33/27пн
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
83048, м.Донецьк, вул.Артема, 157, тел.381-88-46
У Х В А Л А
13.03.07 р. Справа № 33/27пн
Суддя господарського суду Донецької області Новікова Р.Г., при секретарі судового засідання Овчинніковій В.М., розглянув у відкритому судовому засіданні справу
за позовом Контрольно-ревізійного управління в Донецькій області м. Донецьк
до відповідача Комунального підприємства „Вторполімерпереробка” м. Сніжне
про зобов'язання відповідача виконати вимоги вказані в листі Контрольно-ревізійного відділу в м. Сніжне №01-16/139 від 01.03.2006р. щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань використання коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття, а саме: перерахувати кошти на рахунок Головного фінансового управління Донецької облдержадміністрації №371170009000024 в сумі 10306грн.01коп.
За участю представників сторін:
від позивача: не з'явився
від відповідача: не з'явився.
Суть справи: Контрольно-ревізійне управління в Донецькій області м. Донецьк звернулося до господарського суду Донецької області з позовом про зобов'язання Комунального підприємства „Вторполімерпереробка” м. Сніжне виконати вимоги вказані в листі Контрольно-ревізійного відділу в м. Сніжне №01-16/139 від 01.03.2006р. щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань використання коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття, а саме: перерахувати кошти на рахунок Головного фінансового управління Донецької облдержадміністрації №371170009000024 в сумі 10306грн.01коп.
В обґрунтування заявлених вимог позивач посилається на порушення відповідачем вимог статті 68 Закону України „Про державний бюджет Україні на 2003 рік” від 26.12.2002р. №380-VI, пункту 3 Порядку спрямування та використання коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття на створення нових робочих місць працівникам вугільної промисловості, які вивільняються у зв'язку із закриттям шахт, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України №606 від 26.04.2003р.
Як зазначає позивач, за результатами ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства „Вторполімерпереробка” м. Сніжне був складений акт №05-22/006 від 28.02.2006р., де відображено про нецільове використання коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття у розмірі 10306грн.01коп.
На підставі пункту 7 статті 10 Закону України „Про контрольно-ревізійну службу в Україні” №2939-ХІІ від 26.01.1993р. на адресу керівника підприємства було направлено вимогу про усунення виявлених порушень №01-16/139 від 01.03.2006р., яка не виконана підприємством.
За статтею 19 Закону України “Про судоустрій України” відповідно до Конституції України в системі судів загальної юрисдикції утворюються загальні та спеціалізовані суди окремих судових юрисдикцій. Спеціалізовані судами є господарські, адміністративні суди.
З 01.09.2005р. набрав чинності Кодекс адміністративного судочинства України №2747-IV від 06.07.2005р.
Кодекс адміністративного судочинства України визначає повноваження адміністративних судів щодо розгляду справ адміністративної юрисдикції, порядок звернення до адміністративних судів і порядок здійснення адміністративного судочинства.
Визначення поняття "справа адміністративної юрисдикції" наведено у статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України, під якою розуміється переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією з сторін є суб'єкт, що здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Тобто, справою адміністративної юрисдикції може бути переданий на вирішення адміністративного суду спір, який виник між двома (кількома) конкретними суб'єктами суспільства стосовно їхніх прав та обов'язків у конкретних правових відносинах, у яких хоча б один суб'єкт законодавчо уповноважений владно керувати поведінкою іншого (інших) суб'єктів, а ці суб'єкти відповідно зобов'язані виконувати вимоги та приписи такого владного суб'єкта.
Поняття "суб'єкт владних повноважень" визначено у статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України - це органи державної влади, орган місцевого самоврядування, їхні посадові чи службові особи, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Отже, необхідною та єдиною ознакою суб'єкта владних повноважень є здійснення цим суб'єктом владних управлінських функцій, при цьому ці функції повинні здійснюватись суб'єктом саме у тих правовідносинах, у яких виник спір.
Згідно зі статтею 2 Закону України Закону України „Про контрольно-ревізійну службу в Україні” №2939-ХІІ від 26.01.1993р. (із змінами та доповненнями) головним завданням державної контрольно-ревізійної служби є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в міністерствах та інших органах виконавчої влади, в державних фондах, у бюджетних установах і у суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), виконанням місцевих бюджетів, розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому.
Державний фінансовий контроль реалізується державною контрольно-ревізійною службою через проведення державного фінансового аудиту та інспектування.
Інспектування здійснюється у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності підконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Результати ревізії викладаються в акті.
Згідно зі статтею 7 Закону України „Про контрольно-ревізійну службу в Україні” №2939-ХІІ від 26.01.1993р. (із змінами та доповненнями) головне контрольно-ревізійне управління України, контрольно-ревізійні управління в Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі виконують такі функції, зокрема, проводять у підконтрольних установах ревізії фінансово-господарської діяльності, використання і збереження фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильності визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, стану і достовірності бухгалтерського обліку та фінансової звітності; здійснюють контроль за усуненням недоліків і порушень, виявлених під час проведення державного фінансового контролю.
Отже, у спірних правовідносинах Контрольно-ревізійного управління в Донецькій області виступає як суб'єкт владних повноважень.
Таким чином, вказаний спір має розглядатись відповідним адміністративним судом за нормами Кодексу адміністративного судочинства України.
Враховуючи викладене та відповідно до пункту 1 статті 80 Господарського процесуального кодексу України, суд припиняє провадження у справі, оскільки спір не підлягає вирішенню в господарських судах України.
На підставі викладеного та керуючись ст.12, п.1 ст.80, ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд –
УХВАЛИВ:
Припинити провадження у справі №33/27пн за позовом Контрольно-ревізійного управління в Донецькій області м. Донецьк до відповідача Комунального підприємства „Вторполімерпереробка” м. Сніжне про зобов'язання відповідача виконати вимоги вказані в листі Контрольно-ревізійного відділу в м. Сніжне №01-16/139 від 01.03.2006р. щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань використання коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття, а саме: перерахувати кошти на рахунок Головного фінансового управління Донецької облдержадміністрації №371170009000024 в сумі 10306грн.01коп.
У випадках припинення провадження у справі повторне звернення до господарського суду зі спору між тими ж сторонами, про той же предмет і з тих же підстав не допускається.
Ухвалу про припинення провадження у справі може бути оскаржено.
.
Суддя Новікова Р.Г.
К.О.А., надруковано у 3-х примірниках: 1 – позивачу; 1 – відповідачу; 1 – до справи
.
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 13.03.2007 |
Оприлюднено | 22.08.2007 |
Номер документу | 493141 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Донецької області
Новікова Р.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні