ЛУГАНСЬКИЙ
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
Іменем України
06 серпня 2009 року Справа
№ 2а-20475/09/1270
Луганський окружний адміністративний
суд у складі:
Судді: Матвєєвої В.В.
при секретарі: Сіряцькому А.С.
за участю
сторін:
представника
прокурора Чернікова Є.Е.
представника позивача ОСОБА_1
представник відповідача не з'явився
розглянувши
у відкритому судовому засіданні матеріали адміністративної справи за
адміністративним позовом Прокурора Жовтневого району м. Луганська в інтересах
держави в особі Луганського територіального управління Державної комісії з
цінних паперів та фондового ринку до Державного відкритого акціонерного
товариства «Свердловська автобаза» Державного підприємства Державної
холдингової компанії «Луганськшахтобуд» про стягнення суми штрафних санкцій , -
В
С Т А Н О В И В:
16 лютого
2009 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов
адміністративний позов Прокурора Жовтневого району м. Луганська в інтересах
держави в особі Луганського територіального управління Державної комісії з
цінних паперів та фондового ринку до Державного відкритого акціонерного товариства
«Свердловська автобаза» Державного підприємства Державної холдингової компанії
«Луганськшахтобуд» про стягнення суми штрафних санкцій в розмірі 3400,00грн.
В
обґрунтування своїх позовних вимог позивач пояснив, що відповідач в порушення
вимог ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п. 3
розділу 5 Положення «Про розкриття інформації емітентами цінних паперів»,
затвердженого рішенням ДКЦПФР №1591 від 19.12.2006 року не розкрив регулярну
інформацію за 4-й квартал 2007 року, а саме: в термін до 20.02.2008 року
підприємство не розмістило в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії
та не подало до Комісії квартальний звіт. На підставі зазначеного позивач
просив стягнути з Закритого акціонерного товариства «Новопсковський маслоробний
завод» суму штрафної санкції у розмірі 3400, 00 грн. в доход Державного бюджету
України.
Представник
прокурора підтримав позовні вимоги та просив стягнути штрафні санкції у повному
обсязі.
Представник
позивача у судовому засіданні підтримав позовні вимоги, надав пояснення
аналогічно позову, просив суд задовольнити їх в повному обсязі.
Відповідач у
судове засідання не з'явися, про час та місце розгляду справи був повідомлений
належним чином.
Заслухавши
пояснення представника прокурора та представника позивача, дослідивши матеріали
справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
В
судовому засіданні встановлено, що відповідач Державне відкрите акціонерне
товариство «Свердловська автобаза» Державного підприємства Державної холдингової
компанії «Луганськшахтобуд» в порушення
вимог ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п. 3
розділу 5 Положення «Про розкриття інформації емітентами цінних паперів»,
затвердженого рішенням ДКЦПФР №1591 від 19.12.2006 року не розкрив регулярну
інформацію за 4-й квартал 2007 року, а саме: в термін до 20.02.2008 року
підприємство не розмістило в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії
та не подало до Комісії квартальний звіт.
У
зв'язку з цим 15.04.2008 року Луганським територіальним управлінням Державної
комісії з цінних паперів та фондового ринку було винесено розпорядження про
усунення порушень законодавства про цінні папери №63-ЛУ та був встановлений
термін для усунення порушень до 12.05.2008 року.
Інформації
щодо виконання розпорядження до Луганського територіального управління
Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку не надходило, доказів, що
підтверджують виконання розпорядження, надано не було.
У зв'язку з цим Луганським
територіальним управлінням Державної комісії з цінних паперів та фондового
ринку у відношенні Державного відкритого акціонерного товариства «Свердловська
автобаза» Державного підприємства Державної холдингової компанії
«Луганськшахтобуд» була винесена постанова № 197-ЛУ від 10.06.2008 року про
накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів про застосування
санкцій у вигляді накладення штрафу 3400,00 грн.
Постанова
про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у
встановленому законодавством порядку не оскаржувалась, копій платіжних
документів, що підтверджують виконання постанови, до Луганського
територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового
ринку не надходило, що свідчить про несплату суми штрафу в Держбюджет.
Як вбачається із ст. 40
Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» регулярна інформація про
емітента - це річна та квартальна звітна
інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка
подається Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку. Звітним
періодом для складання річної інформації про емітента є календарний рік.
Згідно п. 1 гл. 1 р.5 Положення «Про
розкриття інформації емітентами цінних паперів» емітенти цінних паперів
зобов'язані розкривати регулярну річну інформацію (далі - річна інформація) у
повному обсязі відповідно до вимог цього розділу.
Відповідно до п.1 гл.7 р.5 Положення розкриття річної інформації має
здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних
Комісії, опублікування у офіційному друкованому виданні та подання до Комісії.
Розкриття
річної інформації здійснюється у такі строки:
розміщення
в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - у строк не пізніше 30
квітня року, наступного за звітним;
опублікування
у офіційному друкованому виданні - у строк не пізніше 30 квітня року,
наступного за звітним;
подання
до Комісії - не пізніше 1 червня року, наступного за звітним.
Відповідно до ст. 11 Закону України
„Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” Державна комісія з
цінних паперів та фондового ринку накладає на юридичних осіб штрафи за за
ухилення від виконання або несвоєчасне виконання розпоряджень, рішень про
усунення порушень щодо цінних паперів - у розмірі до 500 неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян.
Згідно
з ч.2 ст. 11 Закону України „Про державне регулювання ринку цінних паперів в
Україні”, рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про
накладення штрафу може бути оскаржено в суді, але позивач своє право не
використав, а тому штрафні санкції підлягають стягненню.
Відповідно
до ч.2 ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони -
суб'єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально
підтверджені судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням
судових експертиз.
Питання
про розподіл судових витрат не вирішується, так як позивач звільнений від
сплати судового збору відповідно до ст. 4 Декрету Кабінета Міністрів України
«Про державне мито» від 21.01.1993 року та при поданні заяви не сплачував
судовий збір.
На підставі викладеного, керуючись
ст.11 Закону України „Про державне
регулювання ринку цінних паперів в Україні”, п. 1 гл. 1, п.1 гл.7 р.5 Положення «Про розкриття інформації емітентами
цінних паперів», ст.ст. 2, 17, 87, 94, 98,
158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Прокурора
Жовтневого району м. Луганська в інтересах держави в особі Луганського
територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового
ринку до Державного відкритого акціонерного товариства «Свердловська автобаза»
Державного підприємства Державної холдингової компанії «Луганськшахтобуд» про
стягнення суми штрафних санкцій задовольнити повністю.
Стягнути з Державного відкритого
акціонерного товариства «Свердловська автобаза» Державного підприємства
Державної холдингової компанії «Луганськшахтобуд» (код за ЄДРПОУ:05432402,
юридична адреса: Луганська область, м. Свердловськ, вул. К. Лібкнехта, 18а) в
доход Державного бюджету України (р/р 31116106700072 в ГУ ДКУ в Луганській
області, МФО 804013, код 24048566, код бюджетної класифікації 21081100) суму
штрафної санкції у розмірі 3400 (три тисячі чотириста гривень) 00 грн.
Постанова
може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного
адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі заяви про
апеляційне оскарження в 10-денний строк з дня проголошення постанови, а в разі
складення постанови у повному обсязі відповідно до ст.160 цього Кодексу - з дня
складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої
інстанції подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне
оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви
про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для
подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанова суду набирає законної сили
після закінчення строку апеляційного оскарження.
СУДДЯ
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.08.2009 |
Оприлюднено | 11.11.2010 |
Номер документу | 4895793 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Матвєєва Вікторія Вікторівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні