Рішення
від 03.09.2015 по справі 924/1100/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"03" вересня 2015 р.Справа № 924/1100/15

Господарський суд Хмельницької області у складі: судді Гладія С.В., розглянувши матеріали справи за позовом Хмельницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України м. Хмельницький

до товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіс-2002" м. Кам'янець-Подільський Хмельницької області

про стягнення штрафу у розмірі 10 000 грн. та пені за прострочення сплати штрафу у розмірі 8250,00 грн.

Представники сторін:

позивач ОСОБА_1 - довіреність №20 від 12.0815.

відповідач не з'явився

В судовому засіданні відповідно до ч.2 ст.85 ГПК України проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Суть спору: Позивач ОСОБА_2 обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України м. Хмельницький звернувся до суду з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіс-2002" м. Кам'янець - Подільський про стягнення не сплаченого у добровільному порядку накладеного штрафу у розмірі 10000 грн. та пені за прострочення сплати штрафу у розмірі 8250, 00 грн.

В обґрунтування позову зазначає, що рішенням адміністративної колегії Хмельницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 27.02.15р. №19-р/к визнано, що ТОВ „Сервіс - 2002В» протягом 2013-2014 років займало монопольне (домінуюче) становище на ринку надання послуг утримання будинків і споруд та при будинкових територій в межах зони обслуговування з частиною 100 відсотків в межах м. Кам'янця - Подільського; дії ТОВ „Сервіс - 2002В» , які полягають у неправомірному застосуванні тарифів, встановлених рішенням виконавчого комітету Кам'янець - Подільської міської ради від 23 грудня 2010р №1928 „Про затвердження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територійВ» на послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територій для комунальних підприємств м. Кам'янець - Подільський, порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого п. 2. ст. 50, частиною 1 ст. 13 Закону України "Пор захист економічної конкуренції" у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем, шляхом вчинення дій, що можуть призвести до ущемлення інтересів споживачів, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку.

За зазначене порушення, відповідно до абзацу другого частини другої ст. 52 Закону України "Про захист економічної конкуренції", накладено на ТОВ „Сервіс - 2002В» штраф у розмірі 10000 грн.

Листом від 06.03.15р. №01-27/16-631 відповідачу було надіслано копію зазначеного рішення адміністративної колегії Відділення. У листі Відповідач був попереджений, що у разі не сплати штрафу у встановлений в рішенні строк з дня отримання копії зазначеного рішення, буде додатково нараховуватись пеня у розмірі 1,5% від суми штрафу за кожен день прострочення відповідно до ч. 5 ст. 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції".

Відповідно до повідомлень про вручення поштового відправлення рішення відділення було вручено 12.03.15р. повноважному представнику товариства.

Отже, строк, протягом якого Відповідач зобов'язаний був сплатити штраф за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, розпочався 12.03.15р. і закінчився 12.05.15р. У зазначений строк відповідач штраф не сплатив.

Представник позивача на адресу суду надіслав заяву відповідно до ст. 22 ГПК України про збільшення позовних вимог та просить суд стягнути з відповідача не сплачений у добровільному порядку накладений штраф у розмірі 10000 грн. та пеню за прострочення сплати штрафу у розмірі 10000, 00 грн.

Згідно ч. 4 ст. 22 ГПК України позивач вправі до прийняття рішення по справі збільшити розмір позовних вимог за умови дотримання встановленого порядку досудового врегулювання спору у випадках, передбачених статтею 5 цього Кодексу в цій частині, відмовитись від позову або зменшити розмір позовних вимог.

Подана позивачем заява про збільшення розміру позовних вимог не суперечить діючому законодавству, не порушує охоронювані законом права, свободи та інтереси інших осіб та підписана уповноваженою особою (головою правління ОСОБА_3), тому судом приймається.

Представник позивача в судовому засіданні наполягає на задоволені позовних вимог, вважає їх обґрунтованими поданими доказами.

В судові засідання 15.07.2015р. та 03.09.2015р. відповідач за викликом не з'явився, доказів поважності причин неявки та відзиву на позов не надав.

У відповідності до ст. 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Неявка в судове засідання господарського суду представника відповідача не перешкоджає розгляду справи по суті та не тягне за собою перенесення розгляду справи на інші строки. Тому, для уникнення зловживання правом з боку відповідача, враховуючи, що судом вжито всіх заходів щодо належного повідомлення відповідача про слухання справи в суді, суд вважає за необхідне розглянути дану справу по суті, на підставі до ст. 75 ГПК України за наявними у ній документами.

Суд, оцінивши подані сторонами по справі докази вважає за можливе прийняти рішення по суті.

Розглядом матеріалів справи встановлено :

Розпорядженням адміністративної колегії Відділення від 12.05.2014р №58-рп/к розпочато

розгляд справи №03-08/57-14 відносно ТОВ „Сервіс-2002В» за дії, які полягають у

неправомірному застосуванні тарифів, встановлених рішенням виконавчого комітету

Кам'янець-Подільської міської ради від 23 грудня 2010 року №1928 "Про затвердження тарифів

на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій" на послуги з утримання

будинків та прибудинкової території для комунальних підприємств м. Кам'янець-Подільський,

містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції передбачені

пунктом другим статті 50 та частиною першою статті 13 Закону України „Про захист

економічної конкуренціїВ» у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем,

шляхом вчинення дій, що могли призвести до ущемлення інтересів споживачів, які були б

неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку.

Розглянувши матеріали справи, адміністративна колегія Хмельницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України прийняла рішення від 27.02.2015р. №19-р/к у справі №03-08/57-14 "Про припинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу", відповідно до якого: визнано дії ТОВ „Сервіс - 2002В» , які полягають у неправомірному застосуванні тарифів, встановлених рішенням виконавчого комітету Кам'янець - Подільської міської ради від 23 грудня 2010р №1928 „Про затвердження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територійВ» на послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територій для комунальних підприємств м. Кам'янець - Подільський, порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого п. 2. ст. 50, частиною 1 ст. 13 Закону України "Пор захист економічної конкуренції" у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем, шляхом вчинення дій, що можуть призвести до ущемлення інтересів споживачів, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку.

За вказане порушення, відповідно до абзацу четвертого частини другої статті 52 Закону України "Про захист економічної конкуренції", накладено штраф на ТОВ „Сервіс - 2002В» в розмірі 10000,00 грн.

Крім того, в рішенні зазначено про необхідність сплатити штраф у двомісячний строк (ч.3 ст. 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції"), а також про можливість оскарження до господарського суду рішення Антимонопольного комітету України в двомісячний строк з дня його одержання (ч.1 ст. 60 Закону України "Про захист економічної конкуренції").

Приймаючи спірне рішення Відділенням було встановлено таке:

Відповідно до статті 13 Закону України „Про житлово-комунальні послуги" (від 24.06.2004 №1875-ІУ) житлово-експлуатаційні послуги залежно від функціонального призначення поділяються на:

1) комунальні послуги (централізоване постачання холодної та гарячої води, водовідведення, газо- та електропостачання, централізоване опалення, а також вивезення побутових відходів-тощо);

2) послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, санітарно-технічне обслуговування, обслуговування внутрішньобудинкових мереж, утримання ліфтів, освітлення місць загального користування, поточний ремонт, вивезення побутових відходів тощо);

3) послуги з управління будинком, спорудою або групою будинків (баяансоутрнмання, укладання договорів на виконання послуг, контроль виконання умов договору тощо);

4) послуги з ремонту приміщень, будинків, споруд (заміна та підсилення елементів конструкцій та мереж, їх реконструкція, відновлення несучої спроможності несучих елементів конструкцій тощо).

Відповідно до статуту, предметом діяльності Товариства серед іншого є організаційні дії щодо управління будинками та прибудинковими територіями, з укладання відповідних договорів щодо житлово-комунальних послуг та контролю за їх дотриманням; утримання будинків та прибудинкової території.

Товариство надає послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для мешканців та членів об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, які не відносяться до комунального майна.

Товарні межі ринку - надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в межах зони обслуговування. :

Територіальні межі ринку - м. Кам'янець-Подільський в межах зон обслуговування.

Споживачами послуг ТОВ «Сервіс-2002» з надання послуг є фізичні особи.

Часовими межами ринку визначено-2013-2014 роки.

Частка ТОВ «Сервіс-2002» на ринку надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в межах зони обслуговування у територіальних межах м. Кам'янець-Подільський 2013-2014 років становила - 100 відсотків.

Відповідно до частини першої статті 12 Закону України "Про захист економічної конкуренції" суб'єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на ринку товару, якщо на цьому ринку у нього немає жодного конкурента.

Виходячи з вищенаведеного, Товариство протягом 2013-2014 років займало монопольне (домінуюче) становище на ринку надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в межах зони обслуговування з часткою 100 відсотків в межах м. Кам'янець-Подільський.

Товариство є виконавцем послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в межах зони обслуговування в розумінні статті 1 Закону України „Про житлово-комунальні послуги".

Статтею 30 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" встановлені основні принципи державного регулювання цін/тарифів, зокрема, це: нормативне регулювання надання житлово-комунальних послуг споживачам за цінами/тарифами, затвердженими вустановленому законом порядку та відповідності рівня цін/тарифів розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво.

Відповідно до "пункту 2 статті 28 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", до власних (самоврядних) повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, які встановлюються Національною комісією регулювання ринку комунальних послуг України), транспортні та інші послуги.

Статтею 31 Закону України "Про житлово-комунальні послуги",, зазначено, що Порядок формування цін/тарифів на кожний вид житлово-комунальних послуг першої і другої груп (пункти 1 та 2 частини першої статті 14 цього Закону) визначає Кабінет Міністрів України. Виконавці/виробники здійснюють розрахунки економічно обгрунтованих витрат на виробництво житлово-комунальних послуг і подають їх на затвердження органам місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Органи місцевого самоврядування затверджують ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги в розмірі економічно обгрунтованих витрат на їх виробництво.

Порядок формування тарифів на послуги з утримання житла та прибудинкової території встановлений постановою Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року №869 (надалі - Порядок).

Згідно пункту 2 Порядку, тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - тариф на послуги) - вартість надання таких послуг, повинна бути розрахована на основі економічно обгрунтованих планованих (нормативних) витрат з урахуванням планового прибутку та податку на додану вартість. Тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку послуг згідно з додатком до цього Порядку.

Як було встановлено, виконавчим комітетом Кам'янець-Подільської міської ради було прийнято рішення від 23 грудня 2010 року №1928 "Про затвердження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій". Відповідно до економічного обгрунтування вартості послуг пов'язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій комунальної власності міста, були встановлені тарифи на послуги з утримання будинків і споруд;

В рішенні зазначено, що керівники підприємств та організацій, що не належать до комунальної форми власності, які надають житлові послуги населенню, можуть встановлювати тарифи самостійно.

Листом від 14.03.2014 року №2 ТОВ «Сервіс-2002» повідомило, що калькуляції на житлово-комунальні послуги Товариством не розроблялось, бо вартість на них визначена вищезазначеним рішенням міської ради.

Всупереч вимогам Постанови КМУ №869, Товариство, без жодного погодження з виконавчим комітетом Кам'янець-Подільської міської ради, здійснює нарахування квартирної плати відповідно до розмірів встановлених рішенням від 23 грудня 2010 року №1928 "Про затвердження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій". Як було зазначено раніше, розмір цих тарифів був встановлений відповідно до наданого економічного обгрунтування вартості послуг пов'язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій комунальної власності міста, а тому не відображав економічно обґрунтовані витрати на виробництво житлово-комунальних послуг, які несло ТОВ «Сервіс-2002».

Листом №04 від 03.02.2015 Товариство повідомило, що нараховувало плату за наданні послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за тарифами, затвердженими виконавчим комітетом Кам'янець-Подільської міської ради, не знаючи, що можна встановлювати тарифи самостійно.

Згідно з наданою інформацією, дохід (виручка) підприємства від реалізації продукції (товарів, послуг, робіт) за 2014 рік склав - 2963000,00 грн.

За вказане порушення, відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 52 Закону України "Про захист економічної конкуренції" на підприємство може бути накладений штраф у розмірі до десяти відсотків доходу (виручки) суб'єкта господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф.

Листами від 13.02.2015р. №01-27/16-396 товариству було надіслано копію подання з попередніми висновками у справі №03-08/57-14 від 13.02.2015р. №16/30-п про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

У відповідь на подання з попередніми висновками у справі №03-08/57-14 Товариство листом №05 від 20.02.2015 повідомило, що ними розроблено розрахунок та калькуляцію на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій та подано на затвердження до виконавчого комітету Кам'янець-Подільської міської ради. Цим же листом ТОВ «Сервіс-2002» висловило клопотання про зменшення суми штрафу у зв'язку із важким фінансовим становищем.

За результатами розгляду подання товариство не надало будь-яких зауважень чи пропозицій.

Таким чином, Відділенням при визначені розміру штрафу було враховано таке: 1) порушення визнано; 2) порушення законодавства про захист економічної конкуренції Підприємством припинено шляхом розроблення розрахунку економічно обґрунтованих витрат на надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.

Супровідним листом від 06.03.2015р. №01-27/16-631 на адресу відповідача було надіслано копію рішення адміністративної колегії Хмельницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету від 27.02.2015р. №19-р/к у справі №03-08/57-14 про припинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу в розмірі 10000,00 грн. При цьому повідомлено про необхідність сплати штрафу у двомісячний строк з дня отримання рішення, у випадку прострочення сплати штрафу стягується пеня у розмірі півтора відсотка від суми штрафу.

Відповідно до повідомлення про вручення поштового відправлення рішення відділення було вручено 12.03.2015р. повноважному представнику товариства.

Відповідач в добровільному порядку штраф в сумі 10000,00грн. в двомісячний строк (до 12.05.2015р.) не сплатив, у зв'язку з чим позивачем у відповідності до ч.5 ст.56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" нараховано пеню за період з 13.05.2015р. по 20.07.2015р. в розмірі 10000,00 грн.

За таких обставин, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Заслухавши представників сторін, аналізуючи надані докази, судом враховується :

Відповідно до частини першої статті 12 Закону України "Про захист економічної конкуренції" суб'єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на ринку товару, якщо на цьому ринку у нього немає жодного конкурента.

Як встановлено рішенням Антимонопольного комітету, товариство протягом 2013-2014 років займало монопольне (домінуюче) становище на ринку надання послуг з утримання будинків в споруд та прибудинклвих територій в межах зони обслуговування з часткою 100 відсотків в межах м. Кам'янець - Подільський

Відповідно до п. 2 статті 28 Закону України „Про місцеве самоврядування в УкраїниВ» , до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів щодо оплати побутових, комунальних, транспортних та інших послуг, які надаються підприємствами та організаціями комунальної власності відповідної територіальної громади; погодження в установленому порядку цих питань з підприємствами, установами та організаціями, які не належать до комунальної власності (в редакції Закону, яка діяла до 09.07.2010 року).

Пунктом 2 статті 7 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону віднесено до повноважень органів місцевого самоврядування.

Статтею 30 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", одним із принципів державного регулювання цін/тарифів на житлово-комунальні послуги є відповідність рівня цін/тарифів розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво.

Статтею 31 Закону встановлений порядок формування та затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, відповідно до якого виконавець житлово-комунальних послуг здійснює розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво житлово-комунальних послуг і подає їх на затвердження органам місцевого самоврядування.

Згідно пункту 2 Порядку, тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - тариф на послуги) - вартість надання таких послуг, повинна бути розрахована на основі економічно обгрунтованих планованих (нормативних) витрат з урахуванням планового прибутку та податку на додану вартість. Тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку послуг згідно з додатком до цього Порядку.

Як вбачається з матеріалів справи, виконавчим комітетом Кам'янець-Подільської міської ради було прийнято рішення від 23 грудня 2010 року №1928 "Про затвердження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій". Відповідно до економічного обгрунтування вартості послуг пов'язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій комунальної власності міста, були встановлені тарифи на послуги з утримання будинків і споруд;

В рішенні зазначено, що керівники підприємств та організацій, що не належать до комунальної форми власності, які надають житлові послуги населенню, можуть встановлювати тарифи самостійно.

Листом від 14.03.2014 року №2 ТОВ «Сервіс-2002» повідомило, що калькуляції на житлово-комунальні послуги Товариством не розроблялось, бо вартість на них визначена вищезазначеним рішенням міської ради.

Всупереч вимогам Постанови КМУ №869, Товариство, без жодного погодження з виконавчим комітетом Кам'янець-Подільської міської ради, здійснює нарахування квартирної плати відповідно до розмірів встановлених рішенням від 23 грудня 2010 року №1928 "Про затвердження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій". Як було зазначено раніше, розмір цих тарифів був встановлений відповідно до наданого економічного обгрунтування вартості послуг пов'язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій комунальної власності міста, а тому не відображав економічно обґрунтовані витрати на виробництво житлово-комунальних послуг, які несло ТОВ «Сервіс-2002».

Листом №04 від 03.02.2015 Товариство повідомило, що нараховувало плату за наданні послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за тарифами, затвердженими виконавчим комітетом Кам'янець-Подільської міської ради, не знаючи, що можна встановлювати тарифи самостійно.

Питання правомірності застосування тарифів та їх розмірів, про що повідомляє Заявник, є питанням дотримання державної дисципліни цін, контроль за якою не належить до компетенції Антимонопольного комітету України.

Дії ТОВ „Сервіс - 2002В» , які полягали у неправомірному встановленні та використанні тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територій в межах зони обслуговування у територіальних межах м. Кам'янець - Подільський без відповідного погодження з органами місцевого самоврядування, є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.

Відповідно до п. 2 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції" порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції є: зловживання монопольним (домінуючим) становищем.

Частиною першою статті 13 Закону України "Про захист економічної конкуренції" встановлено, що зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку є дії чи бездіяльність суб'єкта господарювання, який займає монопольне (домінуюче) становище на ринку, що призвели або можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції, або ущемлення інтересів інших суб'єктів господарювання чи споживачів, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку.

Відповідно до абзацу другого частини другої статті 52 Закону України "Про захист економічної конкуренції", за таке порушення передбачена відповідальність у вигляді накладення штрафу у розмірі до десяти відсотків доходу (виручки) суб'єктів господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф.

Статтею 48 Закону України "Про захист економічної конкуренції" передбачено, що за результатами розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції органи Антимонопольного комітету України приймають рішення.

За приписами ч.1 ст.60 Закону України "Про захист економічної конкуренції" заявник, відповідач, третя особа мають право оскаржити рішення органів Антимонопольного комітету України повністю або частково до господарського суду у двомісячний строк з дня одержання рішення. Цей строк не може бути відновлено.

Частиною першою статті 59 Закону України "Про захист економічної конкуренції" встановлено, що підставами для зміни, скасування чи визнання недійсними рішень органів Антимонопольного комітету України є: неповне з'ясування обставин, які мають значення для справи; недоведення обставин, які мають значення для справи і які визнано встановленими; невідповідність висновків, викладених у рішенні, обставинам справи; порушення або неправильне застосування норм матеріального чи процесуального права.

Крім того, відповідачем рішення територіального відділення Антимонопольного комітету України у судовому порядку не оскаржувалось.

Зі змісту ч.ч. 2, 3, 5 ст. 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" вбачається, що Рішення та розпорядження органів Антимонопольного комітету України, голів його територіальних відділень є обов'язковими до виконання. Особа, на яку накладено штраф за рішенням органу Антимонопольного комітету України, сплачує його у двомісячний строк з дня одержання рішення про накладення штрафу. За кожний день прострочення сплати штрафу стягується пеня у розмірі півтора відсотка від суми штрафу. Розмір пені не може перевищувати розміру штрафу, накладеного відповідним рішенням органу Антимонопольного комітету України.

Як встановлено судом, відповідачем у визначений ст. 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" строк (до 12.05.2015р.) штраф у добровільному порядку не сплачений. Зазначене не спростовано відповідачем.

За таких обставин, позивачем відповідно до ст. 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" правомірно нараховано пеню в розмірі 10000,00 грн. за період з 13.05.2013р. по 20.07.2015р.

Враховуючи вищенаведені обставини, матеріали справи, з огляду на те, що рішення Антимонопольного комітету України не визнано в судовому порядку недійсним, приписи ст.56 Закону України "Про захист економічної конкуренції", ст.25 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" позовні вимоги про стягнення не сплаченого в добровільному порядку накладеного штрафу в розмірі 10000,00 грн. та пені за прострочення сплати штрафу в розмірі 10000,00 грн. обґрунтовані, підтверджені належними доказами та підлягають задоволенню.

Згідно зі ст.ст. 44, 49 ГПК України сплата судового збору до Державного бюджету України підлягає покладенню на відповідача.

Керуючись ст.ст.1,12, 33, 44, 49, 82, 84, 85, 115, 116 Господарського процесуального кодексу України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов Хмельницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України м. Хмельницький до товариства з обмеженою відповідальністю „Сервіс - 2002В» м. Кам'янець - Подільський про стягнення несплаченого у добровільному порядку штрафу у розмірі 10000,00 грн. та пені за прострочення сплати штрафу у розмірі 10000,00 грн. задовольнити.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю „Сервіс - 2002В» (м. Кам'янець - Подільський, Хмельницької області, вул. Червоноармійська, 36, код 32009643) на користь Хмельницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 54, код 21312821) 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.) штрафу, 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.) пені із зарахування сум до державного бюджету України на рахунок управління Державного казначейства України за місцем знаходження платника податків за КЕКД 21081100 „Адміністративні штрафи та інші санкціїВ» (символ звітності 106).

Видати наказ.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю „Сервіс - 2002В» (м. Кам'янець - Подільський, Хмельницької області, вул. Червоноармійська, 36, код 32009643) в доход державного бюджету України (по коду класифікації доходів бюджету 22030001, символ звітності 206, р/р 31218206783002, отримувач УДКСУ у м. Хмельницькому, код ЄДРПОУ отримувача 38045529, банк отримувача ГУДКСУ у Хмельницькій області, МФО 815013, призначення платежу: "Судовий збір, Код 03500128, пункт ставок судового збору") судовий збір в сумі 1218,00 (одна тисяча двісті вісімнадцять гривень 00 коп.)

Видати наказ.

Повний текст рішення складено 04.09.2015р.

Суддя С. В. Гладій

Віддрук. 3 прим. :

1 - до справи,

2 - позивачу,( м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану,54)

3 - відповідачу. (м. Кам'янець - Подільський, вул. Червоноармійська,36) (простим.)

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення03.09.2015
Оприлюднено10.09.2015
Номер документу49729805
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —924/1100/15

Рішення від 03.09.2015

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Гладій С.В.

Ухвала від 15.07.2015

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Гладій С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні