Справа 127/14314/14-к
Провадження 1-кс/127/4553/14
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 липня 2014 року м. Вінниця
Суддя Вінницького міського суду Вінницької області ОСОБА_1 розглянувши клопотання слідчого відділення розслідування злочинів у сфері службової діяльності СВ ВМВ УМВС України у Вінницькій області старшого лейтенанта міліції ОСОБА_2 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії, -
в с т а н о в и в:
Слідчий відділення розслідування злочинів у сфері службової діяльності СВ ВМВ УМВС України у Вінницькій області старший лейтенант міліції ОСОБА_2 , 07.07.2014 року, звернулася до суду з клопотанням про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії. Клопотання мотивовано тим, що службові особи комунального підприємства «Автобаза обласної ради», зловживаючи владою та службовим становищем допустили неефективне та недоцільне використання бюджетних коштів в особливо великих розмірах. Так, 12.12.2012 року комунальним підприємством «Автобаза обласної ради» вносилось клопотання Голові Вінницької облради ОСОБА_3 щодо можливості виділення підприємству коштів на поповнення статутного капіталу у зв`язку з тим, що 01.12.2012 збитки від господарської діяльності підприємства склали 870,5 тис. грн., а отже це ставить під загрозу подальше функціонування підприємства, оскільки не вистачає коштів на придбання запчастин та техобслуговування для автомобілів. Рішеннями Вінницької обласної ради 14 та 16 сесії 6 скликання від 19.02.2013 та 20.06.2013 «Про збільшення статутного капіталу КП «Автобаза обласної ради» прийнято рішення про збільшення статутного капіталу підприємства на загальну суму 1 100 000 грн. Разом з тим, службовими особами КП «Автобаза обласної ради», при наявності на балансі та у користуванні підприємства 36 одиниць легкового автотранспорту, 04.04.2013 укладено договір із ТОВ «Джерман-Центр» по придбанню автомобіля марки «Volkswagen Touareg 2013 року випуску, 2,5 TDI» за ціною 490, 31 тис. грн. Таким чином, службові особи КП «Автобаза обласної ради», зловживаючи службовим становищем, неефективно та нераціонально використали бюджетні кошти, чим завдали збитків державі.
У зв`язку з викладеним, а також враховуючи те, що під час розслідування вказаного кримінального провадження виникла необхідність у проведенні перевірки з питань ефективності та раціональності використання бюджетних коштів, а також достовірності бухгалтерського обліку і фінансової звітності на обласному комунальному підприємстві «Автобаза обласної Ради» за 2012-2014 роки. На підставі викладеного слідчий просить клопотання задовольнити.
Суд, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, дійшов висновку, що клопотання підлягає задоволенню.
Відповідно ч. 2 п. 4 ст. 40 КПК України слідчий уповноважений призначати ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом.
Згідно ст. 11 ч. 7 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під
час кримінального провадження.
Відповідно до ст. 11 ч. 8 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документ, які п`ятої та шостої цієї статті свідчить про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду інші відомості. Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.
Приймаючи до уваги викладене, суд вважає, що є достатні підстави для проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності КП «Автобаза обласної ради», оскільки результати перевірки можуть бути використані як доказ у кримінальному проваджені.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 40 КПК України, ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні , -
у х в а л и в:
Клопотання слідчого відділення розслідування злочинів у сфері службової діяльності СВ ВМВ УМВС України у Вінницькій області старшого лейтенанта міліції ОСОБА_2 задовольнити.
Надати Державній Фінансовій Інспекції у Вінницькій області дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Обласного комунального підприємства «Автобаза обласної ради» (юридична адреса: м. Вінниця, вул. Константиновича, 45, код ЄДРПОУ 04011377), за період часу з 01.01.2012 року по день проведення ревізії.
На вирішення ревізією поставити наступні питання:
1) Хто у період з 01.01.2012 року по теперішній час виконував організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські обов`язки під час діяльності Обласного комунального підприємства «Автобаза обласної ради» (юридична адреса: м. Вінниця, вул. Константиновича, 45, код ЄДРПОУ 04011377), тобто хто та який період часу працював у вказаному підприємстві на посаді начальника та головного бухгалтера?
2) Скільки грошових коштів виділялося на фінансування Обласного комунального підприємства «Автобаза обласної ради», в тому числі прошу окремо відобразити суму коштів, яка виділялася з місцевого бюджету, в період часу з січня 2012 року по день проведення ревізії. При наданні відповіді на вказане запитання прошу окремо відобразити фінансування за кожний поточний рік?
3) Скільки грошових коштів та на що витрачено Обласним комунальним підприємством «Автобаза обласної ради» за 2012 рік, 2013 рік та 2014 рік, окремо прошу відобрази витрати грошових коштів з статутного капіталу підприємства?
4) Чи була наявна в Обласного комунального підприємства «Автобаза обласної ради» заборгованість перед фізичними, юридичними особа чи будь-якими державними органами, станом на січень - травень 2013 року, якщо так, то прошу відобразити, за що була наявна заборгованість та коли вона була погашена?
5) Скільки грошових коштів знаходилося рахунках Обласного комунального підприємства «Автобаза обласної ради» станом на березень - квітень 2013 року. Прошу окремо відобразити скільки коштів статутного капіталу знаходилося рахунках ОКП «Автобаза обласної ради» та скільки обігових коштів.
6) Скільки автомобілів перебувало на балансі Обласного комунального підприємства «Автобаза обласної ради» та скільки з вказаних автомобілів знаходилася в справному стані в період часу з січня 2012 року по день проведення ревізії? При наданні відповіді на вказане запитання прошу окремо відобразити кількість автомобілів за кожний поточний рік?
7) Скільки автомобілів фактично використовувалося Обласним комунальним підприємством «Автобаза обласної ради» в 2012 році та 2013 році, та на які цілі.
Призначити строк проведення ревізії тривалістю 15 робочих днів, починаючи з 15.07.2014 року не враховуючи вихідних та святкових днів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 07.07.2014 |
Оприлюднено | 13.01.2023 |
Номер документу | 48462064 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Чернюк І. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні