Постанова
від 15.09.2009 по справі 2а-23713/09/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

                                                                                                               

Справа № 2а-23713/09/1270

                                                                                                                  

Категорія 6.14

 

 

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ  УКРАЇНИ

 

15

вересня 2009 року

 

         Луганський окружний адміністративний

суд у складі

         судді:                                    Твердохліба

Р.С.,

         при секретарі:                      Лустіной Т.В.,

           

розглянувши

у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом прокурора

Ленінського району м.Луганська в інтересах держави в особі Луганського

територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового

ринку до Відкритого акціонерного товариства «Роздольне» про стягнення суми

штрафних санкцій, -

 

ВСТАНОВИВ:

 

    18.06.2009 року прокурор Ленінського району

м.Луганська звернувся до Луганського окружного адміністративного суду з позовом

в інтересах держави в особі Луганського 

територіального управління Державної комісії з цінних паперів та

фондового ринку, в якому послався на те, що 

у порушення Закону України «Про державне регулювання  ринку 

цінних  паперів  в Україні», вимог Положення «Про розкриття

інформації емітентами цінних паперів», затвердженого рішенням ДКЦПФР №1591 від

19.12.2006 року, Відкрите акціонерне товариство «Роздольне» у термін до

01.06.2008 року не подало регулярну інформацію (річний звіт) за 2007 рік до ЛТУ

ДКЦПФР. Дії відповідача підпадають під ознаки правопорушення, відповідальність

за яке передбачена ст.11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних

паперів» - ненадання інформації. 

Постановою позивача  №347-ЛУ від

28.07.2008 року до відповідача було застосовано штрафні санкції у сумі 3400

грн.,  які мав сплатити  протягом 15 днів, однак до теперішнього

часу  ця сума відповідачем не сплачена.

Тому прокурор просить  стягнути з

відповідача  в дохід Державного бюджету

штрафні санкції у розмірі 3400,00 грн.

    У судовому засіданні представник позивача

підтримав позовні вимоги, надав пояснення, аналогічні викладеному у позовній

заяві.

    Представник відповідача та прокурор в

судове засідання не з'явилися з невідомих суду причин, про час та місце

слухання справи повідомлялися належним чином, заперечень проти позову не

надали, заяв про розгляд справи за їх відсутності до суду не надходило.

Заслухавши

пояснення представника позивача, дослідивши надані докази, суд приходить до

наступного.  

    Суд дослідивши матеріали справи, заслухавши

пояснення представника позивача, дійшов висновку про задоволення

адміністративного позову з наступних підстав.

Частиною 1

ст.2 Кодексу адміністративного судовчинства встановлено, що завданням

адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб,

прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від

порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування,

їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних

управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання

делегованих повноважень.

Пункт 4

частини першої статті 17 КАС України визначає, що до компетенції

адміністративних судів відносяться спори за зверненнями суб'єкта владних

повноважень у випадах, встановлених законом.

Окрім

того, такі справи не підпадають під перелік публічно-правових справ, визначених

частиною другою статті 17 КАС, на які не поширюється компетенція

адміністративних судів.            

Статтею

19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується

на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не

передбачено законодавством.

Органи

державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи

зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що

передбачені Конституцією та законами України.

Порядок і

строки розкриття на фондовому ринку регулярної, особливої інформації та

інформації про іпотечні  цінні  папери 

емітентами  цінних паперів  та 

подання  її  до Державної комісії з цінних паперів та

фондового ринку регулюється Положенням «Про розкриття інформації емітентами

цінних паперів», затвердженого рішенням ДКЦПФР №1591 від 19.12.2006 року.

   Згідно глави 1 розділу 5 Положення «Про

розкриття інформації емітентами цінних паперів», затвердженого рішенням ДКЦПФР

№1591 від 19.12.2006 року, емітенти цінних паперів зобов'язані розкривати

регулярну річну інформацію (далі - річна інформація) у повному обсязі

відповідно до вимог цього розділу, звітним періодом для складання річної

інформації є календарний рік.

   Згідно п.1 глави 7 розділу 5 Положення «Про

розкриття інформації емітентами цінних паперів», затвердженого рішенням ДКЦПФР

№1591 від 19.12.2006 року розкриття річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення

в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування у

офіційному друкованому виданні та подання до Комісії, розкриття річної

інформації здійснюється у такі строки: розміщення в загальнодоступній

інформаційній базі даних Комісії - у строк не пізніше 30 квітня року,

наступного за звітним; опублікування у офіційному друкованому виданні - у строк

не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; подання до Комісії - не

пізніше 1 червня року, наступного за звітним.

     Судом встановлено, що  відповідач, який відноситься до вказаних

осіб, цей обов'язок не виконав, що було встановлено під час перевірки,  внаслідок чого позивачем було винесено акт

№347-ЛУ від 17 липня 2008 року про те, що Відкрите акціонерне товариство

«Роздольне»  порушило вимоги п.1 глави 7

розділу 5 Положення «Про розкриття інформації емітентами цінних паперів», у

термін до 01.06.2008 року підприємство не надало регулярну інформацію (річний

звіт) за 2007 року до ЛТУ ДКЦПФР (арк. справи 4).

              Згідно з п.3 ч.1 ст. 11 Закону

України «Про державне регулювання 

ринку  цінних  паперів 

в Україні», за ненадання, несвоєчасне надання або надання завідомо

недостовірної інформації накладається штраф у розмірі до 1000 неоподатковуваних

мінімумів доходів громадян.

   

          Судом встановлено,

що  постановою  позивача № 347-ЛУ від 28.07.2008 року  про накладення санкцій за правопорушення на

ринку цінних паперів на відповідача було накладено штраф у сумі 3400,00 грн.

(200 неоподаткованих мінімумів доходів громадян), який відповідач повинен був

сплатити протягом 15 днів з дня отримання постанови (арк. справи 6), дана

постанова була направлена відповідачеві 30.07.2008 року за вих. № 4344-1 (арк.

справи 7), але до теперішнього часу сума штрафу не сплачена.

               Таким чином, суд вважає, що  є підстави для стягнення з відповідача

зазначеної суми штрафних санкцій.

Питання

про розподіл судових витрат не вирішується, так як прокурор Ленінського району

м.Луганська звільнений від сплати судового збору відповідно до ст. 4 Декрету

Кабінета Міністрів України «Про державне мито» від 21.01.1993 року та при

поданні заяви не сплачував судовий збір.

                Керуючись  ст. ст. 159, 160, 161, 163, 167 КАС України,

Законом України «Про державне регулювання 

ринку  цінних  паперів 

в Україні» суд,-  

 

ПОСТАНОВИВ:

 

                 Позовні вимоги прокурора

Ленінського району м.Луганська в інтересах держави в особі Луганського

територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового

ринку до Відкритого акціонерного товариства «Роздольне» про стягнення суми

штрафних санкцій задовольнити повністю.

                  Стягнути  з Відкритого акціонерного товариства

«Роздольне», розташованого за адресою: 92733, Луганська область, с. Веселе,

Старобільський район; код ЄДРПОУ 25369798, у дохід Державного Бюджету  України (р/р 31114106700331 в ГУ ДКУ в

Луганській області, МФО 804013, код 24048483, код бюджетної класифікації

21081100  штрафні санкції у сумі 3400,00

(три тисячі чотириста гривень 00 коп.) грн.

Постанова  суду може бути оскаржена до Донецького  апеляційного адміністративного суду. Заява

про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається  протягом десяти  днів  з

дня  її проголошення, а в разі  складення постанови у повному обсязі відповідно

до ст.160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна  скарга на постанову суду першої

інстанції  подається протягом двадцяти

днів після  подання заяви  про апеляційне оскарження. Апеляційна

скарга  може бути подана  без попереднього подання заяви про апеляційне

оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про

апеляційне оскарження.

  Постанова суду першої інстанції набирає

законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження,

встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку заяву

не було подано. Якщо  було подано заяву

про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана в строк,

встановлений цим Кодексом, постанова суду першої інстанції набирає законної

сили після закінчення цього строку.

     

       

 

 СУДДЯ:

 

 

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.09.2009
Оприлюднено12.10.2009
Номер документу4947805
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-23713/09/1270

Постанова від 15.09.2009

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Твердохліб Р.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні