Ухвала
від 11.08.2015 по справі 823/2030/15
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

11 серпня 2015 року справа № 823/2030/15

м. Черкаси

Суддя Черкаського окружного адміністративного суду Коваленко В.І., перевіривши матеріали адміністративного позову, поданого товариством з обмеженою відповідальністю «Енерго-Лайт» до державної податкової інспекції у місті Черкасах Головного управління ДФС у Черкаській області про визнання нечинним наказу, скасування акту та податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Енерго-Лайт» звернулось до суду з адміністративним позовом до державної податкової інспекції у місті Черкасах Головного управління ДФС у Черкаській області, в якому просить:

- визнати нечинним наказ ДПІ у м. Черкасах № 140 від 11.12.2014р. про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «Енерго-Лайт» (ЄДРПОУ 38764550);

- скасувати акт від 25.12.2014р. № 41/23-01-22-04/38764550 про результати проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «Енерго-Лайт» (ЄДРПОУ 38764550);

- скасувати податкове повідомлення-рішення форми «Р» від 28.01.2015 року №0000342301 ДПІ у м. Черкасах

Вивчивши позовну заяву, вважаю, що вона не відповідає вимогам статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України.

Так, у відповідності до частини 3 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви, зокрема, додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

У відповідності до частини 2 статті 87 Кодексу адміністративного судочинства України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Законом, який визначає правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору, є Закон України «Про судовий збір» від 8 липня 2011 року № 3674-VI.

В силу положень частини 1 статті 9 цього закону судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.

Для зарахування коштів судового збору до спеціального фонду державного бюджету Державною казначейською службою України відкриваються спеціальні рахунки в розрізі усіх її територіальних підрозділів.

Належними реквізитами для сплати судового збору за подання позову до Черкаського окружного адміністративного суду є такі: отримувач коштів: УДКСУ у м.Черкасах Черкаської області; код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38031150; банк отримувача: ГУДКСУ у Черкаській області; код банку отримувача (МФО): 854018; рахунок отримувача: 31212206784002; код класифікації доходів бюджету: 22030001; призначення платежу: «судовий збір, за позовом


(ПІБ чи назва установи, організації позивача), Черкаський окружний адміністративний суд, код ЄДРПОУ 35158674».

В силу положень частини 1 та абзацу 1 підпункту 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 8 липня 2011 року № 3674-VI судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі; ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову: майнового характеру становить 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати; немайнового характеру 0,06 розміру мінімальної заробітної плати.

За частиною 3 статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 8 липня 2011 року під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги.

Статтею 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» № 80-VIII від 28 грудня 2014 року установлено на 2015 рік мінімальну заробітну плату у місячному розмірі: з 1 січня - 1 218 гривень. Тобто, за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру ставка судового збору становить 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше ніж 182 грн. 70 коп. та не більше ніж 487 грн. 20 коп. Відповідно за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру ставка судового збору становить 73 грн. 08 коп.

Частиною 3 статті 6 Закону України «Про судовий збір» передбачено, що за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.

В порушення зазначених положень Кодексу адміністративного судочинства України позивач надав у якості доказу сплати судового збору платіжне доручення № 505 від 07.08.2015р., із зазначенням сплаченої суми судового збору в розмірі 73 грн. 08 коп., яке не може бути прийнято в якості доказу сплати судового збору у повному розмірі.

Такий висновок слідує з того, що адміністративний позов містить вимоги про визнання нечинним наказу про проведення перевірки та скасування акту перевірки, що за своєю правовою природою є немайновими вимогами та обкладаються судовим збором в сумі 73 грн. 08 коп.

Разом з тим, в адміністративному позові ставляться питання про скасування податкового повідомлення-рішення відповідача форми «Р» від 28.01.2015 року №0000342301, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 463 250 грн., в тому числі за основним платежем 308 833 грн. та за штрафними санкціями 77 208 грн. Тобто, зазначене рішення може спричинити зміну майнового стану позивача на загальну суму 463 250 грн. Отже, безпосереднім наслідком прийняття спірного рішення є зміна складу майна позивача, а тому вказана позовна вимога є майновою і ставка судового збору за подання такого позову повинна бути визначена згідно наведених положень Кодексу адміністративного судочинства України та Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік», як за подання позову майнового характеру і повинна становити 487 грн. 20 коп. Тобто, несплачена позивачем сума судового збору за подання до суду адміністративного позову майнового характеру становить 487 грн. 20 коп.

Згідно частини 1 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою.

Зважаючи на вказані обставини, вважаю за необхідне позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю «Енерго-Лайт» до державної податкової інспекції у місті Черкасах Головного управління ДФС у Черкаській області про визнання нечинним наказу, скасування акту та податкового повідомлення-рішення, залишити без руху, з наданням строку до 27 серпня 2015 року для усунення вказаних вище недоліків позовної заяви, шляхом подання Черкаському окружному адміністративному суду оригіналу належним чином оформленого документу про сплату судового збору в сумі 487 грн. 20 коп.

Керуючись ст. ст. 106, 108 КАС України,

УХВАЛИВ:

Позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю «Енерго-Лайт» до державної податкової інспекції у місті Черкасах Головного управління ДФС у Черкаській області про визнання нечинним наказу, скасування акту та податкового повідомлення-рішення, залишити без руху.

Встановити позивачу строк до 27 серпня 2015 року для усунення вказаних вище недоліків позовної заяви, шляхом подання Черкаському окружному адміністративному суду оригіналу належним чином оформленого документу про сплату судового збору в сумі 487 грн. 20 коп.

Ухвала набирає законної сили відповідно до вимог статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд у строки та порядку, передбачені статтями 185-187 цього Кодексу.

Суддя В.І. Коваленко

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.08.2015
Оприлюднено14.08.2015
Номер документу48249149
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —823/2030/15

Постанова від 25.09.2015

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Коваленко

Постанова від 25.09.2015

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Коваленко

Ухвала від 31.08.2015

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Коваленко

Ухвала від 21.09.2015

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Коваленко

Ухвала від 21.09.2015

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Коваленко

Ухвала від 14.09.2015

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Коваленко

Ухвала від 11.08.2015

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.І. Коваленко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні