16/570-А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
"06" березня 2007 р. Справа №16/570-А
За позовом Волочиського районного центру зайнятості - робочий орган Фонду
загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок
безробіття м. Волочиськ
до Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Перемога" с. Клинини Волочиського району
про стягнення 20628,71 грн. заборгованості по сплаті страхових внесків.
Суддя Магера В.В. Секретар судового засідання Степчук Т.А.
Представники сторін:
Від позивача - Бенедишин В.М. –за довір. № 2102/330 від 03.01.2007 р.
Від відповідача –не з'явився
Ухвалою суду від 29.01.2007р. відкрито провадження в адміністративній справі та призначено судовий розгляд справи на 19.02.2007 р. Ухвалою від 19.02.07 р., судовий розгляд відкладено на 06.03.07 р. Сторони належним чином повідомленні про час та місце розгляду справи. Ухвала суду від 19.02.2007 р. сторонам надіслана (вих.№01-35 від 20.02.2007 р.).
Суть спору: Позивач у позовній заяві просив стягнути з відповідача суму 20 628,71 грн. заборгованості по сплаті страхових внесків на загальнообов'язкове державне страхування на випадок безробіття відповідно до Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття”.
Представником позивача у судовому засіданні подано заяву, якою зменшено позовні вимоги. Відповідно до поданої заяви позивач просить стягнути з відповідача 17 388,63 грн. заборгованості по сплаті страхових внесків. Оскільки вказана заява відповідає вимогам ст. ст. 49-51 КАС України, не порушує будь чиї права та охоронювані законом інтереси, тому вона приймається судом.
Відповідач своїми процесуальними правами не скористався, повноважного представника в судове засідання не направив, причини неявки не повідомив, доказів погашення заявленої до стягнення заборгованості не надав, позовні вимоги по суті та розміром не оспорив. Ухвала суду від 29.01.2007 р. відповідачем отримана 02.02.2007 р., що підтверджується поштовим повідомленням про вручення. Тому суд вважає за можливе розглянути справу за наявними в ній матеріалами.
Розглядом наявних матеріалів справи встановлено наступне:
Сільськогосподарський виробничий кооператив “Перемога”, с.Клинини є юридичною особою, зареєстрований як платник страхових внесків у Волочиському районному центрі зайнятості, а тому відповідно до вимог п.2 ст.35 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття” зобов'язаний своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески.
Згідно акту №65 перевірки правильності нарахування, своєчасності і повноти перерахування страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття від 11.12.2006 р., що проведена позивачем, відповідачу визначено заборгованість по сплаті страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття в сумі 36 655,40 грн. та пені 3 240,08грн. Рішенням господарського суду Хмельницької області 16.02.2005 р. задоволено позов Фонду та винесено рішення стягнути з СВК „Перемога” недоїмки в сумі 19 266,77 грн., та пені 3 920,00 грн. Дана заборгованість не погашалась, тому позов подано на різницю заборгованості, а саме в розмірі 17 388,63 грн. страхових внесків. Наявність заборгованості відповідача також підтверджується розрахунковою відомістю, що складена відповідачем за 9 міс. 2006 р.
У зв'язку з наявністю простроченої заборгованості позивачем (з урахуванням уточнення) подано позов.
Досліджуючи надані докази, оцінюючи їх в сукупності, судом приймається до уваги наступне:
Відповідно до ст.ст. 16, 35 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття” від 02.03.2000 р. № 1533-III (із змінами і доповненнями) надалі –Закону, відповідач як роботодавець є платником страхових внесків по державному соціальному страхуванню на випадок безробіття і зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі сплачувати страхові внески.
З аналізу положень ст.12 Закону та п.п. 7.1-7.3 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 16.01.2001р., №30/5221) вбачається, що центри зайнятості здійснюють контроль за правильністю нарахування ,своєчасністю і повнотою перерахування та надходження страхових внесків, інших платежів до Фонду, а також за цільовим і правильним витрачанням його коштів.
Згідно п. 1 ст.38 Закону та ч.2 п.9.1 Інструкції у разі несвоєчасної сплати страхових внесків страхувальниками, у тому числі через ухилення від реєстрації як платника страхових внесків, або неповної їх сплати страхувальники сплачують суму донарахованих контролюючим органом страхових внесків (недоїмки), штраф та пеню.
Згідно п. 3 ст. 17 цього Закону роботодавці та застраховані особи сплачують страхові внески один раз на місяць в день одержання роботодавцями в установах банків коштів на оплату праці, а згідно п. 2 ст. 35 цього Закону, роботодавець, як страхувальник, зобов'язаний своєчасно та повністю сплачувати в установленому порядку страхові внески, розмір яких передбачений Законом України “Про розмір внесків на деякі види загальнообов'язкового державного соціального страхування”.
Відповідно ст. 12 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття”, виконавча дирекція Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття є виконавчим органом правління Фонду, який забезпечує виконання рішень правління. Виконавча дирекція Фонду та її poбoчi органи ведуть реєстр платників страхових внесків, проводять збір страхових внесків, контролюють правильність нарахування, своєчасність сплати страхових внесків, а також витрат за страхування на випадок безробіття, представляють інтереси Фонду в судових та інших органах. Функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду покладаються, зокрема на міські, районні, міськрайонні, міські та районні у містах центри зайнятості.
Як встановлено абз. 11 ч. 2 ст. 19 Закону України “Про зайнятість населення”, державна служба зайнятості має право стягувати з підприємств, установ i організацій, незалежно від форм власності, суми прихованих або занижених обов'язкових зборів та недоїмок до державного фонду сприяння зайнятості населення.
Внаслідок невиконання вищезазначених норм чинного законодавства у відповідача склалась заборгованість по сплаті страхових внесків в сумі 17 388,63 грн., що підтверджується наявними в матеріалах справи доказами, на спростування яких відповідачем не подано жодних доказів. Тому позовні вимоги (з урахуванням уточнення) відповідають визнаються обґрунтованими, відповідають чинному законодавству та підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 4, 14, 69-71, 86, 104, 158-163, 167, 254-255, п. 6 Розділу 7 „Прикінцеві та перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України, СУД
П О СТ А Н О В И В :
Позов Волочиського районного центру зайнятості-робочого органу Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, м. Волочиськ до Сільськогосподарського виробничого кооперативу “Перемога”, с. Клинини Волочиського району про стягнення 17 388,63 грн. заборгованості по сплаті страхових внесків задовольнити.
Стягнути з Сільськогосподарського виробничого кооперативу “Перемога”, с. Клинини Волочиського району (код ЄДРПОУ 03790273, р/р2600051191 в ХОД АППБ „Аваль”, МФО 380805) на користь Волочиського районного центру зайнятості-робочого органу Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, м. Волочиськ, (вул. Уральських Танкістів, 2в, код ЄДРПОУ 21327857, р/р 37176301900053, код платежу недоїмка 50040100) 17 388,63 (сімнадцять тисяч триста вісімдесят вісім гривень 63 коп.) грн. заборгованості по внесках.
Згідно ст.ст. 185-186 КАС України сторони та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Подаються до Житомирського апеляційного господарського суду через суд першої інстанції.
Згідно ст. 254 КАС України Постанова, якщо інше не встановлено КАСУ набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя В.В. Магера
Віддрук. 3 прим. :
1 - до справи,
2 - позивачу,
3 - відповідачу.
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 06.03.2007 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 480968 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Магера В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні