ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 2а/1770/5166/2011
10 січня 2012 року 12год. 45хв. м. Рівне
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Дорошенко Н.О. за участю секретаря судового засідання Боровець І.І. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:
позивача: представник не з'явився,
відповідача: представник не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
ОСОБА_1 управління у Рівненській області до Сільськогосподарський виробничий кооператив ім.Шевченка про стягнення коштів, -
ВСТАНОВИВ :
Позивач ОСОБА_1 управління в Рівненській області звернувся до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Фермерського господарства ім. Шевченка про стягнення коштів у сумі 118 086,00 грн.
В обґрунтування позову покликається на те, що відповідачем в 2008 році всупереч встановленому законодавством порядку було отримано бюджетних коштів по 2801280 В«Фінансова підтримка агропромислових підприємств, що знаходяться в особливо складних кліматичних умовахВ» в сумі 78 986,00 грн. та по КПКВ 2801210 В«Бюджетна тваринницька дотація та державна підтримка виробництва продукції рослинництваВ» в сумі 39 100,00 грн. при наявній заборгованості більш ніж за півроку по сплаті податку з доходів фізичних осіб, на загальну суму 118 086,00 грн.
Представник позивача в судове засідання не прибув, подав клопотання, в якому зазначає, що позовні вимоги заявлені в адміністративному позові підтримує в повному обсязі та просить розглянути справу без його участі.
Відповідач заперечень на адміністративний позов не подав, в судове засідання призначене на 14.12.2011 року та на 10.01.2012 року повторно не прибув, причини неприбуття суду не повідомив. Про дату та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином (а.с.43, 49). Судом не визнавалася обов'язковою участь відповідача в судовому засіданні.
За таких обставин, суд вважає за можливе розглянути справу без участі сторін на підставі наявних доказів.
Враховуючи неявку в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, відповідно до положень ч.6 ст.12, ч.1 ст.41 КАС України, повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Розглянувши позовну заяву, встановивши фактичні обставини справи, перевіривши їх доказами, дослідженими в судовому засіданні, оцінивши їх в сукупності, відповідно до вимог закону, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення.
При цьому суд виходив з наступного.
ОСОБА_1 відділом в Володимирецькому районі Контрольно-ревізійного управління в Рівненській області, на виконання п. 1.1.5.1 Плану роботи відділу на II квартал 2011 року проведено ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності Управління агропромислового розвитку Володимирецької районної державної адміністрації, за результатами якої складено акт від 08.07.2011 № 120-16/11 (а.с.10-09).
Ревізією встановлено наступне.
Відповідно до наказів Міністерства аграрної політики України Про затвердження Розподілу коштів державного бюджету передбачених на 2008 рік та пропозицій головного управління агропромислового розвитку Рівненської обласної державної адміністрації Управлінням агропромислового розвитку Володимирецької районної державної адміністрації спрямовано бюджетні кошти шістнадцятьом сільськогосподарським підприємствам, які знаходяться в особливо складних кліматичних умовах.
В ході ревізії проведено зустрічні звірки у ДП В«ДГ В«ГородецькеВ» , СВК імені Шевченка, В«НадіяВ» , В«КолосВ» та В«БережанкаВ» .
Проведеним в ході зустрічної звірки аналізом нарахованого податку з доходів фізичних осіб із заробітної плати працівників у СВК ім. Шевченка в період з січня по грудень 2008 року рахувалась заборгованість перед місцевим бюджетом із сплати податку з доходів фізичних осіб більше як 6 місяців, що відображено в довідці зустрічної звірки (26-30).
Одержувачем бюджетних коштів СВК ім. Шевченка подано документи для отримання фінансової підтримки агропромислових підприємств, що знаходяться в особливо складних кліматичних умовах в сумі 78 986,00 грн. при наявній, що підтверджено проведеною зустрічною звіркою, заборгованості перед місцевим бюджетом із сплати податку з доходів фізичних осіб більше як 6 місяців, яка відображена по даних бухгалтерського обліку господарства.
Таким чином, в порушення п. 8 Порядку використання коштів Державного бюджету України для надання фінансової підтримки агропромисловим підприємствам, що знаходяться з особливо складних кліматичних умовах, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики України та Міністерства фінансів України № 138/305 від 02.03.2007 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2007 за № 182/13449, господарством неправомірно отримано фінансову підтримку за рахунок коштів загального фонду державного бюджету за бюджетною програмою КПКВ 2801280 В«Фінансова підтримка агропромислових підприємств, що знаходяться в особливо складних кліматичних умовахВ» на загальну суму 78 986,00 гривень.
Ревізією використання бюджетних коштів за бюджетною програмою КПКВ 2801210 В«Бюджетна тваринницька дотація та державна підтримка виробництва продукції рослинництваВ» , встановлено, що кошти держаного бюджету виділені на фінансову підтримку виробництва продукції рослинництва Управлінням АПР спрямовувались сільськогосподарським підприємствам шляхом дотування з розрахунку на 1 гектар посівів озимих та ярих культур згідно Порядку використання у 2007 році коштів, передбачених у державному бюджеті для державної підтримки виробництва продукції рослинництва затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2007 № 256 (далі - Порядок № 256).
Одержувачем бюджетних коштів СВК їм. Шевченка подано документи для отримання фінансової підтримки на гектар посіву озимих та ярих культур під урожай 2008 року в сумі 39 100,00 грн. при наявній, що підтверджено проведеною зустрічною звіркою, заборгованості перед місцевим бюджетом із сплати податку з доходів фізичних осіб більше як 6 місяців, яка відображена по даних бухгалтерського обліку господарства.
Таким чином, внаслідок подання СВК ім. Шевченка на розгляд комісії недостовірних документів, в порушення п. 6 Порядку № 256 господарством неправомірно отримано фінансову підтримку за рахунок коштів загального фонду державного бюджету за бюджетною програмою КПКВ 2801210 В«Бюджетна тваринницька дотація та державна підтримка виробництва продукції рослинництваВ» на загальну суму 39 100,00 гривень.
За результатами проведеної ревізії, відповідно до п.7 ст.10 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні», КРВ в Володимирецькому районі та м. Кузнецовськ до Управління агропромислового розвитку Володимирецької райдержадміністрації пред'явлено вимогу про усунення порушень від 25.07.2011 № 120-10/802, якими зобов'язано вжити заходів щодо усунення виявлених ревізією порушень та забезпечити відшкодування незаконно одержаних коштів в загальній сумі 118 086 гривень (а.с.31-33).
Управлінням агропромислового розвитку Володимирецької районної державної адміністрації зазначені вимоги не виконані, порушення не усунуті. Кошти СВК ім. Шевченка до державного бюджету не повернуті, та, відповідно, завдано шкоди інтересам держави.
Відповідно до ст. 10 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні", контрольно-ревізійним управлінням в області надано права самостійно звертатись до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів.
За наведених обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення повністю.
Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з відповідача не стягуються.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Стягнути з Сільськогосподарського виробничого кооперативу ім. Шевченка (34341, с. Великі Цепцевичі, Володимирецького району, Рівненської області, код ЄДРПОУ 30626961) до Державного бюджету України кошти в сумі 118 086,00 грн. (ЄДРПОУ 22588620, МФО 833017, банк одержувача ГУДКУ у Рівненській області, код доходів 21080500, р/р 31114090700032, одержувач УДК у Володимирецькому районі).
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Дорошенко Н.О.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.01.2012 |
Оприлюднено | 21.08.2015 |
Номер документу | 48537962 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Дорошенко Н.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні