Постанова
від 19.08.2015 по справі 825/2456/15-а
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 серпня 2015 року м. Чернігів Справа № 825/2456/15-а

Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Лобана Д.В.,

при секретарі Новик Н.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні, без фіксування його за допомогою звукозаписувального технічного засобу в порядку ст. 41 КАС України, в приміщенні суду справу за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у Ріпкинському районі Головного управління ДФС у Чернігівській області до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 про стягнення податкового боргу, -

В С Т А Н О В И В:

Державна податкова інспекція у Ріпкинському районі Головного управління ДФС у Чернігівській області звернулась до суду з адміністративним позовом про стягнення з фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 податкового боргу у сумі 66640,00 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 12.11.2014 працівниками позивача проведена перевірка магазину, що розташований за адресою: Чернігівська область, Ріпкинський район, с. Високинь, вул. Центральна та належить ФОП ОСОБА_1, в ході якої встановлено зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів у місці, не внесеному до Єдиного реєстру місць зберігання, а також, деякі з них були без марок акцизного податку. За результатами перевірки складено акт, на підставі якого позивачем прийнято податкові повідомлення-рішення від 03.12.2014 № НОМЕР_1, № НОМЕР_2, № НОМЕР_3, № НОМЕР_4, якими до відповідача застосовано фінансову санкцію у відповідності до ст. 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» у розмірі 6800,00 грн.

Однак, вказаний борг у добровільному порядку не сплачено.

В судове засідання представник позивача не з'явився, про дату, час та місце судового розгляду повідомлений належним чином, в матеріалах справи наявна заява про розгляд справи за його відсутності.

Представник відповідача в судове засідання повторно не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, причини неявки суду не повідомив.

Дослідивши матеріали справи, доводи позовної заяви, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступних підстав.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров'я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України визначає Закон України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі - Закон).

Відповідно до ст. 16 Закону контроль за дотриманням норм цього Закону здійснюють органи, які видають ліцензії, а також інші органи в межах компетенції, визначеної законами України.

Так, 12.11.2014 співробітниками позивача проведена перевірка магазину, що розташований за адресою: Чернігівська область, Ріпкинський район, с. Високинь, вул. Центральна та належить ФОП ОСОБА_1, в ході якої встановлено зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів у місці, не внесеному до Єдиного реєстру місць зберігання, а також, деякі з них були без марок акцизного податку. За результатами перевірки складено акт № 116/21/НОМЕР_5 від 12.11.2014 (а. с. 17-18).

Однак, продавець магазину ОСОБА_2 відмовилась від отримання вказаного акту перевірки, про що було складено акт відмови від отримання акуту перевірки від 12.11.2014 № 116/21/НОМЕР_5 (а. с. 19).

На підставі матеріалів перевірки, ДПІ у Ріпкинському районі Головного управління Міндоходів у Чернігівській області винесено податкові повідомлення-рішення від 03.12.2014 № НОМЕР_1 (а. с. 20), № НОМЕР_2 (а. с. 21), № НОМЕР_3 (а. с. 22), № НОМЕР_4 (а. с. 26) про застосування штрафних (фінансових) санкцій штрафів до відповідача на загальну суму 68000,00 грн. Вказані податкові повідомлення-рішення було направлено відповідачу листом з повідомленням про вручення поштового відправлення та отримані ним, про що на поштовому відправленні мається відмітки (а. с. 20).

Відповідно до ст. 15 Закону встановлено, що зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів здійснюється в місцях зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів, внесених до Єдиного реєстру, незалежно від того, кому належить таке місце зберігання, або того, за заявою якого суб'єкта господарювання таке місце зберігання було внесено до Єдиного реєстру.

Згідно статті 17 Закону до суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі

- зберігання спирту, або алкогольних напоїв, або тютюнових виробів у місцях зберігання, не внесених до Єдиного реєстру в розмірі 100 відсотків вартості товару, який знаходиться в такому місці зберігання, але не менше 17000,00 гривень;

- виробництва, зберігання, транспортування, реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв чи тютюнових виробів; алкогольних напоїв чи тютюнових виробів без марок акцизного податку встановленого зразка або з підробленими марками акцизного податку - 200 відсотків вартості товару, але не менше 17000,00 гривень.

Механізм застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону, визначає Порядок застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 червня 2003 р. № 790 (далі - Порядок).

Податковими повідомленнями-рішеннями від 03.12.2014 № НОМЕР_1, № НОМЕР_2, № НОМЕР_3, № НОМЕР_4 до відповідача застосовано фінансові санкції на загальну суму 68000,00 грн, з урахуванням наявної переплати на час виникнення боргу стягненню підлягають 66640,00 грн.

Згідно частин 5 та 6 статті 17 Закону у разі невиконання суб'єктом господарювання рішення органів, зазначених у частині третій цієї статті, сума штрафу стягується на підставі рішення суду. Дії органів, які мають право контролю за реалізацією норм цього Закону, можуть бути оскаржені в місячний термін в судовому порядку.

В свою чергу, відповідно до пунктів 10 та 13 Порядку у разі невиконання суб'єктом підприємницької діяльності рішення про застосування фінансових санкцій протягом 30 днів після його отримання сума санкцій стягується на підставі рішення суду. Рішення про застосування фінансових санкцій може бути оскаржено у місячний термін в установленому законодавством порядку.

З матеріалів справи вбачається, що податкові повідомлення-рішення від 03.12.2014 № НОМЕР_1, № НОМЕР_2, № НОМЕР_3, № НОМЕР_4 було оскаржено відповідачем у досудовому порядку, однак скарга залишена без задоволення, а податкові повідомлення-рішення, - без змін.

Вищезазначені податкові повідомлення-рішення оскаржувались і у судовому порядку, однак відповідач до суду двічі не з'явився, в результаті чого його позов було залишено без розгляду.

Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги Державної податкової інспекції у Ріпкинському районі Головного управління ДФС у Чернігівській області є законними та обґрунтованими, а вищезазначений податковий борг підлягає стягненню з фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 в дохід державного бюджету.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. ст. 41, 122, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Ріпкинському районі Головного управління ДФС у Чернігівській області, - задовольнити повністю.

Стягнути з фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_5, вул. Корольова, 6, смт. Любеч, Ріпкинський район, Чернігівська область, 15041) податковий борг у сумі 66640 (шістдесят шість тисяч шістсот сорок) грн на користь державного бюджету, одержувач: УК у Ріпкинському районі/Ріпкинський район/21081100, код: 38046020, МФО 853592, р/р 31119106700421, призначення платежу:*;140;2601508455, штрафна санкція.

Стягувач: Державна податкова інспекція у Ріпкинському районі Головного управління ДФС у Чернігівській області (код 39561316, вул. Святомиколаївська, 83, смт. Ріпки, Ріпкинський район, Чернігівська область, 15000).

Відповідно до ст. ст. 186, 254 КАС України апеляційна скарга подається через Чернігівський окружний адміністративний суд, а її копія надсилається апелянтом до суду апеляційної інстанції, протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано, або її подано з пропуском строку, у поновленні якого було відмовлено, а у разі вчасного подання апеляційної скарги, з набранням законної сили рішенням апеляційної інстанції, якщо оскаржувану постанову не скасовано.

Суддя Д.В. Лобан

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.08.2015
Оприлюднено26.08.2015
Номер документу48770023
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —825/2456/15-а

Постанова від 19.08.2015

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Лобан Д.В.

Ухвала від 06.08.2015

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Лобан Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні