Копія
Справа № 2-а-4111/10/2270/17
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 серпня 2010 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд
в складі:головуючого-суддіОСОБА_1 при секретаріОСОБА_2 за участі:представника прокуратури ОСОБА_3 представника позивача ОСОБА_4
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом Хмельницького транспортного прокурора в інтересах держави в особі територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Хмельницькій області до фізичної особи-підприємця ОСОБА_5 про стягнення фінансової санкції, -
В С Т А Н О В И В:
Хмельницький транспортний прокурор звернувся в суд з позовом в інтересах територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Хмельницькій області в якому просить стягнути з приватного підприємця ОСОБА_5 фінансові санкції в сумі 8500 грн.
Позовні вимоги мотивували тим, що відповідачем не виконані вимоги постанов про накладення фінансових санкцій за неодноразові порушення вимог абзацу 3 ст.60 Закону України "Про автомобільний транспорт", а саме надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів без оформлення документів перелік яких визначений статтями 39 та 48 Закону України "Про автомобільний транспорт".
В судовому засіданні представники позивача доповнили позовні вимоги. Зазначили, що Під час проведення перевірки в Територіальному управлінні Головавтоінспекції у Хмельницькій області встановлено, що постановою заступника начальника територіального управління Головавтоінспекції у Хмельницькій області №080795 від 22.06.2009 року за порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт, яке зафіксоване актом перевірки до ПП ОСОБА_5 застосовано фінансову санкцію у розмірі 1700 грн. по якій санкція відповідачем також в добровільному порядку не сплачена, а тому підлягає стягненню в судовому порядку. У зв'язку з цим просять стягнути заборгованість 10200 грн.
Відповідач в судовому засіданні проти позову заперечував, вказував на те, що перевезення пасажирів автомобілем зазначеним в актах здійснювали водії на законних підставах та згідно договорів оренди.
Відповідачем подана заява про зупинення розгляду справи, яка розглянута в судовому засіданні та судом ухвалено відмовити в задоволенні заяви в зв'язку з відсутністю підстав зупиняти розгляд даної справи та провести розгляд справи за відсутності відповідача, який повідомлений про час та місце розгляду справи вчасно та у встановленому законом порядку, про причини неявки суд не повідомив.
Заслухавши представників сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши докази в їх сукупності, суд приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню з таких підстав.
Встановлено, що 17.04.2009 року державними інспекторами територіального управління Головної державної інспекції па автомобільному транспорті в Хмельницькій області під час здійснення контролю за виконанням суб'єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту загального користування, правил перевезення пасажирів та вантажів, встановелене порушення законодавства про автомобільний транспорт суб'єктом господарювання ОСОБА_6, про що складений акт №115948, відповідальність за яке передбачена абзацом 3 ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт». За результатами розгляду акту про проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом винесено постанову №080731 від 01.06.2009 р. про застосування до відповідача фінансових санкцій в сумі 1700 грн.
01.06.2009 року винесена постанова № 080732 про застосування фінансових санкцій за допущені порушення законодавства про автомобільний транспорт, що зафіксовані актом перевірки №115996 від 29.04.2009 р„ і відповідно до п.3 ст. 60 Закону України "Про автомобільний транспорт" на відповідача накладена фінансова санкція в сумі 1700 грн.;
09.06.2009 року винесена постанова № 080760 про застосування фінансових санкцій за допущені порушення законодавства про автомобільний транспорт, що зафіксовані актом перевірки №081378 від 21.05.2009 р., і відповідно до п.3 ст. 60 Закону України "Про автомобільний транспорт" на відповідача накладена фінансова санкція в сумі 1700 грн.;
22.06.2009 року винесена постанова №080795 за порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт, а саме п.3 ст.60 Закону України "Про автомобільний транспорт" якою застосовано до ПП ОСОБА_5 фінансову санкцію у розмірі 1700 грн. ;
28.09.2009 року винесена постанова № 077913 про застосування фінансових санкцій за допущені порушення законодавства про автомобільний транспорт, що зафіксовані актом перевірки №152179 від 10.09.2009 р., і відповідно до п.3 ст. 60 Закону України "Про автомобільний транспорт" на відповідача накладена фінансова санкція в сумі 1700 грн.;
21.04.2010 року винесена постанова № 102466 про застосування фінансових санкцій за допущені порушення законодавства про автомобільний транспорт, що зафіксовані актом перевірки №155999 від 09.04.2010 р., і відповідно до п.3 ст. 60 Закону України "Про автомобільний транспорт" на відповідача накладена фінансова санкція в сумі 1700 грн.
Зазначені фінансові санкції ОСОБА_5 повинен був сплатити на рахунок ВДК у Віньковецькому районі Код ЄДРПОУ 23565182. Банк УДК у Хмельницькій області. МФО 815013, р/р 31110106700034. Код платежу 21081100 адміністративні штрафи та інші санкції.
Відповідач постанов начальника територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Хмельницькій області, про застосування фінансових санкцій за правопорушення законодавства про автомобільний транспорт у встановленому законодавством України порядку та терміни не оскаржив і штраф в добровільному порядку на користь держави не сплатив.
Відповідно до абзацу 3 ст.60 Закону України "Про автомобільний транспорт" за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовується штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону.
Згідно ст.39 Закону України "Про автомобільний транспорт" передбачено, що для автомобільного перевізника для регулярних пасажирських перевезень необхідна ліцензія, договір із замовником транспортних послуг, паспорт маршруту, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України.
Відповідно до ст.48 Закону документами для фізичної особи, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є: для автомобільного перевізника - ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України; для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.
Суд не бере до уваги заперечення відповідача стосовно того, що зазначеним автомобілем користуються інші особи, так як надані до суду договори оренди автомобіля не відповідають вимогам чинного законодавства (нотаріально не посвідченні). В свою чергу проведення пасажирських перевезень відповідачем підтверджується наявною ліцензією від 29.11.2007 року та документами наявними в ліцензійній справі, а також пояснення водіїв надані перевіряючим про надання послуг перевезення ПП ОСОБА_5
Враховуючи зазначене постанови про застосування фінансових санкцій прийняті позивачем є такими, що відповідають вимогам чинного законодавства та грунтуються на фактичних обставинах справи, а фінансові санкції визначені ним в сумі 10200 гривень підлягають стягненню.
Керуючись ст.ст. 9, 71, 86, 122, 158- 163, 167, 254 КАС України суд,-
П О С Т А Н О В И В:
Позов задовольнити.
Стягнути з приватного підприємця ОСОБА_5 (смт. Віньківці вул. Ів.Франка) на користь Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Хмельницькій області фінансові санкції в сумі 10200 гррн.(десять тисяч двісті гривень) в дохід Державного бюджету України.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Повний текст постанови виготовлено 06 серпня 2010 року
Суддя /підпис/ОСОБА_1 "Згідно з оригіналом" Суддя ОСОБА_1
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.08.2010 |
Оприлюднено | 10.09.2015 |
Номер документу | 49708803 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Тарновецький І.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні