cpg1251
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про відкриття провадження в адміністративній справі
07 серпня 2015 року СєвєродонецькСправа № 812/836/15 Суддя Луганського окружного адміністративного суду Тихонов І.В., перевіривши матеріали адміністративного позову Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Підприємства Чорнухинської виправної колонії №23 управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Луганській області про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені за порушення нормативу створення робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі 42694,69 грн.,-
ВСТАНОВИВ:
05 серпня 2015 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Підприємства Чорнухинської виправної колонії №23 управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Луганській області про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені за порушення нормативу створення робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі 42694,69 грн.
Відповідно до частини другої статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду чи відмови у відкритті провадження у справі.
Позивачем до позовної заяви додано клопотання про поновлення строку для звернення з адміністративним позовом, в обґрунтування якого зазначено, що у зв'язку з проведенням антитерористичної операції на території Луганської та Донецької областей, здійсненням військових дій на території знаходження позивача, у позивача не було можливості своєчасно звернутися з даним адміністративним позовом до суду. Також у зв'язку із зміною місцезнаходження позивача на територію, підконтрольну Україні, було втрачено базу даних щодо здійснення претензійно-позовної роботи, на відновлення якої було витрачено значний час.
Вирішуючи питання про відкриття провадження, суддя виходить з наступного.
Згідно зі статті 99 Кодексу адміністративного судочинства України, адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.
Для звернення до адміністративного суду суб'єкта владних повноважень встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня виникнення підстав, що дають суб'єкту владних повноважень право на пред'явлення передбачених законом вимог.
Відповідно до частини 1 статті 100 Кодексу адміністративного судочинства України, адміністративний позов, поданий після закінчення строків, установлених законом, залишається без розгляду, якщо суд на підставі позовної заяви та доданих до неї матеріалів не знайде підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними, про що постановляється ухвала.
Відповідно до Порядку сплати підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, суми адміністративно-господарських санкцій та пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 № 70 «Про реалізацію статей 19 і 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються роботодавцями самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 Закону.
Таким чином, право на звернення до суду із позовом про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені за порушення нормативу створення робочих місць для працевлаштування інвалідів виникло у позивача з 16 квітня 2014 року.
У позивача не було можливості звернутися до Луганського окружного адміністративного суду з позовом в межах строку, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, у зв'язку з проведенням антитерористичної операції та переміщенням позивача, тому суд вважає поважними причини пропуску строку до адміністративного суду.
Адміністративний позов подано з додержанням вимог статей 105, 106 Кодексу адміністративного судочинства України, справа підсудна Луганському окружному адміністративному суду, підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі не встановлено, у зв'язку з чим, провадження у справі підлягає відкриттю.
Керуючись ст. ст. 99, 100, 105, 106, 107 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя,-
УХВАЛИВ:
Визнати поважними причини пропуску звернення до адміністративного суду з адміністративним позовом Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Підприємства Чорнухинської виправної колонії №23 управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Луганській області про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені за порушення нормативу створення робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі 42694,69 грн..
Відкрити провадження у справі за адміністративним позовом Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Підприємства Чорнухинської виправної колонії №23 управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Луганській області про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені за порушення нормативу створення робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі 42694,69 грн.
Відкрите судове засідання призначити на 17 серпня 2015 року об 11 год. 40 хв. у приміщенні Луганського окружного адміністративного суду за адресою: м. Сєвєродонецьк, просп. Космонавтів, 18, І поверх.
Зобов'язати позивача надати оригінали документів, які додані до позовної заяви в копіях, - для огляду у судовому засіданні, у строк до 14 серпня 2015 року надати копії установчих документів, інформацію з центра зайнятості про надання (ненадання) відповідачем звітів форми 3-ПН, копії звітів відповідача форми 3-ПН (за наявності), звіт відповідача форми 10-ПІ за 2013 рік (копії в матеріали справи, оригінали для огляду у судовому засіданні).
Зобов'язати відповідача у разі невизнання адміністративного позову у строк до 14 серпня 2015 року подати письмові заперечення проти позову та докази, якими вони обґрунтовуються, засновницькі документи, звіт відповідача форми 10-ПІ за 2013 рік, інформацію про надання (ненадання) до центру зайнятості звітів форми 3-ПН, звіти форми 3-ПН (за наявності) (копії в матеріали справи, оригінали для огляду у судовому засіданні).
Зобов'язати Луганський обласний центр зайнятості у строк до 14 серпня 2015 року надати відомості, чи подавались Підприємством Чорнухинської виправної колонії №23 управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Луганській області (ідентифікаційний код 08680365) звіти про наявність вакансій, встановленої форми № 3-ПН, якщо так, -надати копії всіх звітів за 2013 рік, а також повідомити, чи були факти відмови Підприємством Чорнухинської виправної колонії №23 управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Луганській області у працевлаштуванні інвалідів.
Справа розглядатиметься одноособово суддею Луганського окружного адміністративного суду Тихоновим І.В.
Копію ухвали про відкриття провадження в адміністративній справі надіслати особам, які беруть участь у справі, разом з витягом про їхні процесуальні права та обов'язки, встановлені статтями 49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та оскарженню не підлягає.
СуддяІ.В. Тихонов
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.08.2015 |
Оприлюднено | 14.08.2015 |
Номер документу | 48247953 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
І.В. Тихонов
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні