УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 серпня 2015 року Справа № 876/1787/15
Львівський апеляційний адміністративний суд в складі:
головуючого судді - Макарика В.Я.
суддів - Большакової О.О.,Коваля Р.Й.
за участю секретаря судового засідання - Корнієнко О.А.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «Сантехсервіс» на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 29 січня 2015 року у справі № 813/8773/14 за адміністративним позовом управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова до товариства з обмеженою відповідальністю «Сантехсервіс» про стягнення боргу,-
В С Т А Н О В И В:
29 грудня 2014 року управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова звернулося в суд з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «Сантехсервіс» у якому просило стягнути з відповідача на користь позивача 8074,17 грн..
Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 29 січня 2015 року адміністративний позов задоволено. Стягнуто з товариства з обмеженою відповідальністю «Сантехсервіс» на користь управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова 8 074 (вісім тисяч сімдесят чотири) грн. 17 коп.
Не погодившись із постановою суду першої інстанції, товариство з обмеженою відповідальністю «Сантехсервіс» оскаржило її в апеляційному порядку та просить скасувати постанову Львівського окружного адміністративного суду від 29 січня 2015 року у справі № 813/8773/14 та прийняти нову постанову, якою відмовити у задоволенні позову. Апелянт свої вимоги мотивуює тим, що з наданих до суду документів (письмових доказів) вбачається, що рішенням Фонду комунального майна Львівської облдержадміністрації №17 від 18.09.1992р. була створена Львівська обласна державно-кооперативна спеціалізована пересувна механізована колона (ЛОДК СПМК), як самостійне підприємство без зобов'язань перед Пенсійним Фондом України.
В 14.07.1994р. ЛОДК СПМК було перереєстрована в ТзОВ »Сантехсервіс», яке й стало її правонаступником. Отже, твердження в постанові суду про те, що уточнююча довідка ТзОВ»Сантехсервіс» є достатнім доказом правонаступництва товариства по зобов'язаннях усіх підприємств, на яких ОСОБА_1 та ОСОБА_2 раніше працювали та виробили сукупний пільговий стаж не є настільки переконливим аби не вважати його хибним.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги у їх сукупності, колегія суддів приходить до переконання, що подана апеляційна скарга не підлягає до задоволення, з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено, що згідно з Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи Серії А00 №376519 ТзОВ «Сантехсервіс» 14.07.1994 зареєстроване як юридична особа, код за ЄДРПОУ №00911865.
Відповідно до абзацу 4 п. 1 ст. 2 Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування" для платників збору, визначених пунктами 1 та 2 статті 1 вказаного Закону, крім тих, які є платниками фіксованого сільськогосподарського податку, об'єктом оподаткування є також фактичні витрати на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до пунктів "б"-"з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" до досягнення працівниками пенсійного віку, передбаченого статтею 12 Закону України "Про пенсійне забезпечення".
Відшкодуванню Пенсійному фонду України підлягають витрати на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до пунктів "б"-"з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення", незалежно від їх часу призначення, до досягнення працівниками пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону, а саме: для чоловіків - 60 років, для жінок - 55 років.
Згідно з ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" на пільгових умовах мають право на пенсію за віком, незалежно від місця останньої роботи: трактористи-машиністи, безпосередньо зайняті у виробництві сільськогосподарської продукції в колгоспах, радгоспах, інших підприємствах сільського господарства, - чоловіки після досягнення 55 років і при загальному стажі роботи не менше 25 років, з них не менше 20 років на зазначеній роботі.
Відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України "Про затвердження Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України" від 19.12.2003 року № 21-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16 січня 2004 року за № 64/8663 відшкодуванню підлягають витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
Пунктом 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 року № 1058-IV передбачено, що підприємства та організації з коштів, призначених на оплату праці, вносять до Пенсійного фонду плату, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком N 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, крім тих, що були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України, починаючи з дня набрання чинності цим Законом, у розмірі 20 відсотків з наступним збільшенням її щороку на 10 відсотків до 100 - відсоткового розміру відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону.
Відповідно до пункту 6.4 "Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України", затвердженої Постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 № 21-1 розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається відділами надходження доходів органів Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (згідно з додатками 6 та 7), які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом 10 днів з новопризначених (перерахованих) пенсій.
Судом першої інстанції встановлено, що управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова призначило пенсію на пільгових умовах гр. ОСОБА_1 та гр. ОСОБА_2 відповідно до довідок, що уточнюють особливий характер роботи або умов праці, необхідних для призначення пільгової пенсії відповідно до ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення".
Відповідно до ч. 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" № 1058-VI, до запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди зберігається порядок покриття витрат на виплату і доставку пенсій на пільгових умовах, що діяв до набрання чинності цим Законом, тобто порядок встановлений Законом України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування". Фактичні витрати на виплату і доставку пенсій на пільгових умовах відшкодовуються в повному обсязі.
Реорганізація підприємства - це припинення діяльності підприємства шляхом злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення з наступним переходом до новостворених підприємств усіх майнових прав та обов'язків колишнього підприємства.
Відповідно до п.1.2. Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю "Сантехсервіс" «Товариство з обмеженою відповідальністю «Сантехсервіс» створено на базі Львівської обласної державно-кооперативної спеціалізованої пересувної механізованої колони Фонду комунального майна Виконкомом Львівської обласної Ради народних депутатів від 17 вересня 1991 року №503 його учасниками шляхом об'єднання свої вкладів з метою господарської діяльності на правах приватної власності».
Судом першої інстанції встановлено, що відповідач видав ОСОБА_1 та ОСОБА_2 довідки про підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсії за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, що свідчить про це, що на день видачі таких довідок він не заперечував того, що такі особи набули трудового стажу на ТзОВ «Сантехсервіс».
В зв'язку з вищевикладеним, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції, вирішуючи даний спір, на підставі правильно встановлених обставин справи та визначених їм правовідносин, прийшов до обґрунтованих і законних висновків. Доводи апеляційних скарг не спростовують висновків суду першої інстанції і не свідчать про порушення судом норм матеріального чи процесуального права, які призвели до неправильного вирішення справи і відповідно до ст. 200 Кодексу адміністративного судочинства України не можуть бути підставою для скасування рішення суду першої інстанції.
Тобто, постанова суду першої інстанції відповідає вимогам ст. 159 Кодексу адміністративного судочинства України щодо вимог законності та обґрунтованості судових рішень, і підстав для її скасування і відповідно задоволення апеляційної скарги колегія суддів не вбачає.
Керуючись ст. ст. 160, 195, 196, ст. 198, ст. 200, ст. 205, ст. 206, 254 КАС України, Львівський апеляційний адміністративний суд, -
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «Сантехсервіс» залишити без задоволення, а постанову Львівського окружного адміністративного суду від 29 січня 2015 року у справі № 813/8773/14 - без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання ухвали в повному обсязі шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя: В.Я. Макарик
Судді: О.О.Большакова
Р.Й.Коваль
Повний текст ухвали складений 01 вересня 2015 року.
Суд | Львівський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.08.2015 |
Оприлюднено | 09.09.2015 |
Номер документу | 49654396 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Макарик Володимир Ярославович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Брильовський Роман Михайлович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Брильовський Роман Михайлович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Брильовський Роман Михайлович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні