Постанова
від 13.08.2009 по справі 2а-44439/09/1670
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

         

   

1

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ

АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ

УКРАЇНИ

 

13 серпня 2009 р.

м. Полтава

Справа № 2а-44439/09/1670

 

Полтавський

окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Л.О. Єресько,

при секретарі - В.А. Магді ,

за участю:

представника позивача:  Чутівського районного центру зайнятості -

ОСОБА_1

розглянувши у відкритому судовому

засіданні в м. Полтаві справу за позовом 

Чутівського районного центру зайнятості 

до  Сільськогосподарського

кооперативу "Чапаєве"  про

стягнення недоїмки зі сплати  страхових

внесків на випадок безробіття, -

 

В С Т А Н О В

И В:

 

06 квітня

2009 р.  Чутівський районний центр

зайнятості  (надалі - позивач)  звернувся до Полтавського окружного

адміністративного суду з адміністративним позовом до  Сільськогосподарського кооперативу

"Чапаєве" (надалі - відповідач) про стягнення недоїмки зі сплати  страхових внесків на випадок безробіття в

розмірі 442,21 грн. (з урахуванням уточнення позовних вимог).

В

обґрунтування своїх позовних вимог посилався на те, що відповідач в порушення

вимог Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на

випадок безробіття”, не сплатив у повному обсязі страхові внески до Фонду

загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття

( надалі- Фонд), у зв'язку із чим виникла заборгованість, яка підлягає

стягненню в судовому порядку.

Представник

позивача у судовому засіданні підтримав позовні вимоги, просив їх задовольнити.

Відповідач

явку уповноваженого представника у судове засідання не забезпечив,  хоча у матеріалах справи наявні докази про

те, що він належним чином повідомлений про час та місце розгляду справи.

    Суд, заслухавши пояснення представника

позивача, вивчивши та дослідивши матеріали справи, повно з'ясувавши всі

фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши

докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по

суті,  приходить до висновку, що позов

підлягає задоволенню з наступних підстав.

 Судом встановлено, що відповідно до п.4 ст.1

Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на

випадок безробіття" Сільськогосподарський кооператив "Чапаєве"

(ідентифікаційний код 30864309) є страхувальником на випадок безробіття, перебуває

на обліку як платник страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового

державного соціального страхування на випадок безробіття з 03.05.2000 року, що

підтверджується  наявним у справі

повідомленням про взяття на облік платника страхових внесків.

    Відповідно до частини 1 статті 8 Закону

України від 02.03.2000 № 1533-III "Про загальнообов'язкове державне

соціальне страхування на випадок безробіття" (надалі - Закон) Фонд

загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття

створюється для управління страхуванням на випадок безробіття, провадження

збору та акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів,

виплати забезпечення та надання соціальних послуг, здійснення інших функцій

згідно із цим Законом і статутом Фонду.  

Згідно

частини 2 статті 12 Закону функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду

покладаються на центр зайнятості Автономної Республіки Крим, обласні, Київський

і Севастопольський міські, районні, міськрайонні, міські та районні у містах

центри зайнятості.

Виконавча

дирекція Фонду та її робочі органи ведуть реєстр платників страхових внесків та

провадять збір страхових внесків.

 Відповідно до частини другої статті 35 Закону

України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок

безробіття" відповідач як роботодавець зобов'язаний своєчасно та в повному

розмірі сплачувати внески до Фонду загальнообов'язкового державного соціального

страхування України на випадок безробіття.

Статтею 34

Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на

випадок безробіття" передбачено, що Фонд зобов'язаний контролювати

правильність нарахування, своєчасність сплати страхових внесків, а також витрат

за страхуванням на випадок безробіття, передбачених цим Законом та іншими

нормативно-правовими актами з питань страхування на випадок безробіття.

Страхові

внески згідно п. 4.1 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на

загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та

обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального

страхування України на випадок безробіття, затвердженої наказом Міністерства

праці та соціальної політики України від 18.12.2000  № 339 (надалі - Інструкція № 339),

нараховуються для роботодавців у відсотках до сум фактичних витрат на оплату

праці найманих працівників, які включають витрати на виплату основної та

додаткової заробітної плати, інших заохочувальних і компенсаційних виплат, у

тому числі в натуральній формі, які визначаються згідно з нормативно-правовими

актами, прийнятими відповідно до Закону України "Про оплату праці",

які підлягають обкладанню податком з доходів фізичних осіб.

    Відповідно до  ч. 3 ст. 17 Закону, п.5.6 Інструкції № 339

страхові внески сплачуються один раз на місяць в день одержання роботодавцями в

установах банків коштів на оплату праці.

Роботодавець

несе відповідальність, зокрема, за несвоєчасність сплати та неповну сплату

страхових внесків (частина перша статті 38 Закону України "Про

загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок

безробіття").

Відповідно до

статті 39 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне

страхування на випадок безробіття" спори, що виникають із правовідносин за

цим Законом, вирішуються в судовому порядку.

Як вбачається

із матеріалів справи, відповідачем було складено та подано до Чутівського

районного центру зайнятості розрахункову відомість про нарахування і

перерахування страхових внесків до Фонду за 2008 рік, в якій зазначено

заборгованість на кінець звітного періоду в розмірі 2942 грн. 17 коп., в тому

числі недоїмка зі сплати страхових внесків - 1091 грн. 07 коп., пеня - 1432

грн. 08 коп.

Постановою

Господарського суду Полтавської області від 19.12.2006 року з відповідача на

користь Чутівського районного центру зайнятості стягнуто 2685,05 грн. боргу.

Згідно листа

Відділу державної виконавчої служби Чутівського районного управління юстиції

від 12.08.2009 року № 03-32/5909 на запит Чутівського районного центру

зайнятості, на виконанні знаходиться наказ Господарського  суду Полтавської області № 11/264 від

08.01.2007 року  про стягнення залишку

боргу в сумі 1838,97 грн.

З огляду на

викладене, беручи до уваги документи, наявні у справі, сума заборгованості

відповідача зі сплати страхових внесків на безробіття, яка не була предметом

судового розгляду, становить 442,21 грн., тому позовні вимоги про її

стягнення  є обгрунтованими і підлягають

задоволенню.

Згідно ч. 4

ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а

відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем,

з відповідача не стягуються.    

На підставі

викладеного, керуючись ст.ст.1, 12, 34, 35, 38, 39 Закону України “"Про

загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття",

статтями  7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163

Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

 

П О С Т А Н О

В И В:

 

Адміністративний

позов Чутівського районного центру зайнятості до Сільськогосподарського

кооперативу "Чапаєве" про стягнення недоїмки зі сплати страхових

внесків на випадок безробіття задовольнити.

Стягнути із

Сільськогосподарського кооперативу "Чапаєве" ( код ЄДРПОУ 30864309,

с. Чапаєве, Чутівський район, Полтавська область, 38832) на користь Чутівського

районного центру зайнятості (Полтавська область, смт. Чутове, вул. Леніна, 14,

р/р 37175162403202 в УДК у Полтавській області, МФО 831019, код ЄДРПОУ

21047081) недоїмку зі сплати страхових внесків на випадок безробіття в розмірі

442 грн. 21 коп. (чотириста сорок дві гривні двадцять одна копійка).

 Постанова, відповідно до статті 254 Кодексу

адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення

строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом,

якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне

оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом

адміністративного судочинства, постанова набирає законної сили після закінчення

цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не

скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова

може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через

Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подачі заяви про апеляційне

оскарження в 10-денний термін з дня складання постанови в повному обсязі та

подачі апеляційної скарги у 20-денний термін після подачі заяви про апеляційне

оскарження в порядку, визначеному статтею 186 Кодексу  адміністративного судочинства України.  

Повний текст

постанови виготовлено 18 серпня 2009 року.

 

   

Суддя                                 Л.О. Єресько

 

  

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.08.2009
Оприлюднено13.10.2009
Номер документу4961658
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-44439/09/1670

Постанова від 13.08.2009

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Єресько Л.О.

Ухвала від 07.04.2009

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Єресько Л.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні