Ухвала
від 27.08.2015 по справі 914/2833/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

про порушення провадження у справі про банкрутство

27.08.2015 р. Справа№ 914/2833/15

Господарський суд Львівської області у складі судді Гутьєвої В.В.

при секретарі Куцик І.М.

розглянув у підготовчому судовому засіданні матеріали справи за заявою кредитора: Городоцької об'єднаної Державної податкової інспекції ГУ ДФС у Львівській області, м. Городок

про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Присфа" (81500, Львівська область, Городоцький р-н, м. Городок, вул. Заводська, 14; код ЄДРПОУ № 22412468)

за участю представників:

від кредитора: не з'явився

від боржника: не з'явився

ВСТАНОВИВ:

Суть заяви: 18.08.2015 р. на адресу господарського суду надійшла заява Городоцької об'єднаної Державної податкової інспекції ГУ ДФС у Львівській області про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Присфа" (81500, Львівська область, Городоцький р-н, м. Городок, вул. Заводська, 14; код ЄДРПОУ № 22412468).

19.08.2015 р. суддею було здійснено електронний запит на автоматизоване визначення кандидатури арбітражного керуючого.

19.08.2015 р. до суду в електронному вигляді надійшла довідка щодо автоматизованого відбору арбітражного керуючого, відповідно до якої автоматизованою системою визначено кандидатуру арбітражного керуючого Стрельнікова Валерія Вікторовича.

Ухвалою суду від 20.08.2015 р. заяву Городоцької об'єднаної Державної податкової інспекції ГУ ДФС у Львівській області прийнято до розгляду; арбітражного керуючого, визначеного автоматизованою системою - Стрельнікова Валерія Вікторовича зобов'язано упродовж трьох днів з дня отримання ухвали надати суду заяву на участь у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Присфа" відповідно до вимог ст. 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"; підготовче засідання суду призначено на 27.08.2015 р.

27.08.2015 р. представник боржника в судове засідання не з'явився, вимог ухвали суду від 20.08.2015 р. не виконав.

27.08.2015 р. представник кредитора в судове засідання не з'явився, клопотання про відкладення розгляду справи на адресу суду не подав.

Як вбачається з матеріалів справи, постановою Львівського окружного адміністративного суду від 14.10.2013 року позовні вимоги Городоцької ОДПІ ГУ Міндоходів у Львівській області у справі № 813/6799/13-а задоволено повністю та вирішено стягнути з рахунків ТзОВ "Присфа" відкритих у банківських установах, які обслуговують такого платника на користь Державного бюджету України податковий борг на суму 624 105,00 грн. Відповідно до постанови КМУ від 29 грудня 2010 р. № 1244 "Про деякі питання реалізації статті 95 Податкового кодексу України" та постанови Правління Національного банку України від 21.01.2004 № 22 "Про затвердження Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті", зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 29.03.2004 за № 377/8976 із змінами та доповненнями, на виконання постанови Львівського окружного адміністративного суду від 14.10.2013 р. Городоцькою ОДПІ ГУ Міндоходів у Львівській області направлено інкасове доручення № 39 від 26.11.2013 р. у фінансові установи, які обслуговують відповідача, яке повернуто на адресу Городоцької ОДПІ ГУ Міндоходів у Львівській області з відміткою: «кошти арештовані для виконання іншого виконавчого документу, для виконання даного рішення відсутні кошти». Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 11.01.2013 року позовні вимоги Городоцької МДПІ Л/о Державної податкової служби у справі № 2а-9890/12/1370 про стягнення коштів з рахунків у банках обслуговуючих ТзОВ "Присфа" на суму 1 635,33 грн. задоволено в повному обсязі. На виконання постанови Львівського окружного адміністративного суду від 11.01.2013р. у справі № 2а-9890/12/1370 Городоцькою МДПІ Л/о Державної податкової служби направлено інкасове доручення № 21 від 29.01.2013 р. у фінансові установи, які обслуговують відповідача, яке повернуто на адресу Городоцької МДПІ Л/о Державної податкової служби з відміткою: «кошти арештовані для виконання іншого виконавчого документу, для виконання даного рішення відсутні кошти». Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 15.02.2013 року позовні вимоги Городоцької МДПІ Л/о Державної податкової служби у справі № 813/644/13-а про стягнення коштів з рахунків у банках обслуговуючих ТзОВ "Присфа" на суму 1 020,00 грн. задоволено в повному обсязі. На виконання постанови Львівського окружного адміністративного суду від 15.02.2013 р. у справі № 813/644/13-а Городоцькою МДПІ Л/о Державної податкової служби направлено інкасове доручення № 23 від 01.03.2013 р. у фінансові установи, які обслуговують відповідача, яке повернуто на адресу Городоцькою МДПІ Л/о Державної податкової служби з відміткою: «кошти арештовані для виконання іншого виконавчого документу, для виконання даного рішення відсутні кошти». Зазначені документи підтверджують вжиття Городоцькою об'єднаною ДПІ ГУ ДФС у Львівській області заходів щодо отримання відповідної заборгованості у встановленому законодавством порядку.

Частиною 3 статті 10 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» передбачено, що справа про банкрутство порушується господарським судом, якщо безспірні вимоги кредитора (кредиторів) до боржника сукупно становлять не менше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати, які не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку, якщо інше не передбачено цим Законом. Безспірні вимоги кредиторів - грошові вимоги кредиторів, підтверджені судовим рішенням, що набрало законної сили, і постановою про відкриття виконавчого провадження, згідно з яким відповідно до законодавства здійснюється списання коштів з рахунків боржника.

Відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону до заяви про порушення справи про банкрутство додаються, зокрема, рішення суду про задоволення вимог кредитора, що набрало законної сили; відповідна постанова органу державної виконавчої служби про відкриття виконавчого провадження з виконання вимог кредитора.

Згідно з ч. 7 ст. 11 Закону до заяви кредитора додаються також, зокрема, копія виконавчого документа; до заяви кредитора - органу державної податкової служби чи інших органів, які здійснюють контроль за правильністю та своєчасністю справляння податків і зборів (обов'язкових платежів), страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування, додаються докази вжиття заходів до отримання відповідної заборгованості у встановленому законодавством порядку.

Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» у підготовчому засіданні господарським судом здійснюється перевірка обґрунтованості вимог заявника, а також з'ясування наявності підстав для порушення провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до вимог ч. 3 ст. 16 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» якщо справа порушується за заявою кредитора, господарський суд перевіряє обґрунтованість його вимог, їх безспірність, вжиття заходів щодо примусового стягнення за цими вимогами в порядку виконавчого провадження.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що у випадках, передбачених законом, рішення судів та інших органів щодо стягнення коштів виконуються органами доходів і зборів, банками та іншими фінансовими установами.

Відповідно до п. 41.2 статті 41 Податкового кодексу України органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень.

Порядок стягнення податкового боргу платників податків регулюється статтями 95-99 Податкового кодексу України.

Відповідно до п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Згідно з абзацом першим п. 95.3 ст. 95 Податкового Кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Механізм виконання судових рішень про стягнення грошових коштів у рахунок погашення податкового боргу передбачений главою 12 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 р. № 22, який передбачає оформлення інкасового доручення для примусового стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу. Відповідно до пункту 12.4 вказаної Інструкції, судове рішення, на підставі якого з платника податків стягуються кошти, до банку не подається. Натомість реквізити відповідного судового рішення зазначаються в самому інкасовому дорученні.

Відтак, безспірні вимоги Городоцької об'єднаної Державної податкової інспекції ГУ ДФС у Львівській області до боржника становлять 627 780,33 грн.

Таким чином, вимоги кредитора до боржника на суму 627 780,33 грн. є безспірними, перевищують суму в 300 розмірів мінімальної заробітної плати (що станом на дату подання заяви про порушення справи про банкрутство становила 365 400,00 грн.), не задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для її погашення строку. Доказів погашення вказаної суми заборгованості станом на день розгляду справи суду не надано.

За таких обставин суд вважає, що кредитором доведено неплатоспроможність боржника та обґрунтовано наявність підстав для порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Присфа".

Згідно з абз. 1 ч. 1 ст. 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кандидатура арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) для виконання повноважень розпорядника майна визначається судом самостійно із застосуванням автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

19.08.2015 р. автоматизованою системою документообігу суду визначено кандидатуру арбітражного керуючого Стрельнікова Валерія Вікторовича для виконання повноважень розпорядника майна. Ухвалою суду від 20.08.2015 р. зобов'язано арбітражного керуючого Стрельнікова Валерія Вікторовича упродовж трьох днів з дня отримання ухвали надати суду заяву на участь у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Присфа" відповідно до вимог ст. 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Проте заява арбітражного керуючого Стрельнікова Валерія Вікторовича про згоду стати розпорядником майна у справі № 914/2833/15 станом на момент розгляду справи на адресу суду не надходила.

Відповідно до абз. 4 ч. 1.ст.114 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у разі якщо від арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), визначеного автоматизованою системою, не надійшла заява про згоду стати розпорядником майна в цій справі, то розпорядника майна призначає суд без застосування автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

На адресу суду надійшла заява від арбітражного керуючого Козія В.Ю. про надання згоди виконувати повноваження розпорядника майна у справі № 914/2833/15 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Присфа", до якої долучено свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 163 від 07.02.2013 р., договір № 046-3011/01 АК від 06.02.2015 р. добровільного страхування цивільно-правової відповідальності арбітражного керуючого, який укладений між ПАТ «Страхова компанія «Брокбізнес» та Козієм В.Ю.

Відтак, у відповідності з вимогами абз. 4 ч. 1. ст.114 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та п. 4.14. Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство, затвердженого Постановою Пленуму Вищого господарського суду України 16.01.2013 р. № 1, із врахуванням рівня кваліфікації та спеціалізації арбітражного керуючого, суд вважає за необхідне призначити розпорядником майна у справі № 914/2833/15 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Присфа" арбітражного керуючого Козія Володимира Юрійовича.

Відповідно до ч. 1 ст. 98 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право: звертатися до господарського суду у випадках, передбачених цим Законом; скликати збори і комітет кредиторів та брати в них участь з правом дорадчого голосу; отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом; залучати для забезпечення виконання своїх повноважень на договірних засадах інших осіб та спеціалізовані організації з оплатою їхньої діяльності за рахунок боржника, якщо інше не встановлено цим Законом чи угодою з кредиторами; запитувати та отримувати документи або їх копії від юридичних осіб, органів державної влади і органів місцевого самоврядування та від фізичних осіб за їх згодою; отримувати інформацію з державних реєстрів шляхом направлення офіційних запитів до держателя або адміністратора відповідного реєстру; подавати до господарського суду заяву про дострокове припинення своїх повноважень; здійснювати інші повноваження, передбачені цим Законом.

Згідно з ч. 2 ст. 98 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) зобов'язаний: неухильно дотримуватися вимог законодавства; здійснювати заходи щодо захисту майна боржника; аналізувати фінансову, господарську, інвестиційну та іншу діяльність боржника, його становище на ринках та надавати результати таких аналізів господарському суду разом з документами, що підтверджують відповідну інформацію; подавати відомості, документи та інформацію щодо діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у порядку, встановленому законодавством; створювати умови для проведення перевірки додержання арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) вимог законодавства; здійснювати заходи щодо забезпечення охорони державної таємниці відповідно до встановлених законодавством вимог; у порядку, встановленому законодавством, надавати державному органу з питань банкрутства інформацію, необхідну для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; надсилати органам внутрішніх справ чи органам прокуратури повідомлення про факти порушення законності, виявлені в діяльності працівників підприємств та організацій, що містять ознаки дії (бездіяльності), переслідуваної у кримінальному чи адміністративному порядку; виконувати інші повноваження, передбачені законодавством про банкрутство.

Відповідно до ч. 1 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Згідно з ч. 2 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна визначається в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень або в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до порушення провадження у справі про банкрутство, якщо такий розмір перевищує дві мінімальні заробітні плати. Розмір грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна не може перевищувати п'яти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень розпорядника майна боржника. Сплата грошової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна) здійснюється шляхом її авансування заявником (кредитором або боржником) у розмірі, зазначеному у цій частині. Сума авансового платежу вноситься на депозитний рахунок нотаріуса та виплачується арбітражному керуючому (розпоряднику майна) за кожний місяць виконання ним повноважень розпорядника майна. Суд вважає за необхідне встановити арбітражному керуючому Козію Володимиру Юрійовичу грошову винагороду за виконання повноважень розпорядника майна у справі в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень за рахунок кредитора шляхом її авансування кредитором на депозитний рахунок нотаріуса у відповідності до вимог ч. 2 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з щомісячною виплатою розпоряднику майна, про що докази щомісячно надавати суду.

Враховуючи наведене та керуючись ст.ст. 1, 2, ч. 3 ст. 10, ст. 16, ст.ст. 19, 22, абз. 4 ч. 1. ст.114, ч. 2 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 ГПК України, суд -

У Х В А Л И В:

1. Порушити провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Присфа" (81500, Львівська область, Городоцький р-н, м. Городок, вул. Заводська, 14; код ЄДРПОУ № 22412468).

2. Визнати вимоги кредитора - Городоцької об'єднаної Державної податкової інспекції ГУ ДФС у Львівській області на суму 627 780,33 грн.

3. Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "Присфа" (81500, Львівська область, Городоцький р-н, м. Городок, вул. Заводська, 14; код ЄДРПОУ № 22412468).

4. Ввести процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Присфа" (81500, Львівська область, Городоцький р-н, м. Городок, вул. Заводська, 14; код ЄДРПОУ № 22412468).

5. Розпорядником майна боржника призначити арбітражного керуючого Козія Володимира Юрійовича, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 163 від 07.02.2013 р., адреса: 79041, м. Львів, вул. Рівна, 21/31.

Встановити арбітражному керуючому Козію Володимиру Юрійовичу грошову винагороду за виконання повноважень розпорядника майна у справі в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень шляхом її авансування кредитором на депозитний рахунок нотаріуса у відповідності до вимог ч. 2 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з щомісячною виплатою розпоряднику майна, про що докази щомісячно надавати суду.

6. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Присфа" (81500, Львівська область, Городоцький р-н, м. Городок, вул. Заводська, 14; код ЄДРПОУ № 22412468), текст якого додається.

7. Розпоряднику майна боржника арбітражному керуючому Козію В.Ю.:

- до 09.10.2015 р. надати суду відомості про результати розгляду вимог кредиторів;

- повідомити усіх виявлених кредиторів про час та місце проведення попереднього судового засідання, докази повідомлення надати суду;

- до 09.10.2015 р. скласти і подати до господарського суду на розгляд (затвердження) реєстр вимог кредиторів;

- до 20.10.2015 р. організувати та забезпечити проведення інвентаризації майна боржника та визначити його вартість;

- надати суду відомості про майно боржника;

- надати суду документально підтверджений висновок про фінансове становище боржника, а також про можливість проведення санації боржника;

- надати суду висновок щодо наявності ознак фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства;

- надати суду документально підтверджений звіт про проведену роботу.

8. Попереднє засідання суду призначити на: 26.10.15 р . на 11:10 Засідання відбудеться у приміщенні господарського суду Львівської області за адресою: 79014; м. Львів, вул. Личаківська, 128, 2 поверх, зал судового засідання.

9. Участь у судовому засіданні повноважних представників кредиторів, боржника, розпорядника майна - обов'язкова.

10. Копію ухвали надіслати кредитору, боржнику, розпоряднику майна, засновникам боржника, Городоцькому районному суду Львівської області (відповідно до вимог ч. 16 ст.16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"), ВДВС Городоцького РУЮ, Відділу з питань банкрутства ГУЮ у Л/о та державному реєстратору.

Відповідно до ч. 13 ст. 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ухвала про порушення провадження у справі про банкрутство набирає законної сили з моменту її винесення.

Клопотання, пояснення та інші документи подавати за 3 дні до початку судового засідання. Посилання на номер справи - обов'язкове.

Суддя Гутьєва В.В.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення27.08.2015
Оприлюднено04.09.2015
Номер документу49424783
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/2833/15

Ухвала від 01.12.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гутьєва В.В.

Постанова від 01.12.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гутьєва В.В.

Ухвала від 26.10.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гутьєва В.В.

Ухвала від 27.08.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гутьєва В.В.

Ухвала від 20.08.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гутьєва В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні