копія ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 серпня 2015 р. Справа № 804/6519/15 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіОСОБА_1 розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за позовом прокурора Бабушкінського району м. Дніпропетровська в інтересах держави в особі Дніпровського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Товариства з обмеженою відповідальністю «АТ Реалті» про стягнення заборгованості, -
ВСТАНОВИВ :
21 травня 2015 року прокурор Бабушкінського району м. Дніпропетровська звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою в інтересах держави в особі Дніпровського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - позивач)до Товариства з обмеженою відповідальністю «АТ Реалті» (далі по тексту - відповідач) про стягнення штрафу у сумі 5100грн.
Представник прокуратури в судове засідання не з'явився. Позивач надав клопотання про розгляд в порядку письмового провадження. В обґрунтування позовних вимог в адміністративному позові зазначено наступне. Уповноваженою особою Комісії виявлено факт допущення відповідачем порушення вимог п.1, п. 4 ст.40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та пп.4 п.4 р.ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затверджене рішенням НКЦПФР від 03.12.2013 р. №2826. За результатами розгляду справ про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні відповідача були винесені Постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 12.02.2015 р. №27-ДН-1-Е, №28-ДН-1-Е та №30-ДН-1-Е, які направленні відповідачу засобами поштового зв'язку. Сума штрафних санкцій у загальному розмірі 5100грн. не сплачена відповідачем, що зумовило звернення до суду.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, заперечень на позов не надав,про дату, час та місце розглядусправиповідомлений належним чином, що підтверджується матеріалами справи.
Відповідно до ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АТ Реалті» зареєстровано 04.11.2005 року, про що здійснено запис в Єдиному державному реєстрі про включення відомостей про юридичну особу 1 203 102 0000 001114, код за ЄДРПОУ 33892297.
Згідно з відомостями з ЄДРПОУ місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю «АТ Реалті»: 49033, Дніпропетровська область, місто Дніпропетровськ, вулиця Героїв Сталінграду, будинок 157А.
Матеріалами справи встановлено, що Дніпровським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку було виявлено факт порушення Товариством з обмеженою відповідальністю «АТ Реалті» законодавства у сфері обігу цінних паперів, а саме: не опублікування річної інформації про емітента за 2013 рік в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Комісії, не подання річної інформації про емітента до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, не розкриття річної інформації за 2013 рік шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів.
13 січня 2015 року Уповноваженою особою Дніпровського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку ОСОБА_2 порушено справи про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні ТОВ «АТ Реалті», про що складені Постанови від 13.01.2015 р. №0065/03-01/03 (а.с.8), №0064/03-01/03 (а.с.20) та 0062/03-01/03 (а.с.30).
Керівника або уповноважену особу ТОВ «АТ Реалті» зобов'язано з'явитись 28.01.2015 року для підписання акту та надання письмових пояснень.
Копії Постанов від 13.01.2015 р. №0065/03-01/03, №0064/03-01/03 та 0062/03-01/03 про порушення справ про правопорушення на ринку цінних паперів направлено ТОВ «АТ Реалті» 15.01.2015 року рекомендованим поштовим відправленням, про що свідчить Список згрупованих рекомендованих відправлень та квитанція «Укрпошти» (а.с.9,21, 31).
28 січня 2015 року у відношенні ТОВ «АТ Реалті» складені Акти №31-ДН-1-Е (а.с.11), №32-ДН-1-Е(а.с.23) та №34-ДН-1-Е (а.с.33) про правопорушення на ринку цінних паперів.
В Акті №31-ДН-1-Е (з урахуванням виправленої описки) встановлено, що випуск цінних паперів ТОВ «АТ Реалті» не скасований. ТОВ «АТ Реалті» не розкрило річну інформацію за 2013 рік шляхом опублікування одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Комісії у передбачений строк, що є порушенням п.4 ст.40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та пп.4 п.4 р.ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затверджене рішенням НКЦПФР від 03.12.2013 р. №2826.
Відповідальність юридичних осіб за правопорушення на ринку цінних паперів, а саме - не опублікування інформації, передбачена вимогами п.5 ч.1 ст.11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» (а.с.14).
В Акті №32-ДН-1-Е встановлено, що випуск цінних паперів ТОВ «АТ Реалті» не скасований. ТОВ «АТ Реалті» не розкрило річну інформацію про емітента за 2013 рік шляхом поданнядо Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у передбачений строк, що є порушенням п.1 ст.40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та пп.4 п.4 р.ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затверджене рішенням НКЦПФР від 03.12.2013 р. №2826.
Відповідальність юридичних осіб за правопорушення на ринку цінних паперів, а саме - неподання інформаціїдо Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, передбачена вимогами п.7 ч.1 ст.11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» (а.с.23).
В Акті №34-ДН-1-Е встановлено, що випуск цінних паперів ТОВ «АТ Реалті» не скасований. ТОВ «АТ Реалті» не розкрило річну інформацію за 2013 рік шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів, що є порушенням п.4 ст.40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та пп.4 п.4 р.ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затверджене рішенням НКЦПФР від 03.12.2013 р. №2826.
Відповідальність юридичних осіб за правопорушення на ринку цінних паперів, а саме - нерозміщення інформаціїв загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів, передбачена вимогами п.6 ч.1 ст.11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» (а.с.33).
Розгляд справ про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні ТОВ «АТ Реалті» призначено на 12.02.2015 року, про що винесені Постанови від 28.01.2015 р. про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів (а.с.12,24,34).
Копії Постанов від 28.01.2015 р. про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів направлено ТОВ «АТ Реалті» 29.01.2015 р., про що свідчить Список згрупованих рекомендованих відправлень (а.с.13, 25, 35).
За результатами розгляду наведених справ Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку у відношенні ТОВ «АТ Реалті» винесено:
- Постанову №27-ДН-1-Е від 12.02.2015 р., згідно з якою постановлено за не опублікування інформації накласти на ТОВ «АТ Реалті» штраф у розмірі 1700грн. (а.с.16);
- Постанову №28-ДН-1-Е від 12.02.2015 р., згідно з якою постановлено за не розміщення інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку накласти на ТОВ «АТ Реалті» штраф у розмірі 1700грн. (а.с.26);
- Постанову №30-ДН-1-Е від 12.02.2015 р., згідно з якою постановлено за не розміщення інформації в загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів накласти на ТОВ «АТ Реалті» штраф у розмірі 1700грн. (а.с.36).
Копії Постанов від 12.02.2015 року №27-ДН-1-Е, №28-ДН-1-Е та №30-ДН-1-Е направлені ТОВ «АТ Реалтірекомендованим поштовим відправленням, про що свідчить Список згрупованих рекомендованих відправлень від 13.02.2015 р.
На день розгляду справи в суді сума штрафу у загальному розмірі 5100грн. за Постановами №27-ДН-1-Е, №28-ДН-1-Е та №30-ДН-1-Е відповідачем не сплачено.
Правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні визначаються Законом України від 30.10.1996 року № 448/96-ВР «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» (далі за текстом - Закон № 448/96-ВР), Законом України «Про цінні папери та фондовий ринок» від 23.02.2006 № 3480-IV та інш.
Закон України «Про цінні папери та фондовий ринок» від 23.02.2006 № 3480-IV регулює відносини, що виникають під час розміщення, обігу цінних паперів і провадження професійної діяльності на фондовому ринку, з метою забезпечення відкритості та ефективності функціонування фондового ринку.
Відповідно до частини 1 ст. 40 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Згідно ч.4 ст.40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» річна інформація про емітентає відкритою і в обсязі, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом:
- розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів;
- опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку;
- розміщення на власному веб-сайті.
За правилами ч.6 ст.40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» строки, порядок і форми розкриття регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) і додаткових відомостей, що містяться у такій інформації, встановлюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Публічні акціонерні товариства додатково розкривають інформацію про свою діяльність на основі міжнародних стандартів бухгалтерського обліку в порядку, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку встановлює додаткові вимоги до розкриття регулярної інформації про емітента та вживає заходів щодо її розкриття.
03 грудня 2013 року Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку прийнято Рішення №2826, яким затверджено Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів (далі - Положення №2826).
Відповідно до положень п.4 Глави 4 Розділу Положення №2826 розкриття регулярної річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування в офіційному друкованому виданні, розміщення на сторінці в мережі Інтернет та подання до Комісії.
Розкриття регулярної річної інформації здійснюється у такі терміни:
- розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - у термін не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;
- опублікування у офіційному друкованому виданні - у термін не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;
- розміщення на сторінці в мережі Інтернет - у термін не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;
- подання до Комісії - не пізніше 1 червня року, наступного за звітним.
Емітенти цінних паперів до моменту подання регулярної річної інформації до Комісії розміщують її на сторінці в мережі Інтернет.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 1 Закону №448/96-ВР державне регулювання ринку цінних паперів -це здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.
В частині 1 статті 5 Закону № 448/96-ВР закріплено, що державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.
Відповідно до п. п.5, 7 ч.1 ст.11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за:
- не опублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації у розмірі до тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян;
- неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до ст.11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу може бути оскаржено в суді.
У разі несплати штрафу протягом 15-ти днів примусове стягнення здійснюється на підставі рішення судуза позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Оцінюючи усі докази, досліджені судом, у їх сукупності, суд приходить до наступного висновку.
Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що зобов'язання відповідача по сплаті штрафу за правопорушення на ринку цінних паперів, визначені Постановами від 12.02.2015 року №27-ДН-1-Е, №28-ДН-1-Е та №30-ДН-1-Е, є узгодженими, Постанови не оскаржувались відповідачем.
А за відсутності доказів їх оскарження - Постанови від 12.02.2015 року №27-ДН-1-Е, №28-ДН-1-Е та №30-ДН-1-Е є обов'язковою до виконання.
Позивачем вжиті всі передбачені чинним законодавством заходи щодо стягнення штрафу.
Враховуючи викладене, суд вважає позовні вимоги прокурора Бабушкінського району м. Дніпропетровська в інтересах держави в особі Дніпровського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Товариства з обмеженою відповідальністю «АТ Реалті» про стягнення штрафу обґрунтованими та такими, які підлягають задоволенню в повному обсязі.
Керуючись ст.ст. 9, 11, 17, 69-72, 86, 94, 158-163, 167, 186 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов прокурора Бабушкінського району м. Дніпропетровська в інтересах держави в особі Дніпровського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Товариства з обмеженою відповідальністю «АТ Реалті» про стягнення штрафних санкцій - задовольнити в повному обсязі.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «АТ Реалті» (код ЄДРПОУ 33892297) штрафні санкції у розмірі 5100грн. (п'ять тисяч сто гривень 00 копійок) в дохід Державного бюджету України за балансовим рахунком 3111 «Надходження до загального фонду державного бюджету», код бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції» символ звітності 106 на рахунок територіального управління Державної казначейської служби України за місцем знаходження платника.
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна, скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
У разі якщо справа розглядалась судом за місцезнаходженням суб'єкта владних повноважень і він не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, але його було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо у суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя (підпис) Постанова не набрала законної сили станом на 19.08.2015 Суддя З оригіналом згідно Помічник судді ОСОБА_1 ОСОБА_1 ОСОБА_3
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.08.2015 |
Оприлюднено | 01.09.2015 |
Номер документу | 49080889 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рябчук Олена Сергіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рябчук Олена Сергіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні