Ухвала
від 09.08.2012 по справі 19/125-21/143/06-25/84/09-21/24/09
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Запорізької області

УХВАЛА

про відкладення розгляду справи

09.08.12 Справа № 19/125-21/143/06-25/84/09-21/24/09

Заявник -Виконавчий комітет ОСОБА_1 міської ради Запорізької області (71112, Запорізька область, м. Бердянськ, пл. 1 Бердянської Ради, 2)

Кредитори:

1. Управління Пенсійного Фонду України в м. Бердянську та ОСОБА_1 районі Запорізької області (71102, Запорізька область, м. Бердянськ, пл.1 Бердянської Ради, 2)

2. Колективна аудиторська фірма В«АМКОВ» (01033, м. Київ, вул. Володимирська, 101),

3. ДК В«УкртрансгазВ» НАК В«Нафтогаз УкраїниВ» в особі філії В«Управління магістральних газопроводів В«ДонбастрансгазВ» Ялтинському ЛВУМГ (87450, Донецька область, Першотравневий район, смт. Ялта, пров. Магістральний, 2),

4. Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві і професійних захворювань Запорізької області відділенню виконавчої дирекції фонду у м. Бердянську (71112, Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Р. Люксембург, 57),

5. ОСОБА_1 міський центр зайнятості (71118, Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Комунарів, 14/2),

6. Запорізька обласна організація профспілки працівників хімічних та нафтохімічних галузей промисловості України (69044, м. Запоріжжя, пл. Профспілки, 5)

7. Бердянська ОДПІ Запорізької області (71118, Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Праці, 20)

8. ДК В«ОСОБА_2 УкраїниВ» НАК В«Нафтогаз УкраїниВ» (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 1)

9. ЗАТ В«ТрансмашВ» (01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 20)

10. ПП ОСОБА_3О.(72355, Запорізька область, Мелітопольський район, с. Семенівка, вул. Першотравнева, 130),

11. ТОВ В«ТД В«Альфа - ОСОБА_4В» (69050, м. Запоріжжя, вул. Космічна, 119),

12. ВАТ В«ЗапоріжгазВ» в особі філії - ОСОБА_1 управління по газопостачанню та газифікації (поштова адреса: 71100, Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Підгірна, 201)

Боржник - ОСОБА_1 державний завод скловолокна, м. Бердянськ Запорізької області (71116, Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Кірова, 107; код ЄДРПОУ 00205015)

банк, здійснюючий розрахунково-касове обслуговування боржника - Бердянське відділення РУ В«ПриватБанкВ» , м. Бердянськ

керуючий санацією ОСОБА_5

учасник провадження у справі про банкрутство :

1. Відділ з питань банкрутства у Запорізькій області Державного департаменту з питань банкрутства, м. Запоріжжя - припинено;

2. Фонд державного майна України, м. Київ

3. Прокуратура Запорізької області

Суддя Черкаський В.І.

За участю представників сторін:

від кредитора 1 - ОСОБА_6, довіреність № 794/13 від 23.01.2012 року;

від кредитора 4 - ОСОБА_7, довіреність № 1 від 03.01.2012 року;

від кредитора 6 - ОСОБА_2, довіреність № 5 від 16.05.12,

від кредитора 7 - ОСОБА_8М, довіреність № 4029 від 16.05.2012 року; ОСОБА_9, довіреність № 7141/10/10 від 05.07.12;

від кредитора 9 - ОСОБА_10, довіреність № 2 від 01.03.12,

від кредитора 11 - ОСОБА_4, довіреність б/н від 04.01.2012 року;

від ФДМУ - ОСОБА_11, довіреність № 13 від 04.01.2012 року;

керуючий санацією, ОСОБА_5, особисто;

присутній від ГУ юстиції у Запорізькій області, ОСОБА_12, довіреність № б/н від 15.03.12;

від боржника - ОСОБА_13, довіреність б/н від 01.01.2012 року;

від прокуратури Запорізької області - ОСОБА_14, посвідчення № 84 від 30.04.2012 року;

присутній від від ПП «АФ «Амко»- ОСОБА_15, довіреність № 3 від 06.08.12

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою від 11.07.2011 року судом клопотання комітету кредиторів (вх. 09-06/14727 від 11.07.2011) задоволено; затверджено звіт розпорядника майна про сплату послуг та понесеним витратам у ході процедури розпорядження майном за період 12.05.2011 року по 08.07.2011 року; клопотання комітету кредиторів (вх. 09-06/9594 від 29.04.2011) про введення процедури санації та призначення керуючим санацією боржника арбітражного керуючого ОСОБА_5 (вх. № 09-06/9594 від 29.04.2011) задоволено; введено процедуру санації ОСОБА_1 державного заводу скловолокна до 11 липня 2012 року; керуючим санацією ОСОБА_1 державного заводу скловолокна призначено арбітражного керуючого ОСОБА_5; зобов'язано керуючого санацією ОСОБА_5 протягом трьох місяців з дня винесення ухвали про санацію боржника надати комітету кредиторів для схвалення план санації боржника, складений у відповідності з вимогами ст. 18 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» ; зобов'язано комітет кредиторів у чотирьохмісячний строк розглянути план санації боржника; зобов'язано керуючого санацією ОСОБА_5 подати до суду схвалений комітетом кредиторів план санації і протокол його засідання на затвердження не пізніше п'яти днів з дня проведення засідання комітету кредиторів, докази погодження плану санації Державним органом з питань банкрутства.

11.10.2011 року до суду від керуючого санацією надійшли наступні документи: клопотання комітету кредиторів ОСОБА_1 державного заводу скловолокна від 06.10.2011 року, протокол зборів комітету кредиторів ОСОБА_1 державного заводу скловолокна від 06.10.2011 року, звіт керуючого санацією ОСОБА_1 державного заводу скловолокна з додатками.

Комітетом кредиторів прийнято рішення (протокол засідання комітету кредиторів від 06.10.2011 року) про дострокове припинення процедури санації боржника, оголошенням ОСОБА_1 державного заводу скловолокна банкрутом та ведення ліквідаційної процедури. У якості ліквідатора ОСОБА_1 державного заводу скловолокна рекомендувати призначити арбітражного керуючого ОСОБА_5. Доручити голові комітету кредиторів звернутись до господарського суду Запорізької області з відповідними клопотаннями.

Ухвалою від 11.10.2011 судове засідання для розгляду звіту керуючого санацією, клопотання комітету кредиторів від 06.10.2011 року про дострокове припинення процедури санації ОСОБА_1 державного заводу скловолокна та переходу до ліквідаційної процедури, призначене на 31.10.2011 року, 11 - 30.

24.10.2011 до суду надійшла пропозиція Державного органу з питань банкрутства -Державного департаменту з питань банкрутства (вих. № 216-30-20/3505 від 20.10.2011) стосовно кандидатури ліквідатора боржника. Комісія з підготовки пропозицій господарському суду пропонує ліквідатором ОСОБА_1 державного заводу скловолокна призначити арбітражного керуючого ОСОБА_5.

У засіданні 31.10.2011 року представником Фонду державного майна України надана копія листа Фонду від 28.10.2011 року № 10-17-14746.

У засіданні 31.10.2011 року керуючий санацією пояснив, що план санації не може бути наданий для погодження ФДМ України, державному органу з питань банкрутства та подальшого ухвалення судом, враховуючи проведений ним аналіз фінансово -господарського стану боржника, оцінку його активів, оцінку технічного стану та експлуатаційної придатності об'єктів боржника до подальшого використання, розгляд зазначених документів комітетом кредиторів та відсутність заяв від потенційних інвесторів щодо участі в санації боржника.

Представник ФДМ України у засіданні пояснив, що звіт керуючого санацією та додатки до нього надані для вивчення центральному апарату Фонду.

Ухвалою від 31.10.2011 року судове засідання для розгляду звіту керуючого санацією, клопотання комітету кредиторів від 06.10.2011 року про дострокове припинення процедури санації ОСОБА_1 державного заводу скловолокна та переходу до ліквідаційної процедури, призначене на 17.11.2011 року, 11 - 30.

15.11.2011 року до суду надійшла довідка СУ ГУМВС України в Запорізькій області від 10.11.2011 року стосовно справи, що порушена за фактом доведення до банкрутства боржника.

16.11.2011 року до суду надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Галаксі і ОСОБА_16В» (вх. № 09-06/23874 від 16.11.2011) про намір виступити інвестором ОСОБА_1 державного заводу скловолокна в процедурі санації.

У засіданні 17.11.2011 року представником прокуратури Запорізької області надано довідку про кримінальні справи, порушені органами прокуратури Запорізької області, за ознаками злочинів, передбачених ч.5 ст. 191 КК України.

У засіданні 17.11.2011 року надійшов лист ФДМ України від 16.11.2011 року № 10-17-15515.

У засіданні 17.11.2011 року представник ФДМ України всупереч своїм поясненням, наданим у засіданні 31.10.2011 року пояснив, що центральний апарат Фонду не отримував аналізу фінансово-господарського стану боржника, експертних висновків активів, експертних висновків щодо оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності об'єктів боржника до подальшого використання; а тому не може виконати вимоги ухвали суду від 31.10.2011 року.

Ухвалою від 17.11.2011 року суд задовольнив клопотання комітету кредиторів від 27.10.2011 року та затвердив звіт керуючого санацією (вх. № 09-06/22189 від 27.10.2011) про оплату послуг керуючого санацією та понесені витрати за період 11.07.2011 року по 24.10.2011 року; відклав судове засідання для розгляду звіту керуючого санацією, клопотання комітету кредиторів від 06.10.2011 року про дострокове припинення процедури санації ОСОБА_1 державного заводу скловолокна та переходу до ліквідаційної процедури, клопотання комітету кредиторів (вх. № 09-06/22189 від 27.10.2011), на 20.12.2011 року на 11-00. Зобов'язав, зокрема, Товариство з обмеженою відповідальністю "Галаксі і ОСОБА_16" - надати суду докази звернення у встановленому Законом України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» порядку із заявою до керуючого санацією про участь у санації боржника та свої пропозиції щодо санації (план санації), документи, які посвідчують правовий статус (копії - до справи), витяг відносно ТОВ "Галаксі і ОСОБА_16" з Єдиного державного реєстру щодо юридичних осіб та ФОП.

12.12.2011 року УСБУ в Запорізькій області надані відомості стосовно відсутності в провадженні слідчого відділу управління кримінальних справи, порушених відносно посадових осіб боржника за фактами розкрадання майна.

19.12.2011 року до суду надійшли пояснення ФДМ України (вх. № 09-06/26322 від 19.12.2011), в яких він зокрема, повідомив, що листом від 06.12.2011 року № 10-17-16506 (копія додається) Фонд державного майна України підтримав намір ТОВ В«ГАЛАКСІ І САННІ КИЇВВ»відновити платоспроможність державного підприємства та запропонував в найкоротший строк надати на розгляд комітету кредиторів боржника конкретні пропозиції стосовно відновлення платоспроможності державного підприємства, а також проект заходів, які відповідатимуть частині 2 статті 18 Закону і будуть включені до плану санації.

У засіданні 20.12.2011 року представники ТОВ В«ГАЛАКСІ І САННІ КИЇВВ»пояснили, що товариством готується звернення до суду, керуючого санацією та комітету кредиторів про участь у справі в якості інвестора з конкретними пропозиціями щодо виведення підприємства з скрутного фінансового становища та поновлення його господарської діяльності.

Ухвалою від 20.12.2011 року судове засідання на підставі ст. 77 ГПК України відкладено на 23.01.2012 року, суд повторно зобов'язав Товариство з обмеженою відповідальністю "Галаксі і ОСОБА_16" надати суду докази звернення у встановленому Законом України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» порядку із заявою до керуючого санацією про участь у санації боржника та свої пропозиції щодо санації (план санації).

23.01.2012 року до суду надійшло клопотання Міністерства юстиції України, в якому, керуючись ГПК України, Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", просить господарський суд Запорізької області відкласти розгляд справи в частині призначення ліквідатора для надання можливості Міністерству юстиції України запропонувати господарському суду кандидатуру ліквідатора ОСОБА_1 державний завод скловолокна. В разі наявності інших пропозицій від державного органу з питань банкрутства, що можливо надходили та/або містяться в матеріалах справи, щодо кандидатур арбітражних керуючих для призначення їх ліквідаторами боржника, просить вважати їх відкликаними.

23.01.2012 року до суду надійшли пояснення керуючого санацією стосовно вимог ФДМ України до наданих документів щодо переходу до ліквідаційної процедури підприємства, та співпраці із потенційним інвестором, до пояснень додане клопотання комітету кредиторів від 19.01.2012 року, в якому він просить: затвердити звіт керуючого санацією про оплату послуг за період санації з 25.10.2011 року по 19.01.2012 року у сумі 6 636, 55 грн. та звіт керуючого санацією про оплату витрат, понесених у ході процедури санації за звітний період у розмірі 26 629, 49 грн.

У засіданні 23.01.2012 року керуючий санацією пояснив, що план санації від ТОВ В«ГАЛАКСІ І САННІ КИЇВВ»на розгляд комітету кредиторів не надходив. Представники ТОВ В«ГАЛАКСІ І САННІ КИЇВВ»пояснили, що товариством готується звернення до суду, керуючого санацією та комітету кредиторів про участь у справі в якості інвестора з конкретними пропозиціями щодо виведення підприємства з скрутного фінансового становища та поновлення його господарської діяльності. У засіданні 23.01.2012 року задоволене усне клопотання ТОВ В«ГАЛАКСІ І САННІ КИЇВВ»про ознайомлення з матеріалами справи для якнайшвидшого виконання вимог суду стосовно підготовки плану санації боржника за участю інвестора.

Ухвалою від 23.01.2012 року суд відклав судове засідання для розгляду звіту керуючого санацією, клопотання комітету кредиторів від 06.10.2011 року про дострокове припинення процедури санації ОСОБА_1 державного заводу скловолокна та переходу до ліквідаційної процедури, клопотання комітету кредиторів від 19.01.2012 року, на 22.02.2012 року, на 12-00. Зобов'язав Міністерство юстиції України надати суду кандидатуру ліквідатора ОСОБА_1 державного заводу скловолокна; керуючого санацією - виконати вимоги ухвали суду від 17.11.2011 року з врахуванням зауважень ФДМ України (лист вх. № 09-06/26322 від 19.12.2011); Товариство з обмеженою відповідальністю "Галаксі і ОСОБА_16" надати суду докази звернення у встановленому Законом України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» порядку із заявою до керуючого санацією про участь у санації боржника та свої пропозиції щодо санації (план санації); комітет кредиторів надати суду рішення про вибір інвестора (у разі надходження та розгляду відповідної заяви).

22.02.2012 року до суду надійшов протокол засідання комітету кредиторів від 21.02.2012 року.

У засіданні 22.02.2012 року керуючий санацією пояснив, що план санації від ТОВ В«ГАЛАКСІ І САННІ КИЇВВ»на розгляд комітету кредиторів не надходив. Представники ТОВ В«ГАЛАКСІ І САННІ КИЇВВ»пояснили, що товариством готується звернення до суду, керуючого санацією та комітету кредиторів про участь у справі в якості інвестора з конкретними пропозиціями щодо виведення підприємства з скрутного фінансового становища та поновлення його господарської діяльності. У засіданні 22.02.2012 року задоволене клопотання Головного управління юстиції у Запорізькій області про відкладення засідання для можливості надати суду витребуваної кандидатуру ліквідатора боржника.

Ухвалою від 22.02.2012 року суд задовольнив заяву УПФУ в м. Бердянську та ОСОБА_1 районі Запорізької області (вх. № 09-06/1679 від 25.01.2012) та здійснив процесуальне правонаступництво, замінив кредитора у справі - Управління Пенсійного фонду України в м. Бердянську Запорізької області його правонаступником Управлінням Пенсійного Фонду України в м. Бердянську та ОСОБА_1 районі Запорізької області. Відклав судове засідання для розгляду звіту керуючого санацією, клопотання комітету кредиторів від 06.10.2011 року про дострокове припинення процедури санації ОСОБА_1 державного заводу скловолокна та переходу до ліквідаційної процедури, клопотання комітету кредиторів від 19.01.2012 року, на 14.03.2012 року.

14.03.2012 року до суду надійшов протокол засідання комітету кредиторів з додатками від 13.03.2012 року.

У засіданні 14.03.2012 року керуючий санацією пояснив, що план санації від ТОВ В«ГАЛАКСІ І САННІ КИЇВВ»на розгляд комітету кредиторів не надходив. Представники ТОВ В«ГАЛАКСІ І САННІ КИЇВВ»пояснили, що товариством готується звернення до суду, керуючого санацією та комітету кредиторів про участь у справі в якості інвестора з конкретними пропозиціями щодо виведення підприємства з скрутного фінансового становища та поновлення його господарської діяльності. Боржник та ТОВ В«ГАЛАКСІ І САННІ КИЇВВ»не дійшли до згоди щодо залучення експерта для повторної оцінки майна боржника, оскільки боржник не має необхідних коштів для такої оцінки, а ТОВ В«ГАЛАКСІ І САННІ КИЇВВ»конкретних пропозиції з оплати послуг експерта ані комітету кредиторів, ані керуючому санації не надало.

У засіданні 14.03.2012 року судом прийняті до розгляду заяви арбітражних керуючих ОСОБА_17 (вх. № 09-06/5202 від 13.03.2012) та ОСОБА_18 (вх. № 09-06/4497 від 29.02.2012) про участь у справі про банкрутство.

У засіданні 14.03.2012 року задоволене клопотання Головного управління юстиції у Запорізькій області про відкладення засідання для можливості надати суду витребувану кандидатуру ліквідатора боржника.

Ухвалою від 14.03.2012 року суд задовольнив клопотання комітету кредиторів від 19.01.2012 року та затвердив звіт про оплату послуг керуючого санацією та понесені витрати за період з 25.10.2011 року по 19.01.2012 року. Відклав судове засідання для розгляду звіту керуючого санацією, клопотання комітету кредиторів від 06.10.2011 року про дострокове припинення процедури санації ОСОБА_1 державного заводу скловолокна та переходу до ліквідаційної процедури, на 19.04.2012 року.

19.04.2012 року до суду надійшов протокол засідання комітету кредиторів від 17.04.2012 року, яким затверджено розмір оплати послуг керуючого санацією за період 20.01.2012-17.04.2012 року та звіт керуючого санацією про витрати у процедурі за період 20.01.2012-17.04.2012 року у сумі 5 400, 79 грн. Комітет кредиторів отримав заяву ТОВ В«ТД В«Альфа - ОСОБА_15В» про участь у справі в якості інвестора та готовий розглянути його кандидатуру у разі надання відповідних документів. Комітетом кредиторів прийняте рішення вважати неможливим залучення ТОВ В«ГАЛАКСІ І ОСОБА_16В» в якості інвестора у зв'язку з невиконанням товариством вимог ст. 18 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» та ненаданням керуючому санацією та комітету кредиторів заяви на участь в якості інвестора та необхідного пакету документів.

19.04.2012 року до суду надійшла заява ТОВ В«ТД В«Альфа - ОСОБА_15В» (вх. № 09-06/7963 від 19.04.2012) про відкладення судового засідання щодо розгляду питання про перехід до ліквідаційної процедури ОСОБА_1 державного заводу скловолокна та просить зобов'язати керуючого санацією надати повну інформацію щодо фінансового становища підприємства-боржника, його майна та інформацію щодо розміру кредиторської заборгованості (реєстрової та поточної) з метою складання документів для вирішення питання про залучення ТОВ В«Торгівельний Дім В«Альфа - ОСОБА_15В» в якості інвестора у справі про банкрутство ОСОБА_1 державного заводу скловолокна.

У засіданні 19.04.2012 року задоволене клопотання ТОВ В«ТД В«Альфа - ОСОБА_15В» та Головного управління юстиції у Запорізькій області від 19.04.2012 року про відкладення засідання для можливості надання суду витребуваної кандидатури ліквідатора боржника, підготовки потенційним інвестором плану санації боржника, виконання учасниками провадження вимог суду.

Ухвалою від 19.04.2012 року судове засідання для розгляду звіту керуючого санацією, клопотання комітету кредиторів від 06.10.2011 року про дострокове припинення процедури санації ОСОБА_1 державного заводу скловолокна та переходу до ліквідаційної процедури, відкладено на 21.05.2012 року. Зобов'язано Міністерство юстиції України надати суду кандидатуру ліквідатора ОСОБА_1 державного заводу скловолокна; керуючого санацією виконати вимоги ухвали суду від 17.11.2011 року з врахуванням зауважень ФДМ України (лист вх. № 09-06/26322 від 19.12.2011); ТОВ В«ТД В«Альфа - ОСОБА_15В» ознайомитись з матеріалами справи; надати суду докази витребування у керуючого санацією документів для підготовки пропозицій щодо санації боржника (плану санації); комітет кредиторів надати суду рішення про вибір інвестора (у разі надходження та розгляду відповідної заяви та відповідних пропозицій (плану санації)).

18.05.2012 року до суду керуючим санацією надано супровідний лист № 242 від 18.05.2012 року, до якого додано клопотання комітету кредиторів від 17.05.2012 року, в якому комітет кредиторів просить суд затвердити розмір оплати послуг керуючого санацією ОСОБА_1 державного заводу скловолокна за звітний період часу (з 18.04.2012 року по 17.05.2012 року); затвердити звіт керуючого санацією про витрати по процедурі, понесених керуючим санацією за звітний період часу (з 18.04.2012 року по 17.05.2012 року) у повному обсязі; протокол засідання комітету кредиторів від 17.05.2012 року та додані до нього документи; звіт керуючого санацією № 223 від 27.04.2012 року; пропозиція щодо інвестування боржника та інші документи.

У судовому засіданні 21.05.2002 року від керуючого санацією надійшло усне клопотання про задоволення рішення комітету кредиторів, оформленого протоколом засідання комітету кредиторів від 17.04.2012 року (протокол б/н від 17.04.2012) про затвердження розміру оплати послуг керуючого санацією за період 20.01.2012-17.04.2012 року та звіт керуючого санацією про витрати у процедурі за період 20.01.2012-17.04.2012 року у сумі 5 400, 79 грн.

Ухвалою від 21.05.2012 суд задовольнив клопотання керуючого санацією від 21.05.2012 року та затвердив розмір оплати послуг керуючого санацією та звіт керуючого санацією про витрати у процедурі за період 20.01.2012-17.04.2012 року; задовольнив клопотання комітету кредиторів від 17.05.2012 року та затвердив звіт про оплату послуг керуючого санацією та понесені витрати за період з 18.04.2012 року по 17.05.2012 року; відклав судове засідання для розгляду звіту керуючого санацією, клопотання комітету кредиторів від 06.10.2011 року про дострокове припинення процедури санації ОСОБА_1 державного заводу скловолокна та переходу до ліквідаційної процедури, на 09.07.2012 року.

19.06.2012 до суду надійшла пропозиція Міністерства юстиції України стосовно кандидатури ліквідатора ОСОБА_1 державного заводу скловолокна (лист від 06.06.2012 №13.2-20/2244), в якій державний орган з питань банкрутства пропонує призначити ліквідатором у справі арбітражного керуючого ОСОБА_19.

06.07.2012 до суду надійшла заява-згода арбітражного керуючого ОСОБА_19 на участь у справі в якості ліквідатора.

09.07.2012 від кредитора 7 надійшло клопотання (вх. 09-06/13605 від 09.07.2012), в якому просить при розгляді питання затвердження витрат арбітражного керуючого врахувати зауваження та заперечення податкового органу та перевірити доцільність здійснення таких витрат. Звертає увагу суду, що з 13 березня 2012 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України»№ 4498, у тому числі до Закону України «Про управління об'єктами державної власності». Відповідно до приписів цього Закону в новій редакції, суб'єктами управління об'єктами державної власності є зокрема, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері управління об'єктами державної власності, який відповідно до пункту 13 статті 5-1 цього Закону, здійснює визначені законодавством повноваження під час провадження справ про банкрутство державних підприємств та господарських організацій, корпоративні права щодо яких належать державі, що перебувають у його управлінні, у тому числі веде їх реєстри. Повноваження Фонду державного майна України відповідно до пункту 12 статті 5-1 цього Закону стосуються державних підприємств та державних корпоративних прав господарських товариств, що належать до сфери його управління та щодо яких прийнято рішення про приватизацію. Таким чином, Фонд державного майна не має повноважень щодо підприємства-банкрута з 13 березня 2012 року. Орган, який має повноваження як учасник у справі про банкрутство державного підприємства є центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері управління об'єктами державної власності - Державне агентство України з управління державними корпоративними правами та майном, Положення по яке затверджено Указом Президента України від 13.04.2011 року № 451/2011, яке знаходиться за адресою: 03035, м. Київ, вул. Сурікова, 3, та який просить залучити до участі у справі.

09.07.2012 до суду надійшли клопотання комітету кредиторів від 05.07.2012 р. про відкликання без розгляду клопотання комітету кредиторів про дострокове припинення процедури санації, оголошення боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, про затвердження оплати праці арбітражного керуючого, компенсації витрат по процедурі за звітний період, та протокол засідання комітету кредиторів (з додатками) від 05 липня 2012 р. на якому розглядалося питання щодо обрання інвестора у справі про банкрутство ОСОБА_1 державного заводу скловолокна, затвердження звіту керуючого санацією за наслідками здійсненої роботи за звітний період, звіту про оплату праці та компенсації витрат по процедурі.

06.07.2012 до суду надійшла заява ТОВ «Плюс Аверс»(код 33808074) про участь у процедурі санації боржника (вх. 0906/13471 від 06.07.2012).

Керуючий санацією у засіданні 09.07.2012 пояснив, що заява цього кредитора на засіданні комітету кредиторів не розглядалася у зв'язку з надходженням заяви після проведення засідання комітету кредиторів.

Зазначені клопотання та заяви прийняті судом до розгляду у засіданні 09.07.2012.

У судовому засіданні 09.07.2012 судом задоволене клопотання комітету кредиторів про нерозгляд клопотання комітету кредиторів від 06.10.2011 року про дострокове припинення процедури санації ОСОБА_1 державного заводу скловолокна та переходу до ліквідаційної процедури, враховуючи відсутність заперечень кредиторів, представника прокуратури та інших учасників провадження та відповідність заявленого клопотання ст. 5 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» та ст. 22 ГПК України.

Суд встановив, що рішенням комітету кредиторів від 05.07.2012 року (протокол б/н від 05.07.2012) затверджений звіт керуючого санацією про оплату послуг керуючого санацією та витрат, понесених у ході процедури санації (період з 18.05.2012 року по 05.07.2012 року). Враховуючи зауваження кредитора 7 стосовно розміру понесених керуючим санацією витрат, слід витребувати у нього додаткові докази цих витрат.

У судове засідання 09.07.2012 керуючим санацією не надано плану санації у відповідності до вимог ст. 18 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» .

Ухвалою від 09.07.2012 року клопотання комітету кредиторів від 05.07.2012 про не розгляд клопотання комітету кредиторів від 06.10.2011 року про дострокове припинення процедури санації ОСОБА_1 державного заводу скловолокна та переходу до ліквідаційної процедури, задоволено, відкладено судове засідання для розгляду звіту керуючого санацією, питання про перехід до наступної судової процедури, клопотання комітету кредиторів про затвердження оплати праці арбітражного керуючого, компенсації витрат по процедурі за період 18.05.2012-05.07.2012, клопотання кредитора 7 (вх. 09-06/13605 від 09.07.2012) на 09.08.2012 року.

12.07.2012 року до суду від Виконавчого комітету ОСОБА_1 міської ради Запорізької області надійшло клопотання № 01-3986/48 від 10.07.2012 року (вх.09-06/13946 від 12.07.2012 року) наступного змісту: В«Виконавчий комітет ОСОБА_1 міської ради доводить до Вашого відома, що в результаті неналежного виконання керуючим санацією ОСОБА_1 державного заводу скловолокна ОСОБА_5 своїх обов'язків суттєво порушені права працівників - мешканців міста.

Станом на 01.07.2012 року заборгованість із заробітної плати складає 3321,6 тис. грн, борг по страховим внескам перед Пенсійним фондом України - 24632,8 тис. грн., борг по сплаті єдиного соціального внеску - 284,7 тис. грн. ОСОБА_15 1000 мешканців міста не тільки не отримали зароблені кошти, а й не мають можливості при призначенні пенсії зарахувати до страхового стажу період роботи з 01.09.2005 року.

Питання погашення боргів на ОСОБА_1 державному заводі скловолокна неодноразово виносилось на розгляд міської комісії з питань погашення заборгованості з заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, проте керуючий санацією ОСОБА_5 не вживає дієвих заходів для вирішення цієї проблеми. Рівень заборгованості на підприємстві постійно збільшується. За перше півріччя поточного року борг із заробітної плати перед працівниками збільшився на 213 тис. грн., що призводить до соціальної напруги в місті.

Враховуючи важливість вирішення проблеми своєчасної оплати праці та погашення боргів перед Фондами соціального страхування та на виконання рішення міської комісії з питань погашення заборгованості з заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат від 06.07.2012 року виконавчий комітет ОСОБА_1 міської ради просить припинити повноваження керуючого санацією ОСОБА_1 державного заводу скловолокна ОСОБА_5, розпочати процедуру ліквідації ОСОБА_1 державного заводу скловолокна та підтримує пропозицію Міністерства юстиції України щодо призначення ліквідатором підприємства арбітражного керуючого ОСОБА_19, ліцензія серії АВ №547802 від 18.10.2010 рокуВ» .

Для розгляду клопотання Виконавчого комітету ОСОБА_1 міської ради Запорізької області № 01-3986/48 від 10.07.2012 року (вх.09-06/13946 від 12.07.2012 року) суд ухвалою від 13.07.2012 призначив судове засідання на 09.08.2012 року.

09.08.2012 до суду надійшли наступні заяви та клопотання:

- ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції ЗОДПС (вх. № 09-06/15959 від 09.08.2012) наступного змісту: «Ухвалою господарського суду Запорізької області від 9 липня 2012 року призначено судове засідання по справі про банкрутство ОСОБА_1 державного заводу скловолокна на 9 серпня 2012 року та зобов'язано керуючого санацією виконати вимоги ухвали суду від 17.11.2011 року з врахуванням зауважень ФДМ України, комітет кредиторів - надати суду рішення про вибір інвестора, план санації у відповідності до вимоги статті 18 Закону. Більшістю голосів комітету кредиторів на засіданні 8 серпня 2012 року прийнято рішення про схвалення плану санації, який надано керуючим санацією та направлення його до Фонду державного майна України для погодження. Бердянська ОДПІ Запорізької області ДПС не погоджується з таким рішенням більшості комітету кредиторів з огляду на наступне. Засобами поштового зв'язку податковим органом 31 липня 2012 року отримано повідомлення від керуючого санацією про проведення комітету кредиторів 8 серпня 2012 року. До вказаного повідомлення було надано диск, на якому містився документ в електронному вигляді під назвою «план санації зведений 1», «додатки з переліками майна», який, як було зазначено в повідомленні, надається для розгляду кредиторам. Ознайомившись з наданим документом в електронному вигляді під назвою «план санації зведений 1», кредитор 7 не може погодитись з умовами, викладеними в ньому та порядком направлення його на погодження комітету кредиторів виходячи з наступного. Відповідно до частини четвертої статті 18 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі - Закон) за два тижні до проведення комітету кредиторів керуючий санацією надає можливість комітету кредиторів ознайомитись з планом санації. Керуючий санацією надав кредиторам електронний вигляд документу під назвою «план санації»за тиждень до проведення комітету кредиторів, що є порушення вказаної норми Закону. Разом з тим, на комітеті кредиторів 8 серпня 2012 року керуючим санацією було надано оновлений план санації в електронному вигляді (диск), якого не було надано до 11 години 8 серпня 2012 року. Такий спосіб повідомлення кредиторів та порядок їх повідомлення грубо порушує порядок, встановлений Законом. Реалізація процедури санації відбувається за допомогою плану санації, що містить відповідні заходи з відновлення платоспроможності боржника та виконання якого забезпечує фінансово-економічне оздоровлення боржника. Положення ч. 1 ст. 18 Закону визначають обов'язкові умови плану санації, до них відносяться: заходи щодо відновлення платоспроможності боржника; строк відновлення платоспроможності боржника; а за наявності інвесторів умови участі інвесторів у повному або частковому задоволенні вимог кредиторів; строк та черговість виплати боржником або інвестором боргу кредиторам; умови відповідальності інвестора за невиконання взятих згідно з планом санації зобов'язань. Частина 2 вказаної статті передбачає, що одним із заходів з відновлення платоспроможності боржника може бути продаж частини його майна. Згідно з частинами 4, 5 зазначеної статті схвалений комітетом кредиторів та, у даному випадку, погоджений з органом, уповноваженим управляти державним майном, план санації та протокол засідання комітету кредиторів подаються керуючим санацією в господарський суд на затвердження. Таким чином, при розгляді плану санації для його погодження кредитори повинні з'ясувати істотні умови плану санації, які повинні бути направлені на погашення кредиторських вимог та відновлення платоспроможності боржника. Як вбачається, план санації передбачає один із заходів з відновлення платоспроможності боржника - продаж його майна. Відповідно до наданих відомостей (додаток № 1), нерухоме майно боржника складається з найменувань без зазначення площі таких будівель та стану цих будівель з урахуванням зазначення на сторінці 19 документа: «основні засоби підприємства у аварійному стані та потребують ремонту». При цьому, продажу підлягають 102 найменування, а 8 найменувань залишено на балансі заводу, а саме побутовий цех № 1, будівля котельні, котельна, склад котельні, насосна гарячої води, будівля диспетчерської, будівлі, газорозподільна підстанція. При цьому, ані площі будівель, ані стану цих будівель в документі, наданим керуючим санацією, не вказано. Окрім цього, оціночна вартість складу котельної складає 4700 грн., насосної гарячої води складає 4000 грн., газорозподільної підстанції складає 1500 грн. Аналізуючи вказану керуючим санацією вартість основних фондів, можна дійти до висновку або про заниження вартості майна або про дуже поганий стан цього майна, яке визначено керуючим санацією як основні засоби - нерухоме майно. Взагалі, вартість нерухомого майна, яке планується на продаж складає 5 088 182,00 грн., при тому, що залишення у власності нерухомого майна складає 261 006 грн., що складає 5 відсотків від вартості всього майна боржника! Це все при тому, що документ має назву «план санації», тобто відновлення платоспроможності боржника шляхом залишення у його власності 5 відсотків майна. З такими діями керуючого санацією погодитись неможливо. При цьому, вирішуючи питання щодо продажу майже всього майна боржника, керуючий санацією не здійснив інвентаризацію цього майна у встановленому порядку з метою визначення його ринкової вартості. Жодних відомостей про здійснення інвентаризації майна з наданням належних доказів здійснення такої інвентаризації комітету кредиторів не надано. Крім того, частина 2 статті 20 Закону про банкрутство передбачає, що продаж частини майна (а не 95 відсотків майна) боржника державного підприємства в процедурі санації проводиться відповідно до законодавчих актів з питань приватизації з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом. Таким чином, керуючим санацією грубо порушені істотні умови плану санації на предмет відповідності чинному законодавству та можливості відновлення платоспроможності боржника. Викладене свідчить про порушення керуючим санацією вимог ст. 18 Закону про банкрутство. Фактично план санації (36 аркушів) представляє собою переписаний Закон України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (стор. 6-17; 26-30), а саме: 16 аркушів. Аналіз наданого документа свідчить про відсутність в ньому одного з головних розділів плану санації: графіку погашення вимог кредиторів, тобто коли та в яких розмірах кожний окремий кредитор, у тому числі податковий орган буде отримувати грошові кошти від реалізації плану санації. Та головне питання з цього приводу - за рахунок яких заходів в якому конкретно розмірі будуть погашатися кредиторські вимоги та строки погашення цих вимог. Так, від продажу майна керуючий санацією планує отримати 5 620 540 грн. У той же час, керуючий санацією зазначає, що в рамках процедури санації планується погашення заборгованості у розмірі 9 801 577,50 грн. (з чого складається ця сума не зрозуміло), залишок заборгованості у розмірі 53 968 704,14 у повному обсязі буде погашений у рамках мирової угоди шляхом реструктуризації заборгованості на 6 років. При цьому, керуючий санацією зазначає, що умови мирової угоди передбачають прощення (списання) боргів чи їх частини. Такими чином, одночасне повне погашення заборгованості та прощення (списання) боргів є різними поняттями та мають різні наслідки отримання (або неотримання) кредиторських вимог кредиторами. На підставі викладеного, кредитор 7 вважає що реалізація 95 відсотків майна боржника та залишення в розпорядженні 5 відсотків майна, яке складається з складу котельної, насосної гарячої води, газорозподільної підстанції, побутового цеху № 1 (вартістю 64 500 грн.) свідомо унеможливлює погашення заборгованості боржника в рамках та на умовах документа, який має назву «план санації». Достовірність даних, наведених у відомостях керуючого санацією, викликає сумнів, оскільки належної інвентаризації ним не було здійснено, що призвело до розроблення плану санації, який не відповідає вимогам Закону та порушує права кредиторів, основну долю яких складають державні органи. Також звертає увагу суду на той факт, що план санації наданий кредиторам в електронному вигляді, жодного підпису керуючим санацією на документах не має, тобто взагалі розглядати документ, який ні ким не підписаний, тобто відповідальності за відомості, вказані у цьому документі, ніхто не несе та враховуючи, що інформація, наведена в такому документі, може мінятися неодноразово за бажанням керуючого санацією, не можна назвати належним виконанням обов'язків керуючим санацією щодо розробки та надання на погодження комітету кредиторів такого документу. Більш того, план санації не містить конкретного інвестора, за допомогою якого керуючий санацією планує здійснити заходи щодо відновлення платоспроможності боржника. Таким чином, строк в один рік є віртуальним строком, оскільки керуючим санацією на час схвалення плану санації не знайдено конкретного інвестора. Такий пошук може зайняти дуже великий проміжок часу, тобто строк виконання плану санації є невизначений. Законом про банкрутство передбачено, що реалізація процедури санації відбувається за допомогою плану санації, що містить відповідні заходи з відновлення платоспроможності боржника та виконання якого забезпечує фінансово-економічне оздоровлення боржника, а також запобігає визнанню боржника банкрутом і його ліквідації. Статтею 17 Закону про банкрутство на керуючого санацією покладено ряд обов'язків, у тому числі з розробки та подання на затвердження комітету кредиторів плану санації боржника. Як вбачається, суд ухвалою від 09.07.2011 р. призначив керуючим санацією боржника арбітражного керуючого ОСОБА_5, зобов'язавши його здійснити заходи, передбачені ст. 17 Закону про банкрутство. Відповідно до ст. 45 ГПК України господарські суди здійснюють правосуддя шляхом прийняття обов'язкових до виконання на усій території України рішень, ухвал, постанов. Невиконання вимог рішень, ухвал, постанов господарських судів тягне відповідальність, встановлену цим Кодексом та іншими законами України. Однак, протягом більше одного року з моменту призначення керуючого санацією ОСОБА_5 план санації не був поданий останнім на розгляд комітету кредиторів та на затвердження суду. Нормами ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство передбачено, що при реалізації своїх прав та обов'язків арбітражний керуючий зобов'язаний діяти сумлінно та розумно з урахуванням інтересів боржника та його кредиторів. Наведені обставини явно свідчать про неналежне виконання керуючим санацією покладених на нього обов'язків, що згідно приписів ч. 9 ст. 31 та ч. 8 ст. 17 Закону про банкрутство є підставою для припинення його повноважень. Оскільки Міністерством юстиції України надана кандидатура ліквідатора боржника, а судом ухвалою від 09.07.2012 року задоволено клопотання комітету кредиторів щодо відкликання клопотання про введення процедури ліквідації, з урахуванням того, що ухвалою суду від 11.07.11 визначено строк процедури санації та повноваження керуючого санацією до 11.07.2012 року, просить суд направити повідомлення до Міністерства юстиції України щодо надання кандидатури керуючого санацією ОСОБА_1 державного заводу скловолокна та припинити повноваження керуючого санацією ОСОБА_5 у зв'язку з неналежними виконанням останнім обов'язків, покладених на нього Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

- ПП "Аудиторська фірма "Амко" (вх. 0906/15948 від 09.08.2012) наступного змісту: Ухвалою господарського суду Запорізької області від 11.07.2011 по справі № 19/125-21/143/06-25/84/09-21/24/09 про банкрутство ОСОБА_1 державного заводу скловолокна введено процедуру санації до 11 липня 2012 року та зобов'язано керуючого санацією ОСОБА_5 протягом трьох місяців з дня винесення ухвали про санацію надати комітету кредиторів для схвалення план санації боржника. Наданий судом річний термін для проведення санаційних заходів вийшов, але на протязі строку санації не було розроблено та надано суду план санації, не залучено потенційного інвестора. ОСОБА_1 державний завод скловолокна знаходиться в скрутному фінансово-господарському становищі, виробнича діяльність зупинена з 2008 року. На державному підприємстві склалася загрозлива ситуація з виплатою заробітної плати, на сьогодні зобов'язання з оплати праці становлять більше ніж 3млн. грн., борг по страховим внескам перед Пенсійним фондом України перевищує 20 млн. грн., до державного бюджету більше 10 млн. грн.

Комітет кредиторів збирається керуючим санацією в основному лише для затвердження великих витрат керуючого санацією, та й ще без підтверджуючих документів. Для підприємства-боржника, яке не веде господарську діяльність та знаходиться у процедурі банкрутства такі витрати є недоцільними. За рахунок цього зростає поточна кредиторська заборгованість. За весь час санації не було здійснено заходів щодо відновлення платоспроможності боржника, та дій, спрямованих на погашення кредиторської заборгованості згідно затвердженого реєстру кредиторів. Виходячи з норм частини 6 статті 18 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»(далі - Закон) якщо протягом шести місяців з дня винесення ухвали про санацію в господарський суд не буде подано плану санації боржника, господарський суд має право прийняти рішення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Згідно частини 1 статті 22 Закону господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом та відкриває ліквідаційну процедуру у випадках, передбачених Законом. При цьому, пунктом 85 постанови Пленуму Верховного Суду України від 18.12.2009 № 15 «Про судову практику в справах про банкрутство»визначено вичерпний перелік випадків, коли господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом. До них, зокрема, належить виявлена неможливість досягнення мети процедури санації після її введення судом (частина шоста статті 18, частина дванадцята статті 19, частини п'ята, шоста і одинадцята статті 21 Закону).

На підставі викладеного, керуючись п.6 статті 18, п.1 ст.22 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» просить: припинити процедуру санації ОСОБА_1 державного заводу скловолокна; визнати ОСОБА_1 державний завод скловолокна банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру; ліквідатором призначити ОСОБА_19, кандидатура якого запропонована Міністерством юстиції України;

- ФДМ України (вх. 0906/15956 від 09.08.2012), в якому просить суд відкласти судове засідання, яке призначене на 09.08.2012, по справі №19/125-21/143/06-25/84/09-21 /24/09 про банкрутство ОСОБА_1 державного заводу скловолокна на 2 місяці з метою додержання процедури погодження схваленого комітетом кредиторів 08.08.2012 плану санації боржника у встановленому Законом порядку;

- комітету кредиторів ОСОБА_1 державного заводу скловолокна (вх. 0906/15955 від 09.08.2012) щодо затвердження оплати послуг арбітражного керуючого за звітний період;

- клопотання комітету кредиторів ОСОБА_1 державного заводу скловолокна (вх. 0906/15955 від 09.08.2012) щодо затвердження кандидатури інвестора;

09.08.2012 до суду надійшов план санації (вх. 0906/15955 від 09.08.2012) ОСОБА_1 державного заводу скловолокна з додатками.

09.08.2012 до суду надійшли заперечення керуючого санацією на клопотання Виконавчого комітету ОСОБА_1 міської ради Запорізької області № 01-3986/48 від 10.07.2012 року (вх.09-06/13946 від 12.07.2012 року).

09.08.2012 до суду надійшли пояснення керуючого санацією на заперечення кредитора 7 відносно сум понесених витрат керуючим санацією у процедурі санації.

09.08.2012 до суду надійшли пояснення ФДМ України на клопотання кредитора 7 (вх. № 09-06/13605 від 09.07.2012).

У засіданні 09.08.2012 зазначені заяви та клопотання прийнято до розгляду.

Розглянувши у засіданні клопотання Виконавчого комітету ОСОБА_1 міської ради Запорізької області № 01-3986/48 від 10.07.2012 року (вх.09-06/13946 від 12.07.2012 року), матеріали справи, заслухавши представників учасників провадження, суд встановив.

Ухвалою від 11.07.2011 року клопотання комітету кредиторів (вх. 09-06/9594 від 29.04.2011) про введення процедури санації та призначення керуючим санацією боржника арбітражного керуючого ОСОБА_5 (вх. № 09-06/9594 від 29.04.2011) задоволено; введено процедуру санації ОСОБА_1 державного заводу скловолокна до 11 липня 2012 року.

На підставі звіту керуючого санацією, його пояснень на клопотання заявника від 09.08.2012, наданих додатків до плану санації схваленого рішенням комітету кредиторів від 08.08.2012- балансів боржника , суд встановив наступне.

На час введення процедури санації заборгованість боржника із сплати заробітної плати складала 3230 тис. грн., станом на 31.12.2011 - 3109 тис. грн., станом на 30.06.2012 - 3324 тис. грн.

Підприємство тривалий час не працює, не веде господарської діяльності, не виробляє ніякої продукції. Споруди підприємства відключені від джерел енергопостачання. Згідно з висновками спеціалістів підприємство не має самостійних потужностей для відновлення своєї платоспроможності. З моменту призначення керуючим санацією арбітражний керуючий прийняв заходи щодо виявлення потенційних інвесторів з метою їх залучення до участі у справі про банкрутство БДЗСВ. Рішенням комітету кредиторів від 05.07.2012 р. за підсумками розгляду матеріалів, наданих керуючим санацією було прийнято рішення щодо відкликання клопотання про дострокове припинення процедури санації, оголошення підприємства банкрутом з введенням його ліквідаційної процедури.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 04.12.2006 року по справі 21/1/07 за позовом прокурора м. Бердянська в інтересах держави в особі органу уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах - Міністерства промислової політики України до відповідача 1 - ОСОБА_1 державного заводу В«СкловолокноВ» , відповідача 2 - ВАТ В«Компанія В»ДніпрохолдВ» про визнання недійсними договорів про сумісну діяльність, заборонено Відповідачу 2 та іншим особам вчиняти будь -які дії щодо розпорядження майном ОСОБА_1 державного заводу "Скловолокно". За станом на 09.08.2012 судом в межах справи № 21/1/07 розглядається заява керуючого санацією № 270 від 21.06.2012 року (вх. № 09-06/12611 від 21.06.2012), в якій він просить скасувати заборону, встановлену ухвалою господарського суду Запорізької області від 04.12.2006 року по справі 21/1/07. У судовому засіданні 09.08.2012 року прокурор проти задоволення заяви керуючого санацією ОСОБА_1 державного заводу скловолокна ОСОБА_5 № 270 від 21.06.2012 року (вх. № 09-06/12611 від 21.06.2012) про скасування заборони, встановленої ухвалою господарського суду Запорізької області від 04.12.2006 року по справі 21/1/07 заперечив, пояснив суду, що станом на 09.08.2012 року прокуратурою Запорізької області проводиться перевірка виконання рішення суду від 22.08.2007 року по справі № 21/1/07.

09.08.2012 до суду надійшов план санації (вх. 0906/15955 від 09.08.2012) ОСОБА_1 державного заводу скловолокна, який передбачає залучення інвестора у справі, та погашення заборгованості із заробітної плати, яка існувала станом на момент порушення провадження у справі про банкрутство, так і поточної заборгованості.

Фонд державного майна України, який є органом управління боржника, заперечує проти ліквідації державного підприємства. Перебуваючи у процедурі банкрутства підприємство було позбавлено можливості забезпечення виконання обов'язків перед працівниками, оскільки не здійснювало діяльності, а активи підприємства, за рахунок яких можливо було б забезпечити погашення зобов'язань перебувають під забороною суду. Зростання поточних зобов'язань підприємства є безумовною, оскільки підприємство має зобов'язання перед колишніми працівниками, які досягли пенсійного віку та знаходяться на пенсії, з працюючими працівниками неможливо розрахуватися оскільки підприємство не має ніякого доходу.

Згідно приписів чинного законодавства, прийняття рішення стосовно доцільності визнання боржника банкрутом, залишається за господарським судом, як того вимагає ст. 1 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» та ст. 205 Господарського кодексу України.

Приймаючи наведений вище Закон про банкрутство, законодавець мав на меті, в першу чергу, фінансове оздоровлення суб'єктів господарювання за допомогою застосування положень цього Закону, відновлення платоспроможності підприємства - боржника; визнання ж банкрутом суб'єкта підприємницької діяльності є виключним та крайнім заходом господарського суду.

Отже, при визнанні боржника банкрутом та відкритті ліквідаційної процедури повинен бути доведений факт неоплатності боржника, як того вимагає ст. 205 ГК України, відповідно до положень ч. 4 якої суб'єкт господарювання може бути оголошений банкрутом за рішенням суду, у разі неспроможності суб'єкта господарювання через недостатність його майна задовольнити вимоги кредиторів.

Також, відповідно до приписів абзацу 4 ст. 1 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» суб'єкт господарської діяльності може бути визнаний банкрутом тільки в разі встановлення господарським судом його неспроможності відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані судом вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

Крім того, введення ліквідаційної процедури є можливим у разі відсутності реальної пропозиції щодо проведення процедури санації.

Враховуючи вищезазначене, суд за станом на 09.08.2012 не вбачає підстав для переходу до ліквідаційної процедури та призначення ліквідатора у справі.

За таких обставин, клопотання Виконавчого комітету ОСОБА_1 міської ради Запорізької області № 01-3986/48 від 10.07.2012 року (вх.09-06/13946 від 12.07.2012 року) слід залишити без задоволення.

Враховуючи отримання судом плану санації перед засіданням 09.08.2012, клопотання Фонду державного майна України (вх. 0906/15956 від 09.08.2012) про відкладення засідання слід задовольнити частково, відповідно до ст. 77 Господарського процесуального кодексу України судове засідання слід відкласти, зобов'язавши учасників провадження у справі про банкрутство виконати певні дії.

Запис розгляду судової справи здійснювався за допомогою технічних засобів, а саме: програмно-апаратного комплексу В«ОберігВ» .

Керуючись ст. ст. 2, 3-1, 5, 17, 21 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» , ст. 77, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Клопотання Виконавчого комітету ОСОБА_1 міської ради Запорізької області № 01-3986/48 від 10.07.2012 року (вх.09-06/13946 від 12.07.2012 року) залишити без задоволення.

Клопотання Фонду державного майна України (вх. 0906/15956 від 09.08.2012) про відкладення засідання задовольнити частково.

Відкласти судове засідання для розгляду звіту керуючого санацією, питання про перехід до наступної судової процедури, клопотань комітету кредиторів про затвердження оплати праці арбітражного керуючого, компенсації витрат по процедурі за період 18.05.2012-08.08.2012, клопотань кредитора 7 (вх. № 09-06/13605 від 09.07.2012), (вх. № 09-06/15959 від 09.08.2012), клопотань комітету кредиторів ОСОБА_1 державного заводу скловолокна (вх. 0906/15955 від 09.08.2012), клопотаня ПП "Аудиторська фірма "Амко" (вх. 0906/15948 від 09.08.2012), на 27.08.2012 року, на 12 - 00.

Засідання відбудеться в приміщенні господарського суду Запорізької області за адресою: 69001, м. Запоріжжя, вул. Тюленіна, 21/Шаумяна, 4, корпус № 2, к. 120.

Зобов'язати:

Керуючого санацією - виконати вимоги ухвали суду від 17.11.2011 року з врахуванням зауважень ФДМ України (лист вх. № 09-06/26322 від 19.12.2011); надати документальне обгрунтування понесених витрат за період у процедурі за період 18.05.2012-08.08.2012 (оригінали -для огляду, копії -для залучення до матеріалів справи); надати докази направлення схваленого комітету кредиторів плану санації на погодження у відповідності до вимог законів України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» та «Про управління об'єктами державної власності»; надати заперечення (при наявності) на клопотання ОСОБА_1 об' єднаної державної податкової інспекції ЗОДПС (вх. № 09-06/15959 від 09.08.2012) та ПП "Аудиторська фірма "Амко" (вх. № 0906/15948 від 09.08.2012);

Учасників провадження - надати заперечення (при наявності) на клопотання ОСОБА_1 об' єднаної державної податкової інспекції ЗОДПС (вх. № 09-06/15959 від 09.08.2012), ПП "Аудиторська фірма "Амко" (вх. № 0906/15948 від 09.08.2012); комітету кредиторів ОСОБА_1 державного заводу скловолокна (вх. 0906/15955 від 09.08.2012) щодо затвердження кандидатури інвестора; схвалений 08.08.2012 план санації боржника;

Кредитора 2 -надати докази зміни у встановленому порядку найменування кредитора на ПП «Аудиторська фірма «Амко»;

Державне агентство України з управління державними корпоративними правами та майном - надати пояснення стосовно повноважень з управління боржником.

ОСОБА_20 ухвали направити кредиторам, боржнику, керуючому санацією, прокуратурі Запорізької області, Фонду державного майна України, Міністерству юстиції України (01001 м. Київ, вул. Городецького, 13), Головному управлінню юстиції у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Леніна, 164), ТОВ В«Галаксі і ОСОБА_16В» (61071, м. Харків, пров. Тираспольський, 5, представнику ОСОБА_20І.), арбітражному керуючому ОСОБА_17 (91016, м. Луганськ, пл. Героїв Великої Вітчизняної війни, 2/32) та арбітражному керуючому ОСОБА_18 (49000, м. Дніпропетровськ, а/с 189), арбітражному керуючому ОСОБА_19 (71100, АДРЕСА_1), ТОВ «Плюс Аверс»(01032, м. Київ, вул. Саксаганського, 74 «б», офіс 23), Державному агентству України з управління державними корпоративними правами та майном (03035, м. Київ, вул. Сурікова, 3), заявнику.

Суддя Черкаський В.І.

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення09.08.2012
Оприлюднено13.08.2015
Номер документу48069765
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —19/125-21/143/06-25/84/09-21/24/09

Ухвала від 10.02.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 22.12.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 14.12.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 19.10.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 17.07.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 30.09.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 12.03.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 14.06.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 21.06.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 30.05.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні