Справа № 127/19326/13-к
Провадження 1-кс/127/4515/13
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13.08.2013 року м. Вінниця
Слідчий суддя Вінницького міського суду Вінницької області Чернюк І.В., розглянувши клопотання в.о. начальника ОУ ГУ Міндоходів у Вінницькій області полковника податкової міліції ОСОБА_1 про тимчасовий доступ до речей та документів,
ВСТАНОВИВ:
В.о. начальника ОУ ГУ Міндоходів у Вінницькій області полковник податкової міліції ОСОБА_1, 13.08.2013 року, звернувся до суду з клопотанням погодженим з в.о. начальника відділу нагляду за додержанням законів органами податкової міліції управління нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні прокуратури Вінницької області радником юстиції ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей та документів. Клопотання мотивував тим, що в ході проведення заходів спрямованих на перевірку отриманих в установленому законом порядку відомостей, стосовно підготовки до скоєння тяжкого злочину посадовими особами СТОВ „ПроміньВ» (Вінницька область, Калинівський район, с. Черепашинці, вул. Леніна, 1, код ЄДРПОУ 03732436), громадянином ОСОБА_3, громадянкою ОСОБА_4 встановлено обставини, які стали підставою для підготовки даного клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів.
Так, з'ясовано, що посадовими особами СТОВ „ПроміньВ» протягом 2009-2013 років з банківських рахунків товариства отримано готівкові кошти в сумі - 12 561 360 грн.
При цьому у банківських документах, отриманих відповідно до рішення Староміського районного суду м. Вінниці від 14.06.2012 р., з ВФ АТ «ОСОБА_5 Аваль» у м. Києві (МФО 380805) зазначено, що кошти зняті готівкою, мають бути використані з метою придбання молодняка великої рогатої худоби та інших потреб. Перелік проведених операцій по зняттю готівки в розрізі банківських рахунків зазначено в додатку № 1 до клопотання.
В той же час доведено, що фактично придбання молодняка ВРХ СТОВ „ПроміньВ» відбувалось виключно у юридичних осіб - сільськогосподарських товаровиробників безготівковим шляхом, а саме: Калинівська філія ПРАТ „Райз - МаксимкоВ» (Вінницька область, Калинівський район, с. Комунарівка, код ЄДРПОУ 35643688), СПП „УкраїнаВ» (Рівненська область, Дубровицький район, с. Удрицьк, код ЄДРПОУ 30712018), ПСП АФ „ГориньВ» (Тернопільська область, Лановецький район, с. Борсуки, код ЄДРПОУ 03782954), ТОВ „Подільський господар - 2004В» (Хмельницька область, Шепетівський район, с. Мокіївці, код ЄДРПОУ 32678236), ПАТ „Племзавод ЛітинськийВ» (Вінницька область, Літинський район, с. Громадське, код ЄДРПОУ 00846180).
Зазначене підтверджується листом ДП „Агенство з ідентифікації та реєстрації тваринВ» за вих. № 581/9-Юр від 30.05.2013 р., виписками про рух коштів по банківських рахунках СТОВ „ПроміньВ» (додаток № 2).
Виходячи з викладеного, а також інших обставин, є достатньо підстав вважати, що отримані готівкові кошти використані не за призначенням і є нічим іншим, як доходом фізичних осіб, причетних до діяльності СТОВ „ПроміньВ» .
Крім того, у відповідності до інформації АТ «ОСОБА_5 Аваль» у м. Києві (МФО 380805) СТОВ „ПроміньВ» здійснено перерахування коштів в сумі 9 600 687 грн. з банківських рахунків товариства на користь суб'єктів підприємницької діяльності, які носять ознаки „фіктивностіВ» (не знаходяться за податковими адресами, характер господарської діяльності свідчить, про проведення операцій спрямованих на мінімізацію сплати податків з боку юридичних осіб - контрагентів) (додаток № 3).
Таким чином, за рахунок приведених вище «оборуток» СТОВ „ПроміньВ» має можливість реалізувати наміри пов'язані з ухиленням від сплати податків на суму понад 3 млн. грн.
Зазначені дії посадових осіб СТОВ „ПроміньВ» можуть кваліфікуватись за ч. 3 ст. 212 КК України - як скоєння тяжкого злочину - ухилення від сплати податків, зборів в особливо великих розмірах.
Зважаючи на викладене, виникла необхідність отримати тимчасовий доступ до документів, які підтверджують або спростовують проведення господарських операцій, цивільно-правових угод пов'язаних з отриманням, використанням готівкових коштів, відповідно до додатку № 1, взаємовідносин з ТОВ „Арис - ТрейдінгВ» (м. Запоріжжя, вул. Рекордна, 9 А, код ЄДРПОУ 37417132), ТОВ ТД „ЛасарВ» (м. Запоріжжя, вул. Дзержинського, 114, код ЄДРПОУ 36445876), ПП „Альтіс ОйлВ» (Київська область, м. Біла Церква, вул. Мережна, 8, код ЄДРПОУ 34436372), ТОВ „Агро ОйлВ» (м. Київ, вул. Спаська, 11 код ЄДРПОУ 37332667), ТОВ ТД „Агро ОйлВ» (м. Київ, вул. Григорія Сковороди, 5-А, код ЄДРПОУ 38091246), а саме: угод, касових книг, видаткових та прибуткових касових ордерів, накладних, податкових накладних, товарно-транспортних накладних, книг реєстрації доручень, доручень, довіреностей, книг складського обліку, ветеринарних свідоцтв, відомостей про переміщення ВРХ, договорів про надання позик, фінансових допомог, договорів оренди земельних та майнових паїв, та іншої документації на придбання майна, основних засобів, інших документів, що мають значення до визначеного вище.
Приведені документи перебувають у володінні СТОВ „ПроміньВ» , оскільки на них базується бухгалтерський облік, всі дії пов'язані з отриманням готівки, перерахування коштів, ініціювання розрахунків готівкою, зарахування коштів на рахунки суб'єктів підприємницької діяльності з ознаками „фіктивностіВ» здійснювались при безпосередній участі співробітників, посадових осіб товариства.
Згадувані вище документи мають виключне значення для встановлення обставин підготовки кримінально - караних дій посадовими особами СТОВ „ПроміньВ» , оскільки останні дадуть можливість отримати відповідні докази протиправної діяльності, а також іншим способом неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.
З метою отримання відповідних доказів, на адресу СТОВ „ПроміньВ» надіслано листи за вих. № 3179/07-30-03 та № 3180/07-30-03 від 27.12.2012 р. на що останнє відповіло відмовою (додаток № 4).
Отримати документи іншим способом неможливо. На підставі викладеного просить клопотання задовольнити.
В.о. начальника ОУ ГУ Міндоходів у Вінницькій області полковник податкової міліції ОСОБА_1 в судовому засіданні підтримав клопотання за обставин викладених у ньому.
Представник СТОВ „ПроміньВ» не викликався, оскільки особою, яка подала клопотання було доведене те, що у разі виклику особи, у володінні якої знаходиться вищевказані документи існує реальна загроза зміни або знищення документів до яких планується надати дозвіл на тимчасовий доступ.
Відповідно до ст. 107 ч.1 КПК України рішення про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час досудового розслідування, в тому числі під час розгляду питань слідчим суддею, приймає особа, яка проводить відповідну процесуальну дію. За клопотанням учасників процесуальної дії застосування технічних засобів фіксування є обов'язковим.
Враховуючи те, що від учасників процесуальної дії не надійшло клопотання про застосування технічних засобів фіксування розгляду клопотання про тимчасовий доступ
до речей та документів, тому суд вважає за можливим розглянути дане клопотання без застосування технічних засобів фіксування.
Відповідно до ст. 8 ч. 1 п. 4 Закону України «Про оперативно-розшукову діяльність» оперативним підрозділам для виконання завдань оперативно-розшукової діяльності при наявності передбачених статтею 6 цього Закону підстав надається право з дозволу суду - витребувати документи та дані, що характеризують діяльність підприємств, установ, організацій, а також спосіб життя окремих осіб, підозрюваних у підготовці або вчиненні злочину, джерело та розміри їх доходів, із залишенням копій таких документів та опису вилучених документів особам, в яких вони витребувані, та забезпеченням їх збереження і повернення у встановленому порядку.
З п. 12 абз. 2 листа Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних та кримінальних справ «Про окремі питання здійснення слідчим суддею суду апеляційної інстанції судового контролю за дотримання прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні» вбачається, одним із механізмом витребування документів і даних, передбачених КПК, є процедура тимчасового доступу до речей і документів, передбачена главою 15 КПК України, оперативні підрозділи мають право звертатися до слідчих суддів суду першої інстанції з клопотаннями про тимчасовий доступ до таких документів згідно з правилами, встановленими статтями 159-166 КПК України та з урахуванням специфіки оперативної-розшукової діяльності та мети її здійснення.
Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Суд, вислухавши пояснення в.о. начальника ОУ ГУ Міндоходів у Вінницькій області полковника податкової міліції ОСОБА_1, дослідивши клопотання, приходить до висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню, оскільки для документування протиправної діяльності фігуранта необхідно надати старшому оперуповноваженому з ОВС відділу ОСА ПДВ ОУ ГУ Міндоходів у Вінницькій області ОСОБА_6, старшому оперуповноваженому відділу ОСА ПДВ ОУ ГУ Міндоходів у Вінницькій області ОСОБА_7, старшому оперуповноваженому з ОВС відділу ОСА ПДВ ОУ ГУ Міндоходів у Вінницькій області ОСОБА_8 дозвіл на тимчасовий доступ до документів, в тому числі і тих, що містять охоронювану законом таємницю СТОВ „ПроміньВ» (Вінницька область, Калинівський район, с. Черепашинці, вул. Леніна, 1, код ЄДРПОУ 03732436).
Вищевказані документи можуть мати суттєве значення для розкриття злочину та встановлення осіб причетних до його скоєння.
На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 159, 160, 163, 164, 309 КПК України, слідчий суддя,-
УХВАЛИВ:
Клопотання в.о. начальника ОУ ГУ Міндоходів у Вінницькій області полковника податкової міліції ОСОБА_1 - задовольнити.
Надати старшому оперуповноваженому з ОВС відділу ОСА ПДВ ОУ ГУ Міндоходів у Вінницькій області ОСОБА_6, старшому оперуповноваженому відділу ОСА ПДВ ОУ ГУ Міндоходів у Вінницькій області ОСОБА_7, старшому оперуповноваженому з ОВС відділу ОСА ПДВ ОУ ГУ Міндоходів у Вінницькій області ОСОБА_8 дозвіл на тимчасовий доступ до документів, в тому числі і тих що містять охоронювану законом таємницю СТОВ „ПроміньВ» (Вінницька область, Калинівський район, с. Черепашинці, вул. Леніна, 1, код ЄДРПОУ 03732436), з можливість ознайомитися з ними та зробити їх копії - які в подальшому вилучити за період з 01.01.2009 р. по 13.08.2013 року, тобто по день винесення ухвали суду, а саме: копії угод, касових книг, видаткових та прибуткових касових ордерів, накладних, податкових накладних, товарно-транспортних накладних, книг реєстрації доручень, доручень, довіреностей, книг складського обліку, ветеринарних свідоцтв, відомостей про переміщення ВРХ, договорів про надання позик, фінансових допомог, договорів оренди
земельних та майнових паїв, та іншої документації на придбання майна, основних засобів, інших документів, що мають відношення до вкладеного, в розрізі зазначених нижче банківських операцій:
рахунок № 26008155643 відкритий в АТ «ОСОБА_5 Аваль» у м. Києві (МФО 380805):
25.03.2009 р. зняття готівки на закупівлю майна на суму 153 000 грн.;
03.04.2009 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 40 000 грн.;
17.02.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 53 000 грн.;
18.02.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 4 000 грн.;
22.02.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 20 000 грн.;
12.03.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 154 000 грн.;
17.03.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 75 000 грн.;
24.03.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 50 000 грн.;
26.05.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 100 000 грн.;
26.05.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 100 000 грн.;
06.08.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 148 000 грн.;
18.11.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 1 440 грн.;
18.11.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 160 000 грн.;
30.11.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ у населення на суму 87 000 грн.;
10.12.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ у населення на суму 20 000 грн.;
16.12.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ у населення на суму 15 000 грн.;
30.11.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ у населення на суму 87 000 грн.;
13.01.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 50 000 грн.;
25.01.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 15 000 грн.;
01.02.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 50 000 грн.;
11.02.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 37 000 грн.;
22.04.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 1 080 грн.;
22.04.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 120 000 грн.;
27.04.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 14 100 грн.;
04.05.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 14 100 грн.;
13.05.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 14 100 грн.;
02.06.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 17 000 грн.;
14.06.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ у населення на суму 25 000 грн.;
30.06.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ у населення на суму 30 000 грн.;
01.07.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ у населення на суму 60 000 грн.;
13.07.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ у населення на суму 1 053 грн.;
13.07.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ у населення на суму 115 000 грн.;
01.08.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ у населення на суму 16 000 грн.;
01.08.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ у населення на суму 20 500 грн.;
08.08.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ у населення на суму 60 000 грн.;
25.08.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 55 000 грн.;
02.09.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ у населення на суму 135 000 грн.;
06.09.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ у населення на суму 6 900 грн.;
08.09.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ у населення на суму 11 000 грн.;
09.09.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 65 000 грн.;
19.09.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 15 000 грн.;
22.09.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 20 000 грн.;
28.09.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 40 000 грн.;
07.10.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 67 000 грн.;
01.11.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 50 000 грн.;
09.11.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 30 000 грн.;
09.12.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 50 000 грн.;
22.12.2011 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 27 000 грн.;
21.02.2012 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 10 000 грн.;
24.02.2012 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 10 000 грн.;
06.03.2012 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 25 000 грн.;
15.03.2012 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 20 000 грн.;
21.03.2012 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 20 000 грн.;
06.04.2012 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 122 000 грн.;
09.04.2012 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 25 000 грн.;
11.04.2012 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 25 000 грн.;
11.05.2012 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 5 000 грн.;
29.05.2012 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 10 000 грн.;
24.10.2012 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 40 000 грн.;
21.01.2013 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 40 000 грн.;
03.04.2013 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 20 000 грн.;
22.04.2013 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 5 000 грн.;
07.05.2013 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 9 000 грн.;
21.05.2009 р. зняття готівки на оплату інших господарських витрат на суму 9 200 грн.;
05.06.2009 р. зняття готівки на оплату інших господарських витрат на суму 15 000 грн.;
05.06.2009 р. зняття готівки на оплату інших господарських витрат на суму 15 000 грн.;
05.06.2009 р. зняття готівки на оплату інших господарських витрат на суму 5 000 грн.;
01.07.2009 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 5 000 грн.;
03.07.2009 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 13 000 грн.;
03.07.2009 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 2 000 грн.;
21.07.2009 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 26 680 грн.;
05.08.2009 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 7 660 грн.;
08.09.2009 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 2 000 грн.;
22.10.2009 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 32 000 грн.;
27.10.2009 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 5 000 грн.;
26.11.2009 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 15 000 грн.;
22.02.2010 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 5 000 грн.;
05.03.2010 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 10 000 грн.;
24.03.2010 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 5 000 грн.;
31.03.2010 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 7 000 грн.;
26.04.2010 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 4 000 грн.;
30.04.2010 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 14 000 грн.;
05.05.2010 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 10 000 грн.;
21.05.2010 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 10 000 грн.;
18.06.2010 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 2 000 грн.;
14.07.2010 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 1 500 грн.;
10.08.2010 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 24 000 грн.;
09.09.2010 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 20 500 грн.;
08.10.2010 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 7 500 грн.;
18.10.2010 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 7 380 грн.;
22.10.2010 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 48 500 грн.;
10.11.2010 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 10 000 грн.;
16.11.2010 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 20 000 грн.;
16.12.2010 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 1 500 грн.;
29.12.2010 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 5 000 грн.;
11.01.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 7 000 грн.;
01.04.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 4 000 грн.;
01.04.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 2 500 грн.;
27.04.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 10 900 грн.;
04.05.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 15 000 грн.;
25.05.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 14 700 грн.;
01.06.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 8 161 грн.;
10.06.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 25 000 грн.;
22.06.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 1 239 грн.;
11.07.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 6 437 грн.;
25.07.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 3 000 грн.;
01.08.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 3 500 грн.;
09.08.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 7 716 грн.;
22.08.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 5 000 грн.;
06.09.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 5 000 грн.;
09.09.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 2 950 грн.;
19.09.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 4 225 грн.;
22.09.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 3 600 грн.;
09.11.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 13 000 грн.;
30.11.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 4 000 грн.;
07.12.2011 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 2 000 грн.;
06.03.2012 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 4 500 грн.;
22.03.2012 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 5 000 грн.;
06.04.2012 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 5 000 грн.;
11.05.2012 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 3 000 грн.;
09.07.2012 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 2 000 грн.;
23.07.2012 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 4 000 грн.;
11.09.2012 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 10 000 грн.;
21.12.2012 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 1 400 грн.;
05.03.2013 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 9 389 грн.;
14.03.2013 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 6 000 грн.;
14.03.2013 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 100 000 грн.;
18.03.2013 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 24 000 грн.;
08.04.2013 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 7 000 грн.;
22.04.2013 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 5 000 грн.;
07.05.2013 р. зняття готівки на оплату господарських витрат на суму 9 000 грн.;
25.03.2009 р. зняття готівки на закупівлю майна на суму 153 000 грн.;
22.06.2009 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 3 000 грн.;
21.07.2009 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 26 680 грн.;
05.08.2009 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 206 174 грн.;
12.08.2009 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 12 000 грн.;
01.09.2009 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 2 000 грн.;
22.09.2009 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 15 000 грн.;
14.01.2010 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 30 000 грн.;
18.02.2010 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 3 000 грн.;
21.04.2010 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 25 400 грн.;
05.05.2010 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 3 000 грн.;
05.05.2010 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 5 000 грн.;
18.06.2010 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 3 000 грн.;
18.06.2010 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 3 000 грн.;
28.07.2010 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 8 000 грн.;
22.10.2010 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 8 000 грн.;
10.11.2010 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 3 000 грн.;
17.12.2010 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 3 000 грн.;
29.12.2010 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 3 000 грн.;
24.01.2011 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 300 000 грн.;
11.03.2011 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 5 000 грн.;
01.04.2011 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 1 000 грн.;
02.06.2011 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 75 000 грн.;
22.06.2011 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 14 000 грн.;
11.07.2011 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 5 000 грн.;
22.09.2011 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 10 000 грн.;
09.11.2011 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 2 000 грн.;
22.12.2011 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 5 000 грн.;
19.01.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 5 000 грн.;
26.01.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 4 000 грн.;
22.02.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 4 000 грн.;
06.03.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 1 500 грн.;
15.03.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 200 000 грн.;
15.03.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 280 000 грн.;
22.03.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 50 000 грн.;
06.04.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 1 305 грн.;
06.04.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 145 000 грн.;
07.05.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 25 000 грн.;
07.06.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 30 000 грн.;
15.06.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 15 000 грн.;
22.06.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 11 000 грн.;
09.07.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 25 000 грн.;
23.07.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 3 000 грн.;
26.07.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 200 000 грн.;
07.09.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 36 000 грн.;
26.09.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 20 000 грн.;
01.10.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 20 000 грн.;
08.10.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 11 000 грн.;
08.11.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 21 000 грн.;
03.12.2012 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 20 000 грн.;
28.02.2013 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 10 000 грн.;
05.03.2013 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 5 000 грн.;
22.03.2013 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 20 000 грн.;
07.06.2013 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 12 000 грн.;
21.06.2013 р. зняття готівки на виплату грошової позики на суму 60 000 грн.;
21.07.2009 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 1 000 грн.;
21.07.2009 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 1 000 грн.;
01.12.2009 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 3 000 грн.;
01.12.2009 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 300 000 грн.;
04.12.2009 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 100 000 грн.;
07.12.2009 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 150 000 грн.;
17.12.2009 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 40 000 грн.;
05.05.2010 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 5 000 грн.;
21.05.2010 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 56 300 грн.;
28.05.2010 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 10 000 грн.;
18.06.2010 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 8 535 грн.;
09.07.2010 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 300 000 грн.;
14.07.2010 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 55 000 грн.;
26.07.2010 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 35 000 грн.;
25.08.2010 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 13 500 грн.;
21.09.2010 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 15 000 грн.;
22.10.2010 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 3 500 грн.;
07.12.2011 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 2 800 грн.;
22.12.2011 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 2 804 грн.;
15.06.2012 р. зняття готівки на виплату майнового паю на суму 2 804 грн.;
28.07.2009 р. зняття готівки на виплату частки в статутному фонді на суму 180 000 грн.;
29.07.2009 р. зняття готівки на виплату дивідендів на суму 206 174 грн.;
15.12.2011 р. зняття готівки на виплату дивідендів на суму 418 000 грн.;
21.12.2012 р. зняття готівки на виплату дивідендів на суму 746 701 грн.;
23.09.2009 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельні паї на суму 154 190 грн.;
21.10.2009 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельні паї на суму 6 290 грн.;
17.12.2009 р. зняття готівки на виплату орендної плати за землю на суму 46 000 грн.;
30.08.2010 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельні паї на суму 57 980 грн.;
08.09.2010 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельні паї на суму 43 000 грн.;
09.09.2010 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельні паї на суму 35 000 грн.;
15.09.2010 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельні паї на суму 30 000 грн.;
17.09.2010 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельні паї на суму 20 000 грн.;
21.09.2010 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельні паї на суму 15 000 грн.;
17.12.2010 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельні паї на суму 6 732 грн.;
22.08.2011 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельні паї на суму 80 000 грн.;
22.09.2011 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельні паї на суму 10 567 грн.;
07.10.2011 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельні паї на суму 7 514 грн.;
01.11.2011 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельні паї на суму 2 652 грн.;
09.11.2011 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельні паї на суму 3 315 грн.;
07.12.2011 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельні паї на суму 5 500 грн.;
08.10.2012 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельні паї на суму 1 836 грн.;
20.11.2012 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельні паї на суму 1 400 грн.;
20.11.2012 р. зняття готівки на виплату орендної плати на суму 200 000 грн.;
21.11.2012 р. зняття готівки на виплату орендної плати на суму 100 000 грн.;
22.11.2012 р. зняття готівки на виплату орендної плати за землю на суму 100 000 грн.;
27.11.2012 р. зняття готівки на виплату орендної плати за землю на суму 100 000 грн.;
30.11.2012 р. зняття готівки на виплату орендної плати за землю на суму 10 039 грн.;
30.11.2012 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельний пай на суму 33 411 грн.;
03.12.2012 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельний пай на суму 30 000 грн.;
07.12.2012 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельний пай на суму 23 000 грн.;
21.12.2012 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельний пай на суму 10 854 грн.;
04.01.2013 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельний пай на суму 6 200 грн.;
24.01.2013 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельний пай на суму 4 962 грн.;
22.05.2013 р. зняття готівки на виплату орендної плати за земельний пай на суму 3 630 грн.;
02.12.2010 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 7 000 грн.;
09.02.2011 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 1 000 грн.;
22.02.2011 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 1 346 грн.;
11.03.2011 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 4 486 грн.;
14.04.2011 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 250 000 грн.;
19.04.2011 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 60 000 грн.;
27.04.2011 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 10 000 грн.;
25.05.2011 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 11 245 грн.;
01.06.2011 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 1 839 грн.;
01.07.2011 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 7 153 грн.;
22.07.2011 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 3 425 грн.;
25.07.2011 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 10 000 грн.;
09.08.2011 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 1 500 грн.;
22.08.2011 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 7 842 грн.;
09.09.2011 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 2 236 грн.;
22.09.2011 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 1 122 грн.;
24.10.2011 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 6 612 грн.;
01.11.2011 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 2 419 грн.;
05.01.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 4 119 грн.;
26.01.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 5 408 грн.;
22.02.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 6 378 грн.;
19.03.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 350 000 грн.;
22.03.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 60 000 грн.;
06.04.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 20 000 грн.;
20.04.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 9 000 грн.;
07.05.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 7 000 грн.;
07.06.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 14 000 грн.;
09.07.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 10 779 грн.;
08.10.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 7 823 грн.;
20.11.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 100 000 грн.;
21.11.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 100 000 грн.;
27.11.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 70 000 грн.;
27.11.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 100 000 грн.;
30.11.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 40 000 грн.;
03.12.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 30 000 грн.;
07.12.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 32 000 грн.;
21.12.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 4 090 грн.;
21.02.2013 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 7 129 грн.;
26.03.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 25 000 грн.;
07.05.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 7 000 грн.;
21.11.2012 р. зняття готівки на закупівлю основних засобів на суму 100 000 грн.;
15.09.2010 р. зняття готівки на надання благодійної допомоги на суму 10 000 грн.;
17.12.2010 р. зняття готівки на надання матеріальної допомоги на суму 2 000 грн.;
07.08.2012 р. зняття готівки на закупівлю товарів на суму 6 500 грн.;
09.08.2012 р. зняття готівки на закупівлю товарів на суму 2 000 грн.;
22.08.2012 р. зняття готівки на закупівлю товарів на суму 5 000 грн.;
22.08.2012 р. зняття готівки на закупівлю товарів на суму 10 000 грн.;
26.09.2012 р. зняття готівки на закупівлю товарів на суму 6 800 грн.;
01.10.2012 р. зняття готівки на закупівлю товарів на суму 10 000 грн.;
08.11.2012 р. зняття готівки на закупівлю товарів на суму 16 500 грн.;
22.11.2012 р. зняття готівки на закупівлю товарів на суму 170 000 грн.;
23.11.2012 р. зняття готівки на закупівлю товарів на суму 10 000 грн.;
27.12.2012 р. зняття готівки на закупівлю товарів на суму 5 000 грн.;
04.01.2013 р. зняття готівки на закупівлю товарів на суму 2 600 грн.;
24.01.2013 р. зняття готівки на закупівлю товарів на суму 1 426 грн.;
18.02.2013 р. зняття готівки на закупівлю товарів на суму 28 000 грн.;
21.02.2013 р. зняття готівки на закупівлю товарів на суму 2 000 грн.;
21.02.2013 р. зняття готівки на закупівлю товарів на суму 2 000 грн.;
22.05.2013 р. зняття готівки на закупівлю товарів на суму 23 720 грн.;
10.06.2011 р. зняття готівки на виплату грошової допомоги на суму 23 720 грн.;
07.08.2012 р. зняття готівки на виплату грошової допомоги на суму 10 000 грн.;
22.08.2012 р. зняття готівки на виплату грошової допомоги на суму 4 000 грн.;
01.10.2012 р. зняття готівки на виплату грошової допомоги на суму 2 000 грн.;
12.12.2012 р. зняття готівки на виплату грошової допомоги на суму 3 000 грн.;
12.12.2012 р. зняття готівки на виплату грошової допомоги на суму 3 000 грн.;
04.01.2013 р. зняття готівки на виплату грошової допомоги на суму 4 200 грн.;
24.01.2013 р. зняття готівки на виплату грошової допомоги на суму 10 000 грн.;
21.02.2013 р. зняття готівки на виплату грошової допомоги на суму 4 000 грн.;
22.04.2013 р. зняття готівки на виплату грошової допомоги на суму 4 000 грн.;
02.03.2012 р. зняття готівки на закупівлю товарів на суму 15 000 грн.;
21.12..2012 р. зняття готівки на виплату грошової допомоги на суму 3 299 грн.
Перерахування коштів на рахунки суб'єктів господарювання, що мають ознаки „фіктивностіВ» :
11.02.2011 р. перераховано кошти в сумі 100 000 грн. на рахунок ТОВ „Арис - трейдінгВ» (код ЄДРПОУ 37417132) за насіння кукурудзи згідно рахунку № 0008 від 03.02.2011р.;
02.03.2011 р. перераховано кошти в сумі 50 000 грн. на рахунок ТОВ „Арис - трейдінгВ» (код ЄДРПОУ 37417132) за насіння кукурудзи згідно рахунку № 0008 від 03.02.2011р.;
12.04.2011 р. перераховано кошти в сумі 108 256 грн. на рахунок ТОВ „Арис - трейдінгВ» (код ЄДРПОУ 37417132) за насіння кукурудзи згідно рахунку № 0008 від 03.02.2011р.;
18.02.2011 р. перераховано кошти в сумі 70 000 грн. на рахунок ТОВ ТД „ЛасарВ» (код ЄДРПОУ 36445876) за насіння цукрового буряка згідно рахунку № 55 від 15.02.2011 р.;
28.02.2011 р. перераховано кошти в сумі 110 000 грн. на рахунок ТОВ ТД „ЛасарВ» (код ЄДРПОУ 36445876) за насіння цукрового буряка згідно рахунку № 55 від 15.02.2011 р.;
01.02.2012 р. перераховано кошти в сумі 330 000 грн. на рахунок ПП „Альтіс ОйлВ» (код ЄДРПОУ 34436372) за насіння кукурудзи згідно рахунка № 8 від 31.01.2012 р.;
14.02.2012 р. перераховано кошти в сумі 330 000 грн. на рахунок ПП „Альтіс ОйлВ» (код ЄДРПОУ 34436372) за насіння кукурудзи згідно рахунка № 8 від 31.01.2012 р.;
27.02.2012 р. перераховано кошти в сумі 198 651 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне паливо згідно рахунку № 50 від 24.02.12 р.;
27.02.2012 р. перераховано кошти в сумі 299 625 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне паливо згідно рахунку № 50 від 24.02.12 р.;
28.02.2012 р. перераховано кошти в сумі 320 070 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне паливо згідно рахунку № 53 від 24.02.12 р.;
28.02.2012 р. перераховано кошти в сумі 283 638 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне паливо згідно рахунку № 54 від 28.02.12 р.;
01.03.2012 р. перераховано кошти в сумі 607 888 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне паливо згідно рахунку № 55 та № 57 від 29.02.12 р.;
01.03.2012 р. перераховано кошти в сумі 578 847 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне паливо згідно рахунку № 59 від 02.03.12 р.;
05.07.2012 р. перераховано кошти в сумі 619 537 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне паливо згідно рахунку № 271 від 04.07.2012 р.;
07.07.2012 р. перераховано кошти в сумі 330 078 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне паливо згідно рахунку № 273 від 05.07.2012 р.;
10.07.2012 р. перераховано кошти в сумі 330 078 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне паливо згідно рахунку № 289 від 09.07.2012 р.;
03.09.2012 р. перераховано кошти в сумі 280 720 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне паливо згідно рахунку № 417 від 31.08.2012 р.;
03.09.2012 р. перераховано кошти в сумі 283 332 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне паливо згідно рахунку № 411 від 30.08.2012 р.;
06.09.2012 р. перераховано кошти в сумі 280 896 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне паливо згідно рахунку № 418 від 30.08.2012 р.;
08.10.2012 р. перераховано кошти в сумі 304 007 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне паливо згідно рахунку № 540 від 05.10.2012 р.;
24.10.2012 р. перераховано кошти в сумі 116 540 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне паливо згідно рахунку № 566 від 22.10.2012 р.;
31.10.2012 р. перераховано кошти в сумі 116 540 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне паливо згідно рахунку № 595 від 30.10.2012 р.;
08.11.2012 р. перераховано кошти в сумі 36 616 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне паливо згідно рахунку № 573від 24.10.2012 р.;
08.11.2012 р. перераховано кошти в сумі 36 616 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне паливо згідно рахунку №595 від 29.10.2012 р.;
27.11.2012 р. перераховано кошти в сумі 144 086 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне паливо згідно рахунку №43 від 26.11.2012 р.;
12.12.2012 р. перераховано кошти в сумі 49 500 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне паливо згідно рахунку № 641від 11.12.2012 р.;
12.12.2012 р. перераховано кошти в сумі 288 579 грн. на рахунок ТОВ ТД „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 38091246) за дизельне паливо згідно рахунку № 78 від 11.12.2012 р.;
21.01.2013 р. перераховано кошти в сумі 437 350 грн. на рахунок ТОВ ТД „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 38091246) за дизельне паливо згідно рахунку № 15 від 21.01.2013 р.;
21.01.2013 р. перераховано кошти в сумі 300 000 грн. на рахунок ТОВ ТД „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 38091246) за дизельне паливо згідно рахунку № 15 від 18.01.2013 р.;
28.01.2013 р. перераховано кошти в сумі 161 272 грн. на рахунок ТОВ ТД „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 38091246) за дизельне паливо згідно рахунку № 43 від 25.01.2013 р.;
30.01.2013 р. перераховано кошти в сумі 150 000 грн. на рахунок ТОВ ТД „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 38091246) за дизельне паливо згідно рахунку № 43 від 25.01.2013 р.;
07.03.2013 р. перераховано кошти в сумі 91 917 грн. на рахунок ТОВ ТД „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 38091246) за дизельне паливо;
22.05.2013 р. перераховано кошти в сумі 24 337 грн. на рахунок ТОВ ТД „Агро
ОйлВ» (код ЄДРПОУ 38091246) за дизельне паливо;
23.05.2013 р. перераховано кошти в сумі 40 000 грн. на рахунок ТОВ ТД „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 38091246) за дизельне паливо;
31.05.2013 р. перераховано кошти в сумі 200 000 грн. на рахунок ТОВ ТД „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 38091246) за дизельне паливо;
04.06.2013 р. перераховано кошти в сумі 100 892 грн. на рахунок ТОВ ТД „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 38091246) за дизельне паливо;
07.06.2013 р. перераховано кошти в сумі 100 000 грн. на рахунок ТОВ ТД „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 38091246) за дизельне паливо;
12.06.2013 р. перераховано кошти в сумі 190 000 грн. на рахунок ТОВ ТД „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 38091246) за дизельне паливо;
21.06.2013 р. перераховано кошти в сумі 200 000 грн. на рахунок ТОВ ТД „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 38091246) за дизельне паливо.
рахунок № НОМЕР_1 відкритий в АТ «ОСОБА_5 Аваль» у м. Києві (МФО 380805)
09.02.2011 р. перераховано кошти в сумі 100 000 грн. на рахунок ТОВ „Арис - трейдінгВ» (код ЄДРПОУ 37417132) за насіння кукурудзи згідно рахунку 008 від 03.02.2011 р.;
11.02.2011 р. перераховано кошти в сумі 100 000 грн. на рахунок ТОВ „Арис - трейдінгВ» (код ЄДРПОУ 37417132) за насіння кукурудзи згідно рахунку 008 від 03.02.2011 р.;
24.10.2012 р. перераховано кошти в сумі 17 582 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за бензин;
22.11.2012 р. перераховано кошти в сумі 95 793 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне пальне;
22.11.2012 р. перераховано кошти в сумі 95 793 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне пальне;
27.11.2012 р. перераховано кошти в сумі 200 000 грн. на рахунок ТОВ „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 37332667) за дизельне пальне;
21.01.2013 р. перераховано кошти в сумі 146 000 грн. на рахунок ТОВ ТД „Агро ОйлВ» (код ЄДРПОУ 38091246) за дизельне паливо;
рахунок № 260433918 відкритий в АТ «ОСОБА_5 Аваль» у м. Києві (МФО 380805)
29.04.2009 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 18 873 грн.;
05.05.2009 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 50 000 грн.;
06.05.2009 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 5 000 грн.;
07.05.2009 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 30 000 грн.;
07.05.2009 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 70 000 грн.;
13.05.2009 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 30 000 грн.;
19.05.2009 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 35 000 грн.;
22.05.2009 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 40 000 грн.;
26.05.2009 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 10 000 грн.;
28.05.2009 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 25 000 грн.;
04.06.2009 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 45 000 грн.;
10.06.2009 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 45 000 грн.;
11.06.2009 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 16 000 грн.;
15.06.2009 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 12 000 грн.;
21.08.2009 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 70 000 грн.;
04.09.2009 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 75 000 грн.;
17.09.2009 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 13 500 грн.;
18.09.2009 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 6 025 грн.;
30.04.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 80 000 грн.;
21.05.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 60 000 грн.;
25.05.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 22 128 грн.;
02.08.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 73 073 грн.;
16.08.2010 р. зняття готівки на закупівлю молодняка ВРХ на суму 3 700 грн.
У разі невиконання даної ухвали, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, суд має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала слідчого судді є остаточною та оскарженню не підлягає.
Ухвала залишається в силі протягом одного місяця з дня її постановлення.
Слідчий суддя
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 13.08.2013 |
Оприлюднено | 20.08.2015 |
Номер документу | 48446961 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Чернюк І. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні