Постанова
від 31.08.2015 по справі 819/1831/15
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 819/1831/15

31 серпня 2015 р.м. Тернопіль

Тернопільський окружний адміністративний суд, в складі головуючого судді Мартиць О.І. розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовною заявою Тернопільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Тернопільській області до товариства з обмеженою відповідальністю "Тернопіль комунал сервіс" про стягнення заборгованості перед бюджетами та державними цільовими фондами, -

ВСТАНОВИВ:

Тернопільська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Тернопільській області звернулася до Тернопільського окружного адміністративного суду з позовною заявою до товариства з обмеженою відповідальністю "Тернопіль комунал сервіс" про стягнення податкового боргу за рахунок готівки, що належить ТзОВ "Тернопіль комунал сервіс" та з рахунків у банках, обслуговуючих ТзОВ "Тернопіль комунал сервіс" в розмірі 398799,68 грн., мотивуючи тим, що відповідач несвоєчасно та не в повному обсязі сплачував узгоджені суми податкового зобов'язання, внаслідок чого станом на 15.06.2015 року у нього виникла заборгованість перед бюджетами та державними цільовими фондами, а саме по єдиному податку з юридичних осіб в сумі 398512,95 грн. та по податку на доходи фізичних осіб - 286,73 грн.

Уточнивши позовні вимоги, позивач просить стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Тернопіль комунал сервіс" заборгованість по єдиному податку з юридичних осіб в сумі 398512,95 грн., оскільки податковий борг по податку на доходи фізичних осіб в сумі 286,73 грн. оплачено відповідачем в повному обсязі.

В судовому засіданні представник позивача позов підтримав повністю, з мотивів, викладених у заяві, просить задовольнити та не заперечує щодо розгляду справи в письмовому провадженні.

Представник відповідача товариства з обмеженою відповідальністю "Тернопіль комунал сервіс" повторно в суд не з'явився, заперечень на адміністративний позов не подав, хоча про день, час та місце слухання справи повідомлявся своєчасно і належним чином у відповідності до вимог ст.ст.33,35 КАС України, що не перешкоджає розгляду справи по суті у його відсутності за наявними документами.

Згідно із частиною четвертою статті 128 КАС України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів. Відповідно до частини шостої статті 128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта. Як передбачено частиною першою статті 41 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється. Таким чином, судовий розгляд даної справи здійснено в порядку письмового провадження на підставі наявних у ній доказів, без фіксування адміністративного процесу технічними засобами.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи та оцінивши подані докази в їх сукупності, суд встановив такі обставини.

Згідно витягу із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопіль комунал сервіс”, код ЄДРПОУ 37977515 зареєстроване як юридична особа за адресою 46400, Тернопільська область, м. Тернопіль, вулиця Крушельницької, будинок 18, офіс 105/5, 105/6, 105/7 та знаходиться на обліку в Тернопільській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Тернопільській області.

Відповідно до вимог ст.67 Конституції України та ст.36 Податкового кодексу України на відповідача покладений обов'язок сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.

Пунктом 6.1 ст.6 Податкового кодексу України визначено, що податком є обов'язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу.

В порушення вищевказаних норм, відповідач несвоєчасно та не в повному обсязі сплачував узгоджені суми податкового зобов'язання, внаслідок чого станом на 15.06.2015 року у нього виникла заборгованість перед бюджетами та державними цільовими фондами по єдиному податку з юридичних осіб в сумі 398512,95 грн.

Згідно податкових декларацій платника єдиного податку - юридичної особи (а.с.18-23) відповідачем самостійно визначено податкове зобов'язання по вказаному податку на суму 401128,95 грн.

Як видно з виписки з інтегрованої картки відповідача по єдиному податку з юридичних осіб за відповідачем рахувалася переплата по вказаному податку в розмірі 2616,00 грн.

Таким чином за відповідачем залишається несплачена сума податкового зобов'язання по єдиному податку з юридичних осіб в сумі 398512,95 грн.

Пунктом 56.11 ст.56 Податкового кодексу України визначено, що не підлягає оскарженню податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків.

Як підтверджено матеріалами справи, а саме довідкою про наявність податкового боргу товариства з обмеженою відповідальністю "Тернопіль комунал сервіс" станом на 15.06.2015 року по платежах, що контролюються Тернопільською об`єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Тернопільській області, розрахунком суми позовних вимог по єдиному податку з юридичних осіб, податковими деклараціями платника єдиного податку - юридичної особи (а.с.18-23) та випискою з інтегрованої картки відповідача по єдиному податку з юридичних осіб за відповідачем рахується заборгованість перед бюджетами та державними цільовими фондами по єдиному податку з юридичних осіб в сумі 398512,95 грн., яка не охоплена заходами примусового стягнення.

Відповідно до п. п. 14.1.156 п. 14 ст. 14 Податкового кодексу України податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством.

Відповідно до п.57.3 ст. 57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Несплачене у встановлений строк податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному порядку, визнається згідно п. п. 14.1.175 п.14. ст. 14 Податкового кодексу України сумою грошового зобов'язання, самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження.

Таким чином, заборгованість відповідача перед бюджетами та державними цільовими фондами по єдиному податку з юридичних осіб на суму 398512,95 грн. є податковим боргом.

Судом встановлено, що у зв'язку з несплатою податкового боргу згідно ст. 59 Податкового кодексу України відповідачу було надіслано податкову вимогу форми "Ю" № 4829-23 від 24.03.2015 року.

Як слідує з матеріалів справи, з дати отримання податкової вимоги, відповідачем податковий борг не погашався в повному обсязі, а отже, відповідно до ст. 60 Податкового кодексу України вищевказана податкова вимога не відкликалася.

На час розгляду справи судом, доказів погашення податкового боргу у сумі 398512,95 грн. відповідачем не надано та судом не здобуто, а тому дана сума заборгованості підлягає стягненню за рішенням суду.

Відповідно до п.41.2. ст. 41 Податкового кодексу України органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень.

Відповідно до п. 95.3 та п. 95.4 ст. 95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Тернопільської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Тернопільській області є обґрунтованими, підтвердженими матеріалами справи та підлягають задоволенню в повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 94, 158-167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов Тернопільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Тернопільській області задовольнити.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Тернопіль комунал сервіс" (46400, Тернопільська область, м. Тернопіль, вулиця Крушельницької, будинок 18, офіс 105/5, 105/6, 105/7, код ЄДРПОУ 37977515) шляхом стягнення коштів з рахунків у банках обслуговуючих відповідача та за рахунок готівки, що належить відповідачу заборгованість перед бюджетами та державними цільовими фондами по єдиному податку з юридичних осіб в сумі 398512 (триста дев'яносто вісім тисяч п'ятсот дванадцять) грн. 95 коп.

Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд в порядку і строки, передбачені ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України та набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя                                                                      Мартиць О.І.

копія вірна

Суддя                                                                                          

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.08.2015
Оприлюднено04.09.2015
Номер документу49418201
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —819/1831/15

Постанова від 31.08.2015

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць О.І.

Ухвала від 02.07.2015

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні