cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"27" липня 2015 р.Справа № 916/1923/15
Господарський суд Одеської області
У складі судді Желєзної С.П.
Секретаря судових засідань Воробйова А.В.
За участю представників сторін:
Прокурор: не з'явився;
Від позивача: не з'явився;
Від відповідача: не з'явився;
Від третьої особи: не з'явився.
Розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом заступника прокурора Приморського району м. Одеси в інтересах держави в особі регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській області, до громадської організації „Вітер змін", за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача: державної судноплавної компанії „Чорноморське морське пароплавство", про розірвання договору, витребування майна та стягнення 144 420,95 грн., -
ВСТАНОВИВ:
Заступник прокурора Приморського району м. Одеси звернувся до господарського суду Одеської області із позовом в інтересах держави в особі регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській області до громадської організації „Вітер змін" (далі по тексту - ГО „Вітер змін"), за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - державної судноплавної компанії „Чорноморське морське пароплавство" (далі по тексту - ДСК „Чорноморське морське пароплавство"), про стягнення заборгованості в загальній сумі 144 420,95 грн., яка складається із заборгованості з орендної плати в сумі 120 861,85 грн., пені в сумі 23 559,10 грн., а також про розірвання укладеного між сторонами договору оренди нерухомого майна, що належить до державної власності від 05.11.2013р., і про зобов'язання відповідача повернути балансоутримувачу - ДСК „Чорноморське морське пароплавство" нежитлові приміщення двоповерхові службової будівлі літ. „А1" та „А2", загальною площею 660,6 кв.м., які розміщені за адресою: м. Одеса, вул. Приморська, 11/13. Позовні вимоги обґрунтовані фактом неналежного виконання відповідачем прийнятих на себе грошових зобов'язань за укладеним між сторонами договором оренди нерухомого майна, що належить до державної власності від 05.11.2013р. щодо своєчасного та в повному обсязі внесення орендних платежів, що, за переконанням прокурора, є істотним порушенням з боку відповідача прийнятих на себе грошових зобов'язань.
Згідно із заявою (вх. № 15791/15 від 22.06.2015р.) прокурор уточнив позовні вимоги в частині зобов'язання відповідача повернути спірне майно та просив його витребувати від ГО „Вітер змін" на користь позивача. Вказана редакція позовних вимог була прийнята до розгляду господарським судом.
Позивач та третя особа повністю підтримують заявлені прокурором позовні вимоги.
Представник відповідача жодного разу в судові засідання по даній справі не з'явився та про причини неявки суд не повідомив. При цьому, суд зазначає, що конверти із поштовими відправленнями суду, які були надіслані за адресою місцезнаходження ГО „Вітер змін" згідно з відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців: 65006, м. Одеса, вул. Далекосхідна, 4Б, кв. 11, а також на іншу можливу адресу місцезнаходження даної організації згідно з матеріалами справи: м. Одеса, вул. Приморська, 11/13, були повернуті на адресу суду у зв'язку з неможливістю вручення адресату. З огляду на викладене, відповідно до п. 3.9.1 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.2011р. за № 18 „Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" (з наступними змінами та доповненнями) відповідач вважається таким, що належним чином повідомлений про час та місце розгляду даної справи господарським судом. Оскільки ГО „Вітер змін" не було надано суду відзиву на позов, справа розглядається за наявними в ній матеріалами згідно зі ст. 75 ГПК України.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши доводи та пояснення учасників судового процесу, суд встановив наступне.
05.11.2013р. між регіональним відділенням Фонду державного майна України по Одеській області (Орендодавець) та ГО „Вітер змін" (Орендар) було укладено договір оренди нерухомого майна, що належить до державної власності (далі по тексту - договір оренди від 05.11.2013р., у відповідності до п.п. 1.1, 1.2 якого Орендодавець передає, а Орендар приймає в строкове платне користування державне нерухоме майно, а саме: нежитлові приміщення двоповерхової службової будівлі літ. „А1" та літ. „А2", за інв. № 1001133, загальною площею 660,6 кв.м., за адресою: м. Одеса, вул. Приморська, 11/13, що перебувають на балансі державної судноплавної компанії „Чорноморське морське пароплавство", далі - Балансоутримувач, вартість якого визначена згідно із звітом про незалежну оцінку, що була проведена ТОВ „Одеська регіональна експертна компанія" станом на 30.09.2013р. і становить 1 757 000 грн. Майно передається в оренду з метою: розміщення громадської організації на площі, яка не використовується для провадження підприємницької діяльності.
Згідно зі ст.ст. 1, 2 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" від 10.04.1992р. №2269-ХІІ (з наступними змінами та доповненнями; далі по тексту - Закон України „Про оренду державного та комунального майна") цим Законом врегульовано: організаційні відносини, пов'язані з передачею в оренду майна державних підприємств, установ та організацій, підприємств, заснованих на майні, що належить Автономній Республіці Крим або перебуває у комунальній власності (далі - підприємства), їх структурних підрозділів, та іншого окремого індивідуально визначеного майна, що перебуває в державній та комунальній власності; майнові відносини між орендодавцями та орендарями щодо господарського використання державного майна, майна, що належить Автономній Республіці Крим або перебуває у комунальній власності. Орендою є засноване на договорі строкове платне користування майном, необхідним орендареві для здійснення підприємницької та іншої діяльності.
Відповідно до ст. 4 Закону України „Про оренду державного та комунального майна" об'єктами оренди за цим Законом є зокрема нерухоме майно (будівлі, споруди, нежитлові приміщення) та інше окреме індивідуально визначене майно підприємств.
У відповідності до ст. 5 Закону України „Про оренду державного та комунального майна" Фонд державного майна України, його регіональні відділення та представництва є орендодавцями щодо цілісних майнових комплексів підприємств, їх структурних підрозділів та нерухомого майна, а також майна, що не увійшло до статутного (складеного) капіталу господарських товариств, створених у процесі приватизації (корпоратизації), що є державною власністю, крім майна, що належить до майнового комплексу Національної академії наук України та галузевих академій наук, а також майна, що належить вищим навчальним закладам та/або науковим установам, що надається в оренду науковим паркам та їхнім партнерам. Крім того, Фонд державного майна України, його регіональні відділення та представництва не виступають орендодавцями у випадку, якщо об'єктом оренди є: цілісні майнові комплекси підприємств, їх структурних підрозділів та нерухоме майно, яке відповідно належить Автономній Республіці Крим або перебуває у комунальній власності; нерухоме майна та інше окремо індивідуально визначене майно державного підприємства із забезпечення функціонування дипломатичних представництв та консульських установ іноземних держав, представництв міжнародних міжурядових організацій в Україні Державного управління справами, що передається дипломатичним представництвам та консульським установам іноземних держав, представництвам міжнародних міжурядових організацій в Україні; нерухоме майно підприємств, установ та організацій, загальна площа якого не перевищує 200 квадратних метрів на одне підприємство, установу, організацію, та іншого окремого індивідуально визначеного майна.
Статтею 759 ЦК України встановлено, що за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Відповідно до статті 761 цього Кодексу право передання майна у найм має власник речі або особа, якій належать майнові права. Наймодавцем може бути також особа, уповноважена на укладення договору найму.
Положеннями п. 2.1 договору оренди від 05.11.2013р. передбачено, що Орендар вступає у строкове платне користування майном у термін, вказаний у договорі, але не раніше дати підписання сторонами цього договору та акта приймання-передавання майна.
В силу положень ст.ст. 765, 766 ЦК України наймодавець зобов'язаний передати наймачеві майно у користування негайно або у строк, встановлений договором найму. Якщо наймодавець не передає наймачеві майно, наймач має право за своїм вибором: вимагати від наймодавця передання майна і відшкодування збитків, завданих затримкою; відмовитися від договору найму і вимагати відшкодування завданих йому збитків.
При цьому, згідно зі ст. 13 Закону України „Про оренду державного та комунального майна" передача об'єкта оренди орендодавцем орендареві здійснюється у строки і на умовах, визначених у договорі оренди.
Слід зауважити, що відповідно до ст. 640 ЦК України договір є укладеним з моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції. Якщо відповідно до акта цивільного законодавства для укладення договору необхідні також передання майна або вчинення іншої дії, договір є укладеним з моменту передання відповідного майна або вчинення певної дії.
Як вбачається із матеріалів справи, згідно з актом прийому-передачі від 05.11.2013р. позивачем за участю ДСК „Чорноморське морське пароплавство" як балансоутримувачем орендованого майна було передано, а ГО „Вітер змін" без будь-яких зауважень було прийнято у користування майно, яке є предметом договору оренди від 05.11.2013р., а саме: нежитлові приміщення двоповерхової службової будівлі літ. „А1" та „А2" за інв. № 1001133, загальною площею 660,6 кв.м., за адресою: м. Одеса, вул. Приморська, 11/13.
Відповідно до п. 10.1 договору оренди від 05.11.2013р. цей договір укладено строком на 2 роки 11 місяців, що діє до 05.11.2013р. до 05.10.2016р. включно.
Згідно зі ст. 17 Закону України „Про оренду державного та комунального майна" термін договору оренди визначається за погодженням сторін. Термін договору оренди не може бути меншим, ніж п'ять років, якщо орендар не пропонує менший термін. У разі відсутності заяви однієї із сторін про припинення або зміну умов договору оренди протягом одного місяця після закінчення терміну дії договору він вважається продовженим на той самий термін і на тих самих умовах, які були передбачені договором.
Згідно з п.п. 3.1 - 3.3, 3.5 договору оренди від 05.11.2013р. орендна плата визначається на підставі Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.1995р. № 786, далі по тексту - методика розрахунку, та становить без ПДВ за базовий місяць оренди (вересень 2013р.) - 9 805,90 грн. Орендна плата за перший місяць оренди - листопад 2013 року визначається шляхом коригування орендної плати, яка зазначена у абзаці 1 цього пункту на індекси інфляції жовтня 2013 року та листопада 2013р. Нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється у порядку, визначеному законодавством. Орендна плата за кожний наступний місяць визначається шляхом коригування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за наступний місяць. Орендна плата перераховується до державного бюджету та Балансоутримувачу у співвідношенні 70% та 30% щомісяця не пізніше 12 числа місяця наступного за звітним відповідно до пропорцій розподілу, установлених Кабінетом Міністрів України і чинних на кінець періоду, за який здійснюється платіж. Одночасно копія платіжного доручення на перерахування орендної плати до державного бюджету 70% надсилається Орендарем Орендодавцеві.
В силу положень ст. 19 Закону України „Про оренду державного та комунального майна" орендар за користування об'єктом оренди вносить орендну плату незалежно від наслідків господарської діяльності. Методика розрахунку орендної плати та пропорції її розподілу між відповідним бюджетом, орендодавцем і балансоутримувачем визначаються для об'єктів, що перебувають у державній власності, Кабінетом Міністрів України. Методика розрахунку орендної плати та пропорції її розподілу між відповідним бюджетом, орендодавцем і балансоутримувачем визначаються органами, уповноваженими Верховною Радою Автономної Республіки Крим (для об'єктів, що належать Автономній Республіці Крим), та органами місцевого самоврядування (для об'єктів, що перебувають у комунальній власності) на тих самих методологічних засадах, як і для об'єктів, що перебувають у державній власності. Орендна плата, встановлена за відповідною методикою, застосовується як стартова під час визначення орендаря на конкурсних засадах. Строки внесення орендної плати визначаються у договорі.
Відповідно до ст. 286 ГК України орендна плата - це фіксований платіж, який орендар сплачує орендодавцю незалежно від наслідків своєї господарської діяльності. Розмір орендної плати може бути змінений за погодженням сторін, а також в інших випадках, передбачених законодавством. Орендна плата встановлюється у грошовій формі. Залежно від специфіки виробничої діяльності орендаря орендна плата за згодою сторін може встановлюватися в натуральній або грошово-натуральній формі. Строки внесення орендної плати визначаються в договорі.
Статтею 762 ЦК України передбачено, що за користування майном з наймача справляється плата, розмір якої встановлюється договором найму. Якщо розмір плати не встановлений договором, він визначається з урахуванням споживчої якості речі та інших обставин, які мають істотне значення. Наймач має право вимагати зменшення плати, якщо через обставини, за які він не відповідає, можливість користування майном істотно зменшилася. Плата за користування майном вноситься щомісячно, якщо інше не встановлено договором. Наймач звільняється від плати за весь час, протягом якого майно не могло бути використане ним через обставини, за які він не відповідає.
В силу положень ст. 530 ЦК України якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
Статтями 610, 612 ЦК України встановлено, що порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання). Боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов'язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.
Як свідчать матеріали справи, орендоване майно перебуває у користуванні ГО „Вітер змін протягом періоду з 05.11.2013р. по теперішній час, у зв'язку з чим, у відповідача наявний обов'язок щомісячного внесення орендної плати з пропорціями розподілу, визначеними умовами договору оренди від 05.11.2013р., а саме: 70% орендної плати відповідач мав сплачувати в дохід державного бюджету України, контроль за надходженням платежів до якого здійснює регіональне відділення Фонду державного майна України по Одеській області; 30% орендної плати відповідач мав сплачувати на користь ДСК „Чорноморське морське пароплавство". Проте, як свідчить наданий позивачем розрахунок, достовірність якого в порушення вимог ст.ст. 32, 33 ГПК України не була спростована відповідачем, станом на 23.04.2015р. за ГО „Вітер змін" рахується прострочена заборгованість із орендної плати в сумі 120 861,85грн. без урахування ПДВ, період прострочення - з січня 2014 по березень 2015 року включно.
З огляду на викладене, господарський суд доходить висновку про обгрунтованість заявлених прокурором позовних вимог в частині стягнення орендної плати в сумі 120 861,85 грн. та про наявність правових підстав для їх задоволення у повному обсязі.
Відповідно до ч. 1 ст. 549, п. 3 ч. 1 ст. 611 ЦК України у разі порушення зобов'язання настають наслідки, встановлені договором або законом, зокрема сплата неустойки -грошової суми, яку боржник повинен сплатити кредиторові у рази порушення ним зобов'язання. Так, згідно ч.ч. 2, 3 ст. 549 ЦК України, штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожний день прострочення виконання. При цьому, відповідно до ст.ст. 1, 3 Закону України "Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань" від 22.11.1996р. №543/96-ВР (з наступними змінами та доповненнями) платники грошових коштів сплачують на користь одержувачів цих коштів за прострочку платежу пеню в розмірі, що встановлюється за згодою сторін. Розмір пені, передбачений ст. 1 вказаного Закону, обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.
Згідно з ч. 4 ст. 231 ГК України у разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг)
У відповідності до п. 3.6 договору оренди від 05.11.2013р. орендна плата, перерахована несвоєчасно або не в повному обсязі, підлягає індексації і стягується до бюджету та Балансоутримувачу у визначеному в п. 3.3 співвідношенні, відповідно до чинного законодавства України з рахуванням пені в розмірі подвійної облікової ставки НБУ на дату нарахування пені від суми заборгованості за кожний день прострочення, включаючи день оплати.
З посиланням на п. 3.6 договору оренди від 05.11.2013р. прокурором було нараховано відповідачу до сплати пеню в сумі 23 559,10 грн. за порушення останнім власних грошових зобов'язань. Проаналізувавши здійснений розрахунок пені, господарський суд дійшов висновку про його правильність та обґрунтованість, у зв'язку з чим, позовні вимоги у названій частині також підлягають задоволенню.
Виходячи з положень п. 9.4 договору оренди від 05.11.2013р. Орендодавець має право вимагати розірвання договору оренди та (або) відшкодування збитків у разі, якщо Орендар не сплачує або несвоєчасно сплачує орендну плату.
Відповідно до ч. 3 ст. 291 ГК України договір оренди може бути розірваний за згодою сторін. На вимогу однієї із сторін договір оренди може бути достроково розірваний з підстав, передбачених Цивільним кодексом України для розірвання договору найму.
Згідно з положеннями ч. 2 ст. 651 Цивільного кодексу України, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Як вбачається із змісту ч. 2 ст. 651 ЦК України, чинним законодавством України під істотним розуміється таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладені договору. Так, перелік істотних умов договору оренди надається у статті 284 ГК України, до яких, у тому числі, відноситься орендна плата.
Крім того, згідно зі ст. 782 ЦК України наймодавець має право відмовитися від договору найму і вимагати повернення речі, якщо наймач не вносить плату за користування річчю протягом трьох місяців підряд.
Зобов'язання, прийняті на себе відповідачем при укладенні договору оренди від 05.11.2013р. в частині своєчасного і повного перерахування орендних платежів ГО „Вітер змін" не виконуються протягом тривалого часу, а саме більш ніж протягом року, що встановлено під час розгляду даної справи. В силу положень ст. 762 ЦК України, ст. 284 ГК України наведене є порушенням істотних умов договору оренди та істотним порушенням договору в розумінні ч. 2 ст. 651 ЦК України, оскільки регіональне відділення Фонду державного майна України по Одеській області внаслідок допущених з боку відповідача порушень позбавляється того, на що воно розраховувало при укладенні договору оренди від 05.11.2013р. - надходження до державного бюджету грошових коштів в якості орендної плати за користування переданим в оренду майном.
Оцінюючи у сукупності наведені обставини, суд доходить висновку щодо наявності правових підстав для задоволення позову прокурора в частині розірвання договору оренди від 05.11.2013р.укладеного між сторонами по справі, через істотне порушення відповідачем умов зазначеного договору.
Згідно ч. 1 ст. 785 ЦК України у разі припинення договору найму наймач зобов'язаний негайно повернути наймодавцеві річ у стані, в якому вона була одержана.
З урахуванням висновків, до яких дійшов суд щодо правомірності заявлених вимог в частині розірвання договору оренди від 05.11.2013р. на підставі якого нежитлові приміщення двоповерхової службової будівлі літ. „А1" та „А2", загальною площею 660,6 кв.м., які розміщені за адресою: м. Одеса, вул. Приморська, 11/13, перебувають у користуванні відповідача, суд оцінює правомірними та обгрунтованими вимоги прокурора в частині витребування у відповідача на користь позивача спірного майна. Будь-яких інших документів, які надають право користування даним приміщенням відповідачем, з дотриманням вимог ст.ст. 32, 33 ГПК України, до господарського суду представлено не було.
Підсумовуючи все вищевказане, суд вважає за правомірне позов прокурора, пред'явлений в інтересах держави в особі регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській області, про розірвання договору оренди від 05.11.2013р., укладеного між сторонами по справі, про витребування у ГО „Вітер змін" на користь нежитлових приміщень двоповерхової службової будівлі літ. „А1" та „А2", загальною площею 660,6 кв.м., які розміщені за адресою: м. Одеса, вул. Приморська, 11/13, а також про стягнення із ГО „Вітер змін" заборгованості із орендної плати в сумі 120 861,85 грн. та пені в сумі 23 559,10 грн. задовольнити у повному обсязі відповідно до ст.ст. 1, 2, 4, 5, 13, 17, 19 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" від 10.04.1992р. №2269-ХІІ (з наступними змінами та доповненнями), ст.ст. 530, 549, 610 - 612, 615, 617, 625, 640, 651, 759, 761, 762, 765, 766, 782, 785 ЦК України, ст.ст. 231, 232, 286 ГК України, ст.ст. 1, 2 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" від 10.04.1992р. №2269-ХІІ (з наступними змінами та доповненнями).
Судові витрати зі сплати судового збору покладаються на відповідача шляхом їх присудження до стягнення в дохід державного бюджету.
Керуючись ст. ст. 32, 33, 43, 44, 49, 75, 82-85 ГПК України, суд, -
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Розірвати договір оренди нерухомого майна , що належить до державної власності від 05.11.2013р., укладений між громадською організацією „Вітер змін" та регіональним відділенням Фонду державного майна України по Одеській області.
3. Стягнути з громадської організації „Вітер змін" /65006, м. Одеса, вул. Далекосхідна, 4б, кв. 11, код ЄДРПОУ37679145/ до державного бюджету України /отримувач УК у м. Одесі/Суворовський р-р/22080300, р/р 31114094700009, МФО 828011, код ЄДРПОУ 38016923, банк отримувача ГУ ДКСУ в Одеській області/ заборгованість з орендної плати в сумі 120 861 грн. 85 коп. /сто двадцять тисяч вісімсот шістдесят одна грн. 85 коп./, пеню в сумі 23 559 грн. 10 коп. /двадцять три тисячі п'ятсот п'ятдесят дев'ять грн. 10 коп./. Наказ видати.
4. Витребувати у громадської організації „Вітер змін" /65006, м. Одеса, вул. Далекосхідна, 4б, кв. 11, код ЄДРПОУ37679145/ на користь регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській області /65012, м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 15, код ЄДРПОУ 20984091/ нежитлові приміщення двоповерхової службової будівлі літ. „А1" та „А2", загальною площею 660,6 кв.м., які розміщені за адресою: м. Одеса, вул. Приморська, 11/13.
5. Стягнути з громадської організації „Вітер змін" /65006, м. Одеса, вул. Далекосхідна, 4б, кв. 11, код ЄДРПОУ37679145/ до державного бюджету України по коду бюджетної класифікації 22030001, рахунок №31210206783008, отримувач - Управління державної казначейської служби у м. Одеса, код ЄДРПОУ 38016923, банк отримувача - ГУДКУ в Одеській області, код ЄДРПОУ господарського суду Одеської області 03499997, через Державну податкову інспекцію у Суворовському районі районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області судовий збір в сумі 5 933 грн. 42 коп. /п'ять тисяч дев'ятсот тридцять три грн. 42 коп./. Наказ видати.
Рішення набирає законної сили в порядку, передбаченому ст. 85 ГПК України.
Накази видати після набрання рішенням законної сили.
Відповідно до ст. ст. 91, 93 ГПК України сторони у справі, прокурор, треті особи, особи, які не брали участь у справі, якщо господарський суд вирішив питання про їх права та обов'язки, мають право подати апеляційну скаргу на рішення місцевого господарського суду, яке не набрало законної сили. Апеляційна скарга подається на рішення місцевого господарського суду протягом десяти днів з дня його оголошення місцевим господарським судом. У разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення, зазначений строк обчислюється з дня підписання рішення, оформленого відповідно до статті 84 цього Кодексу.
Повний текст рішення підписано 03.08.2015р.
Суддя С.П. Желєзна
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 27.07.2015 |
Оприлюднено | 12.08.2015 |
Номер документу | 48070911 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Желєзна С.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні