Ухвала
від 12.08.2015 по справі 202/6539/15-к
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/6539/15-к

Провадження 1-кс/0202/2396/2015

ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

УХВАЛА

Іменем України

12 серпня 2015 року м. Дніпропетровськ

Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,

за участю прокурора прокуратури Індустріального району м. Дніпропетровська ОСОБА_2

розглянувши клопотання прокурора прокуратури Індустріального району м. Дніпропетровська ОСОБА_2 про проведення виїзної перевірки, -

ВСТАНОВИВ:

До Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання прокурора прокуратури Індустріального району м. Дніпропетровська ОСОБА_2 про проведення виїзної перевірки.

В Єдиному реєстрі досудових розслідувань зареєстровано кримінальне провадження №42015040660000032 від 17.07.2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 197-1 КК України за фактом самовільного зайняття невстановленими особами земельної ділянки в охоронній зоні повітряної лінії електропередачі за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Донецьке шосе, буд. 160, за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у користування (оренду) та за відсутності вчиненого правочину щодо вказаної земельної ділянки.

Прокурором в клопотанні зазначено, що посадовими особами ТОВ «Дніпроттранс-7»за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у користування (оренду) та за відсутності вчиненого правочину щодо вказаної земельної ділянки фактично, як автостоянка, використовується земельна ділянка орієнтовною площею 0,4 га в охоронній зоні високовольтної повітряної лінії електропередачі, що свідчить про самовільне зайняття земельної ділянки, яка розташована в охоронній зоні повітряної лінії електропередачі.

Посилаючись на ст. ст. 91, 92, 93, 99 КПК України, ст.ст. 5, 6 Закону України «Про державний контроль за використанням та охороною земель», п. 2 постанови Кабінету Міністрів України № 1300 від 12.12.2011 «Про утворення територіальних органів Державної інспекції сільського господарства», п. 4 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України № 459/2011 від 13.04.2011, п.2 Постанови КМУ від 13 серпня 2014 року «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» прокурор зазначив, що з метою встановлення обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, виникла необхідність проведення Державною інспекцією сільського господарства в Дніпропетровській області виїзної перевірки дотримання вимог земельного законодавства при використанні земельної ділянки за адресою: м.Дніпропетровськ, вул. Донецьке Шосе, 160 посадовими особами ТОВ «Дніпроттранс-7» (код ЄДРПОУ 36572215) за місцем фактичного розташування земельної ділянки, будівель та споруд із залученням спеціалістів ПАТ «ДТЕК «Дніпрообленерго». Крім того, враховуючи розміри земельної ділянки, для встановлення точної площі земельної ділянки, з метою правильного відображення та фіксації в акті перевірки збитків від самовільного зайняття земельної ділянки є необхідність залучення спеціалістів ДП «Дніпропетровський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», яке відповідно до Наказу Держземагентства України від 16.02.2015 № 40 «Про закріплення державних підприємств, що належать до сфери управління Держземагентства України, за визначеними структурними підрозділами Держземагентства України» належить до державних підприємств, що належать до сфери Управління Держземагентства України в Дніпропетровській області.

Прокурор клопотання підтримав та просив задовольнити.

Відповідно до інформації Управління Держземагентства в м.Дніпропетровську, земельна ділянка площею 0,4120 га за кадастровим номером 1210100000:04:207:0040 розташована за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Донецьке Шосе, 160 на період з 27.10.2004 до 27.10.2006 надавалась у користування ТОВ «Марія» (код ЄДРПОУ 20307781), інших відомостей у Державному реєстрі земель м.Дніпропетровська не зареєстровано.

Відповідно до інформації Департаменту корпоративних прав та правового забезпечення Дніпропетровської міської ради, за наявною інформацією станом на 29.05.2015 року у інформаційній підсистемі «Фіскальний кадастр» Муніципальної земельної інформаційної системи виявлені реєстраційні записи щодо договорів оренди землі, укладених між Дніпропетровською міською радою та ТОВ «Марія» (код ЄДРПОУ 20307781) строком з 13.06.2002 по 20.12.2002 та з 27.10.2004 по 27.10.2006 на земельну ділянку за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Донецьке Шосе, 160 (кадастровий номер земельної ділянки 1210100000:04:207:0040) для завершення будівництва тимчасової автостоянки. Відомостей про передачу вказаної земельної ділянки у користування іншим суб`єктам, чи продовження дії договору оренди землі з ТОВ «Марія» в Системі не виявлено. Станом на 12.03.2015 рішень міської ради стосовно оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку за адресою: м.Дніпропетровськ, Донецьке шосе, буд. 160, не виявлено.

Відповідно довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у реєстрі міститься запис про держану реєстрацію права власності від 14.12.2009 на будівлі та споруди автостоянки, розташовані за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Донецьке Шосе, 160: вартову літ. А-1 загальною площею 4,3 кв.м., літ.а ганок, №1 огорожа, №2,3 ворота, І мостіння, за ТОВ «Дніпроттранс-7» (код ЄДРПОУ 36572215) відповідно до договору купівлі-продажу, ВМО №752961 реєстр №2815, 11.11.2009, посвідчений приватним нотаріусом Дніпропетровського міського нотаріального округу ОСОБА_3 .

Проведеним оглядом земельної ділянки, яка розташована за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Донецьке Шосе, 160 встановлено, що територія земельної ділянки використовується ТОВ «Дніпроттранс-7» (код ЄДРПОУ 36572215) під фактичне розміщення автостоянки загальною площею приблизно 0,4 га. Через територію автостоянки проходиться дві високовольтні повітряні лінії електропередачі.

Частиною 1 статтею 91 КПК України встановлено, що у кримінальному провадженні підлягають доказуванню: подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення); винуватість обвинуваченого у вчиненні кримінального правопорушення, форма вини, мотив і мета вчинення кримінального правопорушення; вид і розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, а також розмір процесуальних витрат; обставини, які впливають на ступінь тяжкості вчиненого кримінального правопорушення, характеризують особу обвинуваченого, обтяжують чи пом`якшують покарання, які виключають кримінальну відповідальність або є підставою закриття кримінального провадження; обставини, що є підставою для звільнення від кримінальної відповідальності або покарання; обставини, які підтверджують, що гроші, цінності та інше майно, які підлягають спеціальній конфіскації, одержані внаслідок вчинення кримінального правопорушення та/або є доходами від такого майна, або призначалися (використовувалися) для схиляння особи до вчинення кримінального правопорушення, фінансування та/або матеріального забезпечення кримінального правопорушення чи винагороди за його вчинення, або є предметом кримінального правопорушення, у тому числі пов`язаного з їх незаконним обігом, або підшукані, виготовлені, пристосовані або використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення; обставини, що є підставою для застосування до юридичних осіб заходів кримінально-правового характеру.

Відповідно до ч. 2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим кодексом.

Відповідно до п. 1 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, Ц затвердженого Указом Президента України № 459/2011 від 13.04.201 1. вказана інспекція (далі - Держсільгоспінспекція України) є центральним органом виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.

Згідно з абз. «а» пп. 1 п. 4 вищевказаного положення Держсільгоспінспекція України відповідно до покладених на неї завдань організовує та здійснює державний нагляд (контроль) у частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності, в тому числі за дотриманням органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства та встановленого поряду набуття і реалізації права на землю.

Аналогічні повноваження надано Державним інспекціям сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі відповідно до абз. «а» пп. 4.1 п. 4 Положення про державну інспекцію сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 770 від 23 12.2011.

Разом із тим, на даний час з КПК України виключено п. 6 ч. 2 ст. 36 та п. 4 ч. 2 ст. 40, якими прокурору, який здійснює нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва досудовим розслідуванням, та слідчому надавались повноваження призначати ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом.

Постановою Кабінету Міністрів України від 13.08.2014 року №408 «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами», встановлено, що надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців не потребуються у разі, якщо такі перевірки проходять за рішенням суду та на вимогу службових осіб у випадках, передбачених КПК України.

Зазначеною постановою Кабінет Міністрів України надав дозвіл лише на проведення перевірок за рішенням суду та на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України, однак положеннями чинного КПК України не передбачене поняття вимоги, а регламентовані поняття процесуального рішення, які передбачені ст. 110 КПК України.

Крім того, відповідно до підпункту 78.1.11. пункту 78.1 ст. 78 Податкового Кодексу України, документальна позапланова перевірка здійснюється якщо отримано судове рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанову органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону.

Відповідно до п. 82.2. ст. 82 Податкового Кодексу України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, для фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому - восьмому

Отже, дослідивши матеріали клопотання, кримінального провадження, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню, оскільки виникла необхідність в проведенні виїзної перевірки щодо дотримання вимог земельного законодавства за місцем розташування земельної ділянки, яка використовується ПП ТОВ «Дніпроттранс-7» (код ЄДРПОУ 36572215) за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Донецьке Шосе, 160 в охоронній зоні повітряних ліній електропередачі, з метою повного, всебічного та об`єктивного проведення досудового розслідування, встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження.

Клопотання про фіксування процесуальної дії за допомогою технічного засобу під час розгляду клопотання слідчому судді не надходило і за ініціативою слідчого судді не здійснювалося, що відповідає вимогамст. 107 КПК України.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 110, 309 КПК України, п. 2 Постанови КМУ від 13 серпня 2014 року «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами», суд,-

УХВАЛИВ :

Клопотання прокурора прокуратури Індустріального району м. Дніпропетровська ОСОБА_2 про проведення виїзної перевірки задовольнити.

Призначити у кримінальному провадженні №42015040660000032, внесеному в Єдиний реєстр досудових розслідувань 17.07.2015 року, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 197-1 КК України, виїзну перевірку щодо дотримання вимог земельного законодавства за місцем фактичного розташування земельної ділянки, яка використовується ПП ТОВ «Дніпроттранс-7» (код ЄДРПОУ 36572215) за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Донецьке Шосе, 160 в охоронній зоні повітряних ліній електропередачі.

Проведення перевірки доручити Державній інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області, ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго» та ДП «Дніпропетровський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою».

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудІндустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення12.08.2015
Оприлюднено21.03.2023
Номер документу48634200
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —202/6539/15-к

Ухвала від 12.08.2015

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєсєда Г. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні