ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 липня 2015 р. Справа № 804/7553/15 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючий суддя ОСОБА_1, розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Прокурора м. Кривого Рогу Дніпропетровської області в інтересах держави в особі Криворізької південної міжрайонної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Теплобудмонтаж" про стягнення заборгованості, -
ВСТАНОВИВ :
Прокурор м. Кривого Рогу Дніпропетровської області звернувся до суду в інтересах держави в особі Криворізької південної міжрайонної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області з адміністративним позовом про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Теплобудмонтаж" заборгованості в сумі 104027,76 грн.
В обґрунтування позову зазначено, що відповідач має заборгованість з орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності в розмірі 34372,10 грн. та з податку на додану вартість в розмірі 69655,66 грн. Зазначені податкові зобов'язання є узгодженими та в добровільному порядку відповідачем не сплачені.
Представник позивача в судове засідання не з'явився, надав клопотання про розгляд справи без його участі, просив позов задовольнити.
Відповідач у судове засідання не прибув, про причини неявки не повідомив, клопотання про відкладення розгляду справи не подав.
Відповідно до ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Дослідивши матеріали справи судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплобудмонтаж" зареєстроване в якості юридичної особи та знаходиться на податковому обліку в Криворізькій південній міжрайонній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області.
Відповідач має заборгованість перед бюджетом з орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності в розмірі 34372,10 грн. та з податку на додану вартість в розмірі 69655,66 грн.
Заборгованість з орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності в розмірі 34372,10 грн. виникла у зв'язку з наступним.
Товариством з обмеженою відповідальністю "Теплобудмонтаж" було подано до Криворізької південної міжрайонної державної податкової інспекції податкову декларацію № НОМЕР_1 від 18.02.2015 року з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2015 рік (звітна) та податкову декларацію № НОМЕР_2 від 29.04.2015 року з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2015 рік (уточнююча).
Однак, відповідачем не сплачено узгоджені суми податкових зобов'язань відповідно до податкової декларації № НОМЕР_2 від 29.04.2015 року по термінах сплати: 02.03.2015 року в сумі 570,01 грн., 30.03.2015 року в сумі 14492,97 грн., 30.04.2015 року в сумі 14492,97 грн. та відповідно до податкової декларації № НОМЕР_1 від 18.02.2015 року по термінах сплати 29.04.2015 року в сумі 3617,07 грн.
У зв'язку з несвоєчасною сплатою сум узгоджених податкових зобов'язань, відповідно до п.п. 129.1.1 ст. 129 Податкового кодексу України, нарахована пеня на загальну суму 1199,08 грн.
Заборгованість з податку на додану вартість в розмірі 69655,66 грн. виникла у зв'язку з наступним.
Товариством з обмеженою відповідальністю "Теплобудмонтаж" було подано до Криворізької південної міжрайонної державної податкової інспекції податкову декларацію з податку на додану вартість № НОМЕР_3 від 20.02.2015 року, податкову декларацію з податку на додану вартість № НОМЕР_4 від 19.03.2015 року та податкову декларацію з податку на додану вартість № НОМЕР_5 від 16.04.2015 року.
Однак, відповідачем не сплачено узгоджені суми податкових зобов'язань відповідно до податкової декларації № НОМЕР_3 від 20.02.2015 року в сумі 934,09 грн., відповідно до податкової декларації № НОМЕР_4 від 19.03.2015 року в сумі 31321,00 грн. та відповідно до податкової декларації № НОМЕР_5 від 16.04.2015 року в сумі 36645,00 грн.
У зв'язку з несвоєчасною сплатою сум узгоджених податкових зобов'язань, відповідно до п.п. 129.1.1 ст. 129 Податкового кодексу України, нарахована пеня на загальну суму 755,57 грн.
Позивачем на адресу відповідача направлялася податкова вимога форми "Ю" № 833-25 від 02.12.2014 року з визначеною сумою до сплати в розмірі 63442,91 грн..
Заборгованість з орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності в розмірі 34372,10 грн. та з податку на додану вартість в розмірі 69655,66 грн. відповідачем в добровільному порядку не сплачено.
Правовідносини, що виникли між сторонами регулюються нормами Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року №2755-6.
Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлений законом.
Відповідно до п.п. 14.1.175. п. 14.1 ст. 14 Податкового Кодексу України податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Згідно з п.п. 14.1.39 п. 14.1 ст. 14 Податкового Кодексу України грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Відповідно до п. 36.1, п. 36.2 ст. 36 Податкового Кодексу України, податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов'язок виникає у платника за кожним податком та збором.
Згідно до п. 46.1 ст. 46 Податкового Кодексу України, податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Відповідно до підпункту 49.18.1 п. 49.18. ст. 49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
За положеннями ст. 202 Податкового кодексу України звітним (податковим) періодом є один календарний місяць, а у випадках, особливо визначених цим Кодексом, календарний квартал.
Відповідно до п. 54.1 ст. 54 Податкового Кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.
Згідно з п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до п. 57.3 ст. 57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення.
Згідно п.п. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України плата за землю - загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Відповідно до п. 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України, платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 нього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій.
Пунктом 287.3 ст. 287 Податкового кодексу України встановлено, що податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
Відповідно до п.п. 20.1.34, п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Згідно з п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності.
На підставі п. 4 ч. 2 ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України суд в порядку адміністративного судочинства може прийняти постанову про стягнення з відповідача коштів.
На підставі викладеного, суд доходить висновку, що позовні вимоги Прокурора м. Кривого Рогу Дніпропетровської області в інтересах держави в особі Криворізької південної міжрайонної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області підлягають задоволенню, оскільки підтверджені належними та допустимими доказами.
Керуючись, ст.ст. 2, 8-12, 69, 71, 128, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Прокурора м. Кривого Рогу Дніпропетровської області в інтересах держави в особі Криворізької південної міжрайонної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області - задовольнити.
Стягнути кошти Товариства з обмеженою відповідальністю "Теплобудмонтаж" (код ЄДРПОУ 31550841) з рахунків у банках, обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплобудмонтаж" (код ЄДРПОУ 31550841) у розмірі податкового боргу з орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності в сумі 34372 (тридцять чотири тисячі триста сімдесят дві) грн. 10 коп.
Стягнути кошти Товариства з обмеженою відповідальністю "Теплобудмонтаж" (код ЄДРПОУ 31550841) з рахунків у банках, обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплобудмонтаж" (код ЄДРПОУ 31550841) у розмірі податкового боргу з податку на додану вартість в сумі 69655 (шістдесят дев'ять тисяч шістсот п'ятдесят п'ять) грн. 66 коп.
Стягнути кошти Приватного підприємства "Спецекологія" (код ЄДРПОУ 31692396) з рахунків у банках, обслуговуючих Приватного підприємства "Спецекологія" (код ЄДРПОУ 31692396) у розмірі податкового боргу з екологічного податку в сумі 465 (чотириста шістдесят п'ять) грн. 31 коп.
Згідно з ч. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Постанова суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня отримання її копії.
Постанова суду набирає законної сили в порядку та у строки, визначені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.07.2015 |
Оприлюднено | 20.08.2015 |
Номер документу | 48387911 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ляшко Олег Борисович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ляшко Олег Борисович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні