Ухвала
від 29.07.2015 по справі 757/26464/15-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/26464/15-к

У Х В А Л А

29 липня 2015 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю сторони кримінального провадження слідчого СГ ГСУ МВС України ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання про надання дозволу на проведення позапланової ревізії,-

В С Т А Н О В И В :

29 липня 2015 року в провадження слідчого судді надійшло клопотання слідчого СГ ГСУ МВС України ОСОБА_3 , про призначення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ДП «Нафтогазобслуговування» (код 31059253, м. Київ, вул. Луначарського, 2) з 25.08.2015 строком 15 робочих днів.

Обґрунтовуючи внесене клопотання, сторона кримінального провадження вказує, що Головним слідчим управлінням МВС України проводиться досудове розслідування в кримінальному провадженні № 42014000000000648 від 21.07.2014р. за фактом зловживання службовим становищем службовими особами НАК «Нафтогаз України» за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи НАК «Нафтогаз України» та ДП «Нафтогазобслуговування» протягом 2011-2013 років, зловживаючи своїм службовим становищем, в порушення чинного законодавства перерахували дочірньому підприємству надлишкові кошти в розмірі 31,95 млн.грн, чим спричинили тяжкі наслідки державним інтересам.

Зокрема встановлено, що протягом 2011 1 півріччя 2013 років ДП «Нафтогазобслуговування» виконало робіт та надало послуг для НАК «Нафтогаз України» на загальну суму 147,92 млн. грн, з яких операційні витрати становлять 25% - 21,05 млн. грн, рентабельність 10% - 10,9 млн. грн, які економічно не обґрунтовані та не підтверджені відповідними розрахунками.

При цьому, до актів виконаних ДП «Нафтогазобслуговування» робіт включені витрати, які виконані сторонніми організаціями, однак ДП «Нафтогазобслуговування» нарахувало 25% операційних витрат та 10% рентабельності, зокрема:

- ТОВ «Юніком Авто» - ремонт автотранспорту на суму 8,66 млн.грн;

- ТОВ «ТД «Новотел» - поставка пального 17,38 млн.грн;

- ТОВ «Вортекс Транс» - ремонт автотранспорту 5,3 млн.грн;

- ТОВ «Автосхід» - ремонт автотранспорту 3,19 млн.грн.

Також установлено, що ДП «Нафтогазобслуговування» протягом 2011-2013 років закуповувало паливно-мастильні матеріали у ТОВ «Торговий дім «Новотел». Закупівля проводилася шляхом проведення процедур закупівлі, під час здійснення яких допущені порушення.

Крім того встановлено, що під час здійснення закупівлі було допущено завищення цін порівняно з цінами наданими Департаментом з питань нафтової, газової, торф`яної нафтопереробної промисловості Міненерговугілля. Це призвело до придбання у ТОВ «Торговий дім «Новотел» паливно-мастильних матеріалів по завищеним цінам на суму понад 1,5 млн. грн.

Посилаючись на те, що виникла необхідність у проведенні позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ДП «Нафтогазобслуговування» (код 31059253, м. Київ, вул. Луначарського, 2) щодо дотримання вимог чинного законодавства при виконанні робіт (послуг) Національній акціонерній компанії «Нафтогаз України» (код 20077720, м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6) та при закупівлі паливно-мастильних матеріалів у ТОВ «Торговий дім «Новотел» (код 33105547, м. Київ, вул. Мельникова, 12), слідчий просив клопотання задовольнити.

У судовому засіданні слідчий подане клопотання підтримала, посилаючись на викладені в ньому доводи та на долучені до матеріалів клопотання документи.

Відповідно до ч. 7 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.

Відповідно до ст. 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб`єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного і місцевих бюджетів, дотриманням законодавства про державні закупівлі, діяльністю суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за рішенням суду, винесеним на підставі клопотання прокурора або слідчого для забезпечення розслідування.

Згідно ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-XI від 26.01.1993 р., позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.

Згідно з листом ДФІ у м. Києві проведення ревізії ДП «Нафтогазобслуговування» можливо розпочати з 25.08.2015р.

Заслухавши пояснення сторони кримінального провадження слідчий суддя дійшов висновку про наявність підстав для надання дозволу на проведення вищевказаної позапланової виїзної ревізії, оскільки з метою повного та неупередженого розслідування всіх обставин кримінального провадження необхідно дослідити ряд питань фінансово-господарської діяльності ДП «Нафтогазобслуговування».

Керуючись ст.ст. 132, 309 КПК України, Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» слідчий суддя

У Х В А Л И В :

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ДП «Нафтогазобслуговування» (код 31059253, м. Київ, вул. Луначарського, 2) з 25.08.2015 строком 15 робочих днів, проведення якої доручити Державній фінансовій інспекції України.

На розгляд ревізії поставити наступні питання:

1. Підстави та обґрунтування виконання ДП «Нафтогазобслуговування» робіт, надання послуг та поставки товарів Національній акціонерній компанії «Нафтогаз України» протягом 2011-2013 років. Обґрунтованість залучення сторонніх підприємств для виконання зазначених робіт, надання послуг, поставки товарів.

2. Обґрунтованість нарахування ДП «Нафтогазобслуговування» 25% операційних витрат та 10% рентабельності на роботи, послуги (товари) виконані (поставлені) власними силами та сторонніми організаціями.

3. Стан розрахунків за роботи, послуги (товари) виконані (поставлені) для Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» протягом 2011-2013 років.

4. Стан претензійно-позовної роботи по контрагенту Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України».

5. Обґрунтованість та законність проведення ДП «Нафтогазобслуговування» процедур закупівлі паливно-мастильних матеріалів, переможцем за результатами проведення яких стало ТОВ «Торговий дім «Новотел» (код 33105547), та постачання яких здійснювалося протягом 2011-2013 років. Стан виконання договорів, укладених за результатами проведення зазначених процедур закупівлі.

6. Чи відповідає вартість паливно-мастильних матеріалів, поставлених ТОВ «Торговий дім «Новотел» (код 33105547) на користь ДП «Нафтгазобслуговування» протягом 2011-2013 років середньо-ринковим цінам.

7. Стан претензійно-позовної роботи по контрагенту ТОВ «Торговий дім «Новотел» (код 33105547) в частині виконання робіт, послуг та поставки товарів протягом 2011-2013 років.

8. Проведення зустрічної звірки в Національній акціонерній компанії «Нафтогаз України» (код 20077720, м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6).

9. Проведення зустрічної звірки в ТОВ «Торговий дім «Новотел» (код 33105547, м. Київ, вул. Мельникова, 12).

10. Чи завдані державі, ДП «Нафтогазобслуговування», Національній акціонерній компанії «Нафтогаз України» збитки внаслідок включення до виконаних ДП «Нафтогазобслуговування» протягом 2011-2013 років робіт 25% операційних витрат та 10% рентабельності на роботи, послуги (товари) виконані (поставлені) власними сторонніми організаціями

11. Чи завдані державі або ДП «Нафтогазобслуговування», збитки внаслідок придбання протягом 2011-2013 років ДП «Нафтогазобслуговування» паливно-мастильних матеріалів у ТОВ «Торговий дім «Новотел» (код 33105547).

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення29.07.2015
Оприлюднено20.03.2023
Номер документу49280784
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —757/26464/15-к

Ухвала від 29.07.2015

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Бабенко С. Ш.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні