Постанова
від 24.12.2010 по справі 2а-2841/10/0770
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Cправа № 2а-2841/10/0770

рядок статзвітності 6.14

код - 11

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 грудня 2010 року м. Ужгород

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі: головуючої судді Маєцької Н.Д. за участю секретаря судового засідання - Сідей І.І., сторін та осіб:

позивача: представник не з"явився;

відповідача: представник не з"явився;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Ужгороді адміністративну справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 районного центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття до Радгосп-завод "Ужгородський" про стягнення заборгованості в сумі 2398, 56 грн., -

ПОСТАНОВИВ:

У відповідності до ч. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 24 грудня 2010 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Постанова в повному обсязі складена та підписана 29 грудня 2010 року.

Позивач - суб"єкт владних повноважень - ОСОБА_1 районний центр зайнятості -робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовом до Радгосп-завод "Ужгородський" про стягнення на користь ОСОБА_1 районного центру зайнятості заборгованості в сумі 2398, 56 гривень.

24.12.2010 року від представника позивача до суду надійшло клопотання, в якому він просить суд розглянути справу без його участі, позовні вимоги підтримує повністю.

Відповідач заперечень на адміністративний позов не подав, у судове засідання не з'явився повторно, про причини неприбуття суд не повідомив, хоча належним чином повідомлявся про дату, час і місце судового розгляду.

Фіксування судового засідання не здійснювалось, оскільки у відповідності до ч. 1 ст. 41 КАС України у разі неявки в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до наступного висновку.

25 вересня 2009 р. у відповідача ОСОБА_1 районним центром зайнятості (РЦЗ) було проведено перевірку правильності нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі - Фонд).

За результатами перевірки був складений Акт № 72 від 25.09.2009р., в якому зафіксовано порушення вимог підпункту 2 пункту 2 статті 35 та статті 38 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", а саме : несвоєчасна та не в повному обсязі сплата страхових внесків, що призвело до виникнення простроченої заборгованості до Фонду в сумі 1890 гривень 29 копійок. У зв"язку з цим було нараховано також пеню сумі 508, 27 гривень.

Таким чином, за відповідачем рахується борг в сумі 2398, 56 гривень, що підтверджується матеріалами справи.

Згідно преамбули Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" він є спеціальним законом з питань оподаткування. Відповідно до частин 1 та 4 статті 3 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" (далі Закон) законодавство про страхування на випадок безробіття складається з Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування, цього Закону, Закону України "Про зайнятість населення" та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері страхування на випадок безробіття, а також міжнародних договорів України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. З питань, що регулюються цим Законом, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, посадові особи цих органів діють виключно на підставах, у межах та у спосіб, передбачені законодавством про загальнообов'язкове державне соціальне страхування. У відповідності з пунктом 2 Прикінцевих положень Закону до приведення законодавства України у відповідність із цим Законом закони та інші нормативно-правові акти застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.

Відповідно до пунктів 1.2, 1.3 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" податковий борг - це податкове зобов'язання, яким є зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або

державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.

Згідно статті 8 Закону Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття є цільовим централізованим страховим фондом, некомерційною самоврядною організацією, кошти якого не включаються до складу Державного бюджету України.

У свою чергу, відповідно до статті 14 Закону України "Про систему оподаткування", страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування України на випадок

безробіття не включені до системи оподаткування. Отже, суд вважає, що є всі підстави для задоволення позовних вимог про стягнення з відповідача заборгованості за страховими внесками, що відповідатиме Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", частині 2 статті 124 Конституції України, статтям 8, 38, 39 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" та статті 14 Закону України "Про систему оподаткування".

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позовні вимоги ОСОБА_1 районного центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття до Радгосп-завод "Ужгородський" про стягнення заборгованості в сумі 2398, 56 грн. - задовольнити повністю.

2. Стягнути з Радгосп-завод "Ужгородський" (80017, вул. Собранецька, 48, м. Ужгород, ідентифікаційний код 00413802) на користь ОСОБА_1 районного центру зайнятості 2398, 56 (дві тисячі триста дев"яносто вісім) гривень (п'ятдесят шість) копійок - простроченої заборгованості (р/р 3717895900286, код надходження 50040500, банк одержувача ГУДКУ м. Ужгород, код - 13586220, МФО 812016).

3. Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Маєцька Н.Д.

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.12.2010
Оприлюднено01.09.2015
Номер документу48390122
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2841/10/0770

Постанова від 24.12.2010

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Маєцька Н.Д.

Ухвала від 21.07.2010

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Маєцька Н.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні