Справа №: 3-983/2011
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 листопада 2011 року Южноукраїнський міський суд Миколаївської області
у складі: головуючого- судді - Франчук О. Д.
при секретарі Коршак О.В.
за участю прокурора - Свінтковської В.В.
захисника -ОСОБА_1
Ст.оперуповноваженого УСБ України в Миколаївській області -ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали, що надійшли з Управління СБУ в Миколаївській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця ІНФОРМАЦІЯ_2, проживаючого по бул.Шкільний, 6 кв. 97 в м. Южноукраїнську Миколаївської області, українця, громадянина України, міського голови Южноукраїнської міської ради Миколаївської області, посадової особи місцевого самоврядування 5 рангу, 3 категорії, одруженого, який має на утриманні двох неповнолітніх дітей, раніше до адміністративної відповідальності не притягувалася.
-за ч. 2 ст. 172-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
В С Т А Н О В И В:
Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення ОСОБА_3, займаючи посаду Южноукраїнського міського голови, будучи посадовою особою органу місцевого самоврядування, уповноваженим на виконання функцій держави в порушення обмежень, передбачених п.2 ч.1 ст. 7 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції", станом на 12.09.2011 року, входив до складу органу управління товариства з обмеженою відповідальністю "Пластик Ярд", що мало на меті одержання прибутку, чим скоїв адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ч.2 ст. 172-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
В судовому засіданні свою вину у вчиненні вищезазначеного адміністративного правопорушення ОСОБА_3 не визнав і пояснив суду, що ще до набрання чинності Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції " ним були вчинені всі дії, які свідчать та підтверджують, що на час складання відносно нього протоколу про корупційне правопорушення був відсутній склад та подія правопорушення, передбаченого ч.2 ст.172-4 КпАП Україниі, так як станом на 15.06.2011 року він вже не був власником частки в статутному капіталі ТОВ "Пластик Ярд", не входив до складу органу управління зазначеного товариства, що має на меті одержання прибутку.
А та обставина, що директор підприємства ОСОБА_4 не прийняв міри до своєчасного звернення до державного реєстратора та своєчасно не надав документів для внесення змін до Єдиного державного реєструюридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, на його думку, не може свідчити про наявність його вини у скоєнні вищезазначеного адміністративного корупційного правопорушення.
Вислухавши пояснення ОСОБА_3 та його захисника, старшого оперуповноваженого 4-го сектору ВБКОЗ Управління СБ України в Миколаївській області ОСОБА_2, який складав протокол про вчинення ОСОБА_3 адміністративного правопорушення, покази свідків ОСОБА_4 та ОСОБА_5, дослідивши письмові матеріали справи та заслухавши висновок прокурора, як це передбачено ст. 280 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суд приходить до висновку про те, що вина ОСОБА_3 у вчиненні адміністративного корупційного правопорушення знайшла своє підтвердження в ході судового розгляду справи, виходячи з наступного.
Судом встановлено, що відповідно до правил ст. 255 КпАП України протокол про адміністративне правопорушення, передбачене ч.2 ст. 172-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення складено уповноваженою на те особою органу Служби Безпеки України.
Зміст протоколу про адміністративне правопорушення повністю відповідає вимогам ст. 256 КпАП України.
Відповідно до п.2 рішення Южноукраїнської міської ради Миколаївської області за №1 від 25 листопада 2011 року (а.с.149) визнано повноваження Южноукраїнського міського голови ОСОБА_3, обраного з 31 жовтня 2010 року за результатами виборів Южноукраїнського міського голови та депутатів Южноукраїнської міської ради шостого скликання.
Рішенням №2 Южноукраїнської міської ради Миколаївської області від 25.11.2010 року 1 сесії 6 скликання (а.с.151) ОСОБА_3 присвоєно п'ятий ранг посадової особи місцевого самоврядування третьої категорії посад.
25 листопада 2010 року ОСОБА_3 прийняв присягу посадової особи місцевого самоврядування, що підтверджується його власноручним підписом, під текстом вищезазначеної присяги (а.с.155) та регламентом І сесії міської радишостого скликання (а.с.156-158).
Враховуючи вищезазначене, суд приходить до висновку про те, що відповідно до п.1 ст. 4 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" ОСОБА_3 є суб'єктом відповідальності за корупційні правопорушення.
Вищезазначеним Законом визначено правові та організаційні засади запобігання корупції, виявлення та припинення її проявів, поновлення законних прав та інтересів фізичних і юридичних осіб, усунення наслідків корупційних діянь та є одним з основних нормативно-правових актів у системі антикорупційного законодавства України.
Відповідно до вищезазначеного Закону боротьба з корупцією здійснюється на основі чіткої правової регламентації діяльності державних органів, служб і осіб. Уповноважених на виконання функцій держави, забезпечення гарантій прав та інтересів фізичних і юридичних осіб.
В силу ч.2 ст. 7 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" особам, зазначеним у пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону, забороняється: входити до складу органу управління чи наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку (крім випадків, коли особи здійснюють функції з управління акціями (частками, паями), що належать державі чи територіальній громаді, та представляють інтереси держави чи територіальної громади в раді товариства (спостережній раді), ревізійній комісії господарського товариства), якщо інше не передбачено Конституцією або законами України.
Відповідно до витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.7-9) станом на 12.09.2011 року ОСОБА_3 був одним із засновників ТОВ "Пластик Ярд", а керівником зазначеної юридичної особи є ОСОБА_4
Та обставина, що ТОВ "Пластик Ярд" перебуває на обліку платника податків в органах державної податкової служби підтверджується довідками (а.с. 13, 31, 41, 72, 104, 109) та свідоцтвом, виданим Державною податковою адміністрацією України про реєстрацію платника податку на додану вартість (а.с. 14, 25, 47, 52).
В реєстраційній заяві платника податку на додану вартість (а.с. 16-24, а.с. 48-50, а.с. 55-57) станом на 20.01.2011 року, 03.06.2010 року та 25.07.2010 року одним, із засновників ТОВ "Пластик Ярд" зазначено ОСОБА_3, при цьому розмір його внеску до статутного фонду підприємства складає 45375 грн.
З заяви для юридичних осіб, датованої 20.01.2011 року (а.с. 28-30) видно, що на облік до Державної податкової адміністрації ТОВ "Пластик Ярд" взято 15 грудня 2008 року, міститься інформація про те, що ОСОБА_3 дійсно є засновником вищезазначеного підприємства.
Як видно зі свідоцтва (а.с.32) державна реєстрація ТОВ "Пластик Ярд" ідентифікаційний код 36270720 була проведена виконавчим комітетом Миколаївської міської ради 4 грудня 2008 року.
В довідці відділу статистики в м.Южноукраїнську (а.с. 33-35, 61-64) зазначені види діяльності підприємства за КВЕД.
Станом на 3.11.2010 року (а.с.44) засновниками ТОВ "Пластик Ярд" були ОСОБА_3 - сума внеску до статутного фонду якого становила 45375 грн. та ОСОБА_4, сума внеску до статутного фонду якого складала 15125 грн.
В статуті (установчому документі) ТОВ "Пластик Ярд" (а.с. 87-96) учасниками підприємства зазначено ОСОБА_3 та ОСОБА_4
В п. 1.8 зазначеного статуту підприємства визначено види його діяльності, а в п.2.3 зазначено, що його статутний капітал формується за рахунок вкладів учасників, який складає 60500 грн., з яких вклад ОСОБА_3 складає 45375 грн., а його частка 75%, ОСОБА_4 - 15125 грн., що складає 25% частки у статутному капіталі.
Відповідно до п.5.1 статуту (а.с.94) вищим органом підприємства є загальні збори його учасників (надалі - збори учасників), що складаються із учасників або призначених ними представників (постійних або тимчасових). Повноваження представників учасників повинні бути підтверджені дорученням, що засвідчене нотаріально. Кожний із учасників має право передати свій голос іншому учаснику підприємства. Учасники володіють кількістю голосів, пропорційно їх часткам у статутном фонді. Збори учасників товариства з обмеженою відповідальністю скликаються не рідше двох разів на рік. Позачергові збори учасників скликаються головою підприємства при наявності обставин, зазначених в установчих документах, у разі неплатоспроможності підприємства, а також у будь-якому іншому випадку, якщо цього потребують інтереси підприємства в цілому, зокрема, якщо виникає загроза значного скорочення статутного фонду. Збори учасників підприємства повинні скликатися також на вимогу виконавчого органу. Учасники підприємства, що володіють у сукупності більш як 20 відсотками голосів, мають право вимагати скликання позачерговиї зборів учасників у будь-який час і з будь-якого приводу, що стосується діяльності підприємства. Якщо протягом 25 днів голова підприємства не виконав зазначеної вимоги, вони вправі самі скликати збори учасників.
В деклараціях з податку на прибуток підприємства, які надавалися керівникам ТОВ "Пластик Ярд" , до органів державної податкової інспекції (а.с. 132) зазначено прибуток підприємства, що підлягав оподаткуванню.
В судовому засіданні ОСОБА_3 надав суду копію договору дарування, (а.с.218) відповідно до якого 15 червня 2011 року він подарував належну йому частку у статутному капіталі ТОВ "Пластик Ярд" в сумі 45375 грн., що становить 75% від загального статутного капіталу товариства ОСОБА_6, заяву датовану 15.06.2011 року, адресовану загальним зборам зазначеного підприємства, в якій повідомивпро свій добровільний вихід зі складу учасників ТОВ "Пластик Ярд", припинення діяльності в складі цього товариства та підтвердив безоплатну передачу у власність ОСОБА_6 належно йому частку в статутному капіталі підприємства (а.с.219) та копію протоколу зборів учасників (засновників) ТОВ "Пластик Ярд" від 24 червня 2010 року відповідно до якого на зборах було прийнято заяву ОСОБА_3 про його добровільний вихід зі складу ТОВ "Пластик Ярд" та виведено його зі складу учасників (засновників) та задоволено заяву ОСОБА_6 про включення її до складу учасників ТОВ "Пластик Ярд" та прийнято рішення про внесення зміни до статуту товариства, затвердивши його в новій редакції. Відповідальним за подачу документів державному реєстратору відділу державної реєстрації та дозвільних процедур виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради призначено ОСОБА_4 (а.с.220), а також витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.215-217), в якому зазначено про те, що відповідно до ст.20 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", поданих на запит ТОВ "Пластик Ярд" від 26.09.2011 року за вихідним № 11226997, станом на 26.09.2011 року засновниками товариства є ОСОБА_6 та ОСОБА_4
Вищезазначений витяг видано державним реєстратором виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради Миколаївської області ОСОБА_5
Відповідно до вищезазначеного Закону України №755-ІV від 18.05.2003 року, який набрав чинності 31.04.2004 року державний реєстратор це особа, яка відповідно до цього Закону від імені Держави здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а реєстраційна картка це документ встановленого зразка, який підтверджує волевиявлення особи щодо внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.
В силу ч.1 ст.3 Закону його дія поширюється на державну реєстрацію всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування.
За правилами ст. 4 Закону державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців це засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.
Порядок проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців включає, зокрема:
перевірку комплектності документів, які подаються державному реєстратору, та повноти відомостей, що вказані в реєстраційній картці;
перевірку документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації;
внесення відомостей про юридичну особу або фізичну особу - підприємця до Єдиного державного реєстру;
оформлення і видачу виписки з Єдиного державного реєстру.
Зміни до установчих документів юридичної особи, а також зміна прізвища та/або імені, та/або по батькові (далі - імені) або місця проживання фізичної особи - підприємця підлягають обов'язковій державній реєстрації шляхом внесення відповідних змін до записів Єдиного державного реєстру в порядку, встановленому цим Законом.
Повноваження державного реєстратора передбачені ст.6 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців".
Відповідно до правил ч.1 ст. 16 цього Закону єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.
Статтею 17 вищезазначеного Закону передбачено, що відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру, шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України. Термін реєстраційна справа визначено, як папка організаційно-облікового типу з документами або електронними документами, що подаються державному реєстратору відповідно до закону.
Стаття 19 Закону, яка передбачає порядок внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, зазначено також про те, що якщо зміни до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, вносяться у зв'язку зі зміною складу засновників (учасників) юридичної особи, утвореної на підставі модельного статуту, крім заповненої реєстраційної картки про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, подання державному реєстратору, особою уповноваженою діяти від імені юридичної особи, (виконавчого органу), додатково подати примірник оригіналу або нотаріально засвідченої копії рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про внесення змін до складу засновників та одного з документів, передбачених частиною 3 статті 29 Закону, таких як:
рішення про вихід юридичної особи із складу засновників (учасників);
заяви фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників);
заяви, договору, іншого документа про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі товариства.
Крім того, ч. 9 вищезазначеної статті передбачено обов'язок державного реєстратора прийняти документи, які надані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, за описом, копія якого в день надходження документів видається (надсилається поштовим відправленням) заявнику з відміткою про дату надходження документів.
Крім того, в силу ч.14 ст.29 Закону державний реєстратор не пізніше наступного робочого дня, з дати проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи повинен видати (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення) заявнику один примірник оригіналу установчих документів у старій редакції з відмітками державного реєстратора про проведення державної реєстрації змін до установчих документів та в той же день передати відповідним органам статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України відомості з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру.
Допитана в судовому засіданні в якості свідка державний реєстратор ОСОБА_5 суду показала, що вона знаходиться у безпосередньому підпорядкуванні Южноукраїнського міського голови ОСОБА_3 та у своїй роботі керується Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців". При цьому зазначила, що документи для внесення змін до Єдиного державного реєстру були їй передані 23 вересня 2011 року, але не уповноваженою особою ТОВ "Пластик Ярд", а людиною, яка не мала ніякого відношення до господарського товариства, щодо якого необхідно було внести зміни до Єдиного державного реєстру. При цьому протоколу про затвердження змін до статуту від 16.09.2011 року до наданих документів долучено не було, а доручення на подання документів для внесення змін до ЄДРПОУ було видано юристу ТОВ "Восток" Блануці, за підписом керівника ТОВ "Пластик Ярд" ОСОБА_4 Крім того, при допиті свідка судом було встановлено, що виписка з Єдиного державного реєстру була видана з порушенням вимог ст. 21 Закону, згідно з вимогами якої виписка з Єдиного державного реєстру видається юридичній особі за їх письмовим запитом протягом двох робочих днів з дати подання цього запиту, а також у випадках, встановлених цим Законом.
Свідок ОСОБА_4 суду показав, що проведення зборів засновників ТОВ "Пластик Ярд", на яких було прийнято рішення про вихід ОСОБА_3 із засновників підприємства та прийняття до складу співвласників ОСОБА_6 дійсно проводилися, але точну дату їх проведення та присутніх на ньому осіб згадати не зміг. Посилаючись на свою юридичну необізнаність Законів України "Про господарчі товариства" та Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", підтвердив, що документи про зміну засновників ТОВ "Пластик Ярд" надав тільки в кінці вересня 2011 року. При цьому показав, що нова редакція статуту підприємства була затверджена загальними зборами його учасників тільки 16 вересня 2011 року.
З якою метою 06.07.2011 року він звертався до державного реєстратора за одержанням витягуз реєстру суду пояснити не зміг.
Відсутність запису про протокол зборів засновників ТОВ "Пластик Ярд" від 16.09.2011 року та дати реєстрації в журналі вхідної кореспонденції, також не зміг пояснити. Про те, ким і коли вносилися записи до журналів вхідної та вихідної кореспонденції йому не відомо. На чию вимогу надавав запис (а.с.22) 19.09.2011 року за вих. номером 11 про відсутність прибутку підприємства згадати не зміг.
Відповідно до нової редакції статуту ТОВ "Пластик Ярд" , затвердженого 16.09.2011 року (а.с.224-228) учасниками ТОВ "Пластик Ярд" станом на 16.09.2011 року зазначено ОСОБА_4 та ОСОБА_6
На звороті статуту підприємства в новій редакції (а.с. 228 зворот) міститься відмітка приватного нотаріуса Южноукраїнського міського нотаріального округу Миколаївської області ОСОБА_7 пр те, що статут ТОВ "Пластик Ярд" в новій редакції було посвідчено тільки 20 вересня 2011 року.
Відповідно до ст. 7 Закону України "Про господарські товариства" зміни, які сталися в установчих документах товариства і які вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, підлягають державній реєстрації за тими ж правилами, що встановлені для державної реєстрації товариства. Товариство зобов'язане у п'ятиденний строк повідомити орган, що провів реєстрацію, про зміни, які сталися в установчих документах, для внесення необхідних змін до державного реєстру.
У витязі з Єдиного державного реєстру (а.с. 215) державним реєстратором зазначено про те, що підставою для видачі такого витягу був запит ТОВ "Пластик Ярд" від 26.09.2011 року за №11226997, але при дослідженні в судовому засіданні журналу вихідної кореспондеції судом встановлено, що у 2011 році у зазначеному журналі остання реєстрація вихідної кореспонденції мала місце 17.11.2011 року за №24, а запису про витребування витягу з Єдиного державного реєстру 26.09.2011 року не має, тим більше за вихідним №11226997.
Дослідивши в судовому засіданні всі докази по справі в їх сукупності, суд приходить до висновку про те, що в судовому засіданні повністю знайшло своє підтвердження те, що станом на 12 вересня 2011 року мало місце порушення Южноукраїнського міського голови ОСОБА_3, як посадової особи органу місцевого самоврядування обмежень, передбачених ч.2 ст.7 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" , так як станом на 12 вересня 2011 року входив до складу органу управління ТОВ "Пластик Ярд", що має на меті одержання прибутку.
Таким чином, судом встановлено, що в діях ОСОБА_3 є склад адміністративного корупційного правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 172-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
За правилами ст. 251 КпАП України передбачено фактичні дані, які можуть бути доказами в справі про адміністративне правопорушення.
Відповідно до ст. 252 КпАП України посадова особа оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що грунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Надані ОСОБА_3 суду письмові докази про те, що на дату складання відносно нього протоколу про адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 172-4 КпАП України, а саме: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, копію договору дарування належної йому частки в статутному капіталі ТОВ "Пластик Ярд" в сумі 45375 грн., що становить 75% загального статутного капіталу товариства від 15.06.2011 року, копію заяви про вибуття зі складу учасників вищезазначеного підприємства та копію протоколу зборів учасників (засновників) ТОВ "Пластик Ярд" від 24.06.2011 року, копію пояснювальної записки директора ТОВ "Пластик Ярд" ОСОБА_4 за №11 від 19 вересня 2011 року, незрозуміло якому органу поданого та з якою метою, копію фінансового звіту суб'єкта малого підприємства, довідку за №12 від 22 вересня 2011 року про те, що в період з січня 2011 року по липень 2011 року будь-яких девідентів або інших грошових коштів не отримував (а.с. 215-223), суд оцінює критично, так як при дослідженні в судовому засіданні доказів у їх сукупності та враховуючи покази дані суду свідками ОСОБА_5 та ОСОБА_4 та докази, долучені до протоколу про адміністративне правопорушення у суда виникло внутрішнє переконання у тому, що у їх існуванні станом на 12.09.2011 року, тобто на дату складання уповноваженою на те особою Управління СБ України в Миколаївській області, як один із способів уникнення відповідальності за вчинення ним адміністративного корупційного правопорушення.
Крім того, ОСОБА_3 не надав суду доказів того, що на момент складання протоколу існували поважні причини чи перепони, надати особі, яка складала протокол такі ж пояснення, які були ним надані в судовому засіданні та надати копії вищезазначених документів, для підтвердження відсутності у його діях адміністративного корупційного правопорушення.
Суд також критично оцінює покази, дані в судовому засіданні в якості свідка директора ТОВ "Пластик Ярд" ОСОБА_4 та його посилання на необізнаність Законів України "Про господарські товариства" та вимог Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" щодо строків звернення до державного реєстратора про внесення змін про засновників (учасників) юридичної особи та посилання на втрату пам'яті, при відповіді на питання прокурора, які задавалися йому в судовому засіданні з метою повного, всебічними та об'єктивного дослідження наданих ним суду документів.
Тому, на підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 221, 279, 280, 283, 284, 285 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суд
П О С Т А Н О В И В :
Визнати ОСОБА_3 винним у вчиненні адміністративного правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 172-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення та покласти на ОСОБА_3 адміністративне стягнення у виді штрафу на користь держави в сумі 2000 (дві тисячі) гривень.
Постанова може бути оскаржена до апеляційного суду Миколаївської області через Южноукраїнський міський суд Миколаївської області, протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя Южноукраїнського міського суду ОСОБА_8
Суд | Южноукраїнський міський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 29.11.2011 |
Оприлюднено | 17.08.2015 |
Номер документу | 48255707 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Южноукраїнський міський суд Миколаївської області
Франчук О. Д.
Адмінправопорушення
Южноукраїнський міський суд Миколаївської області
Франчук О. Д.
Адмінправопорушення
Свалявський районний суд Закарпатської області
Уліганинець П. І.
Адмінправопорушення
Кіцманський районний суд Чернівецької області
Олексюк Т. І.
Адмінправопорушення
Томаківський районний суд Дніпропетровської області
Кондус Л. А.
Адмінправопорушення
Старобешівський районний суд Донецької області
Сазонова М. Г.
Адмінправопорушення
Чуднівський районний суд Житомирської області
Мельничук О. О.
Адмінправопорушення
Самбірський міськрайонний суд Львівської області
Кравців В. І.
Адмінправопорушення
Станично-Луганський районний суд Луганської області
Соболєв Є. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні