cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua УХВАЛА
27.08.2015Справа № 910/24274/13
За позовом Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Києві
До Товариства з обмеженою відповідальністю «Ювал-Сервіс»
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача
Фізична особа-підприємець Головко Максим Васильович
Про зобов'язання вчинити дії
Суддя Ващенко Т.М.
Представники учасників судового процесу:
Від позивача: Павлишин М.М. представник за довіреністю № 40-702-10/6065 від 06.07.15.
Від відповідача: не з'явився
Від третьої особи: не з'явився
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
На розгляд Господарського суду міста Києва передані позовні вимоги Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Києві (далі - позивач) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ювал-Сервіс» (далі - відповідач) про зобов'язання відповідача знести самочинно збудовану будівлю, що використовується у якості автомобільної мийки «Авто Баня», яка розташована на пр-кт. П. Григоренка, 32-д у Дарницькому районі м. Києва на земельній ділянці з кадастровим номером 8000000000:90:007:0024.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 16.12.13. порушено провадження у справі № 910/24274/13 та призначено її до розгляду на 23.01.14.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 23.01.14. на підставі ст. 77 Господарського процесуального кодексу України розгляд справи було відкладено на 06.02.14.
06.02.14. Товариство з обмеженою відповідальністю «Ювал-Сервіс» через відділ діловодства Господарського суду м. Києва подало клопотання на підставі ст. 79 ГПК України про зупинення провадження у справі до вирішення іншої, пов'язаної з нею справи № 826/18826/13-а, яка розглядається Окружним адміністративним судом м. Києва. Судом відкладено розгляд даного клопотання до встановлення фактичних обставин справи.
За результатами судового засідання 06.02.14. розгляд справи на підставі ст. 77 ГПК України відкладено на 13.02.14.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 13.02.14. на підставі ст. 69 ГПК України за клопотанням позивача продовжено строк вирішення спору в даній справі на п'ятнадцять днів.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 13.02.14. на підставі ст. 79 ГПК України зупинено провадження у справі № 910/24274/13 до прийняття рішення у справі № 826/18826/13-а, яка розглядається Окружним адміністративним судом м. Києва, та набрання ним законної сили.
У відповідь на лист Господарського суду міста Києва про надання відомостей та копій процесуальних документів, 24.07.15. від Окружного адміністративного суду міста Києва до Господарського суду міста Києва через відділ діловодства надійшов лист № 826/18826/13-а/10735/15 з належним чином завіреними копіями процесуальних документів, а саме:
- постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 03.03.14. у справі № 826/18826/13-а, якою відмовлено в задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Ювал-Сервіс» до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Києві про визнання незаконними і скасування припису та постанов про накладення штрафу в сфері містобудівної діяльності;
- ухвали Київського апеляційного адміністративного суду від 26.01.15. у справі № 826/18826/13-а, якою постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 03.03.14. у справі № 826/18826/13-а залишено без змін.
Крім того, у відповідності до Єдиного державного реєстру судових рішень, ухвалою Вищого адміністративного суду України від 06.02.15. № К/800/4490/15 відмовлено у відкритті касаційного провадження на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 03.03.14. у справі № 826/18826/13-а та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 26.01.15. у справі № 826/18826/13-а.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 18.08.15. поновлено провадження у справі № 910/24274/13 та призначено її до розгляду на 27.08.15.
В судовому засіданні 27.08.15. позивачем було подано клопотання про заміну Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Києві на Державну архітектурно-будівельну інспекцію України.
Розглянувши в судовому засіданні 27.08.15. клопотання про заміну Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Києві на Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, суд відзначає наступне.
Клопотання обґрунтовано тим, що Департамент державної архітектурно-будівельної інспекції у місті Києві з 10.10.14. бере участь у реалізації державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду у місті Києві, та Порядком здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.11. № 1074, відповідно до п. 6 якого, у разі ліквідації органу виконавчої влади і передачі його завдань та функцій іншим органам виконавчої влади, права та обов'язки органів виконавчої влади переходять до органів виконавчої влади, визначених відповідним актом Кабінету Міністрів України.
Судом встановлено, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 150 від 23.04.14. "Питання функціонування територіальних органів Державної архітектурно-будівельної інспекції", постановлено ліквідувати як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної архітектурно-будівельної інспекції за переліком згідно з додатком (зокрема, Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю у м. Києві) та погодитися з пропозицією Державної архітектурно-будівельної інспекції щодо утворення її територіальних органів як структурних підрозділів апарату Інспекції в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві та м. Севастополі.
Згідно з п. 2 постанови Кабінету Міністрів України № 294 від 09.07.14. "Про затвердження Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України", постановлено Державній архітектурно-будівельній інспекції забезпечити здійснення її територіальними органами, що ліквідуються, функцій та повноважень, покладених на ці органи, до утворення її територіальних органів як структурних підрозділів апарату Державної архітектурно-будівельної інспекції в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві та м. Севастополі.
Відповідно до наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції України "Щодо діяльності деяких підрозділів Державної архітектурно-будівельної інспекції України" від 10.10.14. № 272, Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції у місті Києві забезпечує здійснення функцій та повноважень територіального органу, утвореного як структурний підрозділ апарату Державної архітектурно-будівельної інспекції України, покладених на нього Положенням про Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції у місті Києві, затвердженого наказом № 225 від 01.10.14., на території міста Києва.
У відповідності до ч. 1 ст. 25 Господарського процесуального кодексу України, у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу.
Як на тому наголосив Вищий господарський суд України в п. 1.4. постанови Пленуму № 18 від 26.12.11. "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції", за приписом статті 25 ГПК у разі, зокрема, реорганізації суб'єкта господарювання у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі його правонаступника. Процесуальне правонаступництво в розумінні цієї норми ГПК допускається на будь-якій стадії судового процесу і здійснюється господарським судом без виклику сторін у справі, якщо їх явка не зумовлена необхідністю з'ясування судом тих чи інших обставин.
Процесуальне правонаступництво - це перехід процесуальних прав і обов'язків сторони у справі до іншої особи у зв'язку з вибуттям особи у спірному матеріальному правовідношенні.
Процесуальне правонаступництво випливає з юридичних фактів правонаступництва (заміни сторони матеріального правовідношення її правонаступником) і відображає зв'язок матеріального і процесуального права.
У кожному конкретному випадку для вирішення питань можливості правонаступництва господарському суду слід аналізувати відповідні фактичні обставини, передбачені нормами матеріального права.
Відповідно до ст. 104 ЦК України особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам.
У вирішенні питання процесуального правонаступництва суд повинен з'ясувати спосіб припинення діяльності підприємства, оскільки від цього залежать наявність та обсяг прав та обов'язків правонаступника.
За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців, 03.04.15. внесено запис про державну реєстрацію припинення юридичної особи - Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Києві 03.04.15.
Таким чином, клопотання позивача про залучення Державної архітектурно-будівельної інспекції України як правонаступника Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Києві підлягає задоволенню судом з мотивів викладених в зазначеному клопотанні.
Керуючись ст. ст. 25, 86 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд міста Києва, -
УХВАЛИВ:
Здійснити заміну Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Києві на Державну архітектурно-будівельну інспекцію України (01133, м. Київ, Бульвар Лесі Українки, 26; ідентифікаційний код 37471912).
Суддя Т.М. Ващенко
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 27.08.2015 |
Оприлюднено | 01.09.2015 |
Номер документу | 49339810 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Ващенко Т.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні