17/54
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Кіровоградської області
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"07" жовтня 2009 р.Справа № 17/54
Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Тимошевської В.В. при секретарі судового засідання Горловій М.С., розглянувши справу № 17/54
за позовом: Світловодського комунального міжміського бюро технічної інвентаризації, м.Світловодськ Кіровоградської області
до відповідача: Комунального підприємства "Кассіопея", с. Глинськ Світловодського району Кіровоградської області
за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача:
Світловодської районної державної адміністрації, м. Світловодськ
Глинської сільської ради Світловодського району, с. Глинськ, Світловодського району Кіровоградської області
про визнання недійсними змін до установчих документів, заборону вчинення дій
Представники сторін:
від позивача - Щербина С.В , довіреність № 1 від 18.03.09 ;
від відповідача - директор Постельняк Л.Б., згідно реєстраційної картки ;
від третьої особи (Світловодська РДА) - участі не брали;
від третьої особи (Глинська сільська рада) - участі не брали.
Світловодським комунальним міжміським бюро технічної інвентаризації (далі по тексту - Світловодське комунальне МБТІ) подано позовну заяву з вимогами визнати частково недійсними зміни до установчих документів - статуту у новій редакції комунального підприємства "Кассіопея" (код ЄДРПОУ 32617351), зареєстрованих державним реєстратором Світловодської районної державної адміністрації 12.09.2007 року в частині:
1) абзаців 8-17 пункту 2.1 розділу 2 статуту КП "Кассіопея", якими передбачено, що основною метою діяльності Підприємства є надання організаціям, установам та підприємствам всіх форм власності, а також населенню кваліфікованих платних послуг з питань:
- проведення технічної інвентаризації та паспортизації і оцінки жилих і нежилих будівель та споруд, інженерних споруд, водопровідного та каналізаційного господарства, доріг і контактних мереж електротранспорту, теплофікаційних установок і мереж та інших об'єктів комунальної, кооперативної, державної та особистої власності;
- технічної інвентаризації споруд зовнішнього благоустрою доріг, тротуарів, мостів, труб, водонапірних і берегозміцнюючих споруд, земельних насаджень тощо;
- технічного обміру і обліку в містах, селищах і селах земель, що виділені громадянам під житлове, дачне будівництво і реєстрації землекористувачів;
- реєстрація документів про право власності на жилі та нежилі будівлі незалежно від відомчої належності громадян;
- проведення підготовчих робіт по оформленню документів на право власності на жилі будинки при відсутності правовстановлюючих документів;
- обліку і виявленню змін у складі інвентаризованих основних фондів комунальної та кооперативної власності та їх вартості;
- проведення експертиз з питань технічної інвентаризації і правової реєстрації житлових будинків і споруд та землекористування громадян і підготовки документів для виділу будинків із складу домоволодінь;
- обліку даних інвентаризації правової реєстрації об'єктів комунальної та особистої власності;
- виконання інших інвентаризаційно-технічних та інших робіт на основі завдання виконкомів місцевих рад;
- надання інформації по письмовому запиту фізичним та юридичним особам на підставі чинного законодавства.
2) Пункту 5.2.1. статуту КП "Кассіопея", в якому зазначено, що Підприємством створено Бюро технічної інвентаризації Комунального підприємства "Кассіопея".
Ухвалою господарського суду від 21.05.2009 р. поданий позов прийнято до розгляду та порушено провадження у справі № 17/54.
Заявою від 09.06.2009 року позивач доповнив позовні вимоги вимогою заборонити комунальному підприємству "Кассіопея" проводити реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обмежень та технічну інвентаризацію об"єктів нерухомого майна на території м. Світловодськ, Світловодського та Онуфріївського районів Кіровоградської області (т. 2 а.с. 5-9) .
Норми статті 22 Господарського процесуального кодексу України передбачають право позивача змінити підставу або предмет позову, збільшити чи зменшити розмір позовних вимог.
Подана позивачем заява від 09.06.2009 р., в якій додатково заявлено ще одну вимогу, за своєю суттю не є заявою про збільшення розміру позовних вимог, оскільки під збільшенням слід розуміти збільшення розміру (суми) позову за тією ж вимогою, яку було заявлено у позовній заяві. В чому полягають зміни позовних вимог (предмету чи підстав) - позивач не зазначив.
Однак, враховуючи, що викладена у заяві від 09.06.2009 р. додаткова вимога про заборону відповідачеві здійснювати певні дії є пов"язаною підставою виникнення та поданими доказами з вимогами позовної заяви в первісній редакції, господарський суд вважає можливим, користуючись статтею 58 Господарського процесуального кодексу України, прийняти таку вимогу до розгляду разом з первісно заявленими вимогами.
Заявою від 28.09.2009 р. (т. 2 а.с. 105-106) позивач виклав позовні вимоги в наступній редакції:
визнати недійсними зміни до установчих документів комунального підприємства "Кассіопея" (юридична адреса: 27352 Кіровоградська область, Світловодський район, с. Глинськ, вул. Леніна, 3, код ЄДРПОУ 32617351) - статуту у новій редакції, затвердженого рішенням сесії Глинської сільської ради № 152 від 24.06.2009 р. і зареєстрованого державним реєстратором Світловодської районної державної адміністрації 15.09.2009 року в частині:
1) абзацу одинадцятого пункту 2.1 статуту, яким передбачено, що основною метою діяльності Підприємства є надання організаціям, установам та підприємствам всіх форм власності, а також населенню кваліфікованих платних послуг з питань:
- реєстрація документів про право власності на жилі та нежилі будівлі незалежно від відомчої належності громадян.
2) Пункту 5.2.1. статуту КП "Кассіопея", в якому зазначено, що Підприємством створено Бюро технічної інвентаризації Комунального підприємства "Кассіопея".
2. Заборонити комунальному підприємству "Кассіопея" (юридична адреса: 27352 Кіровоградська область, Світловодський район, с. Глинськ, вул.Леніна, 3, код ЄДРПОУ 32617351) вчиняти дії по реєстрації прав власності на нерухоме майно в межах м. Світловодськ, Світловодського та Онуфріївського районів Кіровоградської області.
З урахуванням приписів статті 22 Господарського процесуального кодексу України щодо прав позивача, зокрема, на зміну предмета позову, та викладених вище обставин, господарський суд розглядає позовні вимоги у справі № 17/54 в редакції заяви позивача від 28.09.2009 р.
Відповідач позов заперечив з тих підстав, що: діяльність відповідача не порушує прав позивача; позивачем не зареєстровано в ЄДРПОУ зміни щодо організаційно-правової форми господарювання з державного комунального підприємства на комунальне підприємство, а тому Світловодське комунальне МБТІ не є чинним; проведення робіт по реєстрації прав власності на об"єкти нерухомості делеговано відповідачу сільськими радами. Просить у задоволенні позовних вимог відмовити повністю. (т. 1 а.с. 135, т. 2 а.с. 76-77).
Ухвалами господарського суду від 13.08.009 р. та від 28.09.2009 р. до участі у справі залучено в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, Світловодську районну державну адміністрацію та Глинську сільську раду Світловодського району.
В судовому засіданні 07.10.2009 р. представник позивача позовні вимоги з урахуванням заяви від 28.09.2009 р. підтримав в повному обсязі; представник відповідача позов заперечив на підставах, викладених у відзиві.
В судовому засіданні 07.10.2009 р. представником відповідача подано письмове клопотання про витребування документів від Державного підприємства "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України.
Згідно частини 3 статті 38 Господарського процесуального кодексу України сторона, яка порушує клопотання перед господарським судом про витребування доказів, повинна докладно зазначити: який доказ вимагається, підстави, з яких вона вважає, що ці докази має підприємство чи організація, і обставини, які можуть підтвердити ці докази.
Відповідачем вказані вимоги не дотримано, а тому господарський суд клопотання відповідача про витребування доказів не задовольняє.
Представники третіх осіб в судове засідання 07.10.2009 р. не з"явились.
07.10.2009 р. від Глинської сільської ради надійшло пояснення, за змістом якого позовні вимоги у справі № 17/54 заперечено.
В судовому засіданні 07.10.2009 р. за згодою присутніх представників сторін оголошено вступну і резолютивну частини рішення.
Розглянувши наявні у справі документи, оцінивши подані сторонами докази та пояснення, наведенні сторонами в обґрунтування позовних вимог і заперечень проти позову, господарський суд
ВСТАНОВИВ :
За правилами частин 1, 2, 4 статті 182 Цивільного кодексу України право власності та інші речові права на нерухомі речі, обмеження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації, яка здійснюється відповідним органом. Порядок проведення державної реєстрації прав на нерухомість та підстави відмови в ній встановлюються законом.
Відносини, пов'язані з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно всіх форм власності, їх обмежень та правочинів щодо нерухомості регулюються Законом України від 01.07.2004 N 1952-IV "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень".
Відповідно до статті 2 цього Закону державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обмежень - це офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обмежень, що супроводжується внесенням даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обмежень.
В силу пункту 4 статті 5 Закону державна реєстрація прав проводиться місцевими органами державної реєстрації прав виключно за місцем знаходження нерухомого майна, а саме: в містах Києві та Севастополі, місті обласного підпорядкування, районі.
Місцевими органами державної реєстрації, у відповідності зі статтею 7 Закону, є відділення державної госпрозрахункової юридичної особи з консолідованим балансом (центру державного земельного кадастру).
У відповідності з пунктом 5 Прикінцевих положень зазначеного Закону, до створення єдиної системи органів реєстрації прав, а також до формування Державного реєстру прав у складі державного земельного кадастру, реєстрація об'єктів нерухомості проводиться комунальними підприємствами бюро технічної інвентаризації (далі по тексту - БТІ).
На сьогодні державна реєстрація прав власності ведеться згідно Тимчасового положення про порядок державної реєстрації прав власності на нерухоме майно, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 7 лютого 2002 р. № 7/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 лютого 2002 р. за № 157/6445.
Згідно пункту 1.4. Тимчасового положення державна реєстрація прав власності на нерухоме майно - це внесення запису до Реєстру прав власності на нерухоме майно у зв'язку з виникненням, існуванням або припиненням права власності на нерухоме майно, що здійснюється БТІ за місцезнаходженням об'єктів нерухомого майна на підставі правовстановлювальних документів коштом особи, що звернулася до БТІ.
Як вбачається з матеріалів справи, позивач створений як Світловодське міжміське БТІ за рішенням виконавчого комітету Світловодської міської ради від 21.07.1988 р. № 428 відповідно до постанови ради Міністрів УРСР від 11.07.1983 р. № 299 з підпорядкуванням Кіровоградському обласному об"єднаному бюро технічної інвентаризації Управління комунального господарства облвиконкому (т. 1 а.с. 10).
Відповідно до наказу Кіровоградського обласного об"єдання бюро технічної інвентаризації № 13 від 01.03.1989 р. новоствореному Світловодському міжміському бюро технічної інвентаризації передано на обслуговування Світловодський та Онуфріївський райони Кіровоградської області (т. 1 а.с. 16).
Згідно статуту Світловодського державного комунального міжміського бюро технічної інвентаризації в редакції, перереєстрованій рішенням виконкому Світловодської міської ради народних депутатів № 393 від 05.05.1994 р., основним завданням бюро є обслуговування підприємств, установ, організацій, кооперативів, асоціацій, товариств, місцевих Рад та громадян в закріплених районах з питань, зокрема, проведення технічної реєстрації об"єктів нерухомості та реєстрації документів про право власності на жилі і нежилі будівлі незалежно від відомчої належності і громадян (т. 1 а.с. 19-25).
За новою редакцією статуту Світловодського комунального міжміського бюро технічної інвентаризації, перереєстрованого виконавчим комітетом Світловодської міської ради за № 1011 від 02.08.1999 р., основні завдання позивача щодо проведення технічної інвентаризації та реєстрації документів про право власності об"єктів нерухомості залишились незмінними (т. 1 а.с. 26-31).
Комунальне підприємство "Кассіопея" (відповідач) створений за розпорядженням Голови Світловодської районної державної адміністрації Кіровоградської області №287-р від 01.04.2004 р. (т. 1 а.с. 35, 118). Вказане підприємство створено за рекомендацією Світловодської міської ради, викладеній у рішенні № 152 від 10.10.2003 р., для виконання необхідних дератизаційних, дезинсекційних, дезінфекційних та інших робіт з метою забезпечення профілактики інфекційних захворювань серед населення району (т. 1 а.с. 34, 118 на звороті).
За статутом комунального підприємства "Кассіопея" , в редакції з вересня 2007 року, основною метою діяльності відповідача визначено також надання організаціям, установам та підприємствам всіх форм власності, а також населенню кваліфікованих платних послуг з питань реєстрації документів про право власності на жилі та нежилі будівлі незалежно від відомчої належності громадян ( т. 1 а.с. 76-83, 92-99, 112-117). Згідно підпункту 5.2.1. статуту підприємством утворюється бюро технічної інвентаризації.
З грудня 2004 року комунальному підприємству "Кассіопея" надано доступ до автоматизованої електронної системи "Реєстр прав власності на нерухоме майно" (т. 1 а.с. 62-65, 145; т. 3 а.с. 3-4).
В наступному на сесії Глинської сільської ради Світловодського району прийнято рішення № 152 від 24.06.2009 р., за яким Глинська сільська рада виступила засновником комунального підприємства "Кассіопея", передала до статутного фонду підприємства майно балансовою вартістю 116801 грн. та затвердила статут підприємства (т. 2 а.с. 113).
Затверджений Глинською сільською радою статут комунального підприємства "Кассіопея" зареєстровано 15.09.2009р. (т. 2 а.с. 19-122). За новою редакцією статуту положення щодо завдань відповідача по здійсненню реєстрації документів про право власності на жилі та нежилі будівлі незалежно від відомчої належності громадян залишено без змін (п. 2.1. статуту).
Як вказує відповідач, ним згідно статуту проводиться з 27 грудня 2004 року державна реєстрація права власності на нерухоме майно в Єдиному державному Реєстрі Міністерства юстиції України, що належить юридичним та фізичним особам на території Світловодського, Онуфріївського районів та міста Світловодськ (т. 2 а.с. 137).
Позивач, вважає, що вказана діяльність відповідача не відповідає приписам чинного законодавства в частині регулювання питань з реєстрації прав власності на об"єкти нерухомості, а також порушує права позивача, на якого покладено виконання функцій такої реєстрації на території Світловодського, Онуфріївського районів та міста Світловодськ Кіровоградської області.
Господарський суд при розгляді заявлених вимог виходить з наступного.
Держава з метою виконання державної реєстрації прав власності на об'єкти нерухомості створила державні підприємства БТІ у складі Мінкомунгоспу на які поклала функції реєстратора. Згідно Інструкції про порядок реєстрації будинків та домоволодінь у містах і селищах міського типу Української РСР від 31.01.1966 року реєстрацію будинків з обслуговуючими їх будівлями і спорудами та домоволодінь у містах і селищах міського типу Української РСР проводять бюро технічної інвентаризації виконкомів місцевих Рад депутатів трудящих.
Правила державної реєстрації об'єктів нерухомого майна, що знаходяться у власності юридичних та фізичних осіб, затверджені наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 13 грудня 1995 року №56, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 19 січня 1996 року за №31/1056, які втратили чинність згідно з наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 9 червня 1998 року №121, розроблені з метою впровадження державної системи реєстрації, обліку та оцінки вартості нерухомого майна на виконання Постанови Кабінету Міністрів України №150 від 27.02.1995 року та встановлювали порядок державної реєстрації об'єктів нерухомого майна, що знаходилися у власності юридичних та фізичних осіб.
Згідно п. 1.4 вказаних правил державну реєстрацію об'єктів нерухомого майна здійснювали державні підприємства БТІ місцевих органів державної виконавчої влади.
Відповідно до п.1.5 Інструкції про порядок державної реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна, що перебувають у власності юридичних та фізичних осіб, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 9 червня 1998 року №121, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 червня 1998 року за № 399/2839, яка втратила чинність згідно з наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 15 лютого 2002 року №36 у зв'язку з прийняттям Тимчасового положення про порядок реєстрації прав власності на нерухоме майно, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 7 лютого 2002 року №7/5, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 18 лютого 2002 року за №157/6445, державну реєстрацію прав власності на об'єкти нерухомого майна здійснювали Державні комунальні підприємства БТІ.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України №311 від 05.11.1991 року “Про розмежування державного майна України між загальнодержавною (республіканською) власністю і власністю адміністративно-територіальних одиниць (комунальною власністю)”, якою було затверджено перелік державного майна України, яке передається до власності адміністративно-територіальних одиниць (комунальної власності), БТІ з державної власності передано у комунальну власність, залишивши за БТІ функції державного реєстратора.
Згідно п.10 Прикінцевих та перехідних положень Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” майно, яке до прийняття Конституції України у встановленому законодавством порядку передане державою до комунальної власності адміністративно-територіальних одиниць та набуте ними на інших законних підставах, крім майна, що відчужене у встановленому законом порядку, є комунальною власністю відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст, тобто визнається автоматично без прийняття спеціального рішення.
Наведене вище та наявні у справі документи, свідчать, що позивач - Світловодське комунальне міжміське бюро технічної інвентаризації, є підприємством БТІ, на яке в силу закону та установчих документів покладено виконання функцій по державній реєстрації прав власності на об'єкти нерухомого майна. Натомість відповідач - комунальне підприємство "Кассіопея" не є зазнаечним підприємством БТІ.
Оскільки державна реєстрація є державною функцією і це є підтвердженням державного виникнення, існування або припинення права власності на нерухоме майно, органи місцевого самоврядування не мають ніякого відношення до державної реєстрації прав власності, а тим більше створення своїх підприємств по реєстрації прав власності та делегуванню їм таких повноважень, яких самі не мають згідно Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.
Отже, рішення виконавчих комітетів сільських рад Світловодського району (т. 2 а.с. 138-147, т. 3 а.с. 1-2), згідно яких обов"язки по реєстрації прав власності на об"єкти нерухомості на територіях відповідних рад покладено на Світловодське районне комунальне підприємство "Кассіопея", законодавчо не наділяють вказане підприємство функціями по державній реєстрації прав власності на об"єкти нерухомого майна.
Підключення відповідача до автоматизованої електронної системи "Реєстр прав власності на нерухоме майно" не змінює суті викладеного.
Крім того, згідно з пунктом 1.3. Порядку ведення Реєстру прав власності на нерухоме майно, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 28 січня 2003 р. N 7/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 січня 2003 р. за N 67/7388, розділ Реєстру прав, відкритий одним БТІ, може бути змінений, закритий лише тим БТІ, яким він був відкритий. При ліквідації БТІ або зміні зони обслуговування БТІ права на ведення відповідних розділів Реєстру прав передаються адміністратором Реєстру прав, яким є державне підприємство "Інформаційний центр" Мін'юсту України, до правонаступника цих прав. Одночасно з передачею прав на розділи Реєстру прав правонаступник отримує відповідні реєстраційні справи.
Відповідно до пункту 1.3. Тимчасового положення державну реєстрацію прав власності на нерухоме майно здійснюють підприємства бюро технічної інвентаризації у межах визначених адміністративно-територіальних одиниць. Здійснення державної реєстрації прав власності на нерухоме майно в межах одного населеного пункту кількома БТІ не допускається.
Пунктом 2.6. цього Тимчасового положення встановлено, що заява про реєстрацію прав власності подається до БТІ, яке здійснює свою діяльність на території тієї адміністративно-територіальної одиниці, на якій розташований об'єкт нерухомого майна.
Відповідно до пункту 1.3. Порядку ведення Реєстру прав власності на нерухоме майно БТІ здійснює реєстрацію прав власності на об'єкти нерухомого майна, що розташовані в межах його зони обслуговування. Зона обслуговування БТІ - це перелік населених пунктів, у межах території яких БТІ має здійснювати реєстрацію прав власності на нерухоме майно.
Таким чином, діяльність відповідача по реєстрації прав власності на нерухоме майно на території Світловодського, Онуфріївського районів та міста Світловодськ Кіровоградської області порушує права позивача, який є підприємством БТІ, що легітимно наділений повноваженнями такої реєстрації на вказаній території.
З урахуванням викладеного, господарський суд вважає обґрунтованими та задовольняє вимоги позивача щодо заборони комунальному підприємству "Кассіопея" вчиняти дії по реєстрації прав власності на нерухоме майно в межах м. Світловодськ, Світловодського та Онуфріївського районів Кіровоградської області.
Оскільки вказаний вид діяльності здійснюється відповідачем у т.ч. на підставі пункту 2.1. статуту, підлягають задоволенню вимоги позивача в частині визнання недійсними змін до установчих документів комунального підприємства "Кассіопея" - статуту у новій редакції, затвердженого рішенням сесії Глинської сільської ради № 152 від 24.06.2009 року і зареєстрованого державним реєстратором Світловодської районної державної адміністрації 15.09.2009 року, в частині абзацу одинадцятого пункту 2.1. статуту, яким передбачено, що основною метою діяльності Підприємства є надання організаціям, установам та підприємствам всіх форм власності, а також населенню кваліфікованих платних послуг з питань - реєстрації документів про право власності на жилі та нежилі будівлі незалежно від відомчої належності громадян.
Господарський суд не встановив порушень прав позивача створенням комунальним підприємством "Кассіопея" Бюро технічної інвентаризації.
Згідно статті 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру та має право створювати підрозділи.
Як вбачається із статуту відповідача, Бюро технічної інвентаризації створено як структурний підрозділ підприємства без права юридичної особи.
Діяльність відповідача з реєстрації прав власності на об"єкти нерухомості, яка оспорюється позивачем у даній справі, здійснює безпосередньо комунальне підприємство "Кассіопея", якому також надано доступ до автоматизованої електронної системи "Реєстр прав власності на нерухоме майно".
За даних обставин, позовні вимоги в частині визнання недійсними змін до установчих документів комунального підприємства "Кассіопея" - статуту у новій редакції, затвердженого рішенням сесії Глинської сільської ради № 152 від 24.06.2009 року і зареєстрованого державним реєстратором Світловодської районної державної адміністрації 15.09.2009 року, а саме, пункту 5.2.1 статуту комунального підприємства "Кассіопея", в якому зазначено, що Підприємством створено Бюро технічної інвентаризації комунального підприємства "Кассіопея", задоволенню не підлягають.
У відповідності до статті 49 Господарського процесуального кодексу України державне мито та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу покладаються повністю на відповідача, внаслідок неправильних дій якого виник спір.
Керуючись ст.ст. 22, 33, 34, 43, 44, 49, 82-85, 116, 117 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
В И Р І Ш И В :
Позов задовольнити частково.
Визнати недійсними зміни до установчих документів комунального підприємства "Кассіопея" (юридична адреса: 27352, Кіровоградська область, Світловодський район, с. Глинськ, вул. Леніна, 3, код ЄДРПОУ 32617351) - статуту у новій редакції, затвердженого рішенням сесії Глинської сільської ради № 152 від 24.06.2009 року і зареєстрованого державним реєстратором Світловодської районної державної адміністрації 15.09.2009 року, в частині абзацу одинадцятого пункту 2.1. статуту, яким передбачено, що основною метою діяльності Підприємства є надання організаціям, установам та підприємствам всіх форм власності, а також населенню кваліфікованих платних послуг з питань реєстрації документів про право власності на жилі та нежилі будівлі незалежно від відомчої належності громадян.
Заборонити комунальному підприємству "Кассіопея" (юридична адреса: 27352, Кіровоградська область, Світловодський район, с. Глинськ, вул. Леніна, 3, код ЄДРПОУ 32617351) вчиняти дії по реєстрації прав власності на нерухоме майно в межах м. Світловодськ, Світловодського та Онуфріївського районів Кіровоградської області.
У задоволенні позовних вимог в частині визнання недійсними змін до установчих документів комунального підприємства "Кассіопея" (юридична адреса: 27352, Кіровоградська область, Світловодський район, с. Глинськ, вул. Леніна, 3, код ЄДРПОУ 32617351) - статуту у новій редакції, затвердженого рішенням сесії Глинської сільської ради № 152 від 24.06.2009 року і зареєстрованого державним реєстратором Світловодської районної державної адміністрації 15.09.2009 року, а саме, пункту 5.2.1 статуту комунального підприємства "Кассіопея", в якому зазначено, що Підприємством створено Бюро технічної інвентаризації комунального підприємства "Кассіопея" - відмовити.
Стягнути з комунального підприємства "Кассіопея" (27532, Кіровоградська область, Світловодський район, с. Глинськ, вул. Леніна, 3, ідентифікаційний код 32617351, р/р 26008301361161 у ФАКО "Національний кредит", МФО 383136) на користь Світловодського комунального міжміського бюро технічної інвентаризації (27500, Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. В. Бойка, 2-б, ідентифікаційний код 13761858, р/р 2600730757 в ВАТ "Райффайзен Банк Аваль", м. Київ, МФО 380805) - 85,00 грн. державного мита та 312,50 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Згідно частини 3 статті 85 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання.
Рішення може бути оскаржене до Дніпропетровського апеляційного господарського суду через господарський суд Кіровоградської області в порядку, визначеному Господарським процесуальним кодексом України.
Суддя В.В.Тимошевська
Суд | Господарський суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 07.10.2009 |
Оприлюднено | 15.10.2009 |
Номер документу | 4988803 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні