ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 квітня 2009
року
Справа №2а-586/09/0970
м.Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний
адміністративний суд у складі:
Головуючого судді Кафарського В.В.
при секретарі Дутчак Л.В.
за участю представників:
прокурор : не з»явився
від
позивача : не з'явився
від відповідача: не з'явився
розглянувши у відкритому судовому
засіданні в приміщенні суду адміністративну справу
за
позовом: Івано-Франківського
транспортного прокурора в інтересах держави - Міністерства транспорту і зв'язку
України в особі територіального управління Головної державної
інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області.
до
відповідача: ПП
«Акорд»
про
стягнення фінансових санкцій в сумі 1700грн. , -
встановив:
Івано-Франківський транспортний прокурор звернувся в суд з адміністративним позовом в
інтересах держави - Міністерства транспорту і зв»язку України в особі Головної
державної інспекції на автомобільному транспорті та його структурного
підрозділу територіального управління Головної державної інспекції на
автомобільному транспорті в Івано-Франківській області до ПП «Акорд» про
стягнення фінансових санкцій в сумі
17 00 грн.
Прокурор в судове засідання не
з»явився, хоча про дату, час та місце розгляду справи був належним чином
повідомлений про що свідчить поштове повідомлення (рекомендоване).
Представник позивача направив на адресу суду клопотання
від 26.03.2009 року про розгляд справи без його участі, позов підтримав в
повному обсязі. В обгрунтуванні посилається на те, що 02 .02.2008 року
працівниками територіального управління Головавтотрансінспекції в
Тернопільській області складено акт НОМЕР_1про порушення вимог законодавства
про автомобільний транспорт під час надання ПП «Акорд» послуг з перевезення
вантажу згідно товарно-транспортної накладної № 3001-001 від 01.02.2008 року.
Під час перевірки встановлено таке порушення вимог Закону України «Про
автомобільний транспорт» як відсутність неоформлений дорожній лист
(відсутністня відмітка механіка про проходження технічного огляду транспортного
засобу та штамп лікаря про проходження передрейсового медичного огляду водія).
Відповідач в судове засідання не з'явився повторно, хоча
про дату, час та місце розгляду справи був належним чином повідомлений про що
свідчить поштове повідомлення (рекомендоване).
Розглянувши матеріали справи, суд вважає вимоги позивача
обгрунтованими а позов таким, що
підлягає задоволенню з таких підстав:
Згідно ст.48 Закону України
"Про автомобільний транспорт” автомобільні
2
перевізники,
водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль
на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на
підставі яких виконуються вантажні перевезення.
Документами для юридичної особи, що
здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є:
- для автомобільного перевізника -
ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на
законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;
-
для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні
документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист,
товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на
вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.
Документами для фізичної особи, що здійснює
вантажні перевезення на договірних умовах, є:
- для автомобільного перевізника -
ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на
законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;
- для водія - посвідчення водія
відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна
картка, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством
документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.
Статтею 60 Закону України "Про
автомобільний транспорт” встановлено, що за порушення законодавства про
автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються санкції
за:
безпідставну відмову від пільгового
перевезення пасажира - штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян;
надання послуг з перевезень
пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений
статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян;
експлуатацію легкового автомобіля,
облаштованого як таксі, без наявності ліцензійної картки - штраф у розмірі
тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
стоянку легкового автомобіля, який не облаштований як таксі і не має
ліцензійної картки, та посадку пасажирів на стоянці таксі - штраф у розмірі
тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
виконання
нерезидентами України міжнародних перевезень пасажирів чи вантажів без
документів, перелік яких визначений статтею 53 цього Закону, - штраф у розмірі
п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
порушення режимів праці та
відпочинку водіями транспортних засобів - штраф у розмірі двадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
перевезення пасажирів на маршруті
протяжністю понад 500 кілометрів одним водієм - штраф у розмірі тридцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
відсутність у випадках,
передбачених законодавством, списку пасажирів при здійсненні міжнародного
перевезення пасажирів автомобільним транспортом - штраф у розмірі десяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
управління транспортними засобами при
здійсненні міжнародних автомобільних перевезень без контрольних пристроїв
(тахографів) реєстрації режимів праці чи відпочинку водіїв транспортних засобів
чи вимкненими такими контрольними пристроями (тахографами) або без щоденних
реєстраційних листків режимів праці та відпочинку - штраф у розмірі сорока
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
здійснення водіями міжнародних
автомобільних перевезень без розпізнавальних знаків держави реєстрації
транспортного засобу - штраф у розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян;
невиконання перевізниками або
їхніми представниками приписів органів державного контролю щодо усунення
порушень транспортного законодавства - штраф у розмірі сорока неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян.
3
Випуск (впуск) з (на) території
України транспортного засобу, що виконує міжнародне перевезення, на якому
здійснено порушення транспортного законодавства, здійснюється тільки після
надання водієм документа щодо сплати штрафу чи виконання припису органу
державного контролю, якщо скарга чи протест на постанову щодо накладання
адміністративного стягнення залишилися без задоволення.
При вчиненні однією особою двох або
більше правопорушень фінансове стягнення накладається за кожне правопорушення
окремо.
Від імені центрального органу
виконавчої влади з питань автомобільного транспорту розглядати справи про
стягнення у вигляді штрафів за порушення, викладені у цій статті, мають право
посадові особи урядового органу державного управління з питань контролю на
автомобільному транспорті.
Порядок стягнення у вигляді штрафу
за порушення, викладені у цій статті, та порядок оскарження і опротестування
постанови по справі про правопорушення визначає Кабінет Міністрів України.
02 .02.2008 року працівниками
територіального управління Головавтотрансінспекції в Тернопільській області
складено акт НОМЕР_1про порушення вимог законодавства про автомобільний
транспорт під час надання ПП «Акорд» послуг з перевезення вантажу згідно
товарно-транспортної накладної № 3001-001 від 01.02.2008 року. Під час
перевірки встановлено таке порушення вимог Закону України «Про автомобільний
транспорт» як відсутність неоформлений дорожній лист (відсутністня відмітка
механіка про проходження технічного огляду транспортного засобу та штамп лікаря
про проходження передрейсового медичного огляду водія).
Водій ПП «Акорд» ОСОБА_1 з актом
ознайомився.
22.02.2008 року начальником
територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франквській області
щодо ПП «Акорд» винесено постанову НОМЕР_2 на суму 1700 грн. за порушення, передбачені
абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» від 23.02.2006
року.
У передбачений законом термін сума
застосованих фінансових санкцій ПП «Акорд» добровільно не сплачена. Постанова в
порядку передбаченому п. 32 «Порядку здійснення державного контролю на
автомобільному транспорті» до вищого за підпорядкуванням органу державного
контролю протягом 10 днів після їх винесення чи до суду не оскаржувалась.
Статтею 6 Закону України «Про
автомобільний транспорт» встановлено, що державному контролю підлягають усі
транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють
автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України. Державний
контроль автомобільних перевізників здійснюється шляхом проведення планових,
позапланових і рейдових перевірок.
Відповідно п. 3 Постанови Кабінету
Міністрів України від 08.11.2006року №1567 «Про затвердження Порядку здійснення
державного контролю на автомобільному транспорті» органами державного контролю на
автомобільному транспорті є Головавтотрансінспекція, її територіальні
управління
в областях, Автономній Республіці Крим, м.Києві та м.Севастополі. Відповідно до
п. 21, 27 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006року №1567 «Про
затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному
транспорті» державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється
посадовими особами органу державного контролю шляхом проведення планових,
позапланових і рейдових перевірок. При виявлені порушення законодавства складається
акт, на підставі якого керівник органу державного контролю виносить постанову
про застосування фінансових санкцій, що є обов'язковою до виконання.
У
відповідності до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006року
№1567 «Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на
автомобільному транспорті» фінансова
санкція повинна бути перерахована суб'єктом господарювання на зазначений у
постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним
копії постанови про застосування фінансових санкцій.
4
На
підставі ст.124 Конституції України, ст.ст.158-163, ст.167, 258 Кодексу
адміністративного судочинства України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Позов
задовольнити повністю.
Стягнути з ПП «Акорд» , 77131, вул.Львівська,5,
с.Дем'янів, Галицький район, Івано-Франківська область, ідентифікаційний номер
30662224 в доход Державного бюджету України штрафні фінансові санкції в сумі
1700 грн.
Постанова
відповідно до ч.1 ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку
подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку
заяву не було подано.
Постанова може бути оскаржена до суду
апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її складення в повному обсязі
за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 Кодексу адміністративного
судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про
апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної
скарги. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про
апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання
заяви про апеляційне оскарження.
Виконавчий лист видати після набрання
постановою законної сили за заявою сторони на користь якої задоволено позов.
Суддя /підпис/
В.В. Кафарський
постанова складена в повному
обсязі 28.04.2009р.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.04.2009 |
Оприлюднено | 10.11.2009 |
Номер документу | 4967459 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Кафарський В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні