Постанова
від 05.12.2011 по справі 2а-0770/3097/11
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Cправа № 2a-0770/3097/11

Ряд стат. звіту № 10.1

Код - 04

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 грудня 2011 р. м. Ужгород

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Рейті С.І.

при секретарі судового засідання -Шмідзен І.Ю.

за участю представників

позивача: ОСОБА_1З (довіреність від 21.03.2011 року № 600)

відповідача: не з'явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Тячівського районного центру зайнятості до Державного підприємства "Тересвянський завод продтоварів" про стягнення заборгованості у сумі 4842,72 грн., -

ВСТАНОВИВ:

У відповідності до ч. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 5 грудня 2011 року проголошено вступну та резолютивну частини Постанови. Постанова складена в повному обсязі 6 грудня 2011 року.

Тячівський районний центр зайнятості (далі -позивач, Тячівський РЦЗ) звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовом до Державного підприємства "Тересвянський завод продтоварів" (далі -відповідач, ДП "Тересвянський завод продтоварів"), яким просить стягнути 4842,72 грн. недоїмки зі сплати страхових внесків.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, просить суд позов задовольнити та стягнути 4842,72 грн. заборгованості зі сплати страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

Відповідачем надано суду заперечення проти позову (лист ДП "Тересвянський завод продтоварів" від 04.11.2011 року вих. № 78) про визнання позовних вимог у повному обсязі у сумі 4842,72грн.

Також, просить провести розгляд справи за відсутності представника відповідача на підставі наявних в матеріалах справи доказів, та у відповідності до ст. 122 КАС України розгляд справи проведено за відсутності представника відповідача, на підставі наявних в матеріалах справи доказів.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про задоволення адміністративного позову в повному обсязі, виходячи з наступного.

ДП "Тересвянський завод продтоварів" зареєстроване у Тячівському районному центрі зайнятості населення я к платник до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття 13.12.1997 року за № 71300204.

25 серпня 2011 року Тячівським районним центром зайнятості проведено перевірку ДП "Тересвянський завод продтоварів" на предмет правильності нарахування, своєчасності і повноти перерахування страхових внесків за період з 01 травня 2004 року по 31.12.2010 року.

За результатами перевірки складено Акт № 90 від 25.08.2011 року в якому зафіксовано порушення вимог пп. 2 п. 2 ст. 35 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", а саме несвоєчасна та не в повному обсязі сплата страхових внесків, що призвело до виникнення простроченої заборгованості у сумі 3595,00 грн. та пені у сумі 1247,72 грн.

Згідно п.7.4 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 18.12.2000 року № 339 (з наступними змінами та доповненнями, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.01.2001 року за № 30/5221, далі -Інструкція), позивачем прийнято Рішення про стягнення простроченої заборгованості зі сплати страхових внесків у сумі 3585 грн. та пені у сумі 1247,72грн. з відповідача. Станом на день подання позовної заяви, відповідачем зазначена сума заборгованості не сплачена.

Згідно преамбули Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" від 02.03.2000 року за № 1533-III (з наступними змінами та доповненнями, далі -Закон 1533) - цей Закон визначає правові, фінансові та організаційні засади загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

Відповідно до ст. 16 Закону 1533 джерелами формування коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття є, зокрема, страхові внески страхувальників - роботодавців, застрахованих осіб, що сплачуються на умовах і в порядку, передбачених цим Законом та іншими законодавчими актами. Розмір та порядок сплати страхових внесків встановлено ст. 17 Закону 1533, та ч. 3 даної статті передбачено, що роботодавці та застраховані особи сплачують страхові внески один раз на місяць в день одержання роботодавцями в установах банку коштів на оплату праці.

Відповідно до статті 34 Закону 1533 забезпечення збору страхових внесків, контроль правильності їх нарахування та своєчасності сплати віднесено до обов'язків Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі - Фонд), та згідно з ч. 2 ст. 12 Закону 1533 функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду покладаються на центр зайнятості Автономної Республіки Крим, обласні, Київський і Севастопольський міські, районні, міськрайонні, міські та районні у містах центри зайнятості. Право накладати фінансові санкції та адміністративні штрафи від імені Фонду мають право керівники виконавчої дирекції Фонду, його заступники, керівники робочих органів виконавчої дирекції Фонду - центру зайнятості Автономної Республіки Крим, обласних, Київського і Севастопольського міських, районних, міськрайонних, міських та районних у містах центрів зайнятості та їх заступники.

За змістом статей 12, 34, 38 Закону 1533 центрам зайнятості надано право контролю за належною сплатою страхових внесків і стягнення відповідної заборгованості та адміністративно-господарських санкцій, при цьому строк давності в разі стягнення страхових внесків, пені та фінансових санкцій, передбачених законом, не застосовується. Статтею 39 цього Закону передбачено, що спори, які виникають із правовідносин за цим Законом, вирішуються в судовому порядку.

Статтею 38 Закону 1533 встановлено, що у разі несвоєчасної сплати страхових внесків страхувальниками або неповної їх сплати страхувальники сплачують суму донарахованих контролюючим органом страхових внесків (недоїмки), штраф та пеню. При цьому, штраф накладається у розмірі прихованої суми виплат, на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески, а в разі повторного порушення - у трикратному розмірі зазначеної суми, та пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки (без урахування штрафів) за весь її строк.

Пунктом 7 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 8 липня 2010 року за № 2464-VI (діє з 1 січня 2011 року) встановлено, що на період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом.

Відповідно до п. 5.6 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіттястрахові внески сплачуються один раз на місяць в день одержання роботодавцями в установах банків коштів на оплату праці. Згідно з п. п. 9.1, 9.2 Інструкції роботодавець несе відповідальність за несвоєчасність реєстрації як платник страхових внесків, несвоєчасність сплати та неповну сплату страхових внесків, у тому числі страхових внесків, що сплачують застраховані особи через рахунки роботодавців. У разі несвоєчасної сплати страхових внесків страхувальниками, у тому числі через ухилення від реєстрації як платника страхових внесків, або неповної їх сплати страхувальники сплачують суму донарахованих контролюючим органом страхових внесків (недоїмки), штраф та пеню.

Згідно ст. ст. 112, 136 КАС України, суд приймає визнання позову, якщо ці дії не суперечать закону та не порушують прав, свобод або інтересів сторін або інших осіб. Визнання позову відповідачем не суперечить закону, не порушує права, свободи та інтереси сторін або інших осіб, та визнання позову приймається судом, позовні вимоги відповідають вимогам закону, підтверджені належними і допустимими доказами, у зв'язку з чим позов слід задовольнити у повному обсязі.

Згідно ч. 4 ст. 94 КАС України, судові витрати у справі не стягуються.

Керуючись ст. ст. 17, 71, 86, 136, 160, 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов Тячівського районного центру зайнятості до Державного підприємства "Тересвянський завод продтоварів" про стягнення заборгованості у сумі 4842,72 грн. - задовольнити повністю.

2. Стягнути з Державного підприємства "Тересвянський завод продтоварів" (Закарпатська область, Тячівський район, смт. Тересва, вул. Горького, 16 код 00377905) на користь Тячівського районного центру зайнятості (Закарпатська область, м. Тячів, вул. Пролетарська, 2 код 22110686) заборгованість у сумі 4842,72 грн. (чотири тисячі вісімсот сорок дві гривни сімдесят дві копійки) зі сплати страхових внесків (недоїмки) та пені до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

3.Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України, та може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд в порядку та строки, встановлені ст. 186 КАС України. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України -протягом десяти днів з дня отримання копії постанови (копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції).

Суддя С. І. Рейті

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.12.2011
Оприлюднено01.09.2015
Номер документу49081023
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0770/3097/11

Ухвала від 21.09.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 14.10.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Постанова від 05.12.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні