Постанова
від 19.11.2010 по справі 2а-9246/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

19 листопада 2010 року 14:23 № 2а-9246/10/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Клочкової Н.В., при секретарі судового засідання Попадин О.Б. розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва до Товариства з обмеженою відповідальністю "Янтар Плюс" про стягнення заборгованості 12 745,32 грн. за участю представників сторін:

від позивача:Мартинюк Ю. В.;

від відповідача: не з'явився;

На підставі частини 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 19 листопада 2010 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Державна податкова інспекція у Шевченківському районі міста Києва (надалі-позивач) звернулася до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до товариства з обмеженою відповідальністю "Янтар Плюс" (надалі-відповідач) про стягнення податкової заборгованості у сумі 127 45,32 грн.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 16 червня 2010 року відкрито провадження в адміністративній справі № 2а-9246/10/2670.

16 червня 2010 року ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду в судовому засіданні.

В судовому засіданні 19 листопада 2010 року представник позивача позов визнав в повному обсязі.

Відповідач в судове засідання не прибув. Належним чином повідомлений про дату, час та місце судового засідання, заяви або клопотання про розгляд справи за його відсутності до суду не надходили.

Судові повістки відправлені на адресу відповідача повернулися до суду з довідкою відділення поштового зв'язку про те, що за вказаною адресою підприємство не знаходиться.

Відповідно до Свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності - юридичної особи, місцезнаходження відповідача: м. Київ, Шевченківський район вул. Мельникова, буд.12. Зазначена адреса співпадає з адресою відповідача, вказаною у позовній заяві.

Інформацію щодо зміни місцезнаходження відповідача до державного реєстратора та Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва не надавав.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

В С Т А Н О В И В:

Відповідач- товариство з обмеженою відповідальністю "Янтар Плюс" зареєстрований як платник податків в Державній податковій інспекції у Шевченківському районі міста Києва, ідентифікаційний код 30114758.

Місце знаходження підприємства згідно довідки Головного управління статистики у місті Києві: м. Київ, вул. Мельникова,12. За даною адресою підприємство відсутнє, про що складено акт №621/24-122 від 26.11.09 р.

Директором товариства, відповідно довідки Головного управління статистики є ОСОБА_2.

За станом на 08.11.2010 року ТОВ "ЯНТАР ПЛЮС" (код 30114758) має податкову заборгованість у сумі 12 745, 32 грн.

Згідно п.п. 17.1.7 п.17.1 ст.17 Закону №2181 на підставі актів перевірок відповідачу було винесено податкові повідомлення-рішення щодо нарахування фінансових санкцій №00189015060 від 23.11.09 р., №18900 від 23.11.09 р., №177392467 від 12.11.2009 р., №001630715060 від 28.11.2008 р.9 № 00145000960 від 13.10.2008 р. Однак відповідачу вони вручені не були (№18900 від 23.11.09 р.) у зв'язку з незнаходженням за фактичним місцем розташування (місцезнаходженням) платника податків (Акти №2984), №177392467 від 12.11.2009 р. (Акт №2467).

В матеріалах справи містяться розрахунки заборгованості товариства, відповідно до яких загальна сума податкового боргу станом на момент розгляд у справи у суду становить 12 745,32 грн.

Заборгованість з податку на додану вартість складає 1 014,23 грн., вбачається, що загальна сума заборгованості визначена самостійно в декларації №206242 від 07.08.08 та в декларації №17.09.10, але неповністю сплачена відповідачем.

Відповідно до акту № 754/1506 від 27 листопада 2008 року про результати перевірки дотримання вимог податкового законодавства в частині подання податкової декларації по податку на додану вартість за вересень, жовтень 2008 року винесено податкове повідомлення рішення форми "Р" від 28.11.08 про донарахування штрафних санкцій на суму 340 грн.

Позивачем проведено перевірку щодо своєчасності подання податкової звітності з податку на додану вартість за вересень, жовтень місяць 2008 року, за липень, серпень, вересень 2009 року, перевірку своєчасності подання платіжних доручень до установ банку по ПДВ за липень 2008 року та встановлено порушення 4.1.4 п.4.1 ст. 4, п.п.5.3.1 п.5.3 ст. 5 Закону України від-21 грудня 2000 року № 2181 «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами зі змінами та доповненнями, абз. 2 п.п. 7.7.1 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» зі змінами та доповненнями та винесено податкове повідомлення-рішення від 12 листопада 2009 року на суму № 001777391506/0 від 12.11.09 на суму 510 грн.

Отже загальна сума загальна сума заборгованості на податок на додану вартість становить 1 891,13 грн.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем на виконання Закону України "Про податок з власників транспортних засобів ті інших самохідних машин і механізмів" подавались до податкового органу податкові розрахунки суми податку з власників транспортних засобів та самохідних машин і механізмів, згідно яких відповідач самостійно визначив суму транспортного податку.

Статтею 6 Закону України "Про податок з власників транспортних засобів ті інших самохідних машин і механізмів" передбачено, що податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів обчислюється юридичними особами на підставі звітних даних про кількість транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів станом на 1 січня поточного року. Обчислення податку з власників наземних транспортних засобів провадиться виходячи з об'єму циліндрів або потужності двигуна кожного виду і марки транспортних засобів, а податку з власників водних транспортних засобів - виходячи з довжини транспортного засобу за ставками, зазначеними у статті 3 цього Закону.

В матеріалах справи міститься довідка про суму податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, які зменшують або збільшують податкові зобов'язання в результаті виправлення самостійно виявленої помилки, допущеної в попередніх звітних періодах наданого позивачем за 2008 рік, тому сума що підлягає сплаті становить 15 717, 00грн.

Позивач має заборгованість щодо податку з власників транспортних засобів нарахованого по розрахунку №21499 від 29.02.08 та відповідно до довідки про зміну задекларованих сум у зв'язку з помилкою №37792 від 24.03.08, яка становить на момент розгляду справи у суді становить 7 757,97 грн.

Державною податковою інспекцією у Шевченківському районі міста Києва нараховано податок на прибуток: по декларації №206398 від 07.08.08р. на суму 1134,00 грн. (відповідачем було сплачено до бюджету 232,16 грн.)

Оскільки позивачем також не подавалася податкова звітність з податку на прибуток за 9 місяць 2008 року, 11 місяць 2008 року, за 2008 рік, перший квартал 2009 року, перше півріччя 2009 року, 9 місяць 2009 року складено акт №1065 від 19.11.09 винесено податкове повідомлення - рішення №0189005506 від 23.11.09, яким донараховані штрафні санкції на суму 1 020,00 грн. Отже, загальна сума заборгованості з податку на прибуток приватного підприємства становить 1 921,84 грн.

Як вбачається з розрахунку заборгованості станом на 18 листопада 2010 року, наданого позивачем, підставою виникнення комунального податку є розрахунок відповідача №206592 від 07.08.08р на загальну суму 285,60 грн., після перерахування до бюджету коштів в сумі 261,19грн. Загальна заборгованість по комунальному податку з нарахованою пенею складає 24,48 грн.

Відносини в галузі охорони навколишнього природного середовища регулюються Законом України "Про охорону навколишнього середовища", а щодо окремих видів використання природних ресурсів - земельним, водним, лісовим законодавством.

Вказаний збір є загальнодержавним збором, що визначений ст. 14 Закону України "Про систему оподаткування". Підприємства, установи, організації, які забруднюють навколишнє середовище, підлягають державному обліку й зобов'язані безкоштовно надавати інформацію установам, що здійснюють охорону навколишнього природного середовища, про обсяги викидів, скидів забруднюючих речовин, використання природних ресурсів, виконання завдань щодо охорони навколишнього природного середовища й іншу інформації в порядку, установленому Кабінетом Міністрів України.

Територіальні органи Мінприроди подають органам державної податкової служби перелік підприємств, установ, організацій, громадян - суб'єктів підприємницької діяльності, яким у встановленому порядку видані дозволи на викиди, спеціальне водокористування й розміщення відходів.

Заборгованість відповідача виникла також по збору за забруднення навколишнього середовища нарахованого по розрахунку №206400 від 07.08.08, станом на 08 листопада 2010 року становить 1 149, 90 грн., в той час як решта заборгованості з вказаного збору сплачена відповідачем в сумі 94,42 грн..

Платники податків у строки, передбачені законом, подають податковому органу податкову декларацій) про прибуток за звітний період, розраховану наростаючим підсумком з урахуванням негативного значення об'єкта оподаткування минулих податкових періодів у разі його наявності. При цьому за звітні квартал, півріччя й три квартали платники податків подають спрощену декларацію, а за результатами звітного року - повну. Форми декларацій по цьому податку встановлюються центральним податковим органом за узгодженням з комітетом Верховної Ради України, що відповідає за проведення податкової політики.

Згідно з пп. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені статтею 5 вказаного Закону, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Відповідно п.п. 16.1.1 ст.16 наведеного Закону після закінчення встановлених строків погашення узгодженого податкового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.

Пунктом 1.3 ст. 1 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" податковий борг (недоїмка) визначається як податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.

Частиною 1 підпунктом 5.3.1 п. 5.3. ст. 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" передбачено, що платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації.

Як свідчать обставини справи, відповідачем у встановлені законодавством строки не сплачені задекларовані податкові зобов'язання:

- податок на прибуток приватних підприємств 11021000 загальна сума заборгованості - 1 921,84 грн.;

- комунальний податок 16010200 загальна сума заборгованості - 24,48грн;

- податок на додану вартість 14010100 загальна сума заборгованості-1 891,13 грн.;

- податок з власників транспортних засобів 12020500 загальна сума заборгованості -7757,97 грн.;

- збір за забруднення навколишнього середовища 50080200 загальна сума заборгованості-1149,90 грн.

Всього відповідачем не сплачено самостійно узгодженого податкового зобов'язання у сумі 12 74532 грн.

На підставі п.п. 6.2.1 п. 6.2 ст. 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" на адресу відповідача направлялись перша податкова вимога №1/6134 від 26 серпня 2008 року та друга №2/1933 від 20 лютого 2009 року .

Наявність заборгованості у вказаному розмірі підтверджується також наданою представником позивача обліковими картками платника станом на 31.12.08 р.

Відповідно до ст. 2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" завданням органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством (далі - податки, інші платежі).

Згідно зі ст. 3 зазначеного Закону органи державної податкової служби України у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України, іншими нормативно-правовими актами органів державної влади, а також рішеннями Верховної Ради Автономної Республіки Крим і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з питань оподаткування, виданими у межах їх повноважень.

Державною податковою інспекцією у Шевченківському районі м. Києва стосовно товариства з обмеженою відповідальністю "Янтар Плюс" прийнято рішення про стягнення коштів та продаж інших активів платника податків в рахунок погашення його податкового боргу № 176 від 27.04.09р.

З метою погашення податкової заборгованості та на виконання Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетом та держаними цільовими фондами" № 2181 від 21.12.2000 р. до боржника були застосовані наступні заходи:

- направлено доручення на розшук посадових осіб та активів підприємстві до ГВПМ №1936/24-01 від 17.11.08р.

- здійснено перевірку місцезнаходження підприємства за юридичною адресою та складено акт про відсутність підприємства за вказаною адресою №621/24-122 від 26.1 1.09р.

- направлено лист про надання переліку самостійно виділених активів №2293/10/24-120 від 25.02.09р.

Відповідно до пункту 11 статті 10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" Державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Згідно пп. 3.1.1. п. 3.1 ст. 3 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

У відповідності до пункту 11 статті 10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" Державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Згідно пп. 3.1.1. п. 3.1 ст. 3 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Враховуючи вищенаведене, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 69-71,160-163, 186 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1.Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва задовольнити повністю.

2.Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Янтар Плюс" (код ЄДРПОУ 30114758) до Державного бюджету України :

- (розрахунковий рахунок № 31119009700011,одержувач УДК у Шевченківському районі м. Києва, код одержувача 26077968,банк одержувача ГУДК у м. Києві, МФО 820019, код платежу 14010100) сума податкового боргу з податку на прибуток підприємств у розмірі 1921,84 грн.

- (розрахунковий рахунок № 31117029700011,одержувач УДК у Шевченківському районі м. Києва, код одержувача 26077968,банк одержувача ГУДК у м. Києві, МФО 820019, код платежу 14010100) сума податкового боргу з податку на додану вартість розмірі 1 891,13 грн.

- місцевого бюджету ( розрахунковий рахунок № 33118329700011,одержувач УДК у Шевченківському районі м.Києва,код одержувача 26077968,банк одержувача ГУДК у м. Києві, МФО 820019, код платежу 500 80200) сума податкового боргу збору за забруднення навколишнього середовища 1149,90 грн.

- місцевого бюджету ( розрахунковий рахунок № 260 77968 ,одержувач УДК у Шевченківському районі м. Києва, код одержувача 26077968,банк одержувача ГУДК у м. Києві, МФО 820019, код платежу 12020500) сума податкового боргу з податку з власників транспортних засобів 12020500 загальна сума заборгованості-7 757,97 грн.

- комунальний податок 16010200 загальна сума заборгованості - 24,48 грн.

3. Судові витрати стягненню з відповідача не підлягають.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання скарги про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя Н.В. Клочкова

Постанова складена та підписана 24 листопада 2010 року.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.11.2010
Оприлюднено01.09.2015
Номер документу49206413
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-9246/10/2670

Ухвала від 16.06.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 21.06.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Постанова від 19.11.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні