Постанова
від 14.08.2009 по справі 2а-8521/09/0470
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

 

 

 

                

 

справа

№ 2а-8521/09/0470                                                                                 

категорія статобліку-6.6.5

ПОСТАНОВА

Іменем

України

 

14

серпня 2009 року                                             м.

Дніпропетровськ

 

Дніпропетровський

окружний адміністративний суд у складі:

головуючого

судді -                                        

Юхно І.В.

при

секретарі -                                    

Чупіній О.В.

за

участю помічника прокурора -               

    Струкова Є.О.

представників

позивача -                                 

Біленка О.С., Постольник О.С.

розглянувши у відкритому судовому

засіданні адміністративну справу  

за позовом  Прокурора Індустріального району м.

Дніпропетровська в інтересах держави в особі Лівобережної міжрайонної державної

податкової інспекції м. Дніпропетровська

до  Товариства з обмеженою відповідальністю «Кеш

Україна»

про  стягнення штрафних (фінансових) санкцій, -

В

С Т А Н О В И В :

Прокурор

Індустріального району м. Дніпропетровська в інтересах держави в особі

Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м. Дніпропетровська

звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною

заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю «Кеш Україна» про стягнення

фінансової санкції у вигляді штрафу в розмірі 45581 грн. 62 коп.

В

обґрунтування позову зазначено, що до відповідача - Товариства з обмеженою

відповідальністю «Кеш Україна» 

застосовано фінансову санкцію у вигляді штрафу за порушення положень:

•   ч. 1 ст. 5 Закону України «Про патентування

деяких видів підприємницької діяльності» N 98/96-ВР, 23.03.1996;

•   п.п. 1,2 ст. 3 Закону України «Про

застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського

харчування та послуг»N 265/95-ВР, 06.07.1995;

•   Постанови Кабінету Міністрів України «Про

терміни переведення суб'єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових

операцій у готівковій та безготівковій формі із застосуванням реєстраторів

розрахункових операцій» № 121 від 07.02.2001р.

На момент

подання позову заборгованість відповідача є несплаченою.

Помічник

прокурора в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив позов

задовольнити, посилаючись на те, що несплата відповідачем штрафних (фінансових)

санкцій у встановленому порядку спричиняє суттєву шкоду інтересам держави, так

як перешкоджає формуванню прибуткової частини бюджету , як державного, так і

місцевого, не дозволяє державі та її органам в повному обсязі виконувати свої

функції, що негативно впливає на виплату заробітної плати працівникам бюджетної

сфери та інші соціальні виплати малозабезпеченим громадянам.

Представник

позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив позов

задовольнити повністю, посилаючись на те, що відповідачем не перераховані суми

штрафних (фінансових) санкцій, визначені рішенням Лівобережної міжрайонної

державної податкової інспекції м. Дніпропетровська до відповідного державного

бюджету за місцем реєстрації відповідача у строки, встановлені діючим законодавством,

після прийняття органами державної податкової служби рішень про застосування

фінансових санкцій, у зв'язку з чим у відповідача утворилась заборгованість

перед бюджетом у розмірі 45581 грн. 62 коп.

Відповідач в

судове засідання не з'явився, про час, дату та місце судового засідання

повідомлявся належним чином відповідно до вимог ст. 35 КАС України, однак, на

адресу суду 08.07.2009р. та 30.07.2009р. повернулися конверти з приміткою

поштового відділення про причини невручення адресату, а саме через те, що

адресат не розшуканий.

 За даних обставин суд, керуючись положеннями

ст. 128 КАС України, вважає за можливе розглянути справу за відсутності

відповідача.

Дослідивши

матеріали справи, заслухавши  пояснення

осіб, що беруть участь у справі, дослідивши подані до суду докази, оцінивши їх

за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному та

об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи, суд встановив

наступне.

Відповідач -

Товариство з обмеженою відповідальністю «Кеш Україна» (ідентифікаційний код -

35042217) зареєстроване як юридична особа Виконавчим комітетом

Дніпропетровської міської ради від 29.03.2007р. (номер запису про державну

реєстрацію 1 224 102 0000 035640), місцезнаходження юридичної особи: вул.

Калинова, б. 3, м. Дніпропетровськ, 49000. Даний факт підтверджується

Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи (серія А00 № 772601) (а.с.

9), Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних

осіб-підприємців (серія АБ № 636861) (а.с. 10-11) та Довід кою з Єдиного

державного реєстру підприємств та організацій України № 10284 від 30.03.2007р.

(а.с.12).

Відповідач

знаходиться на обліку в Лівобережній міжрайонній державній податковій інспекції

м. Дніпропетровська.

У

відповідності до ч. 1 ст. 11 Закону України "Про державну податкову службу

в Україні", органи державної податкової служби у випадках, в межах

компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право

здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових

декларацій, звітів та  інших документів

пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів)

незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні

перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та

зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними

особами, їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не

мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус

суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно

із законами України покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і

збори, крім Національного банку України та його установ.

Судом

встановлено, матеріалами справи підтверджено, що посадовими особами

Західно-Донбаської об'єднаної державної податкової інспекції та

Лівобережної  міжрайонної державної

податкової інспекції м. Дніпропетровська, відповідно до ст. 11 Закону України

"Про державну податкову службу в Україні" та інших нормативно

правових актів, проведено перевірки господарських одиниць: казино «Тауер», що

розташоване за адресою: вул. Харківська, 78, м. Павлоград, Дніпропетровська

обл., казино «Оазис», що розташоване за адресою: вул. Калинова, 3, м.

Дніпропетровськ. Вищезазначені господарські одиниці належать Товариству з

обмеженою відповідальністю «Кеш Україна».

В ході

перевірок було встановлено порушення відповідачем положень:

•   ч. 1 ст. 5 Закону України «Про патентування

деяких видів підприємницької діяльності» N 98/96-ВР, 23.03.1996;

•   п.п. 1,2 ст. 3 Закону України «Про

застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського

харчування та послуг»N 265/95-ВР, 06.07.1995;

•   Постанови Кабінету Міністрів України «Про

терміни переведення суб'єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових

операцій у готівковій та безготівковій формі із застосуванням реєстраторів

розрахункових операцій» № 121 від 07.02.2001р.

За

результатами перевірок складено наступні акти:

•   Акт перевірки № 00002628 від 21.11.2008р.

(а.с. 13-14);

•   Акт перевірки № 0053049 від 16.01.2009р.

(а.с. 18);

•   Акт перевірки № 0053041 від 28.11.2009р.

(а.с. 24).

На підставі

актів перевірок до відповідача були застосовані наступні фінансові санкції:

1.   на підставі Акту перевірки № 00002628 від

21.11.2008р. було нараховано штрафну (фінансову) санкцію у загальній сумі 10323

грн. 93 коп. за порушення:

•   п. 1, п. 2 ст. 3 Закону України «Про

застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського

харчування та послуг»N 265/95-ВР, 06.07.1995р. - за проведення розрахункової

операції без використання РРО, КОРО та РК 

та без видачі відповідного розрахункового документу встановленого зразка

на загальну суму 402 грн. 12 коп.;

•   п. 1 ст. 3 Закону України «Про застосування

реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування

та послуг»N 265/95-ВР, 06.07.1995р. та Постанови Кабінету Міністрів України

«Про терміни переведення суб'єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових

операцій у готівковій та безготівковій формі із застосуванням реєстраторів

розрахункових операцій» № 121 від 07.02.2001р. - на момент перевірки в залі

гральних автоматів знаходилось 6 гральних автоматів, в робочому стані з

функцією купюро-приймання, які непереведені у фіскальний режим;

•   ч. 1 ст. 5 Закону України «Про патентування

деяких видів підприємницької діяльності» N 98/96-ВР, 23.03.1996р. - здійснення

діяльності у сфері грального бізнесу без придбання відповідних торгових

патентів в казино, а саме: здійснювалась гра на 5 карточних столах та на 2

гральних столах з кільцем рулетки та на 6 гральних автоматах;

2.   на підставі Акту перевірки № 0053049 від

16.01.2009р. було нараховано штрафну (фінансову) санкцію у загальній сумі 19667

грн. 08 коп. за порушення:

•   п. 1-2 ст. 3 Закону України «Про

застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського

харчування та послуг» N 265/95-ВР, 06.07.199р. - проведення розрахункової

операції без використання РРО, КОРО та РК та без видачі відповідного

розрахункового документу встановленого зразка на загальну суму 2600 грн.;

•   п. 1 ст. 3 Закону України «Про застосування

реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування

та послуг»N 265/95-ВР, 06.07.1995р. та Постанови Кабінету Міністрів України

«Про терміни переведення суб'єктів підприємницької діяльності на облік

розрахункових операцій у готівковій та безготівковій формі із застосуванням

реєстраторів розрахункових операцій» № 121 від 07.02.2001р. - на момент

перевірки в залі гральних автоматів знаходилось 7 гральних автоматів в робочому

стані з функцією купюро-приймання, які непереведені у фіскальний режим;

•   ч. 1 ст. 5 Закону України «Про патентування

деяких видів підприємницької діяльності» N 98/96-ВР, 23.03.1996р. - за

здійснення діяльності у сфері грального бізнесу без придбання відповідних

торгових патентів в казино здійснювалась гра на 4 гральних карточних столах та

на 1 гральному столі з кільцем рулетки, та на 7 гральних автоматах;

3.   на підставі Акту перевірки № 0053041 від

28.11.2009р. було нараховано штрафну (фінансову) санкцію у загальній сумі 15590

грн. 61 коп. за порушення:

•   п. 1-3 ст. 3 Закону України «Про

застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського

харчування та послуг» N 265/95-ВР, 06.07.199р. - проведення розрахункової

операції без використання РРО, КОРО та РК та без видачі відповідного

розрахункового документу встановленого зразка на загальну суму 1712 грн. 19

коп.;

•   п. 1 ст. 3 Закону України «Про застосування

реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування

та послуг» N 265/95-ВР, 06.07.199р. та Постанови Кабінету Міністрів України

«Про терміни переведення суб'єктів підприємницької діяльності на облік

розрахункових операцій у готівковій та безготівковій формі із застосуванням

реєстраторів розрахункових операцій» № 121 від 07.02.2001р. - на момент

перевірки в залі гральних автоматів знаходилось 8 гральних автоматів, в

робочому стані з функцією купюро-приймання, які непереведені у фіскальний

режим;

•   ч. 1 ст. 5 Закону України «Про патентування

деяких видів підприємницької діяльності» N 98/96-ВР, 23.03.1996р. - здійснення

діяльності у сфері грального бізнесу без придбання відповідних торгових

патентів в казино, а саме: здійснювалась гра на 4 карточних столах та на 1

гральному столі з кільцем рулетки та на 8 гральних автоматах.

Загальна

сума штрафних (фінансових) санкцій, які були нараховані відповідачу становить

45581 грн. 62 коп.

Згідно зі

ст. 5 Закону України «Про патентування деяких видів підприємницької діяльності»

N 98/96-ВР, 23.03.1996р. патентуванню підлягають операції з надання послуг у

сфері грального бізнесу, які здійснюються суб'єктами підприємницької діяльності

або їх структурними (відокремленими) підрозділами.

Частиною 2

ст. 5  Закону України «Про патентування

деяких видів підприємницької діяльності» N 98/96-ВР, 23.03.1996р. встановлено,

що під гральним бізнесом у цьому Законі слід розуміти діяльність, пов'язану з

влаштуванням казино, інших гральних місць (домів), гральних автоматів з

грошовим або майновим виграшем, проведенням лотерей (крім державних) та

розиграшів з видачею грошових виграшів у готівковій або майновій формі. Казино,

інші гральні місця (дома) повинні займати окремі приміщення або будівлі та мати

гральний зал для відвідувачів (крім гральних автоматів та більярдних столів).

Надання послуг у сфері грального бізнесу поза межами відведених на ці цілі

приміщень або будівель, а також у приміщеннях, що не мають грального залу для

відвідувачів, не дозволяється. У разі коли суб'єкт підприємницької діяльності

має структурні (відокремлені) підрозділи, торговий патент придбавається окремо

для кожного структурного (відокремленого) підрозділу (грального місця).

Крім того,

ч. 4 ст. 5  Закону України «Про

патентування деяких видів підприємницької діяльності» N 98/96-ВР, 23.03.1996р.

визначено, що торговий патент на здійснення операцій з надання послуг у сфері

грального бізнесу має бути виданий на кожне окреме гральне місце (гральний

автомат, гральний стіл). Торговий патент на здійснення операцій з надання

послуг у сфері грального бізнесу не дає права на здійснення грального бізнесу,

не зазначеного у такому патенті.

Абзацом 4 ч.

1 ст. 8 Закону України «Про патентування деяких видів підприємницької діяльності»

N 98/96-ВР, 23.03.1996р. закріплено, що суб'єкти підприємницької діяльності, що

здійснюють торговельну діяльність, операції з торгівлі готівковими валютними

цінностями, операції з надання послуг у сфері грального бізнесу та побутових

послуг, у разі порушення вимог цього Закону несуть відповідальність за

здійснення операцій, передбачених цим Законом, без одержання відповідних

торгових патентів або з порушенням порядку використання торгового патенту,

передбаченого частиною другою статті 7 цього Закону, сплачують штраф у

подвійному розмірі вартості торгового патенту за повний термін діяльності

суб'єктів підприємницької діяльності із зазначеним порушенням.

Відповідно

до ч. 3  ст. 5  Закону України «Про патентування деяких видів

підприємницької діяльності» N 98/96-ВР, 23.03.1996р. вартість торгового патенту

на здійснення операцій з надання послуг у сфері грального бізнесу

встановлюється у фіксованому розмірі (за рік): для використання грального

автомата з грошовим або майновим виграшем - 4200 гривень;  для використання грального столу з кільцем

рулетки - 192000 гривень; для використання інших гральних столів (спеціальних

столів для казино, крім столів для більярду) - 144000 гривень за кожний стіл;

для використання кегельбанів, що вводяться у дію за допомогою жетона, монети

або без них, - 6000 гривень за кожний гральний жолоб (доріжку); для

використання столів для більярду, що вводяться в дію за допомогою жетона,

монети або без них, крім столів для більярду, що використовуються для

спортивних аматорських змагань, - 1800 гривень за кожний стіл для більярду; для

провадження інших видів грального бізнесу, включаючи розиграші з видачею

грошових виграшів у готівковій формі поза банківські установи або у майновій

формі на місці, - 7200 гривень за кожний окремий вид (місце) грального бізнесу.

Відповідно

до п.п. 1,2 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових

операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»N 265/95-ВР,

06.07.1995 суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові

операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних

карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у

сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані проводити

розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через

зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний

режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних

розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій,

або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у

встановленому порядку розрахункових книжок; видавати особі, яка отримує або

повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ

встановленої форми на повну суму проведеної операції.

Пунктом 1 ч.

1 ст. 17  Закону України «Про

застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського

харчування та послуг»N 265/95-ВР, 06.07.1995 визначено, що за порушення вимог

цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють

розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів

державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у

п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на які

виявлено невідповідність - у разі проведення розрахункових операцій на неповну

суму вартості проданих товарів (наданих послуг), у разі непроведення

розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій, у разі нероздрукування

відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової

операції, або проведення її без використання розрахункової книжки.

Крім того

відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про терміни

переведення суб'єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових

операцій у готівковій та безготівковій формі із застосуванням реєстраторів

розрахункових операцій» (№ 121 від 07.02.2001р.), якою були встановлені терміни

переведення суб'єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових

операцій у готівковій та безготівковій формі із застосуванням реєстраторів

розрахункових операцій, а саме: для використання гральних автоматів 31 грудня

2006 р.

Пунктом 2

ст. 17  Закону України «Про застосування

реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування

та послуг»N 265/95-ВР, 06.07.1995р. встановлено, що за порушення вимог цього

Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові

операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної

податкової служби України застосовуються фінансові санкції у розмірі двадцять

неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі застосування при

здійсненні розрахункових операцій непереведеного у фіскальний режим роботи, незареєстрованого,

неопломбованого або опломбованого з порушенням встановленого порядку

реєстратора розрахункових операцій.

На підставі

актів перевірок стосовно відповідача були винесені наступні рішення про

застосування штрафних (фінансових) санкцій:

  по Акту перевірки № 00002628 від

21.11.2008р. - рішення № 0042692330 (на суму 4050 грн. 60 коп.), № 0042752330

(на суму 6273 грн. 33 коп.) від 08.12.2008р., які були вручені відповідачу під

підпис 10.12.2008р. (а.с. 17);

•   по Акту перевірки № 0053049 від 16.01.2009р.

- рішення № 0000082330 (на суму 1530 грн.) № 0000092330 (на суму 4287 грн. 08

коп.) від 22.01.2009р., які були вручені відповідачу під підпис 28.01.2009р.

(а.с. 23);

•   по Акту перевірки № 0053041 від 28.11.2009р.

- рішення № 0000212330 (на суму 11280 грн. 95 коп.), № 0000222330 від

04.02.2009р. (на суму 4309 грн. 66 коп.), які були вручені відповідачу під

підпис 10.02.2009р. (а.с. 30-31).

У

відповідності до п. 6.5. Наказу Державної податкової адміністрації України «Про

затвердження Інструкції про порядок застосування штрафних (фінансових) санкцій

органами державної податкової служби» (№ 110 від 17.03.2001р.) у разі порушення

юридичними особами та фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності

норм, визначених Законом України "Про

застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського

харчування та послуг" , законами з питань зовнішньоекономічної

діяльності та іншими законодавчими актами, контроль за виконанням яких

покладено на органи державної податкової служби, штрафні санкції застосовуються

в розмірах, передбачених відповідними законодавчими актами. Штрафні санкції,

визначені підпунктами 6.2, 6.5, застосовуються органами державної податкової

служби на підставі рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій,

складання та надсилання (вручення) яких здійснюється у порядку, передбаченому

Порядком направлення органами державної податкової служби України податкових

повідомлень платникам податків та рішень про застосування штрафних (фінансових)

санкцій, затвердженим наказом Державної податкової адміністрації України від

21.06.2001 N 253 , зареєстрованим у

Міністерстві юстиції України 06.07.2001 за N 567/5758 (із змінами та

доповненнями).

Пунктами

7.1, 7.2. Наказу Державної податкової адміністрації України «Про затвердження

Порядку направлення органами державної податкової служби України податкових

повідомлень платникам податків та рішень про застосування штрафних (фінансових)

санкцій» (№ 253 від 21.06.2001р.) податковий орган здійснює розрахунок суми штрафних

(фінансових) санкцій та приймає відповідно до Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових

операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" ,

законів з питань зовнішньоекономічної діяльності та інших законодавчих актів, якими

податковим органам надано право застосовувати штрафні (фінансові) санкції,

рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій, яке складається за

формою згідно з додатком 8 (форма "С"). Рішення про застосування

штрафних (фінансових) санкцій складається на розраховану суму штрафних

(фінансових) санкцій. Якщо податковий орган застосував штрафні санкції

відповідно до декількох законодавчих актів, якими податковим органам надано

право їх застосовувати, то складається відповідна кількість рішень про застосування

штрафних (фінансових) санкцій. Якщо згідно із законодавством передбачено

декілька термінів сплати розрахованих сум штрафних (фінансових) санкцій, то

суми, які необхідно сплатити, та відповідні терміни сплати проставляються в

окремих рядках рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій".

Пунктом 7.7.

Наказу Державної податкової адміністрації України «Про затвердження Порядку

направлення органами державної податкової служби України податкових повідомлень

платникам податків та рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій» (№

253 від 21.06.2001р. встановлено, що надсилання (вручення) податковими органами

рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій суб'єктам господарювання

здійснюється у порядку, передбаченому пунктами 4.5 - 4.8 розділу 4.

В свою чергу

пунктами 4.6., 4.7. вищезазначеного Наказу визначено, що податкове повідомлення

вважається надісланим (врученим) юридичній особі, якщо його передано посадовій

особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням

про вручення. Податкове повідомлення вважається надісланим (врученим) фізичній

особі, якщо його вручено особисто такій фізичній особі або її законному

представникові чи надіслано листом на її адресу за місцем проживання або

останнього відомого місця її знаходження з повідомленням про вручення.

Обумовлені

рішення у встановленому порядку відповідачем отримані, не оскаржувалися ним, а

тому на дату розгляду справи є чинними, а заборгованість є узгодженою.

На час

подання адміністративного позову відповідач суми штрафних санкцій в

добровільному порядку не сплатив, доказів оскарження рішення, заперечень проти

позову не надав.

За даних

обставин суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню,

оскільки є законними та обґрунтованими письмовими доказами.

   

Крім того, відповідно до ч. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного

судочинства України передбачено, що у справах, в яких позивачем є суб'єкт

владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати

з відповідача не стягуються.

Таким чином,

суд вважає правомірним стягнення з відповідача на користь державного бюджету

заборгованість по сплаті штрафної (фінансової) санкції в сумі 45581 грн. 62

коп.

На підставі

викладеного, керуючись статтями 158-163 Кодексу адміністративного судочинства

України, суд, -

П

О С Т А Н О В И В:

Адміністративний

позов Прокурора Індустріального району м. Дніпропетровська в інтересах держави

в особі Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м.

Дніпропетровська до Товариства з обмеженою відповідальністю «Кеш Україна» про

стягнення штрафних (фінансових) санкцій - задовольнити.

Стягнути з

Товариства з обмеженою відповідальністю «Кеш Україна» (код ЄДРПОУ 35042217) на

користь держави заборгованість у вигляді штрафних (фінансових) санкцій

(розподільчий рахунок одержувача Управління Державного казначейства

Індустріального району м. Дніпропетровська, код ЄДРПОУ 24232376, банк

одержувача ГУДКУ в Дніпропетровській області, МФО 805012, порушення

законодавства про патентування - р/р 31116104700006, код платежу - 302180900,

порушення законодавства про патентування - р/р 31412541700006, код платежу -

5021080900) у сумі 45581 (сорок п'ять тисяч п'ятсот вісімдесят одна) грн. 62

коп..

На постанову

протягом десяти днів з дня її складення у повному обсязі до Дніпропетровського

апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний

адміністративний суд може бути подано заяву про її апеляційне оскарження, а

протягом двадцяти днів після подання заяви - апеляційна скарга на постанову суду.

Апеляційна

скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне

оскарження, у разі її подання протягом десяти днів з дня складання постанови у

повному обсязі.

   

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про

апеляційне оскарження, якщо заяву про апеляційне оскарження не було подано, а у

разі її подання - після закінчення строку на подання апеляційної скарги. У разі

подання апеляційної скарги постанова, якщо її не буде скасовано, набирає

законної сили після закінчення розгляду справи апеляційним судом.

   

Повний текст постанови викладений 10.08.2009.

 

Суддя                                                                                 

І.В. Юхно

 

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.08.2009
Оприлюднено12.10.2009
Номер документу4948174
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-8521/09/0470

Постанова від 14.08.2009

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юхно І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні