27/132-09
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
08.09.09р.
Справа № 27/132-09
За позовом Відкритого акціонерного товариства «Укртелеком»в особі Дніпропетровської філії відкритого акціонерного товариства «Укртелеком», м. Дніпропетровськ
до Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської обласної державної адміністрації, м. Дніпропетровськ
третя особа Дніпропетровська обласна державна адміністрація, м. Дніпропетровськ
про зобов'язання вчинити певні дії
Суддя: Татарчук В.О.
Секретар с/з: Дякун А.І.
Представники:
від позивача –Герасимов А.Є. дов. від 05.01.09р. №3, Маркін І.І. дов. від 05.01.09р. №6
від відповідача - Костиль О.І. дов. 18.02.09р. №4
від третьої особи - не з'явився
Суть спору:
Відкрите акціонерне товариство «Укртелеком»в особі Дніпропетровської філії відкритого акціонерного товариства «Укртелеком»звернулося з позовом до управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської обласної державної адміністрації про зобов'язання укласти договір на експлуатаційно –технічне обслуговування апаратури та інших засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони з позивачем в редакції відкритого акціонерного товариства «Укртелеком».
В ході вирішення спору позивач уточнив вимоги, вказавши на необхідність зобов'язання відповідача укласти договір на експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури та інших засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони редакції ВАТ «Укртелеком»:
«1. Предмет договору
1.1. Замовник передає, а Виконавець приймає на себе обов'язки щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони (далі - апаратура), згідно з переліком, що додається до цього Договору (Додатки № 1,2).
2. Обов'язки сторін
2.1. Замовник зобов'язаний:
2.1.1. Забезпечити Виконавця запасними частинами, інструментом та приладдям для обслуговування апаратури та створити належні умови для
якісного надання послуг зі сторони Виконавця.
2.1.2. Допускати в приміщення об'єктів цивільної оборони працівників
Виконавця, на яких покладається виконання послуг з експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури, при наявності у них документів, що посвідчують особу.
2.1.3. Своєчасно та в повному обсязі оплачувати вартість послуг з
експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури.
2.2. Виконавець зобов'язаний:
2.2.1. Забезпечити належне обслуговування та утримання в стані постійної робочої готовності апаратури, прийнятої на експлуатаційно-технічне обслуговування, своєчасно, якісно і в повному обсязі проводити регламентні роботи.
2.2.2. У випадках виходу з ладу апаратури вжити термінових заходів щодо
відновлення її належного функціонування і негайно повідомляти про це Замовника.
2.2.3. Вести постійний облік витрат на обслуговування та утримання апаратури, щомісяця направляти Замовнику складені акти виконаних робіт
за надані послуги та рахунки для їх оплати.
3. Вартість послуг та порядок розрахунків
3.1. Загальна вартість експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони на рік складає 537144,76грн. (п'ятсот тридцять сім тисяч сто сорок чотири гривні сімдесят шість копійок), в тому числі ПДВ 89524,12грн. (вісімдесят дев'ять тисяч п'ятсот двадцять чотири гривні дванадцять копійок) (Додатки № 4, 5).
3.2. Оплата за експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури здійснюється Замовником згідно з кошторисно-фінансовим розрахунком та поясненнями до нього (Додатки № 4, 5) на підставі наданих Виконавцем документів (акту виконаних робіт за надані послуги, рахунку щодо їх оплати) щомісяця, не пізніше 20 числа місяця, наступного за звітним.
Форма оплати —переказ в безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Виконавця, зазначений у розділі «Юридичні адреси та банківські реквізити Сторін».
3.3. Всі зміни вартості послуг щодо експлуатаційно-технічного обслуговування засобів оповіщення та зв'язку, відповідно до нормативно-законодавчих актів України, підтверджуються укладанням додаткової угоди між Сторонами.
4. Відповідальність сторін
4.1. У випадках невиконання або неналежного виконання договірних зобов'язань Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.
4.2. В разі неякісного експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення та простою апаратури, сторони проводять розслідування і складають двосторонній акт. Якщо розслідування виявило вину Виконавця, то Замовник не сплачує вартість послуг з експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури за період простою.
4.3. За прострочення терміну розрахунків Замовник зобов'язаний сплатити
Виконавцю пеню від суми простроченого платежу за кожний день прострочення в розмірі облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.
4.4. За прострочення виконання грошового зобов'язання Замовник сплачує
Виконавцю суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь
період прострочення відповідно до ч.2 статті 625 Цивільного кодексу України.
5. Вирішення спірних питань
5.1. Усі спори і розбіжності, що виникатимуть між Сторонами при виконанні цього Договору, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.
5.2. У разі, якщо спори і розбіжності, пов'язані з виконанням цього Договору, не можуть бути вирішені Сторонами шляхом переговорів, всі спірні питання вирішуються в судовому порядку.
6. Форс-мажор
6.1. Сторони звільняються від часткового або повного виконання своїх обов'язків у разі виникнення обставин непереборної сили, передбачити які Сторони не мали змоги в момент підписання цього Договору (війна, блокада, військові дії, саботаж, диверсії, стихійні лиха, громадянські заворушення, пожежі, рішення органів державної влади, які роблять неможливим часткове або повне подальше виконання цього Договору).
6.2. Сторона, для якої стало неможливим виконання обов'язків за цим Договором через дію обставин форс-мажору, повинна повідомити письмово іншу сторону про початок, а потім про закінчення дії цих обставин.
6.3. Поява форс-мажорних обставин не звільняє Сторони від оплати заборгованості, яка з'явилась до виникнення цих обставин.
6.4. Доказом настання форс-мажорних обставин є довідка з торгівельно-промислової палати України.
7. Термін дії договору
7.1. Термін дії договору - з моменту його підписання до 31 грудня 2009 року.
Сторони зобов'язані протягом 20-ти днів з моменту завершення строку дії цього Договору здійснити остаточні розрахунки за ним.
7.2. Договір складений у двох примірниках, по одному примірнику для кожної із сторін, кожен із яких має однакову юридичну силу. Додатки, підписані Сторонами з метою належного виконання цього Договору, є його невід'ємною частиною.
7.3. Всі зміни та доповнення до умов Договору повинні бути оформлені додатковою угодою до цього Договору.
7.4. Після підписання цього Договору всі попередні переговори та листування, які суперечать умовам цього Договору, втрачають силу.
8. Інші умови
8.1. Умови цього Договору застосовуються до прав і обов'язків Сторін по
роботах, фактично виконаних Виконавцем з 01 січня 2009 року, незалежно від фактичної дати підписання Договору.
8.2. Під час виконання зобов'язань за цим Договором Сторони керуються
Положенням про організацію оповіщення і зв'язку в надзвичайних ситуаціях, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 1999 № 192.
8.3. Відповідальність за технічне обслуговування електросирен, що знаходяться на інших підприємствах, та забезпечення їх енергоживленням на Виконавця не покладається.
8.4. До цього Договору додаються і є його невід'ємною частиною:
- Відомість апаратури, що доручається на обслуговування (Додатки №1,2 на 4-х арк.);
- Графіки (плани) проведення регламентних робіт (додаток № 3 –на 4-х арк.);
- Кошторисно-фінансовий розрахунок вартості експлуатаційно-технічного обслуговування засобів сповіщення та зв'язку з поясненням до нього (Додатки № 4, 5 –на 11-и арк.);
- акт технічного стану апаратури, що береться на експлуатаційно-технічне обслуговування (надається Замовником).
8.5. Передбачені цим Договором права та обов'язки Виконавця, в тому числі проведення розрахунків, реалізуються Дніпропетровською філією ВАТ «Укртелеком».
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що:
- згідно з п.п.3, 5 Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №192 від 15.02.99р. оповіщення і зв'язок у надзвичайних ситуаціях забезпечується за допомогою єдиної національної системи зв'язку, а експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури і технічних засобів оповіщення та зв'язку здійснюється на договірних умовах;
- ВАТ «Укртелеком»протягом І кварталу 2009р. надавало відповідачу послуги по експлуатаційно - технічному обслуговуванню апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони;
- в порушення п.5 вказаного Положення, відповідачем відмовлено в підписанні договору про експлуатаційно –технічне обслуговування апаратури та інших засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони;
- є безпідставним відмова відповідача від підписання договору з огляду на відсутність затвердженого кошторису видатків на 2009р.;
- є необґрунтованою незгода відповідача з ціною договору, оскільки вартість послуг за договором розроблена відповідно до розділу 6 Інструкції про порядок експлуатаційно – технічного обслуговування апаратури та інших засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони підприємствами електрозв'язку України, затвердженої наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій №210/119 від 16.08.2000р.;
- спірний договір підлягає укладенню з урахуванням ст.179 ГК України.
Відповідач проти задоволення позову заперечує посилаючись на те, що:
- укладення договору на експлуатаційно –технічне обслуговування апаратури та інших засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони відноситься до компетенції органу місцевої державної влади;
- відповідач є структурним підрозділом Дніпропетровської облдержадміністрації, а саме органом управління обласної територіальної підсистеми державної системи з питань запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру і не має повноважень на укладення господарських договорів, ціна яких перевищує суму відповідних асигнувань;
- управління відмовляється від отримання послуг на експлуатаційно –технічне обслуговування апаратури та інших засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони;
- з урахуванням положень ст.179 ГК України споживачі не зобов'язані укладати договори з виконавцями, виробниками та постачальниками послуг, які забезпечують споживачів зв'язком та займають монопольне становище;
- послуги експлуатаційно –технічного обслуговування апаратури та інших засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони не входять до складу державного замовлення;
- укладення спірного договору можливе в разі узгодження всіх істотних умов договору відповідно до ч.2 ст.180 ГК України;
- чинним законодавством не встановлений обов'язок управління укладати відповідний договір.
Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 11.06.2009р. залучено до участі у справі №27/132-09 як третю особу на стороні відповідача Дніпропетровську обласну державну адміністрацію.
Третя особа в поясненнях вказує на те, що:
- підприємства електрозв'язку забезпечують експлуатаційно –технічне обслуговування апаратури та інших засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони на договірних умовах;
- відповідно до ст.22 Бюджетного кодексу України управління з питань надзвичайних ситуацій є розпорядником бюджетних коштів за бюджетним призначенням та повинно виступати стороною по договору;
- сторонами договору про експлуатаційно –технічного обслуговування апаратури та інших засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони є орган управління майном (суб'єкт господарювання на балансі якого знаходяться засоби оповіщення і зв'язку цивільної оборони) та виконавець (суб'єкт, який здійснює обслуговування, ремонт, контроль за робочим станом і збереженням апаратури);
- укладення договору можливе після узгодження між сторонами умов спірного договору та усунення пов'язаних з ним розбіжностей.
Третя особа не забезпечила явку представника в судове засідання та звернулася з клопотанням про розгляд справи за відсутності представника облдержадміністрації.
В судовому засіданні 08.09.09р. за згодою представників сторін були оголошені вступна та резолютивна частини рішення.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, суд -
встановив:
Листом від 17.03.2009р. №18/41 Дніпропетровською філією ВАТ «Укртелеком»надано управлінню з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської обласної державної адміністрації проект договору про експлуатаційно –технічне обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони.
Відповідач листом від 27.03.2009р. №459-09 відмовився від підписання договору з посиланням на відсутність затвердженого кошторису видатків на 2009р. а також вказав на незгоду із зазначеною ціною послуг.
Суд вважає за необхідне задовольнити позовні вимоги з таких підстав.
Згідно з ч.1 ст.11 Цивільного кодексу України цивільні права та обов'язки виникають із дій, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки.
Загальні правила вирішення питання укладання договорів врегульовані Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України.
Відповідно до ч.1 ст.187 ГК України спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. Інші переддоговірні спори можуть бути предметом розгляду суду у разі якщо це передбачено угодою сторін або якщо сторони зобов'язані укласти певний господарський договір на підставі укладеного між ними попереднього договору.
Позивачем був дотриманий формальний порядок укладення договору.
Як зазначалось вище, Дніпропетровською філією ВАТ «Укртелеком»було направлено відповідачу проект договору про експлуатаційно –технічне обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони, однак останній відмовився від підписання з посиланням на відсутність затвердженого кошторису видатків на 2009р. а також вказав на незгоду із зазначеною ціною послуг.
Однак, аналіз чинного законодавства та матеріалів справи свідчить про безпідставність відмови відповідача від укладення спірного договору.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про цивільну оборону»цивільна оборона України є державною системою органів управління, сил і засобів, що створюється для організації і забезпечення захисту населення від наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, екологічного, природного та воєнного характеру. Систему цивільної оборони складають в тому числі, органи виконавчої влади всіх рівнів, до компетенції яких віднесено функції, пов'язані з безпекою і захистом населення, попередженням, реагуванням і діями у надзвичайних ситуаціях; органи повсякденного управління процесами захисту населення у складі міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, керівництва підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності і підпорядкування; системи зв'язку, оповіщення та інформаційного забезпечення; спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади, до повноважень якого віднесено питання цивільної оборони.
Частиною 1 статті 11 Закону України «Про телекомунікації»встановлено, що взаємодія операторів телекомунікацій з органами державної влади та органами місцевого самоврядування стосовно отримання ними телекомунікаційних послуг здійснюється на договірних засадах відповідно до законодавства України.
Відповідно до пункту 3 Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №192 від 15.02.99р. оповіщення і зв'язок у надзвичайних ситуаціях забезпечується за допомогою єдиної національної системи зв'язку (ЄНСЗ).
Пунктом 5 вказаного Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях визначено, що підприємства електрозв'язку забезпечують на договірних умовах експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури і технічних засобів оповіщення та зв'язку ЦО, що належить до сфери управління центральних та місцевих органів виконавчої влади, знаходяться в пунктах управління, на підприємствах, в установах і організаціях. Оплата послуг зв'язку, вартості експлуатаційно-технічного обслуговування здійснюється за тарифами Держкомзв'язку.
Пунктом 58 Положення покладена відповідальність за експлуатаційно-технічне обслуговування систем оповіщення:
загальнодержавної - на генеральну дирекцію Укртелекому;
регіональних - на керівництво відповідних дирекцій Укртелекому;
потенційно небезпечних об'єктів - на головних інженерів цих об'єктів.
Крім того, згідно з п.2.1 Інструкції про порядок експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони підприємствами електрозв'язку України, затвердженої наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи і Державного комітету зв'язку та інформатизації України від 16.08.2000р. №210/119, експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони здійснюється на підставі договору.
Викладені положення дозволяють стверджувати про те, що обов'язковість укладення вказаного виду договорів та суб'єктний склад учасників правовідносин визначено на законодавчому рівні.
Згідно з ч.ч.1, 3 ст.179 ГК України майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і негосподарюючими суб'єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями. Укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Частиною 6 наведеної статті встановлено, що суб'єкти господарювання, які забезпечують споживачів, зазначених у частині першій цієї статті, електроенергією, зв'язком, послугами залізничного та інших видів транспорту, а у випадках, передбачених законом, також інші суб'єкти зобов'язані укладати договори з усіма споживачами їхньої продукції (послуг). Законодавством можуть бути передбачені обов'язкові умови таких договорів.
Суд не приймає посилання відповідача на незгоду із ціною послуг. В ході вирішення спору управлінням не виконані вимоги ч.1 ст.33 ГПК України та не спростовані твердження позивача про те, що вартість послуг в проекті договору була визначена згідно з Інструкцією про порядок експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони підприємствами електрозв'язку України, затвердженої наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи і Державного комітету зв'язку та інформатизації України від 16.08.2000р. №210/119.
Наявність або відсутність затвердженого кошторису ніяким чином не може впливати на укладення спірного договору.
Також, суд враховує наступне.
Відповідно до ч.8 ст.181 ГК України у разі якщо сторони не досягли згоди з усіх істотних умов господарського договору, такий договір вважається неукладеним (таким, що не відбувся). Якщо одна із сторін здійснила фактичні дії щодо його виконання, правові наслідки таких дій визначаються нормами Цивільного кодексу України.
Згідно з ч.2 ст.642 ЦК України, якщо особа, яка одержала пропозицію укласти договір, у межах строку для відповіді вчинила дію відповідно до вказаних у пропозиції умов договору (відвантажила товари, надала послуги, виконала роботи, сплатила відповідну суму грошей тощо), яка засвідчує її бажання укласти договір, ця дія є прийняттям пропозиції, якщо інше не вказане в пропозиції укласти договір або не встановлено законом.
ВАТ «Укртелеком»протягом І кварталу 2009р. надано управлінню з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської обласної державної адміністрації послуги по експлуатаційно - технічному обслуговуванню апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони.
Фактичне прийняття відповідачем послуг ВАТ «Укртелеком»кваліфікуються як прийняття пропозиції укласти договір.
Суд не приймає наданий управлінням протокол розбіжностей до спірного договору. Наведений протокол може враховуватися лише до вирішення спору судом.
До того ж, як зазначалось вище, порядок визначення ціни послуг, здійснений з урахуванням Інструкції про порядок експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони підприємствами електрозв'язку України, затвердженої наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи і Державного комітету зв'язку та інформатизації України від 16.08.2000р. №210/119.
Викладені положення нормативних актів дозволяють стверджувати про відповідальність позивача лише за технічне обслуговування електросирен, а не за їх технічний стан, як вказано в протоколі розбіжностей від 07.09.2009р.
Наведені обставини свідчать про необхідність задоволення позову в повному обсязі.
Також, суд приймає рішення про повернення позивачу з державного бюджету 50коп. - зайво сплачених витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу (платіжне доручення №1306 від 05.05.2009р. знаходиться в матеріалах справи).
Керуючись ст.ст. 49, 82 - 85 Господарського процесуального кодексу України, суд -
вирішив:
Позов задовольнити.
Зобов'язати управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської обласної державної адміністрації укласти договір на експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури та інших засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони з позивачем в редакції ВАТ «Укртелеком»:
«1. Предмет договору
1.1. Замовник передає, а Виконавець приймає на себе обов'язки щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони (далі - апаратура), згідно з переліком, що додається до цього Договору (Додатки № 1,2).
2. Обов'язки сторін
2.1. Замовник зобов'язаний:
2.1.1. Забезпечити Виконавця запасними частинами, інструментом та
приладдям для обслуговування апаратури та створити належні умови для
якісного надання послуг зі сторони Виконавця.
2.1.2. Допускати в приміщення об'єктів цивільної оборони працівників
Виконавця, на яких покладається виконання послуг з експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури, при наявності у них документів, що посвідчують особу.
2.1.3. Своєчасно та в повному обсязі оплачувати вартість послуг з
експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури.
2.2. Виконавець зобов'язаний:
2.2.1. Забезпечити належне обслуговування та утримання в стані постійної робочої готовності апаратури, прийнятої на експлуатаційно-технічне обслуговування, своєчасно, якісно і в повному обсязі проводити регламентні роботи.
2.2.2. У випадках виходу з ладу апаратури вжити термінових заходів щодо
відновлення її належного функціонування і негайно повідомляти про це
Замовника.
2.2.3. Вести постійний облік витрат на обслуговування та утримання
апаратури, щомісяця направляти Замовнику складені акти виконаних робіт за надані послуги та рахунки для їх оплати.
3. Вартість послуг та порядок розрахунків
3.1.Загальна вартість експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони на рік складає 537144,76грн. (п'ятсот тридцять сім тисяч сто сорок чотири гривні сімдесят шість копійок), в тому числі ПДВ 89524,12грн. (вісімдесят дев'ять тисяч п'ятсот двадцять чотири гривні дванадцять копійок) (Додатки № 4, 5).
3.2. Оплата за експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури здійснюється Замовником згідно з кошторисно-фінансовим розрахунком та поясненнями до нього (Додатки № 4, 5) на підставі наданих Виконавцем документів (акту виконаних робіт за надані послуги, рахунку щодо їх оплати) щомісяця, не пізніше 20 числа місяця, наступного за звітним.
Форма оплати —переказ в безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Виконавця, зазначений у розділі «Юридичні адреси та банківські реквізити Сторін».
3.3. Всі зміни вартості послуг щодо експлуатаційно-технічного обслуговування засобів оповіщення та зв'язку, відповідно до нормативно-законодавчих актів України, підтверджуються укладанням додаткової угоди між Сторонами.
4. Відповідальність сторін
4.1. У випадках невиконання або неналежного виконання договірних зобов'язань Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.
4.2. В разі неякісного експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення та простою апаратури, сторони проводять розслідування і складають двосторонній акт. Якщо розслідування виявило вину Виконавця, то Замовник не сплачує вартість послуг з експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури за період простою.
4.3. За прострочення терміну розрахунків Замовник зобов'язаний сплатити
Виконавцю пеню від суми простроченого платежу за кожний день прострочення в розмірі облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.
4.4. За прострочення виконання грошового зобов'язання Замовник сплачує
Виконавцю суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь
період прострочення відповідно до ч.2 статті 625 Цивільного кодексу України.
5. Вирішення спірних питань
5.1. Усі спори і розбіжності, що виникатимуть між Сторонами при виконанні цього Договору, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.
5.2. У разі, якщо спори і розбіжності, пов'язані з виконанням цього Договору, не можуть бути вирішені Сторонами шляхом переговорів, всі спірні питання вирішуються в судовому порядку.
6. Форс-мажор
6.1. Сторони звільняються від часткового або повного виконання своїх обов'язків у разі виникнення обставин непереборної сили, передбачити які Сторони не мали змоги в момент підписання цього Договору (війна, блокада, військові дії, саботаж, диверсії, стихійні лиха, громадянські заворушення, пожежі, рішення органів державної влади, які роблять неможливим часткове або повне подальше виконання цього Договору).
6.2. Сторона, для якої стало неможливим виконання обов'язків за цим Договором через дію обставин форс-мажору, повинна повідомити письмово іншу сторону про початок, а потім про закінчення дії цих обставин.
6.3. Поява форс-мажорних обставин не звільняє Сторони від оплати заборгованості, яка з'явилась до виникнення цих обставин.
6.4. Доказом настання форс-мажорних обставин є довідка з торгівельно-промислової палати України.
7. Термін дії договору
7.1. Термін дії договору - з моменту його підписання до 31 грудня 2009 року.
Сторони зобов'язані протягом 20-ти днів з моменту завершення строку дії цього Договору здійснити остаточні розрахунки за ним.
7.2. Договір складений у двох примірниках, по одному примірнику для кожної із сторін, кожен із яких має однакову юридичну силу. Додатки, підписані Сторонами з метою належного виконання цього Договору, є його невід'ємною частиною.
7.3. Всі зміни та доповнення до умов Договору повинні бути оформлені додатковою угодою до цього Договору.
7.4. Після підписання цього Договору всі попередні переговори та листування, які суперечать умовам цього Договору, втрачають силу.
8. Інші умови
8.1. Умови цього Договору застосовуються до прав і обов'язків Сторін по
роботах, фактично виконаних Виконавцем з 01 січня 2009 року, незалежно від фактичної дати підписання Договору.
8.2. Під час виконання зобов'язань за цим Договором Сторони керуються
Положенням про організацію оповіщення і зв'язку в надзвичайних ситуаціях, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 1999 № 192.
8.3. Відповідальність за технічне обслуговування електросирен, що знаходяться на інших підприємствах, та забезпечення їх енергоживленням на Виконавця не покладається.
8.4. До цього Договору додаються і є його невід'ємною частиною:
- Відомість апаратури, що доручається на обслуговування (Додатки №1,2 на 4-х арк.);
- Графіки (плани) проведення регламентних робіт (додаток № 3 –на 4-х арк.);
- Кошторисно-фінансовий розрахунок вартості експлуатаційно-технічного обслуговування засобів сповіщення та зв'язку з поясненням до нього (Додатки № 4, 5 –на 11-и арк.);
- акт технічного стану апаратури, що береться на експлуатаційно-технічне обслуговування (надається Замовником).
8.5. Передбачені цим Договором права та обов'язки Виконавця, в тому числі проведення розрахунків, реалізуються Дніпропетровською філією ВАТ «Укртелеком».
Стягнути з управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської обласної державної адміністрації (49069, м. Дніпропетровськ, вул. Героїв Сталінграду, 5-А, код ЄДРПОУ 33857179) на користь відкритого акціонерного товариства «Укртелеком»в особі Дніпропетровської філії відкритого акціонерного товариства «Укртелеком»(49101, м. Дніпропетровськ, вул. Херсонська, 26, код ЄДРПОУ 25543196) 85грн. витрат по сплаті державного мита, 312,50грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
Видати відповідний наказ після набрання рішенням чинності.
Повернути з держаного бюджету відкритому акціонерному товариству «Укртелеком»в особі Дніпропетровської філії відкритого акціонерного товариства «Укртелеком»(49101, м. Дніпропетровськ, вул. Херсонська, 26, код ЄДРПОУ 25543196) 50коп. зайво сплачених витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
Видати відповідну довідку після набрання рішенням чинності.
Рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання.
Рішення суду може бути оскаржене протягом десяти днів з дня підписання рішення шляхом подання апеляційної скарги до Дніпропетровського апеляційного господарського суду.
Суддя В.О. Татарчук
Дата підписання рішення, оформленого у відповідності до ст.84 ГПК України –11.09.2009р.
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 11.09.2009 |
Оприлюднено | 08.10.2009 |
Номер документу | 4847504 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Татарчук В.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні