Справа № 127/11391/13-к
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17.05.2013 м. Вінниця
Слідчий суддя Вінницького міського суду Вінницької області Нечипорук Л.Ф., розглянувши клопотання начальника ВРКС СУ ДПС у Вінницькій області полковника податкової міліції ОСОБА_1, про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово - господарської діяльності ПАТ «Укртатнафта», -
в с т а н о в и в :
15.05.2013р. до суду з клопотанням, звернувся начальник ВРКС СУ ДПС у Вінницькій області полковник податкової міліції ОСОБА_1, про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово - господарської діяльності ПАТ «Укртатнафта», мотивуючи свої вимоги тим, що ним розглядаються матеріали кримінального провадження № 32012010000000007 від 22.11.2012р., за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 212, ч. ч. 1, 3 204 КК України.
На підставі направлень від 21.09.2012р. № 88 та № 89, виданих ДПС у Вінницькій області державними податковими ревізорами-інспекторами ДПС у Вінницькій області проведена позапланова виїзна документальна перевірки ТОВ «Колумбіні» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 17.07.2010р. по 30.06.2011р., податку на додану вартість за період з 20.05.2010р. по 30.06.2011р., валютного та іншого законодавства за період з 17.05.2010р. по 30.06.2011р., за результатами якої складено акт №44/2201/37018720 від 05.10.2012р.
Відповідно висновків по акту № 44/2201/37018720 від 05.10.2012р. слідує, що ТОВ «Колумбіні» в порушення п.п.14.1.13 п.14.1 ст.14, п.п.134.1.1 п.134.1 ст.134 , п.п.135.5.4 п.135.5 ст.135 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-ІУ занижено податок на прибуток на суму 3 950 812 грн.
Крім того, Козятинської ОДПІ проведена позапланова виїзна перевірка ТОВ «Колумбіні» з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.07.2011р. по 30.06.2012р. з складанням акту № 88/22/37018720 від 14.11.2012р.
За висновком акту № 88/22/37018720 від 14.11.2012р. слідує, що в період з 01.07.2011р. по 30.06.2012р. службові особи ТОВ «Колумбіні», в порушення пп.14.1.13 п.14.1 ст.14, п.44.1 ст.44, пп. 134.1.1 п.134.1 ст.134,пп.135.5.4, п.135.5 ст.135, п.137.10 ст.137 Податкового кодексу України від 02.12.1210р. № 2755-IV ухилились від сплати податку на прибуток на суму 168 816 134 грн. та в порушення п.187.1 ст.187, пп.196.1.1 ст.196, п.198.3 ст.198, п.200.2 ст.200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-ГУ ухилились від сплати податку на додану вартість на сум 19 887 416 грн. Загальна сума ухилення від сплати податків на суму 188 703 550 грн.
Всього ТОВ «Колумбіні» донараховано податків на суму 192 654 362 грн.
Порушення податкового законодавства ТОВ «Колумбіні» допущені при здійсненні операцій із реалізації нафтопродуктів.
Крім того, при дослідженні проб нафтопродуктів, реалізація яких проводилась через АЗС, що орендуються ТОВ «Колумбіні» встановлено, що підприємством здійснювався збут недоброякісних паливно-мастильних матеріалів, здоров'я людей. Дослідження відібраних зразків бензину та дизельного палива здійснено фахівцями сертифікатної лабораторії Державного підприємства Український науково-дослідний інститут нафтопереробної промисловості «МАСМА».
Протоколом випробувань № 374/2-12 від 26.09.2012р. встановлено, що зразок бензину автомобільного марки «А-95» не відповідає вимогам ДСТУ 4063-2001 «Бензини автомобільні. Технічні умови» за показником «концентрація фактичних смол».
Протоколом випробувань № 374/1-12 від 26.09.2012р. встановлено, що зразок бензину автомобільного марки «А-92» не відповідає вимогам ДСТУ 4063-2001 «Бензини автомобільні. Технічні умови» за показником «концентрація фактичних смол».
Протоколом випробувань № 374/4-12 від 27.09.2012р. зразок дизельного палива підвищеної якості («ДП Євро») не відповідає вимогам ДСТУ 4840-2007 «Паливо дизельне підвищеної якості. Технічні умови» за показником «температура спалахнення у закритому тиглі».
Відповідно до наданого роз'яснення спеціаліста слідує, що невідповідність досліджених зразків бензину та дизельного палива вимогам ДСТУ виникла за рахунок введення некондиційних сировинних компонентів та додавання неякісних присадок, тобто дана невідповідність могла виникнути в результаті незаконного виробництва досліджених зразків палива. Крім того, введення неякісної сировини, а саме - додавання легких нафтових фракцій, які заборонено до використання в дизельному паливі, ведуть до детонації у двигуні автомобіля під час його експлуатації, та створює можливість його загоряння в процесі експлуатації.
Висновком № 8790/12-34 від 05.10.2012р. Київського науково-дослідного інституту судових експертиз в повному обсязі підтверджено висновки спеціалістів сертифікатної лабораторії ДП «УкрНДІНП» «МАСМА» від 26.09.2012р. та 27.09.2012р.
В ході розслідування кримінального провадження встановлено фактичні дані про те, що нафтопродукти на АЗС ТОВ «Колумбіні» поставлялись з нафтобази, яка знаходиться у м. Калинівка, Вінницької області по вул.Шмідта.5 і належить ЗАТ "АВІАС Плюс" (код за ЄДРПОУ 25010005, адреса: м. Дніпропетровськ, вул. Миронова, 30, офіс 70) та орендується ТОВ «Колумбіні».
При проведенні огляду відібрано зразки нафтопродуктів та у відповідності до постанови про призначення судової експертизи паливно-мастильних матеріалів від 25.12.2012, направлено для експертного дослідження.
Згідно протоколу досліджень, проведених Центральним митним управлінням лабораторних досліджень та експертної роботи від 03.01.2013р. № 19/2-12.3/34 слідує, що надані на дослідження зразки бензину А-80, А-92, А-95, А-95 «Євро», виявлені та відібрані 24-26.12.2012р. на нафтобазі у м. Калинівка, вул.Шмідта,5 не відповідають ДСТУ, тобто є недоброякісними.
В ході здійснення досудового розслідування встановлено, що ТОВ «Колумбіні» в період з 17.05.2010 по 30.06.2012 проводило фінансово-господарські операції з приймання, збереження та відпуску нафтопродуктів з нафтобази в м. Калинівка, вул. Шмідта, 5 Вінницької області, відповідно до договору № К-10/14 від 01.09.2010, для ПАТ «Дніпронафтопродукт» (код за ЄДРПОУ 3481879, адреса: м. Дніпропетровськ, вул. Карла Лібкнехта, 11). Постачальником нафтопродуктів згідно залізнодорожних накладних значиться ТОВ "Торговий Дім "Укртатнафта" (ЄДРПОУ 37667056, м. Кременчук, пров. Галузевий, 4).
Також досудовим слідством встановлено, що 01.07.2011р. між ТОВ «Торговий дім -Укртатнафта» (Виконавець) та ПАТ «Укртатнафта» (Замовник) укладено договір №10118 (2088/10/2119), предметом якого є надання Виконавцем по завданню Замовника послуг, пов'язаних з організацією перевезення вантажів по території України та інших держав. З метою з'ясування обстановки кримінального правопорушення та виявлення інших обставин, що можуть мати значення для кримінального провадження, на даний час виникла необхідність у встановлені кількості нафти, що надійшла на ПАТ «Укртатнафта» для виробництва нафтопродуктів за період з 01.01.2011р. по 01.01.2013 р.та залишку нафти, яка зберігалась на ПАТ «Укртатнафта» станом на 01.01.2011; кількості нафтопродуктів (бензинів всіх видів та дизельного палива всіх видів), вироблених ПАТ «Укртатнафта» за період з 01.01.2011р. по 01.01.2013р; кількості нафтопродуктів (бензинів всіх видів та дизельного палива всіх видів), реалізованих (переданих на реалізацію відповідно до угод комісії) ПАТ «Укртатнафта», за період з 01.01.2011р. по 01.01.2013р. суб'єктам господарської діяльності (із зазначенням назви СПД) та дослідження інших питань у з'ясуванні яких виникне необхідність. Враховуючи вищевикладене слідчий просить суд клопотання задовольнити з підстав викладених у ньому.
Дослідивши матеріали клопотання, оцінивши докази в їх сукупності, слідчий суддя вважає, що є достатні підстави для надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово - господарської діяльності ПАТ «Укртатнафта», з наступних підстав.
Стаття 2 КПК України передбачає, що завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Відповідно ч. 2 п. 4 ст. 40 КПК України слідчий уповноважений призначати ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом.
Стаття 11 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачає проведення ревізій органами державного фінансового контролю позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться за наявності доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю. Позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал. Позапланові виїзні ревізії суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження. Орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п'ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.
Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.
Продовження термінів проведення планової або позапланової виїзної ревізії можливе лише за рішенням суду на термін, що не перевищує 15 робочих днів для планової виїзної ревізії та 5 робочих днів для позапланової виїзної ревізії.
Приймаючи до уваги викладене, характер та особливості вчиненого кримінального правопорушення, суд вважає, що клопотання є обґрунтованим, а тому підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 40 КПК України, ст. 11 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» слідчий суддя, -
у х в а л и в :
Клопотання начальника ВРКС СУ ДПС у Вінницькій області полковника податкової міліції ОСОБА_1 - задовольнити.
Надати дозвіл на проведення, у кримінальному провадженні № 32012010000000007 від 22.11.2012р., позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово - господарської діяльності ПАТ «Укртатнафта», (ЄДРПОУ 00152307, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Свиштовська, 3) за період з 01.01.2011р. по 01.01.2013р., з метою встановлення наступних даних :
- кількості нафти, що надійшла на ПАТ «Укртатнафта» для виробництва нафтопродуктів за період з 01.01.2011р. по 01.01.2013р. та залишку нафти, яка зберігалась на ПАТ «Укртатнафта» станом на 01.01.2011р.;
- кількості нафтопродуктів (бензинів всіх видів та дизельного палива всіх видів), вироблених ПАТ «Укртатнафта» за період з 01.01.2011р. по 01.01.2013р., в розрізі кожного місяця;
- кількості нафтопродуктів (бензинів всіх видів та дизельного палива всіх видів), реалізованих (переданих на реалізацію відповідно до угод комісії) ПАТ «Укртатнафта», за період з 01.01.2011р. по 01.01.2013р., суб'єктам господарської діяльності (із зазначенням назви СПД), в розрізі кожного місяця.
Організацію проведення позапланової виїзної ревізії ПАТ «Укртатнафта», доручити Державній фінансовій інспекції у Полтавській області.
Термін позапланової виїзної ревізії визначити починаючи з 01.06.2013р. протягом 15 робочих днів.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження.
Слідчий суддя
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 17.05.2013 |
Оприлюднено | 04.09.2015 |
Номер документу | 49398460 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Нечипорук Л. Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні