Ухвала
від 12.07.2013 по справі 331/5624/13-к
ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

Справа № 1-кс/331/1510/13

331/5624/13-к

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 липня 2013 року місто Запоріжжя

Слідчий суддя Жовтневого районного суду міста Запоріжжя Скользнєва Н.Г., за участю старшого слідчого СВ ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя Запорізької області ДПС майора податкової міліції Черемісова Ю.В., розглянувши його клопотання, погоджене з старшим прокурором відділу прокуратури Запорізької області Жупіна О.С., про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи по кримінальному провадженню № 32013080000000076, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 25 червня 2013 року за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, -

В С Т А Н О В И Л А:

Старший слідчий СВ ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя Запорізької області ДПС майор податкової міліції Черемісов Ю.С., за погодженням з старшим прокурором відділу прокуратури Запорізької області Жупіна О.С., звернувся до суду з клопотанням про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи по кримінальному провадженню № 32013080000000076, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 25 червня 2013 року за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

В обґрунтування вищезазначеного клопотання зазначив, що службові особи ТОВ "Іммідж Томалекс" (код ЄДРПОУ 34534871), шляхом неподання до органів державної податкової служби податкового розрахунку збору за забруднення навколишнього природного середовища за 2008 рік, умисно ухилилися від сплати збору за забруднення навколишнього природного середовища у 2008 році на суму 2 669 177,99 грн., за наступних обставин.

Так, ТОВ "Іммідж Томалекс" зареєстроване виконавчим комітетом Запорозької міської Ради 25.07.2006, взято на податковий облік в ДПІ в Жовтневому районі

м. Запоріжжя Запорізької області з 25.07.2006, зареєстровано платником податку на додану вартість 01.08.2006 (номер свідоцтва 11569124), юридична та фактична адреса: м. Запоріжжя, вул. Дзержинського, 11.

Основним видом діяльності ТОВ "Іммідж Томалекс" є оптова торгівля відходами та брухтом.

Запорізькою районною адміністрацією Запорізької області відповідно договору оренди земельної ділянки від 14.05.04 за № 2450 передана в оренду ТОВ "НПФ "Технопромекспорт", в особі директора підприємства ОСОБА_4, земельна ділянка загальною площею 13,1371 га., що знаходиться в районі балки Степної Запорізького району Запорізької області. Умовою використання земельної ділянки, згідно п. 11 вказаного договору, є утилізація раніше накопичених відходів гідролізного виробництва (лігніну). Даний договір оренди підписаний з боку

ТОВ "НПФ "Технопромекспорт" директором ОСОБА_4

ТОВ "НПФ "Технопромекспорт", в особі ОСОБА_4, укладено мирову угоду №01 від 01.06.04 з ДЗ "Запоріжбіомед", згідно якої ТОВ "НПФ Технопромекспорт" погашує борги ДЗ "Запоріжбіомед", після чого отримує право власності на відходи гідролізного виробництва (лігнін). Вказана мирова угода підписана з боку ТОВ "НПФ Технопромекспорт" директором ОСОБА_4 Згідно паспорту місця видалення відходів, загальний обсяг видалених відходів складає 965 700 тонн.

Згідно з договором №05/04-1 від 05.04.07 ТОВ "НПФ Технопромекспорт", в особі ОСОБА_4, реалізовано лігнін гідролізний у кількості 959 790,719 тонн ПП ОСОБА_5 В подальшому, лігнін гідролізний в загальній кількості 959 790,719 тонн був реалізований нею на підставі договору №25/06-1 від 25.06.07 ТОВ "Іммідж Томалекс", в особі також ОСОБА_4, яке в свою чергу уклало з ТОВ "НПФ Технопромекспорт", одним із засновником якого є ОСОБА_4, договір про спільну діяльність №9/06-07-4 від 09.09.2007 за умовами якого ТОВ "Іммідж Томалекс" взяло на себе зобов'язання на протязі 7 років здійснити продаж всього лігніну гідролізного, розміщеного на земельній ділянці, яка перебуває в оренді ТОВ "НПФ Технопромекспорт" та після чого компенсувати витрати на оренду землі.

Тобто, ТОВ "Іммідж Томалекс", засновниками якого є ОСОБА_4 та його дружина ОСОБА_6, відповідно вищевказаного договору №25/06-1 від 25.06.07, стало власником раніше накопичених відходів гідролізного виробництва (лігніну) та є згідно ст.13 Закону України № 187/98-ВР від 05.03.98 "Про відходи", суб'єктом у сфері поводження з відходами. ("…Суб'єктами у сфері поводження з відходами є громадяни України, іноземці та особи без громадянства, а також підприємства, установи та організації усіх форм власності, діяльність яких пов'язана із поводженням з відходами."). Відповідно до ст.17 Закону України № 187/98-ВР від 05.03.98 "Про відходи", суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані: "…своєчасно, в установленому порядку, вносити плату за розміщення відходів. ..".

Згідно ст.39 Закону України № 187/98-ВР від 05.03.98 "Про відходи", за розміщення відходів з суб'єктів підприємницької діяльності стягується плата. Розмір плати встановлюється на основі нормативів, що розраховуються на одиницю обсягу утворених відходів залежно від рівня їх небезпеки, кількості попередньо накопичених відходів, ступеня безпеки спеціально відведених місць чи об'єктів та цінності території, на якій вони розміщені.

ТОВ "Іммідж Томалекс" в період з 25.06.07 по теперішній час продаж раніше накопичених відходів гідролізного виробництв (лігніну) не проводило, а здійснювало зберігання відходів гідролізного виробництв (лігніну).

Таким чином, ТОВ "Іммідж Томалекс", відповідно до ст. 2 Інструкції "Про порядок обчислення та сплати збору за забруднення навколишнього природного середовища" від 19.07.99 № 162/379, підпадає під критерії платника збору за забруднення навколишнього природного середовища за розміщення (зберігання) відходів гідролізного виробництва (лігніну).

Відповідно до п.п.2 п. 9 Порядку встановлення нормативів збору за забруднення навколишнього природного середовища і стягнення цього збору, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.03.99 № 303 (із змінами та доповненнями) "... розрахунки збору подаються за місцем знаходження спеціально відведених для розміщення відходів місць чи об'єктів. Якщо місце подання податкових розрахунків не збігається з місцем перебування на податковому обліку підприємства, установи, організації, громадянина - суб'єкта підприємницької діяльності, до органу державної податкової служби, в якому такі підприємство, установа, організація, громадянин перебувають на обліку, подаються протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, копії відповідних податкових розрахунків...".

Єдині на території України правила встановлення нормативів збору, а також його справляння, визначено Порядком встановлення нормативів збору за забруднення навколишнього природного середовища і стягнення цього збору, затвердженим постановою КМУ від 01.03.99 № 303 (із змінами та доповненнями) та Інструкцією про порядок обчислення та сплати збору за забруднення навколишнього природного середовища, затвердженою наказом Мінекології та ДПА України від 19.07.99 № 162/379 (із змінами та доповненнями).

Збір за забруднення навколишнього природного середовища справляється, зокрема, за розміщення відходів (п. 2 Порядку № 303 та п. 1.4 Інструкції № 162/379).

Об'єктом обчислення цього збору за розміщення відходів для стаціонарних джерел забруднення, зокрема, є обсяги відходів, що розміщуються у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах (абзац другий п. 3.1 Інструкції № 162/379).

Відповідно до п. 4 Порядку № 303 та п. 6.4 Інструкції № 162/379 суми збору, який справляється за розміщення відходів, обчислюється платниками самостійно щокварталу наростаючим підсумком з початку року на підставі затверджених лімітів, виходячи з фактичних обсягів розміщення відходів, нормативів збору (таблиця 1.9 додатка 1 до Порядку № 303) та коригуючих коефіцієнтів (таблиці 2.4, 2.5 додатка 2 до Порядку № 303).

Згідно "Порядку встановлення нормативів збору за забруднення навколишнього природного середовища і стягнення цього збору", затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01.03.99 №303 (із змінами та доповненнями), при розрахунку податку за розміщення (зберігання, накопичення) відходів застосовуються наступні нормативи та коригуючи коефіцієнти:

- норматив збору за розміщення відходів 4 класу небезпеки - 0,3 грн. за тонну.

- індекс споживчих цін (індекс інфляції) на 2006р. - 2,373

- індекс споживчих цін (індекс інфляції) на 2007р. - 1,116

- індекс споживчих цін (індекс інфляції) на 2008р. - 1,166

Коефіцієнт, який встановлюється залежно від місця (зони) розміщення відходів у навколишньому природному середовищі:

- в адміністративних межах населених пунктів або на відстані менш 3 км. від них - 3.

Коефіцієнт, який встановлюється залежно від місця розміщення відходів:

- спеціально створені місця складування, що забезпечують захист атмосферного повітря та водних об'єктів від забруднення - 1.

Згідно висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 02-22/54 від 21.08.08 та розрахунку класу небезпеки лігніну, лігнін відноситься до 4 класу небезпеки.

Згідно висновку спеціаліста з економічних досліджень № 30/12 від 19.10.12, сума збору за забруднення навколишнього природного середовища за розміщення відходів лігніну за 2008 рік складає:959790,719 х 0,3 х 3,09 х 3 х 1 = 2669177,99 грн. де: 959790,719 - кількість (в тоннах) відходів гідролізного виробництва (лігніну), 0,3 - норматив збору (гривень за тонну), 3,09- коефіцієнт індексації (2008 р. - 2,373 х 1,116 х1,166 ), 3 - коефіцієнт, який встановлюється залежно від місця (зони) розміщення відходів у навколишньому природному середовищі; 1 - коефіцієнт, який встановлюється залежно від місця розміщення відходів.

Згідно висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №02-22/54 від 21.08.2008 зазначено, що об'єкт експертизи: проектні матеріали щодо розрахунку класу небезпеки відходу (лігнін) для ТОВ "НПФ "Технопромекспорт".

За результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи проектні матеріали щодо розрахунку класу небезпеки відходу (лігнін) для ТОВ "НПФ "Технопромекспорт" відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України і можуть бути погоджені з визначенням 4 класу небезпеки лігніну.

Таким чином, службовими особами ТОВ "Іммідж Томалекс", в порушення п.4, п.п.9.2 п.9 "Порядку встановлення нормативів збору за забруднення навколишнього природного середовища і стягнення цього збору", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.03.99 № 303 (із змінами та доповненнями), п.п.6.4 п.6, п.п.7.1 п.7 Інструкції "Про порядок обчислення та сплати збору за забруднення навколишнього природного середовища", затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України, ДПА України № 162/379 від 19.07.99 (із змінами та доповненнями), розрахунки збору за забруднення навколишнього природного середовища та екологічного податку за розміщення (зберігання) відходів лігніну до ДПІ не надавало, та збір за забруднення навколишнього природного середовища та екологічного податку (за розміщення відходів лігніну) не нараховувало та не сплачувало, внаслідок чого навмисно занижено суму збору за забруднення навколишнього природного середовища (за розміщення відходів лігніну) за 2008 рік у розмірі 2 669 177,99 грн., що більше ніж в 5000 раз перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян та є особливо великим розміром.

Таким чином, в ході проведення досудового розслідування виникла необхідність у відшукуванні оригіналів первинних фінансово-господарських та бухгалтерських документів ПрАТ "ПМК №28 Водбуд" по взаємовідносинам з ФОП ОСОБА_7, ФОП ОСОБА_8, ФОП ОСОБА_9, ФОП ОСОБА_10 та ТОВ "ОДІС-2009" за період з 01.01.2010 р. по 31.12.2012 р. (угоди, додаткові угоди, податкові та видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, реєстри виданих та отриманих податкових накладних, документи, які підтверджують розрахунки, акти прийому-передачі товарів (робіт, послуг), акти виконаних робіт та інші первині документи фінансово-господарської діяльності), а також комп'ютерної техніки, яка містить інформацію щодо зазначених господарських взаємовідносин, печаток фіктивних фірм та вказаних приватних підприємців та грошові кошти отримані при здійсненні вказаних фінансово-господарських операцій, які мають значення для розкриття правопорушення та отримання відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення.

Слідчий підтримав клопотання про надання дозволу на обшук житла та іншого володіння особи.

З клопотання та доданих до нього матеріалів вбачається, що згідно витягу з даних комп'ютерної бази АІПС "Автомобіль" УДАІ ГУМВС України в Запорізькій області станом на 25 червня 2013 року за ОСОБА_6 зареєстровано транспортний засіб: автомобіль Mercedes 500, д/н. НОМЕР_1.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що клопотання старшого слідчого СВ ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя Запорізької області ДПС майора податкової міліції Черемісова Ю.В. про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню в повному обсязі, про надання дозволу на проведення обшуку є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню в повному обсязі, оскільки іншим шляхом встановити обставини, які маються значення для кримінального провадження та враховуючи, що лише під час проведення обшуку можливо отримати докази, які мають суттєве значення для з'ясування обставин злочину та осіб, причетних до його вчинення, з метою всебічного, повного і неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження клопотання .

Беручи до уваги вищевикладене та керуючись ст. ст. 234-235 КПК України, суддя

У Х В А Л И Л А:

Клопотання старшого слідчого СВ ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя Запорізької області ДПС майора податкової міліції Черемісова Ю.В., погоджене з старшим прокурором відділу прокуратури Запорізької області Жупіна О.С., про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи по кримінальному провадженню № 32013080000000076, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 25 червня 2013 року за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, задовольнити.

Дозволити старшому слідчому СВ ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя Запорізької області ДПС майору податкової міліції Черемісову Ю.В. проведення обшуку автомобіля "Mercedes" 500, д/н. НОМЕР_1, який зареєстровано за ОСОБА_6, з метою відшукання і вилучення:

• первинних фінансово-господарських документів ТОВ "Іммідж Томалекс" (код 34534871) за період з 2008 по 2012 роки, у тому числі щодо придбання та реалізації відходів гідролізного виробництва;

• печаток та штампів вказаного підприємства та інших підприємств з якими

ТОВ "Іммідж Томалекс" взаємодіяло;

• електронних носіїв інформації, чернеток, блокнотів та записних книжок, на яких може зберігатись доказова інформація;

• грошових коштів, одержані в результаті вчинення кримінального правопорушення

• інші предметів та документів, які мають значення для встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення.,

які мають значення для розкриття правопорушення та отримання відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення.

Ухвала слідчого судді надає право проникнути до приміщення лише один раз.

Строк дії ухвали визначити до 12 серпня 2013 року, після чого вона втрачає законну силу.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя: Н.Г. Скользнєва

12.07.2013

Дата ухвалення рішення12.07.2013
Оприлюднено19.08.2016
Номер документу48660229
СудочинствоКримінальне
Сутьпроведення обшуку житла чи іншого володіння особи по кримінальному провадженню № 32013080000000076, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 25 червня 2013 року за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України

Судовий реєстр по справі —331/5624/13-к

Ухвала від 12.07.2013

Кримінальне

Жовтневий районний суд м. Запоріжжя

Скользнєва(Швидка) Н. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні