Постанова
від 14.07.2009 по справі 2а-3987/09/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

                                                                           

                                                                                                                   

                                                                                                        Категорія

6.6.4                                                    

                                                                                  

 

                                                                                                              

 

                                                                 

П О С Т А Н О В А        

                Іменем України

   

14 липня

2009 року                                                                                   Справа

№  2а-3987/09/1270

                                                                        

 

                      Луганський окружний

адміністративний суд у складі:

 

Судді:                     Матвєєвої В.В.

при

секретарі:                 Коробенко Т.М.

 

за

участю  сторін:

представник

позивача         ОСОБА_1

представник

відповідача     не з'явився      

                                             

розглянувши

у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за адміністративним

позовом Державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська до

Благодійної організації «Луганський благодійний слов'янський фонд «Милосердя»

про стягнення  суми боргу з податку на

прибуток приватних підприємств та з комунального податку ,-

 

В С Т А Н О В И В:

 

18 листопада

2008 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов

адміністративний позов Державної податкової інспекції в Артемівському районі м.

Луганська до Благодійної організації «Луганський благодійний слов'янський фонд

«Милосердя» про стягнення  суми боргу з

податку на прибуток приватних підприємств та з комунального податку у розмірі

2385,10 грн.

Позивач в

обґрунтування своїх позовних вимог посилається на те, що відповідач є юридичною

особою та зареєстрований виконавчим комітетом Луганської міської ради

28.04.2006 року за №13821020000008434 . Підприємство взято на податковий облік

у ДПІ  в Артемівському районі  з 04.05.2006 року та є платником податків.

Відповідно до п.3 ч.1 ст.9 Закону

України «Про систему оподаткування» платники податків і зборів (обов'язкових

платежів) зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів у встановлені

законами терміни. Але у зв'язку з несвоєчасною сплатою податкового зобов'язання

станом на 15.04.2008 року відповідач допустив заборгованість з податку на

прибуток приватних підприємств та з комунального податку  на загальну суму 2385,10 грн.

Податкові зобов'язання відповідачу

були визначені ДПІ в Артемівському районі .

Відповідно до п.6.2.1 ст.6 Закону

України«Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та

державними цільовими фондами» у разі, коли платник податків не сплачує

узгоджену суму податкового зобов'язання у встановлені строки, податковий орган

надсилає платнику податків податкові вимоги.

Відповідачу надсилалися податкові

вимоги за №1/322 від 21.04.2008 року та №2/475 від 12.06.2008 року, але до

теперішнього часу податкова заборгованість відповідачем не сплачена.  

У судовому

засіданні представник позивача позов підтримав, надав пояснення аналогічні

позову, просив стягнути з відповідача суму боргу з податку на прибуток

приватних підприємств та з комунального податку 

на загальну суму 2385,10 грн .

Відповідач у

судове засідання не з'явився, про дату та час розгляду справи був повідомлений

належним чином.

Суд,

заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, дійшов

до висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню з наступних

підстав.

Судом

встановлено, що Благодійна організація «Луганський благодійний слов'янський

фонд «Милосердя» є юридичною особою та зареєстрований виконавчим комітетом

Луганської міської ради 28.04.2006 року за №13821020000008434 . Підприємство

взято на податковий облік у ДПІ  в

Артемівському районі  з 04.05.2006 року

та є платником податків.

Відповідно до п.3 ч.1 ст.9 Закону

України «Про систему оподаткування» платники податків і зборів (обов'язкових

платежів) зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів у встановлені

законами терміни. Але у зв'язку з несвоєчасною сплатою податкового зобов'язання

станом на 15.04.2008 року відповідач допустив заборгованість з податку на

прибуток приватних підприємств та з комунального податку  на загальну суму 2385,10 грн.

Податкові зобов'язання відповідачу

були визначені ДПІ в Артемівському районі . У адміністративному порядку

податкове зобов'язання відповідачем не оскаржено, тому вважається узгодженим.

Відповідно до п.6.2.1 ст.6 Закону

України«Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та

державними цільовими фондами» у разі, коли платник податків не сплачує

узгоджену суму податкового зобов'язання у встановлені строки, податковий орган

надсилає платнику податків податкові вимоги.

Відповідачу надсилалися податкові

вимоги за №1/322 від 21.04.2008 року та №2/475 від 12.06.2008 року, але до

теперішнього часу податкова заборгованість відповідачем не сплачена.  

Згідно

до п. 1.1 ст. 1 Закону України від 21.12.2000 р. № 2181 - III   «Про порядок погашення зобов'язань платників

податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» платниками податків

вважаються юридичні особи, їх філії,   відділення, інші відокремлені підрозділи, що

не мають статусу юридичної особи, а також фізичні особи, які мають статус

суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно

з законами покладено обов'язків 

утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі), пеню

та штрафні санкції.

             У відповідності із пп. 4.2.2 п.4.2

ст.4 Закону   контролюючий орган зобов'язаний самостійно

визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі якщо платник

податків не подає у встановлені строки податкову декларацію. Податкове

зобов'язання, визначене контролюючим органом, вважається узгодженим з дня отримання

платником податків податкового повідомлення-рішення та подання податкової

декларації.

Згідно до

п.5.1 ст.5 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків

перед бюджетами та державними цільовими фондами” податкове зобов'язання,

самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається

узгодженим з дня подання такої податкової декларації.

Відповідно до п.6.2.1 ст.6 Закону

України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами

та державними цільовими фондами» у разі, коли платник податків не сплачує

узгоджену суму податкового зобов'язання у встановлені строки, податковий орган

надсилає платнику податків податкові вимоги.

Відповідно

до п.3 ч.1 ст.9 Закону України «Про систему оподаткування» платники податків і

зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані сплачувати належні суми податків і

зборів у встановлені законами терміни.

Згідно

ст.ст. 9,11 Закону України “Про систему оподаткування”, платники податку несуть

обов'язки щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) та

відповідальність за порушення відповідно до законів України.

Відповідно

до п. 11 ст.10 Закону України “Про державну податкову службу в Україні”

передбачена як одна з функцій податкового органу подання до судів позовів до

підприємств, установ та організацій про стягнення заборгованості перед бюджетом

і державними цільовими фондами.

Відповідно

до п.17.3 ст.17 Закону„Про порядок погашення зобов'язань платників податків

перед бюджетами та державними цільовими фондами” сплата штрафних санкцій

прирівнюється  до сплати податку та

оскарження їх сум. Абзацем 1 п.п5.3.1 

п.5.3  ст.5 цього Закону

встановлено, що платник податків зобов'язаний протягом 10 календарних днів,

наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого

п.п.4.1.4  п.4.1 ст.4 вказаного Закону

для подання податкової декларації.

На підставі

вищевикладеного, суд вважає позов обґрунтованим та таким, що підлягає

задоволенню.

Питання про

розподіл судових витрат, відповідно до ст. 94 КАС України вирішується таким

чином. Так як судове рішення ухвалене на користь сторони - суб'єкта владних

повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально

підтверджені судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням

судових експертиз.

Відповідно

до ч.4 ст. 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних

повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати,

здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

 Керуючись ст.ст. 2, 17, 18, 87, 94, 158-163,

Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

 

П О С Т А Н О В И В:

 

Адміністративний

позов Державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська до

Благодійної організації «Луганський благодійний слов'янський фонд «Милосердя»

про стягнення суми боргу з податку на прибуток приватних підприємств та з

комунального податку задовольнити повністю.

Стягнути з

Благодійної організації «Луганський благодійний слов'янський фонд «Милосердя»

(м. Луганськ, вул. Надрічна, 7, код 24193469

р/р 2605912170044, 2600412170044 в АБ «Укркомунбанк», МФО 304988, код

34386166) в доход Державного бюджету суму боргу з податку на прибуток приватних

підприємств та з комунального податку у розмірі 2385 (дві тисячі триста

вісімдесят п'ять гривень) 10 коп.

Постанова

суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання

заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного

судочинства України, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про

апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана в строк,

встановлений цим Кодексом, постанова суду першої інстанції набирає законної

сили після закінчення цього строку.

Постанова

може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного

суду через суд першої інстанції шляхом подачі в десятиденний строк з дня

проголошення постанови заяви про апеляційне оскарження і поданням після цього

протягом двадцяти днів апеляційної скарги, з подачею її копії до апеляційної

інстанції або в порядку частини 5 статті 186 Кодексу адміністративного

судочинства України.

 

 

СУДДЯ

 

Дата ухвалення рішення14.07.2009
Оприлюднено11.11.2010
Номер документу4819250
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3987/09/1270

Постанова від 14.07.2009

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Матвєєва Вікторія Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні