Ухвала
від 28.11.2014 по справі 127/25447/14-к
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа 127/25447/14-к

Провадження 1-кс/127/8190/14

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 листопада 2014 року м. Вінниця

Слідчий суддя Вінницького міського суду Вінницької області ОСОБА_1 , розглянувши клопотання старшого слідчого в ОВС СУ УМВС України у Вінницькій області ОСОБА_2 про надання дозволу Державній фінансовій інспекції у Вінницькій області на проведення виїзної позапланової ревізії окремих питань фінансово господарської діяльності Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні (ЄРДПОУ 03082760), юридична та фактична адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 108, за період її діяльності з 01.04.2011 до 01.10.2014 року, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий ОСОБА_2 звернувся до суду із вказаним клопотанням, мотивувавши його тим, що в його провадженні знаходиться кримінальне провадження №42014020000000167 від 15.10.2014, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.

Досудовим слідством встановлено, що що в період з 01.04.2011 по теперішній час ТОВ «Євро Медсервіс» (далі «орендар») орендує частину приміщення Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні (далі «орендодавець») за адресою: м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 108, відповідно до договору оренди між указаними сторонами від 01.04.2011. Орендар взяв на себе зобов`язання по оплаті всіх комунальних послуг, про що сторони уклали договір від 01.04.2011 та підписали розрахунок плати за приміщення, згідно якого оплата електроенергії (освітлення) має здійснюватися по лічильнику. Облік електроенергії, що постачається в орендовані приміщення від орендодавця та споживається ТОВ «Євро Медсервіс», здійснюється з використанням двох лічильників типу НІК 2301 АК1 5А 380В, які підключені через трансформатори струму типу Т-066У3 300/5 та Т-066У3 200/5.

Згідно довідок, складених за результатами перевірок спеціалістами державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Вінницькій області та сектору НКРЕ у Вінницькій області, при здійсненні обліку спожитої електроенергії, що пройшла через лічильники ТОВ «Євро Медсервіс», показники лічильників мають бути помножені на коефіцієнт трансформації 60 та 40 відповідно. Службові особи Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні при здійсненні обліку відпущеної електроенергії орендарю не враховували вказані коефіцієнти трансформації, у зв`язку з чим орендар ТОВ «Євро Медсервіс» в період з квітня 2011 року до вересня 2014 року не доплатив орендодавцю за фактично спожиту електроенергію 546,8 тис. грн. У свою чергу за увесь об`єм спожитої орендарем електроенергії Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня розрахувалась з ПАТ «Вінницяобленерго» за рахунок бюджетних коштів.

У зв`язку з викладеним, виникла необхідність у проведенні позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні з метою з`ясування ряду питань, що стосуються обліку та оплати відпущеної орендарю електроенергії за період з 01.04.2011 до 01.10.2014. Постанову про призначення ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні винесено 27.11.2014.

Враховуючи вищевикладене, керуючись п. 4 ч. 2 ст. 40, ч. 2 ст. 93 КПК України, ст. 11 закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні (в редакції Закону N 5463-VI від 16.10.2012) та спільним наказом Головного контрольно-ревізійного управління, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури України від 19.10.2006 №346/1025/685/53 «Про затвердження порядку взаємодії між органами державної контрольно-ревізійної служби та органами прокуратури, внутрішніх справ і Служби безпеки України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за № 1166/13040, слідчий просив клопотання задовольнити.

Дослідивши клопотання та матеріали кримінального провадження вважаю, що клопотання підлягає до задоволення з наступних підстав.

Відповідно до ч. 7 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності, незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.

Оскільки здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у суб`єктах господарювання, незалежно від форми власності, відноситься до головних завдань органу державного фінансового контролю, а забезпечення розслідування кримінального провадження є можливим лише при проведенні позапланової ревізії окремих питань фінансово - господарської діяльності установи, клопотання підлягає до задоволення.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 40, 93 КПК України, ст. ст. 2, 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні,

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого в ОВС СУ УМВС України у Вінницькій області ОСОБА_2 задоволити.

Надати дозвіл Державній Фінансовій Інспекції у Вінницькій області на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні (ЄРДПОУ 03082760), юридична та фактична адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 108, за період її діяльності з 01.04.2011 до 01.10.2014 року з наступних питань:

Якими документами оформлено та регламентувалися господарські відносини між орендодавцем Вінницькою обласною дитячою клінічною лікарньою та орендарем ТОВ «Євро Медсервіс», зокрема, щодо постачання, обліку та оплати електроенергії ?

Хто зі службових осіб Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні згідно своїх функціональних обов`язків, або згідно наказів чи інших нормативно-правових документів, мав здійснювати та хто фактично здійснював облік відпущеної орендарю електроенергії, хто здійснював обчислення вартості спожитої електроенергії, а також хто мав здійснювати контроль за правильністю та законністю таких дій ?

Який порядок постачання, обліку та розрахунку за електроенергію, що відпускалася Вінницькою обласною дитячою клінічною лікарньою орендарю ТОВ «Євро Медсервіс» ?

Яка кількість та вартість відпущеної орендарю електроенергії відображена у бухгалтерському обліку Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні ?

Яку суму коштів було фактично перераховано орендарем Вінницькій обласній дитячій клінічній лікарні за спожиту електроенергію ?

Яка кількість та вартість фактично спожитої ТОВ «Євро Медсервіс» електроенергії, враховуючи, що лічильники, якими здійснювався її облік, підключені через трасформатори струму: лічильник № 0520521 через трансформатор типу Т-066У3 300/5 з коефіцієнтом трансформації 60; лічильник № 0563512 через трансформатор типу Т-066У3 200/5 з коефіцієнтом трансформації 40 ?

Чи підтверджується розмір суми коштів, недоотриманих Вінницькою обласною дитячою клінічною лікарньою від ТОВ «Євро Медсервіс» за фактично спожиту електроенергію ?

Яка кількість та вартість фактично спожитої електроенергії Вінницькою обласною дитячою клінічною лікарньою ?

Яку суму коштів було перераховано Вінницькою обласною дитячою клінічною лікарньою за спожиту електроенергію у ПАТ «Вінницяобленерго»?

Чи заподіяно Вінницькій обласній дитячій клінічній лікарні матеріальні збитки внаслідок неналежного виконання службовими особами даного закладу своїх обов`язків щодо обліку та обчислення вартості спожитої орендарем ТОВ «Євро Медсервіс» електроенергії, якщо так, то на яку суму та у результаті дій чи бездіяльності кого з відповідальних за це осіб ?

З метою підтвердження реальності та повноти відомостей, відображених в обліку Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні, провести зустрічну звірку з ТОВ «Євро Медсервіс» (код ЄДРПОУ 37424443, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 108).

Проведення ревізії доручити працівникам Державної фінансової інспекції у Вінницькій області.

Встановити строк проведення позапланової виїзної ревізії тривалістю 15 робочих днів, починаючи з 10.12.2014 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення28.11.2014
Оприлюднено13.01.2023
Номер документу49220010
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —127/25447/14-к

Ухвала від 28.11.2014

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Клапоущак С. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні