Ухвала
від 16.03.2007 по справі 14/44-07/02-2а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

14/44-07/02-2а

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

21036, м. Вінниця,  Хмельницьке шосе, 7  тел. 66-03-00, 66-11-31   http://vn.arbitr.gov.ua


У Х В А Л А

про повернення позовної заяви

16 березня 2007 р.                                                                                      Справа № 14/44-07/02-2а

Суддя господарського суду Залімський І.Г.  , розглянувши матеріали справи

за позовом:Малого приватного підприємства фірми "Господарчий" (23100, вул. Барляєва, 21а, м. Жмеринка Вінницької області, код 13329730)       

до:1) Голови Жмеринської районної ради Вінницької області (23100, вул. Б. Хмельницького, 4, м. Жмеринка Вінницької області)

2) Жмеринської районної ради Вінницької області (23100, вул. Б. Хмельницького, 4, м. Жмеринка Вінницької області)  

про оскарження рішень та дій суб'єкта владних повноважень

ВСТАНОВИВ :

 До господарського суду Вінницької області надійшла позовна заява №б/н від 15.03.2007 року МПП Фірми «Господарчий»до Голови Жмеринської районної ради Вінницької області Гайдури Федора Павловича, до Жмеринської районної ради Вінницької області про визнання протиправними та незаконними дій Голови Жмеринської районної ради по створенню конкурсної комісії з конкурсу на право укладення договору довгострокової оренди приміщення кінотеатру «Супутник»та дій по втручанню в діяльність вказаної комісії і затвердженню протоколу №1 від 22.11.06,  про визнання протиправним і скасування розпорядження №49 від 03.11.06, про визнання недійсними результатів конкурсу та  незаконним протоколу №1 від 22.11.06 і його скасування, про зобов'язання  надати дозвіл на укладення договору оренди.

Розглянувши дану позовну заяву, суд дійшов висновку, що вона підлягає поверненню з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 21 КАС України, позивач може заявити кілька вимог в одній позовній заяві, якщо вони пов'язані між собою і підсудні одному адміністративному суду.

Як вбачається із позовної заяви, позивач заявив декілька вимог, які, проте,  підсудні різним адміністративним судам.  

Так, згідно ж пункту 6 Прикінцевих та перехідних положень КАС України до початку діяльності окружного адміністративного суду адміністративні справи, підвідомчі господарським судам відповідно до Господарського процесуального кодексу України, вирішуються відповідним господарським судом за правилами Кодексу адміністративного судочинства.

Разом з тим, як вбачається з положень ст. ст. 1,2,12, 21 Господарського процесуального кодексу України, справи щодо оскарження дій посадових осіб господарському суду не підвідомчі, а тому заявлені позивачем вимоги, що стосуються визнання протиправними та незаконними дій  Голови Жмеринської міської ради не підлягають розгляду в господарському суді як окружному адміністративному.

Крім того, заявлена позивачем вимога про визнання незаконним та скасування протоколу №1 від 22.11.06 за своїм змістом не входить до компетенції ні господарських ні адміністративних  судів.

Так, у  розумінні п.1  ст. 12 ГПК України та  п.1 ч. 1 ст. 17 КАС України,  актом,  є офіційний письмовий документ державного чи іншого органу (посадової особи), виданий в межах його компетенції, визначеної законом, який має точно визначені зовнішні реквізити та породжує певні правові наслідки, створює юридичний стан, спрямований на регулювання суспільних відносин, має обов'язковий характер для суб'єктів цих відносин, поширює свою чинність на певний час, територію, коло суб'єктів.

Проте, оскаржуваний протокол №1 від 22.11.06 засідання конкурсної комісії, про визнання незаконним і скасування якого просить позивач,  не відповідає наведеним вище критеріям, оскільки є документом, що лише фіксує хід проведення конкурсу  та  його результати.

Враховуючи, що  усунення зазначених вище недоліків неможливе без коригування позивачем своїх позовних вимог та складу відповідачів, тобто фактично призведе до пред'явлення  нового позову,  що на стадії відкриття провадження нормами КАС України не передбачено, суд дійшов висновку про необхідність повернення   позивачу позовної заяви, що не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в загальному порядку.

Крім того, при подальшому зверненні до суду позивачу слід звернути увагу на те, що згідно повідомлення Управління Державного казначейства у м. Вінниці, з 12.02.2007  змінено реквізити рахунку для зарахування  до державного бюджету м. Вінниці за кодом класифікації доходів 22090200 "Державне мито, не віднесене до інших категорій", а саме: ШДержбюджет м. Вінниці  22090200 Шбанк: ГУ ДКУ у Вінницькій області ШМФО 802015 ШЗКПО 34701167 Шрахунок №31114095700002 "Державне мито, не віднесене до інших категорій".

Тоді як у квитанції  від 14.03.07, що додана до позовної заяви як доказ сплати державного мита,  вказано інші реквізити, зокрема невірно вказаний номер рахунку  одержувача та код ЗКПО.

Керуючись ст. 21, п. 6 ч.ч.3,4 ст.ст. 108, 165 Кодексу адміністративного судочинства України суд, -

УХВАЛИВ :

Позовну заяву №б/н  від 15.03.07 разом з доданими  до неї документами та матеріали надані з клопотанням б/н  від 16.03.07  повернути позивачу.

          Повернення позовної заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.

Відповідно до ст. 186 КАС України ухвала може бути оскаржена протягом 5 днів з дня її проголошення. Якщо ухвалу було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії ухвали . Апеляційна скарга на ухвалу  суду першої інстанції подається протягом 10 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. При цьому апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження , якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд , який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Відповідно до ст. 254 КАС України ухвала  набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

                     Суддя                                                Залімський І.Г.

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення16.03.2007
Оприлюднено21.08.2007
Номер документу491786
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —14/44-07/02-2а

Ухвала від 16.03.2007

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Залімський І.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні