Ухвала
від 10.08.2015 по справі 757/27810/15-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/27810/15-к

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 серпня 2015 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Києві клопотання слідчого в особливо важливих справах СВ Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області ОСОБА_3 про дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії,

В С Т А Н О В И В :

Слідчий ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді з клопотанням, погодженим старшим прокурором відділу прокуратури Київської області ОСОБА_4 про дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Яготинської житлово-експлуатаційної контори (ЄДРПОУ 05447970).

Зі змісту та матеріалів клопотання, СВ Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №22014101110000187, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками вчинення злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Установлено, що голова Яготинської міської ради ОСОБА_5 та її чоловік ОСОБА_6 , який є директором та засновником ТОВ «ДММ-Л» (код ДРФО 38073295) та ФОП « ОСОБА_6 » організували злочинний механізм з привласнення та розтрати державних коштів, шляхом проведення державних закупівель громадою міста та підпорядкованих структур протягом 2011-2014 рр. по завищеній вартості на загальну суму понад 2 млн. грн.

Також установлено, що обсяги робіт, які проводились за бюджетні кошти через Яготинську міську раду та Яготинську житлово-експлуатаційну контору та комунальне підприємство «Яготинське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» зовсім не відповідають розмірам фінансування і значно зменшені, а в деяких випадках зовсім не проводились.

Слідчий вказує, що виникла необхідність у проведенні позапланової виїзної документальної ревізії фінансово господарської діяльності Яготинської житлово-експлуатаційної контори (ЄДРПОУ 05447970) з метою визначення розміру збитків, дійсного обсягу проведених робіт за бюджетні кошти, чи відповідають вони розміру фінансування.

Заслухавши пояснення слідчого, який підтримав клопотання, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, надходжу до наступного висновку.

Згідно з ч. 6 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.

Відповідно до ч. 7 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні, позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.

Вважаю, що для забезпечення розслідування в кримінальному провадженні та збирання доказів, перевірки законності проведених робіт та їх відповідність розміру бюджетного фінансування, наявні підстави для надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Яготинської житлово-експлуатаційної контори (ЄДРПОУ 05447970).

Таким чином, клопотання підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 40, 107, 110, 309 КПК України, ст.ст. 5, 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні, слідчий суддя,

У Х В А Л И В :

Клопотання слідчого в особливо важливих справах СВ Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області ОСОБА_3 - задовольнити.

Надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Яготинської житлово-експлуатаційної контори (ЄДРПОУ 05447970, юридична та фактична адреса: Київська область, Яготинський район, м. Яготин, вул. Шевченка, 204) за період з 01.01.2012 р. по 04.08.2015 р. в приміщеннях Яготинської житлово-експлуатаційної контори в частині здійснення фінансово господарської діяльності з ТОВ «ДММ-Л» (код ДРФО 38073295) та ФОП « ОСОБА_6 » (код ДРФО НОМЕР_1 ).

В ході ревізії встановити:

-стан усунення недоліків і порушень, виявлених попередніми контрольними заходами

-законність нарахування заробітної плати та законність проведення нарахувань заробітної плати в період з 01.02.2015 року по 10.08.2015 р.

-наявність порушень, що призвели до недоотримання або втрати доходів, зокрема шляхом незаконної здачі в оренду земельних ділянок, не оформлення договірних відносин з користувачами землі сільськогосподарського призначення

-відповідність фактичної діяльності підприємства видам діяльності передбаченим Статутом, регуляторними актами та дозвільними документами в період з 01.02.2015 року по 10.08.2015 р.

-законність проведення робіт та витрат на роботи пов`язані з вивозом твердих побутових відходів в період з 01.02.2015 року по 10.08.2015 р.

-провести зустрічні звірки з Яготинською міською радою (код ЄДРПОУ 05408823), ТОВ «ДММ-Л» (код ЄДРПОУ 38073295) та ФОП « ОСОБА_6 » (код ДРФО НОМЕР_1 );

-перевірити законність операцій та достовірність відображення в обліку доходів по операціям з відчуження рухомого та нерухомого майна, оренди та інше в період з 01.02.2015 року по 10.08.2015 р..

-чи за цільовим призначенням були використані бюджетні кошти в період з 01.02.2015 року по 10.08.2015 р..

-ким допущені порушення по означеним питанням та по питаннях що перевірялись.

-яка загальна сума допущених порушень?

-чи задано в наслідок допущених порушень Яготинській житлово-експлуатаційній конторі (ЄДРПОУ 05447970) чи Яготинській міській раді (код ЄДРПОУ 05408823) матеріальної шкоди? Якщо так, то хто саме винен в допущених порушеннях та яка сума матеріальних збитків від виявлених порушень?

-чи підтверджується за даними бухгалтерського обліку факти фінансово-господарської діяльності Яготинська житлово-експлуатаційна контора (ЄДРПОУ 05447970) з ТОВ «ДММ-Л» (код ДРФО 38073295) та ФОП « ОСОБА_6 » (код ДРФО НОМЕР_1 )?

-чи дотримано службовими особами Яготинська житлово-експлуатаційна контора (ЄДРПОУ 05447970) вимоги законодавства при діяльності з ТОВ «ДММ-Л» (код ДРФО 38073295) та ФОП « ОСОБА_6 » (код ДРФО НОМЕР_1 )?

-чи підтверджуються документально факти перерахування коштів з рахунків Яготинська житлово-експлуатаційна контора (ЄДРПОУ 05447970) на рахунки ТОВ «ДММ-Л» (код ДРФО 38073295) та ФОП « ОСОБА_6 » (код ДРФО НОМЕР_1 )? Якщо так, то на яку суму грошових коштів підтверджуються відповідні факти перерахування?

-до кола чиїх службових обов`язків посадових осіб Яготинська житлово-експлуатаційна контора (ЄДРПОУ 05447970) входило здійснення фінансово-господарської діяльності з ТОВ «ДММ-Л» (код ДРФО 38073295) та ФОП « ОСОБА_6 » (код ДРФО НОМЕР_1 )?

-чи завдано збитків (шкоди) внаслідок фінансово-господарської діяльності Яготинська житлово-експлуатаційна контора (ЄДРПОУ 05447970) з ТОВ «ДММ-Л» (код ДРФО 38073295) та ФОП « ОСОБА_6 » (код ДРФО НОМЕР_1 )? Якщо так, то кому саме, в якому розмірі завдано збитків (шкоди) та чиї дії призвели до завдання збитків?

-чи відповідають фактично виконані обсяги наданих послуг (виконаних робіт) та їх якість договорам, актам здавання-приймання та іншій документації укладеним між Яготинською житлово-експлуатаційною конторою (ЄДРПОУ 05447970) та ТОВ «ДММ-Л» (код ДРФО 38073295), ФОП « ОСОБА_6 » (код ДРФО НОМЕР_1 )? Якщо ні, то на яку суму грошових коштів підтверджуються відповідні виконані обсяги наданих послуг (виконаних робіт) та їх якість, хто винен в порушені та які збитки понесла Яготинська житлово-експлуатаційна контора (ЄДРПОУ 05447970)?

-чи завдано збитків (шкоди) внаслідок фінансово-господарської діяльності Яготинська житлово-експлуатаційна контора (ЄДРПОУ 05447970) з іншими суб`єктами фінансово-господарської діяльності? Якщо так, то кому саме, в якому розмірі завдано збитків (шкоди) та чиї дії призвели до завдання збитків?

Проведення ревізії доручити Державній фінансовій інспекції Київської області, тривалістю 15 робочих днів, із визначенням дати її початку 15.09.2015 та датою закінчення 03.10.2015.

Надати можливість інспекторам Державної фінансової інспекції Київської області України в ході проведення позапланової виїзної ревізії можливість використати матеріалами кримінального провадження №22014101110000187.

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Ухвала виготовлена в двох примірниках.

Примірник 1 - матеріали судового провадження № 757/27810/15-к

Примірник 2 слідчому ОСОБА_3

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення10.08.2015
Оприлюднено20.03.2023
Номер документу49202163
СудочинствоКримінальне
Сутьдозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії

Судовий реєстр по справі —757/27810/15-к

Ухвала від 10.08.2015

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Фаркош Ю. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні