Ухвала
від 19.09.2013 по справі 642/8440/13-к
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

19.09.2013.

Справа №642/8440/13-к

Провадження № 1-кс/642/2239/13

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 вересня 2013 року м. Харків

Слідчий суддя Ленінського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , слідчого СВ Ленінського РВ ХМУ ГУМВС України в Харківській області ОСОБА_3 , представника ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 - ОСОБА_4 ,,

розглянувши клопотання слідчого СВ Ленінського РВ ХМУ ГУМВС України в Харківській області ОСОБА_3 , про надання тимчасового доступу до речей і документів, -

В С Т А Н О В И В:

Слідчий СВ Ленінського РВ ХМУ ГУМВС України в Харківській області ОСОБА_3 , звернувся до суду з клопотанням про надання тимчасового доступу до речей і документів.

В клопотанні слідчий просить надати тимчасовий доступ до до документів ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 синтетичного бухгалтерського обліку (головна книга ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 рахунок 66 „Розрахунок по оплаті праці), первинні документи бухгалтерського обліку з нарахування та утримання заробітної платні ( розрахунки по розрахунково-платіжним відомостям, окремі платіжні відомості та листи розрахунку заробітньої платні і виплати заробітньої платні ,розрахункові відомості та видаткові касові ордери ) за травень-вересень 2013 року, реєстр депонованої заробітньої плати, табеля виходу на роботу працівників ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 за травень-вересень 2013 року, накази про звільнення працівників ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 за травень-вересень 2013 року, документи аналітичного бухгалтерського обліку з нарахування й виплати заробітньої платні ( меморіальні ордери нарахування заробітньої платні, журнали ордерів № 10, 10\1, виплата заробітньої платні в журналі ордері № 1, утримання із заробітньої платні податків до бюджету, по виконавчих листах та на користь третіх осіб, зарахування в депонованому своєчасно невиплаченому заробітньої платні в журналі № 8), бухгалтерські документи, які свідчать про обіг коштів на підприємстві касові документи за травень-вересень 2013 року (касові книжки, видаткові та прибуткові ордери,книга реєстрації видаткових та прибуткових ордерів, видаткові,товаротранспортні,податкові, та прибуткові накладні , виписки з банківських рахунків та платіжні доручення підприємства), звіти підприемства за січень-вересень 2013 року подані до Управління статистики, ДПІ та УПФУ з можливістю тимчасового вилучення всіх перелічених документів, та здійснити тимчасовий доступ до статуту підприємства ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 , статистичних та реєстраційних документів підприємства, колективного договору, контракту з керівником підприємства (наказу про призначення чи протоколу зборів засновника), посадові обовязки голови правління ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 , наказу про призначення на посаду головного бухгалтера, посадові обовязки головного бухгалтера без можливості їх вилучення, які знаходяться в ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 .

Як вбачається з наданих матеріалів, згідно Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12013220510002443 від 05.09.13 року , встановлено, що за адресою : АДРЕСА_1 розташоване ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 .Керівником даного підприємства - ОСОБА_4

ІНФОРМАЦІЯ_2 проведено планову перевірку додержання законодавства про працю у ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 , прозташаваному за адресою: АДРЕСА_1 ..

За результатами перевірки у звязку з несвоєчасною виплатою заробітньої плати в порушення ст. 115 КЗпП України у ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 (ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_1 ) утворилася заборгованість із виплати заробітньої плати станом на липень 2013 року у суммі 71371, 35 тис. грн. перед 30 працівниками, чим працівникам завдано матеріальної шкоди.

Проведеною перевіркою встановлено, що в період червня-липня 2013 року в ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 (ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_1 ) на рахунки та в касу надійшло коштів 3 80 .2 тис. гривень, з них на виплату поточної заробітньої платні використано 167,4 тис. гривень.

По кримінальному провадженню слід провести ревізію розрахунків по оплаті праці персоналу ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 з питань додержання вимог трудового законодавства та законодавства, законодавства з питань оплати праці та провести судово-економічну експертизу з метою зясування наявності та сумми матеріальних збитків потерпілим, для чого необхідно здійснити тимчасовий доступ з можливістю вилучення бухгалтерських та касових документів ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 .

В обґрунтування клопотання слідчий посилається на те, що зазначені дані мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні.

Суд, вислухавши слідчого ОСОБА_3 та прокурора ОСОБА_5 , які підтримали клопотання, представника ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 - ОСОБА_4 , який у судовому засіданні проти клопотання не заперечував, дослідивши надані матеріали, приходить до висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Як зазначено у ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходиться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії, та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Інформація про тимчасовий доступ до якої заявлено клопотання, перебуває або може перебувати у ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованому за адресою: АДРЕСА_1 ,у сукупності з іншими документами кримінального провадження має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; дана інформація може бути використана у якості доказів, а іншими способами встановити достовірні дані не можливо.

Таким чином, вищезазначені обставини дають суду підстави для висновку про наявність передбачених ст. 132, ч. 5 ст. 163 та ч. 6 ст. 163 КПК України підстав для задоволення клопотання слідчого.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 132, 160, 162, 163 КПК України, -

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого СВ Ленінського РВ ХМУ ГУМВС України в Харківській області ОСОБА_3 , про надання тимчасового доступу до речей и документів задовольнити.

Надати слідчому СВ Ленінського РВ ХМУ ГУМВС України в Харківській області ОСОБА_3 тимчасовий доступ до документів ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 синтетичного бухгалтерського обліку (головна книга ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 рахунок 66 „Розрахунок по оплаті праці), первинні документи бухгалтерського обліку з нарахування та утримання заробітної платні ( розрахунки по розрахунково-платіжним відомостям, окремі платіжні відомості та листи розрахунку заробітньої платні і виплати заробітньої платні ,розрахункові відомості та видаткові касові ордери ) за травень-вересень 2013 року, реєстр депонованої заробітньої плати, табеля виходу на роботу працівників ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 за травень-вересень 2013 року, накази про звільнення працівників ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 за травень-вересень 2013 року, документи аналітичного бухгалтерського обліку з нарахування й виплати заробітньої платні ( меморіальні ордери нарахування заробітньої платні, журнали ордерів № 10, 10\1, виплата заробітньої платні в журналі ордері № 1, утримання із заробітньої платні податків до бюджету, по виконавчих листах та на користь третіх осіб, зарахування в депонованому своєчасно невиплаченому заробітньої платні в журналі № 8), бухгалтерські документи, які свідчать про обіг коштів на підприємстві касові документи за травень-вересень 2013 року (касові книжки, видаткові та прибуткові ордери,книга реєстрації видаткових та прибуткових ордерів, видаткові,товаротранспортні,податкові, та прибуткові накладні , виписки з банківських рахунків та платіжні доручення підприємства), звіти підприемства за січень-вересень 2013 року подані до Управління статастики , ДПІ та УПФУ з можливістю тимчасового вилучення всіх перелічених документів, та здійснити тимчасовий доступ до статуту підприємства ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 , статистичних та реєстраційних документів підприємства, колективного договору, контракту з керівником підприємства ( наказу про призначення чи протоколу зборів засновника), посадові обовязки голови правління ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 , наказу про призначення на посаду головного бухгалтера, посадові обовязки головного бухгалтера без можливості їх вилучення,які знаходяться в ДП „ ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 .

Строк дії ухвали - 1 місяць з дня її поставлення.

Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЛенінський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення19.09.2013
Оприлюднено18.08.2023
Номер документу48932931
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —642/8440/13-к

Ухвала від 19.09.2013

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Шрамко Л. Л.

Ухвала від 19.09.2013

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Шрамко Л. Л.

Ухвала від 19.09.2013

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Шрамко Л. Л.

Ухвала від 19.09.2013

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Шрамко Л. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні