Справа 127/30543/13-к
Провадження 1-кс/127/7136/13
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 грудня 2013 року м. Вінниця
Суддя Вінницького міського суду Вінницької області Вишар І.Ю., розглянувши клопотання старшого слідчого СВ Вінницького РВ УМВС України у Вінницькій області ОСОБА_1 про проведення позапланової виїзної ревізії в ДП «Комунальник», -
ВСТАНОВИВ:
Старший слідчий СВ Вінницького РВ УМВС України у Вінницькій області ОСОБА_1 звернулась до суду з клопотанням про проведення позапланової виїзної ревізії в ДП «Комунальник», мотивуючи свої вимоги тим, що проводиться досудове розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12013010100000953 від 30.05.2013 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст. 366, ч.1 ст. 365, ч.2 ст. 191 КК України.
Згідно клопотання, ОСОБА_2, обіймаючи посаду Стрижавського селищного голови, та являючись згідно ч.1 ст.12 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» посадовою особою територіальної громади смт.Стрижавка Вінницького району Вінницької області, здійснюючи функції представника влади, будучи наділеним адміністративно-громадськими повноваженнями, тобто являючись службовою особою, в порушення вимог чинного законодавства, достовірно знаючи, що на 32 сесії 6-го скликання Стрижавської селищної ради, яка відбулась 21.02.2013, питання щодо відшкодування різниці в тарифах дочірньому підприємству «Комунальник» товариства з обмеженою відповідальністю «Вінницький райсількомунгосп», хоча й розглядалось, проте на голосування не виносилось та будь-якого рішення з цього приводу не приймалось, умисно, перевищуючи свої службові повноваження, вийшовши за межі наданих йому прав, дав усну вказівку головному бухгалтеру селищної ради ОСОБА_3, яка в свою чергу не була повідомлена про результати розгляду вказаного питання депутатами ради, виготовити рішення № 18 від 21.02.2013, щодо збільшення видатків загального фонду селищного бюджету, в тому числі на дотацію ЖКГ (КЕКВ 2610 «Субсидії та поточні трансфери підприємствам, установам, організаціям») в розмірі 100 000 грн.. Після виготовлення вказаного рішення, головний бухгалтер надав його ОСОБА_2., який знаючи, що питання виділення коштів ДП «Комунальник» остаточно не прийняте, підписав та завірив його печаткою. В подальшому, на підставі рішення № 18 від 21.03.3013 з бюджету Стрижавської сільської ради було перераховано кошти на рахунок ДП «Комунальник» в розмірі 100 000 грн., чим спричинено істотну шкоду державним інтересам та порушено порядок використання бюджетних коштів.
Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, прийшов до наступного висновку.
Стаття 11 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачає проведення ревізій органами державного фінансового контролю позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться за наявності доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю. Позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал. Позапланові виїзні ревізії суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження. Орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п'ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.
Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.
В порушення вищевказаних норм статей слідчим в клопотанні не аргументовано підстав для проведення позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ДП «Комунальник» (ЄДРПОУ 31101740), яке розташоване за адресою: Вінницька область, Вінницького району, смт. Стрижавка, вул. Молодіна, 7. Крім того, слідчий в клопотанні не ставить питання, які необхідно з'ясувати при проведенні ревізії. З огляду на викладене, слідчий суддя приходить до висновку, що слідчим обрано формальний підхід до складання клопотання, яке є не обґрунтованим та не доведеним, а тому задоволенню не підлягає.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 40 КПК України, ст. 11 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
В задоволенні клопотання старшого слідчого СВ Вінницького РВ УМВС України у Вінницькій області ОСОБА_1 про проведення позапланової виїзної ревізії в ДП «Комунальник» ЄДРПОУ 31101740 - відмовити.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження.
Слідчий суддя
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 18.12.2013 |
Оприлюднено | 25.08.2015 |
Номер документу | 48686433 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Вишар І. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні