ПОСТАНОВА
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07
жовтня 2009 року
справа № 2а-4449/09/2370
10 год. 40 хв.
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Холода Р.В.,
при секретарі судового засідання Шоколенко Т.М.,
за участю:
прокурора - Синецької О.Ю. за посвідченням,
представника позивача -
ОСОБА_1 за довіреністю,
відповідач - не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за
позовом першого заступника прокурора Черкаської області в інтересах держави в
особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті України до
приватного підприємства «Лалі-Транс» про стягнення фінансових санкцій,
ВСТАНОВИВ:
До Черкаського окружного адміністративного
суду з позовом звернувся перший заступник прокурора Черкаської області в
інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті
України до приватного підприємства «Лалі-Транс» про стягнення фінансових
санкцій в сумі 1700 грн. 00 коп. за порушення вимог ст.ст. 34, 48 Закону
України «Про автомобільний транспорт» від 03.07.1992 р. № 2355-ХІІ, а саме не
оформлення дорожнього листа.
Прокурор та представник позивача позовні вимоги
підтримали повністю та просили суд їх задовольнити.
Відповідач відзив на позовну заяву не
надав, в судове засідання представника не направив, не повідомивши причини,
хоча був повідомлений про час і місце розгляду справи в установленому порядку.
Неподання відповідачем письмових заперечень на позовну заяву та нез'явлення
представника відповідача в судове засідання не перешкоджає розгляду справи по
суті.
Вислухавши пояснення прокурора, представника позивача та
дослідивши матеріали справ, суд встановив наступне.
Відповідно до витягу є Єдиного державного реєстру
підприємств та організацій України від 30.09.2009 р. № 02/2-14/6318, приватне
підприємство «Лалі-Транс» зареєстроване 02.12.1994 р. виконавчим комітетом
Черкаської міської ради, адреса: м. Черкаси, вул. Калініна, 57, кв. 68 та
здійснює вид діяльності - діяльність автомобільного вантажного транспорту
(60.24.0).
26.02.2009 року державними інспекторами територіального
управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в
Житомирській області здійснена перевірка дотримання вимог законодавства про
автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів
автомобільним транспортом транспортного засобу марки «Сканія», номерний знак
НОМЕР_1, яким керував водій ОСОБА_2 та належить ПП «Лалі-Транс». При проведенні
перевірки виявлено порушення надання послуги з внутрішніх перевезень (горох)
згідно накладної № 169 від 26.02.2009 р. без оформлення документів,
передбачених Законом України «Про автомобільний транспорт», а саме дорожнього
листа (відсутня відмітка медпрацівника про проведення рейсового медичного
огляду водія). За результатами проведеної перевірки складено акт НОМЕР_2
30 березня 2009 року начальником територіального управління
Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Черкаській області
прийнято постанову про застосування фінансових санкцій № 057954, згідно якої до
відповідача за порушення вимог ст.ст.34, 48 Закону України «Про автомобільний
транспорт» та спільного наказу Міністерства охорони здоров'я та Міністерства
внутрішніх справ України № 124/345 від 05.06.2000 р. «Про затвердження
Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів»
застосовано фінансову санкцію в сумі 1700 грн. 00 коп.
В добровільному порядку відповідач суму штрафу до
бюджету не сплатив, постанову про застосування фінансових санкцій від
30.03.2009 року № 057954 в установленому порядку не оскаржив.
Відповідно до ст. 34 Закону України
«Про автомобільний транспорт» (далі - Закон) передбачено, що автомобільний
перевізник повинен забезпечувати проведення медичного контролю стану здоров'я
водіїв.
Стаття 48 Закону встановлює, що документами для юридичної особи, що здійснює
вантажні перевезення на договірних умовах для водія є посвідчення водія
відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна
картка, дорожній лист, товарно-транспортна накладна або інший визначений
законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством
України.
Статтею 60 Закону передбачено, що за
надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів,
перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону застосовується штраф у
розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
Оцінюючи докази у справі в їх сукупності,
суд вважає доведеним право позивача на стягнення 1700 грн. 00 коп.
заборгованості по сплаті фінансових санкцій за порушення законодавства про
автомобільний транспорт.
Відповідно до вимог частини 1 статті 11 Кодексу
адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в
адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в
наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, а
частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено,
що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та
заперечення.
Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог,
системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи,
суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи є обґрунтованими та
такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до ст. 94 Кодексу адміністративного
судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень,
а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійсненні
позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись ст. ст. 2, 11, 14, 70, 71, 89, 94, 159 - 163
Кодексу адміністративного судочинства
України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Стягнути з приватного підприємства «Лалі-Транс», адреса:
18016, м. Черкаси, вул. Калініна, 57, кв. 68 (ідентифікаційний код 21367124) у
дохід державного бюджету (р/р 31114106700002, код платежу 21081100
«Адміністративні штрафи та інші санкції», банк ГУДКУ в Черкаській області, МФО
854018, одержувач УДК в м. Черкаси, код одержувача 2280922) фінансові санкції у
розмірі 1700 грн. 00 коп. (одна тисяча сімсот грн. 00 коп.).
Постанова
відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України
набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне
оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції
протягом десяти днів з дня її отримання особою, яка оскаржує постанову, за
правилами, встановленими ст.ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства
України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне
оскарження. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається
протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про
апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання
заяви про апеляційне оскарження.
Суддя Р.В. Холод
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.10.2009 |
Оприлюднено | 14.10.2009 |
Номер документу | 4967370 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Холод Р.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні