ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
Іменем України
23
вересня 2009 року справа
№ 2а-24319/09/1270
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
Судді:
Ушакова Т.
С.
при секретарі: Юрченко О.М.,
за участю сторін:
прокурор: Гриненко С.В.,
посвідчення № 548,
представник позивача: ОСОБА_1
(довіреність № 17-П/09 від
01.09.2009 року)
представник відповідача: не з'явився,
розглянувши у
відкритому судовому засіданні матеріали адміністративної справи за позовом
Прокурора м. Лисичанська Луганської області в інтересах держави в особі
Луганського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та
фондового ринку до Відкритого акціонерного товариства державної холдингового
компанії «Лисичанськвугілля» про стягнення суми штрафних санкцій у прибуток
держави в розмірі 1700 грн., -
В С Т А Н О В И В:
16 липня 2009 року Прокурор міста Лисичанська Луганської області в
інтересах держави в особі Луганського територіального управління Державної
комісії з цінних паперів та фондового ринку звернувся до суду з позовом до Відкритого акціонерного товариства державної
холдингової компанії «Лисичанськвугілля», в якому зазначив, що відповідач
порушив вимоги статті 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних
паперів в Україні», тобто несвоєчасно надав необхідну інформацію. На підставі
цього позивач просив стягнути з
Відкритого акціонерного товариства «Лисичанськвугілля» в доход
Державного бюджету України суму штрафної санкції у розмірі 1700 грн.
Відповідно до п.1 Положення про Державну комісію з
цінних паперів та фондового ринку, затвердженого Указом Президента України від
05.03.2004 року № 280/2004, Державна комісія з цінних паперів та фондового
ринку є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, підпорядкованим Президентові України і
підзвітним Верховній Раді України.
Відповідно до Закону України «Про державне регулювання
ринку цінних паперів в Україні» та Правил розгляду справ про порушення вимог
чинного законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій,
затверджених Наказом ДКЦПФР № 2 від 09.01.1997 року (далі - Правила), Луганське
територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку
здійснює державний контроль за дотриманням вимог законодавства на ринку цінних
паперів. При виявленні фактів порушень законодавства про цінні папери
уповноважені особи Луганського територіального управління Державної комісії з
цінних паперів та фондового ринку складають акти про правопорушення на ринку
цінних паперів, які у подальшому є підставою для винесення постанов про
накладання штрафних санкцій.
ЛТУ ДКЦПФР
звернулося до прокуратури, оскільки не звільнено від сплати судового
збору і самостійне його звернення потягне за собою витрати бюджетних коштів на
сплату судового збору.
В судовому засіданні прокурор та представник позивача
підтримали позовні вимоги, просили суд задовольнити їх у повному обсязі.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився,
причини неявки суду не доповів, про дату, час та місце слухання справи
повідомлявся належним чином.
Заслухавши прокурора та представника позивача,
дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з
наступних підстав.
В судовому
засіданні встановлено, що в порушення вимог п.1 глави 1 розділу 4 Положення
«Про розкриття інформації емітентами
цінних паперів», затвердженого рішенням ДКЦПФР № 1591 від 19.12.2006 р.,
зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05.02.2007 р. за № 97/13364,
товариство надало до ЛТУ ДКЦПФР регулярну квартальну інформацію за II квартал
2008 року без дотримання вимог до паперової та електронної форм надання такої
інформації, встановлених п.1 г.2 розділу 4, п. 14.1 розділу 1 Положення та
Наказа ДКЦПФР від 05.04.2007 р. № 349. У зв'язку з чим, у відношенні ТОВ ДХК
«Лисичанськвугілля» було винесено розпорядження про усунень чинного
законодавства № 261-ЛУ від 15.08.2008 р., з терміном усунення порушень до
08.09.2008 р. Доказів, що підтверджують виконання розпорядження, надано не
було.
Дії ТОВ ДХК
«Лисичанськвугілля» підпадають під правопорушення, відповідальність за яке
передбачено п.4 ч.1 ст.11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних
паперів в Україні» - ухилення від виконання розпорядження.
Про зазначене порушення свідчить постанова № 463-ЛУ від
08.10.2008 р. про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів
та застосування санкцій у розмірі 100
неоподаткованих мінімумів доходів громадян - 1700 грн.
Відповідно до ст. 11 Закону України „Про державне
регулювання ринку цінних паперів в Україні” Державна комісія з цінних паперів
та фондового ринку накладає на юридичних осіб штрафи за ненадання, несвоєчасне
надання або надання завідомо недостовірної інформації - у розмірі до 1000
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно з ч.2 ст. 11 Закону України „Про державне регулювання
ринку цінних паперів в Україні”, рішення Державної комісії з цінних паперів та
фондового ринку про накладення штрафу може бути оскаржено в суді, але позивач
своє право не використав, а тому штрафні санкції підлягають стягненню.
Відповідно до ч.2 ст. 94 КАС України, якщо судове
рішення ухвалене на користь сторони - суб'єкта владних повноважень, суд
присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові
витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз.
Питання про розподіл судових витрат не вирішується, так
як прокурор звільнений від сплати судового збору відповідно до ст. 4 Декрету
Кабінета Міністрів України «Про державне мито» від 21.01.1993 року та при
поданні заяви не сплачував судовий збір.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2,
17, 87, 94, 98, 158 - 163 Кодексу
адміністративного судочинства України,
суд -
П О С Т А Н О В И В:
Позов
прокурора міста Лисичанська Луганської області в інтересах держави в особі
Луганського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та
фондового ринку задовольнити у повному обсязі.
Стягнути з Відкритого акціонерного товариства «ДЕРЖАВНА ХОЛДИНГОВА
КОМПАНІЯ «ЛИСИЧАНСЬКВУГІЛЛЯ» (код ЄДРПОУ: 05511136, адреса: 93100, Луганська
обл., м. Лисичанськ, вул. Малиновського, 1, р/р 26000014463403 в філії ВАТ
«Надра» Луганське РУ, МФО 304193) суму штрафної санкції у розмірі 1700 грн. в
дохід Державного бюджету України - р/р 31115106700051 в ГУ ДКУ в Луганській
області, МФО 804013, код 24180679, код бюджетної класифікації 21081100.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення
строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом
адміністративного судочинства України, якщо таку заяву не було подано. Якщо
було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була
подана в строк, встановлений цим Кодексом, постанова суду першої інстанції
набирає законної сили після закінчення цього строку.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького
апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в
десятиденний строк з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарження
і поданням після цього протягом двадцяти днів апеляційної скарги, з подачею її
копії до апеляційної інстанції або в порядку частини 5 статті 186 Кодексу
адміністративного судочинства України.
Суддя
Т.С. УШАКОВ
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.09.2009 |
Оприлюднено | 08.10.2009 |
Номер документу | 4897686 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Ковальова Т.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні