтерського обліку та не затверджування звіту ліквідатора та ліквідаційного баланс по справі № 904/5134/15 до проведення Державною податковою інспекцією в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська головного управління ДФС у Дніпропетровській області прийнято до розгляду. Призначено засідання суду на 05.08.2015р. об 10:00.

03.08.2015р. від ліквідатора до суду надійшов супровідний лист № 03/08 до якого додано реєстр вимог кредиторів .

Судом реєстр вимог кредиторів прийнятий до розгляду.

В судове засідання 05.08.15р. представники ТОВ "АРДА-ТРЕЙДИНГ", ДПІ в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська головного управління ДФС у Дніпропетровській області не з'явилися, причин неявки суду не повідомили, про час і місце судового засідання повідомлені своєчасно та належним чином.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши представника ліквідатора, судом встановлено наступне.

Відповідно до ч. 4 ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а саме найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом; найменування господарського суду, в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство; дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; відомості про ліквідатора (ліквідаційну комісію).

Кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом.

Згідно абз. 2, 3 ч. 6 ст.. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" заяви з вимогами конкурсних кредиторів або забезпечених кредиторів, у тому числі щодо яких є заперечення боржника чи інших кредиторів, розглядаються господарським судом у попередньому засіданні суду. За наслідками розгляду зазначених заяв господарський суд ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів.

Відповідно до ч. 2 ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у попередньому засіданні господарський суд розглядає всі вимоги кредиторів, у тому числі щодо яких були заперечення боржника і які не були внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, а також ті, що визнані боржником та внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, і вирішує питання про його затвердження.

Згідно з наданим ліквідатором реєстром вимог кредиторів, до реєстру включені вимоги наступних кредиторів:

1.Товариство з обмеженою відповідальністю "АРДА-ТРЕЙДИНГ" у розмірі 400 000,00 грн. (4 черга задоволення).

Таким чином, господарський суд вважає за необхідне затвердити реєстр вимог кредиторів ТОВ "АКВАВИТ" з вимогами наступних кредиторів:

1.Товариство з обмеженою відповідальністю "АРДА-ТРЕЙДИНГ" у розмірі 400 000,00 грн. (4 черга задоволення).

За результатами розгляду вимог кредиторів господарський суд виносить ухвалу, в якій зазначаються: розмір та перелік усіх визнаних судом вимог кредиторів, які вносяться розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів; розмір та перелік не визнаних судом вимог кредиторів; дата проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів; дата підсумкового засідання суду, на якому буде винесено ухвалу про санацію боржника чи постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство або ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду, яке має відбутися у строки, встановлені частиною другою статті 22 цього Закону.

Також в судовому засіданні 05.08.15р. судом розглянуто клопотання ДПІ в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська головного управління ДФС у Дніпропетровській області та встановлено наступне.

Відповідно до вимог частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" передбачено, що завданнями органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством (далі - податки, інші платежі).

Відповідно до статті 8 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об`єднані державні податкові інспекції виконують такі функції, зокрема: здійснюють контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів); забезпечують облік платників податків, інших платежів, правильність обчислення і своєчасність надходження цих податків, платежів, а також здійснюють реєстрацію фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів; контролюють своєчасність подання платниками податків бухгалтерських звітів і балансів, податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням податків, інших платежів, а також перевіряють достовірність цих документів щодо правильності визначення об'єктів оподаткування і обчислення податків, інших платежів; забезпечують облік платників податків, інших платежів, правильність обчислення і своєчасність надходження цих податків, платежів, а також здійснюють реєстрацію фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів; контролюють своєчасність подання платниками податків бухгалтерських звітів і балансів, податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням податків, інших платежів, а також перевіряють достовірність цих документів щодо правильності визначення об'єктів оподаткування і обчислення податків, інших платежів;

Відповідно до пункту 11.3 Наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2011р. № 1588 "Про затвердження порядку обліку платників податків і зборів" у разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 (до яких відноситься судове рішення про порушення провадження у справі про банкрутство) органом державної податкової служби приймається рішення про проведення документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі. Призначається та розпочинається перевірка у такі строки: протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим.

В той же час згідно з пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.

Відповідно до п 78.1. п. 78.1.7. ст. 78 Податкового Кодексу України, документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків;

Згідно п. 78.4. ст. 78 Податкового Кодексу України, про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом.

Однак, як вбачається з матеріалів справи, ДПІ в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська головного управління ДФС у Дніпропетровській області не було надано суду документальних доказів, а саме наказу про проведення документальної позапланової перевірки.

Саме після прийняття даного наказу керівником і починається документальна позапланова перевірка та з цього моменту податкова має право витребувати з посадових осіб (ліквідатора) боржника документи фінансово - господарської діяльності та бухгалтерського обліку ТОВ "АКВАВИТ" за період його діяльності.

ДПІ в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська головного управління ДФС у Дніпропетровській області не було надано суду підтвердження того, що вона зверталась до посадових осіб (ліквідатора) боржника з вимогою про надання документів фінансово - господарської діяльності та бухгалтерського обліку ТОВ "АКВАВИТ" за період його діяльності, що суперечить вимогам ст.. 38 ГПК України.

Отже виходячи з вищенаведеного, суд вважає за потрібне клопотання ДПІ в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська головного управління ДФС у Дніпропетровській області залишити без задоволення у зв'язку з ненаданням податковою наказу керівника про проведення документальної позапланової перевірки та звернення до посадових осіб (ліквідатора) боржника з проханням про надання документів фінансово - господарської діяльності та бухгалтерського обліку для проведення перевірки.

Щодо вимоги ДПІ в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська головного управління ДФС у Дніпропетровській області про не скорочування термін ліквідаційної процедури, не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/5134/15 до проведення ДПІ в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська головного управління ДФС у Дніпропетровській області позапланової перевірки ТОВ "АКВАВИТ" суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.

Тому, суд не вбачає підстав для задоволення клопотання ДПІ в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська головного управління ДФС у Дніпропетровській області щодо не скорочування термін ліквідаційної процедури, не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/5134/15 до проведення ДПІ в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська головного управління ДФС у Дніпропетровській області позапланової перевірки ТОВ "АКВАВИТ", оскільки у податковою є достатньо часу для проведення відповідних до законодавства дій.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 1, 23, 25, 38, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 2, 78, 82 Податкового кодексу України, ст.86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

УХВАЛИВ:

Затвердити реєстр вимог кредиторів у справі про банкрутство ТОВ "АКВАВИТ" з вимогами наступних кредиторів:

1.Товариство з обмеженою відповідальністю "АРДА-ТРЕЙДИНГ" у розмірі 400 000,00 грн. (4 черга задоволення).

Клопотання ДПІ в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська головного управління ДФС у Дніпропетровській області залишити без задоволення.

Зобов'язати:

Ліквідатора - після закінчення ліквідаційної процедури надати суду звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, реєстр вимог кредиторів, всі документи, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури, повідомити всіх виявлених кредиторів про час і місце судового засідання, докази повідомлення надати суду.

Копію ухвали направити: кредиторам, ліквідатору, ДПІ в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська головного управління ДФС у Дніпропетровській області.

Суддя І.В. Владимиренко

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення05.08.2015
Оприлюднено12.08.2015
Номер документу48069420
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/5134/15

Ухвала від 15.09.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 27.08.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 05.08.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 29.07.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 22.07.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 20.07.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 20.07.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Постанова від 30.06.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 23.06.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 16.06.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні