ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
"12" серпня 2015 р. Справа № 921/796/14-г/11 УХВАЛА
Господарський суд Тернопільської області
У складі судді Півторака М.Є.
За участю секретаря судового засідання Клим Т.П.
Розглянув у відкритому судовому засіданні заяву Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації від 28.07.2015р. про відстрочку виконання рішення у справі:
за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "Техно-Буд", м. Тернопіль, вул. Шептицького,1
до відповідача : Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації, м. Тернопіль, вул. Грушевського,8
про стягнення 393 559 грн. 64 коп.
За участю представників:
Позивача: ОСОБА_1- представника, довіреність від 15.06.15 р.; ОСОБА_2 - директора, паспорт № МС419204 виданий Тернопільським РВ УМВС в Тернопільській області від 20.11.98 р.;
Відповідача: ОСОБА_3- старшого інспектора фінансового-планового відділу управління капітального будівництва, довіреність № 01-5/121 від 28.04.15 р.
У зв'язку з відсутністю клопотання сторін фіксація судового процесу технічними засобами не здійснюється .
Суть справи: 28 липня 2015 року Управління капітального будівництва Тернопільської ОДА, м. Тернопіль звернулося до господарського суду Тернопільської області із заявою б/н (вх. 16946) від 28.07. 2015 р. в якій просить відстрочити виконання рішення господарського суду Тернопільської області від 26.08.2014р. по справі №921/796/14-г/11 до 31.12.2015р..
Заявник (відповідач) вимоги про відстрочку виконання рішення суду у обґрунтовує тим , що 03 червня 2014 року згідно з розпорядженням голови облдержадміністрації від 03.06.2014 р. №202-од „Про упорядкування структури обласної державної адміністрації" по 26 березня 2015 року відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 26.03.2015 р. № 175-од „Деякі питання щодо упорядкування структури обласної державної адміністрації ' проходила ліквідація управління, тому ускладнювалась можливість виконання різного роду зобов'язань, а також повернення боргу підрядній організації. Вказує, що на сьогоднішній день управління знаходиться в дуже важкому фінансовому становищі, усі рахунки управління заблоковані. Це паралізує роботу та нормальне функціонування державної організації. Зазначає, що Управління зверталось в Департамент фінансів щодо виділення коштів на погашення даної заборгованості. Також неодноразово зверталось до інших компетентних структур, але на сьогоднішній день немає коштів для погашення заборгованості.
Ухвалою господарського суду від 30 липня 2015 року призначено судове засідання для розгляду заяви о 12 год.00 хвилин 10 серпня 2015 року.
Ухвала про призначення судового засідання була направлена сторонам за адресами , вказаними у заяві рекомендованою кореспонденцією .
Представник Товариства з обмеженою відповідальністю "Техно-Буд" в судове засідання 10.08.2015 року прибув та просить суд відхилити клопотання, посилаючись на те, що жодних доказів на обґрунтування заявлених вимог про відстрочку виконання рішення УКБ Тернопільської ОДА суду не надав .
Представник Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації м. Тернопіль підтримав у судовому засіданні клопотання про відстрочку виконання рішення господарського суду .
В порядку статті 77 ГПК України в судовому засіданні оголошувалася перерва до 16 годин 11 серпня 2015 року та 14 годин 12 серпня 2015 року .
Представники сторін у судове засідання 12 серпня 2015 року прибули та подали спільне клопотання ( вх. № 17837 від 12.08.2015 року ) у якому просять відстрочити виконання рішення господарського суду Тернопільської області від 26.08.2014 року по справі № 921/796/14-г/11 до 15.09.2015 року включно , а також дострокового виконання зобов'язання УПБ перед ТОВ " Техно-Буд " у випадку поступлення грошових коштів ( бюджетного асигнування) до 15.09.2015 року .
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін суд встановив наступне :
Рішенням господарського суду Тернопільської області від 26.08.2014р. позов задоволено; стягнуто з Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації, м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8, ідентифікаційний код 04014074 на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Техно-Буд", м. Тернопіль, вул. Шептицького, 1; ідентифікаційний код 35157560 - 393 559 грн. 64 коп. заборгованості за виконані роботи із реконструкції існуючих будівель комунального закладу Тернопільської обласної ради "Тернопільський обласний клінічний перинатальний центр "ОСОБА_3 і дитина" та 7 871 грн. 20 коп. в повернення сплаченого судового збору.
09 вересня 2014 року на виконання рішення господарського суду Тернопільської області від 26.08.2014 року видано наказ.
Клопотання про відстрочку виконання рішення до 31.12.2015 року Управління капітального будівництва Тернопільської ОДА обґрунтовує важким фінансовим становищем та відсутністю коштів .
Вирішуючи питання, зокрема, про відстрочку виконання рішення у даній справі господарський суд враховує матеріальні інтереси сторін, їх фінансовий стан, ступінь вини відповідача у виникненні спору, наявність інфляційних процесів в економіці держави, розмір заборгованості та інші обставини, які б свідчили про можливість надання відповідачу відстрочки виконання судового рішення.
Аналогічна правова позиція викладена в Роз'ясненні Вищого арбітражного суду України № 02-5/333 від 12.09.1996 року "Про деякі питання практики застосування ст. 121 Господарського процесуального кодексу України" ( із змінами, внесеними згідно з Роз'ясненнями Вищого арбітражного суду України № 02/5/455 від 18.11.1997 року; № 02-5/467 від 18.04.2001 року; Роз'ясненнями Вищого господарського суду України №3370563-02 від 31.05.2002 року, Рекомендаціями Президії Вищого господарського суду України № 25/2-09-17/1607-ЕП від 10.02.2004 ) суд на підставі ст. 121 ГПК України має право відстрочити, розстрочити виконання рішення, ухвали, постанови, змінити спосіб та порядок їх виконання.
Відстрочку виконання рішення законодавець визначив як - відкладення чи перенесення виконання рішення на новий строк, який визначається господарським судом. Підставою для відстрочки рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання даного рішення або роблять його неможливим у строк або встановленим господарським судом способом. Наприклад, відстрочка може надаватися за рішенням, у якому господарським судом визначено певний термін звільнення приміщення, повернення майна, тощо.
Виходячи зі змісту зазначеної статті обов'язково умовою надання відстрочки чи розстрочки виконання рішення є наявність виключно виняткових обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.
Обов'язок доказування обставин щодо ускладнення чи неможливості виконання рішення покладається на особу, яка звертається із заявою про надання відстрочки чи розстрочки рішення.
При цьому, законодавець звертає увагу суду на те, що при вирішенні питання про відстрочку чи розстрочку виконання рішення господарський суд повинен враховувати інтереси як відповідача так і позивача, матеріальні та фінансовий стан сторін, ступінь вини відповідача у виникненні спору, наявність інфляційних процесів у економіці держави та інші обставини справи.
Як вбачається з матеріалів справи, 17 липня 2015 року Кабінет Міністрів України прийняв Розпорядження № 766-р , яким затвердив перелік інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку , що можуть реалізовуватися у 2015 році за рахунок коштів державного бюджету з метою погашення кредиторської заборгованості , зареєстрованої органами Державної казначейської служби станом на 1 січня 2015 року
Зокрема , згідно Переліку інвестиційних програм по Тернопільській області передбачено фінансування усього на суму 64983,335 тис. грн.
Рішенням сесії від 11.06.2015 року № 1951 " Про внесення змін до обласного бюджету на 2015 рік " управлінню капітального будівництва виділено кошти на будівництво та реконструкцію об'єктів , по яких управління виступає замовником .
З поданого у судому засіданні 12.08.2015 року клопотання вбачається , що стягувач Товариство з обмеженою відповідальністю " Техно-Буд " м. Тернопіль погоджується на відстрочку виконання рішення господарського суджу по даній справі до 15 вересня 2015 року , однак , у випадку поступлення грошових коштів ( бюджетного асигнування ) до 15.09.2015 року УКБ достроково виконає зобов'язання перед ТзОВ " Техно-Буд " .
Керуючись ст. 86, ч.1. ст. 121 ГПК України, господарський суд ,-
У Х В А Л И В:
1.Задовольнити заяву Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації м. Тернопіль вул. Грушевського ,8 (вх. № 16946 від 28.07.2015 року) про відстрочку виконання судового рішення від 26.08.2014 року по справі № 921/796/14-г/11 .
2.Відстрочити виконання рішення господарського суду Тернопільської області від 26.08.2014 року по справі № 921/796/14-г/11 до 15.09.20156 року включно .
3.Зобовязати Управління капітального будівництва Тернопільської ОДА у випадку поступлення грошових коштів ( бюджетного асигнування ) до 15.09.2015 року достроково виконання зобов'язання перед ТзОВ " Техно-Буд " м. Тернопіль .
4.Ухвалу направити сторонам у справі .
Суддя М.Є. Півторак
Суд | Господарський суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 12.08.2015 |
Оприлюднено | 21.08.2015 |
Номер документу | 48520174 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Тернопільської області
Півторак М.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні