Ухвала
від 09.09.2015 по справі 756/11833/15-к
ОБОЛОНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

09.09.2015 Справа № 756/11833/15-к

№ 756/11829/15-к

№ 1-кс/756/1499/15

У Х В А Л А

Іменем України

09 вересня 2015 року слідчий суддя Оболонського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора Оболонського району м. Києва ОСОБА_3 ,

розглянувши клопотання прокурора прокуратури Оболонського району м. Києва ОСОБА_3 , про дозвіл на обшук,

у с т а н о в и в:

прокурор прокуратури Оболонського району м. Києва ОСОБА_3 , звернулася до суду з клопотанням про надання дозволу на обшук. В обґрунтування клопотання прокурор посилається на те, що в провадженні СВ Оболонського РУ ГУ МВС України в м. Києві знаходяться матеріали кримінального провадження, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42015100050000003 від 13.01.2015, за фактом вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5ст. 191 КК України.

У ході досудового розслідування встановлено, що протягом 2014 року службові особи ТОВ «Ніка 25» (код ЄДРПОУ 39034435) , ТОВ «Преваленс» (код ЄДРПОУ 37140014), ТОВ «Укрінвест-25» (код ЄДРПОУ 39480426), ТОВ «ОРО НЕРО» (код ЄДРПОУ 37508926) за попередньою змовою з службовими особами «Київського центру соціальної адаптації пристарілих, інвалідів та інших осіб, що не мають постійного місця проживання» (установи, підпорядкованої Департаменту соціальної політики КМДА) далі КЦСА протягом 2013 2015 років неправомірно освоїли частину бюджетних коштів, в особливо великих розмірах, що виділялися на закупівлю дизельного палива для опалення котельні у зазначеному центрі соціальної адаптації.

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що відповідно до п. 19, ч. 1, ст. 1 ЗУ «Про здійснення державних закупівель» конкурсні торги протягом 2013 - 2015 років проводились з порушеннями чинного законодавства, оскільки в них приймали участь пов`язані особи. Замовник торгів в особі КЦСА зобов`язаний відповідно до п. 6, ч. 1, ст. 17 ЗУ «Про здійснення державних закупівель» відхилити пропозиції вказаних вище учасників.

Як приклад, службовими особами КЦСА, всупереч норм діючого законодавства, протягом 2014 року за рахунок бюджетних коштів було проведено 3 (троє) конкурсних торгів на закупівлю понад 661 000 літрів дизельного палива підвищеної якості (ЕН 590, Сорт С, вид 1) для опалення котельні, загальною вартістю 6,7 млн. грн., результати яких були прийняті на користь пов`язаних осіб ТОВ «Ніка 25» та ТОВ «Укрінвест-25». При цьому котельнею КЦСА протягом року витрачається лише близько 340 000 літрів палива, та встановлені в ній котли можуть працювати на більш дешевому котельному паливі (котельне паливо пічне побутове рідке).

Під час тимчасового доступу до речей і документів, проведеного на підставі ухвали Оболонського районного суду м. Києва від 26.02.2015, службовими особами КЦСА не було надано слідчому усіх необхідних документів, а саме товарно-транспортних накладних на поставки дизельного палива, сертифікатів відповідності і паспортів якості на придбане паливо, актів прийому-передачі дизельного палива. У зв`язку з чим, на даний час не надалось можливим ідентифікувати фактично поставлене паливо, встановити місця з яких воно поставлялось, хто був перевізником та виробником, з`ясувати його відповідність встановленим нормам ТУ та ДСТУ, та заявленому в тендерній документації паливу Європейського стандарту.

Відсутність таких документів є порушенням з боку службових осіб КЦСА, Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів затвердженої спільним Наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв`язку України від 20.05.2008 року № 281/171/578/155 та Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів затвердженої спільним Наказом Міністерства палива та енергетики України та Держспоживстандарту України від 04.06.2007 року № 271/121, відповідно до яких такі документи є документами суворої звітності та їх примірники мають зберігатися у покупця, в даному випадку КЦСА.

Відсутність вказаних документів не дає можливості в ході досудового розслідування ідентифікувати фактично поставлене паливо протягом 2014 року, встановити місця з яких воно поставлялось, хто був перевізником та виробником, не можливо також встановити якість та відповідність поставленого палива встановленим нормам ТУ та ДСТУ, та заявленому в тендерній документації паливу Європейського стандарту.

Також, за постановою про призначенням експертизи в даному кримінальному провадженні спеціалістами «10 Хіммотологічного центру Міністерства оборони України» проведені випробування на відповідність проб нафтопродуктів, вилучених у КЦСА зразків дизельного палива, за результатами якого встановлено, що відібрані зразки не відповідають вимогам ДСТУ 4840:2007 «Паливо дизельне підвищеної якості. Технічні умови».

Таким чином, можна дійти висновку, що службовими особами КЦСА ОСОБА_4 та ОСОБА_5 умисно не було надано частину документів суворої звітності, та вказані службові особи спільно з керівниками і засновниками ТОВ «Укрінвест-25», ТОВ «Ніка 25», ТОВ «ОРО-НЕРО», ТОВ «Преваленс» - ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 діють в змові, з метою приховування слідів своєї протиправної діяльності, а також виношують наміри на продовження вчинення зазначеного кримінального правопорушення.

Причетність службових осіб КЦСА та посадових осіб учасників конкурсних торгів до вчинення даного кримінального правопорушення підтверджується зібраними в ході досудового розслідування матеріалами, а саме: витяги з Єдиного держаного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; додаток 4 до листа ГУ ДФС у м. Києві від 29.01.2015 (Відомості з інформаційного фонду Держаного реєстру фізичних осіб платників податків ДФС за формою № 1ДФ); «звіт про результати процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації № 1 від 27.03.2014»; сторінки з Інтернет сайту ДП «Інформаційно-ресурсний центр»; пропозиції конкурсних торгів від учасників ТОВ «Преваленс», ТОВ «Ніка 25», ТОВ «ОРО НЕРО», ТОВ «Укрінвест-25» поданих у 2014 - 2015 роках; протоколи тимчасового доступу до речей і документів від 06.03.2015р., від 13.03.2015р.; протоколи допиту свідків ОСОБА_10 і ОСОБА_11 , та іншими матеріалами кримінального провадження.

Крім того відповідно до протоколу огляду виписки по особовому рахунку ТОВ «Ніка 25» № НОМЕР_1 відкритого у ПАТ «Укрсоцбанк» за період з 01.01.2014 по 27.03.2015 встановлено, що за вказаний період з КЦСА перераховано на рахунок ТОВ «Ніка 25» згідно з договором № 14 від 20.03.2014р. за дизельне пальне 5 275 000 грн., згідно з договором № 19 від 27.10.2014р. перераховано 460 000 грн. Тобто загальна сума перерахованих коштів становить 5 735 000 грн. В свою чергу ТОВ «Ніка 25» перераховано на рахунок ТОВ «ОРО НЕРО» 690 000 грн. та на рахунок ТОВ «Укртрансоіл-2009», за дизельне пальне 2 177 000 грн. Вказані товариства є фактичними постачальниками товару.

В цей же період ТОВ «Ніка 25» перерахувала на рахунок ТОВ «Віталекс» за дизельне пальне згідно договорів 2 832 000 грн, що становить 54% від загальної суми коштів отриманих від КЦСА на закупівлю дизельного пального. Допитаний в якості свідка ОСОБА_12 , який відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Міністерства юстиції України є директором та засновником ТОВ «Віталекс» (ЄДРПОУ 36993955), повідомив, що жодного відношення до фінансово-господарської діяльності підприємства не має, дане товариство зареєстроване ним на користь третіх осіб за винагороду, без мети зайняття у подальшому господарською діяльністю.

Разом з тим, за місцем реєстрації ТОВ «Ніка 25», за адресою: АДРЕСА_1 , зареєстровано ТОВ «Укрінвест-25», директором якого є ОСОБА_6 . Дане товариство також являється переможцем конкурсних торгів, проведених КЦСА у листопаді 2014 та березні, травні 2015 року. В свою чергу, договором дарування квартири від 11.06.2004 року підтверджуються родинні зв`язки ОСОБА_7 та ОСОБА_6 .

Ураховуючи приховування службовими особами КЦСА документів, доступ до яких надано ухвалою суду, а також їх зав`язків з керівниками і засновниками ТОВ «Укрінвест-25», ТОВ «Ніка 25», ТОВ «ОРО-НЕРО», ТОВ «Преваленс», а саме: ОСОБА_7 , ОСОБА_13 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , які між собою знайомі та мають досить тривалі стосунки, вказані особи можуть з метою приховування слідів своєї протиправної діяльності, зберігати за місцем реєстрації ТОВ «Ніка-25» та ТОВ «Укрінвест-25» документи, необхідні для всебічного, повного та об`єктивного проведення досудового розслідування.

Вищевикладене дає підстави вважати, що відповідні документи, а також інші документи, що підтверджують участь перелічених товариств у конкурсних торгах, тісні взаємовідносини їх посадових осіб та засновників, використання ними єдиних потужностей для зберігання та транспортування нафтопродуктів, використання спільних офісних приміщень, додаткових документів, щодо підготовки та участі у подальших конкурсних торгах, також, знарядь та предметів за допомогою яких вчиняється кримінальне правопорушення, майно, що було здобуте в результаті його вчинення можуть знаходитись за місцем реєстрації ТОВ «Ніка 25» та «Укрінвест-25» за адресою: АДРЕСА_1 , оскільки вказані товариство являються переможцями за результатом конкурсних торгів у 2014-2015 роках та є фактичними постачальниками дизельного палива КЦСА.

Виходячи з того, що для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищевказаного факту, зокрема для отримання відомостей, які є необхідними для належної кваліфікації вчиненого діяння, у даному провадженні, а також з метою відшукання знарядь, засобів, предметів чи документів злочинної діяльності, які можуть зберігатися за місцем реєстрації ТОВ «Ніка 25» та «Укрінвест-25» за адресою: АДРЕСА_1 , виникає необхідність у проведення обшуку вказаного приміщення.

У судовому засіданні прокурор підтримав дане клопотання і просив для об`єктивного з`ясування дійсних фактичних обставин справи його задовольнити.

Заслухавши думку сторін кримінального провадження, дослідивши клопотання, копії матеріалів, якими прокурор обґрунтовує доводи клопотання, слідчим суддею встановлено наступне.

Згідно з витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження вбачається, що 13 січня 2015 року внесено відомості про вчинення службовими особами кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

Відповідно до ст. 233 КПК України ніхто не має права проникнути до житла чи іншого володіння особи з будь-якою метою, інакше як лише за добровільною згодою особи, яка ними володіє, або на підставі ухвали слідчого судді, крім випадків установлених законом.

Згідно зі ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Таким чином, оскільки прокурором у судовому засіданні доведено, що було вчинено злочин, відшукувальні знаряддя, а саме:товарно-транспортні накладні та заявки на поставки дизельного палива, супровідні документи, сертифікати відповідності і паспорти якості на дизельне паливо, податкові накладні, акти прийому-передачі дизельного палива, видаткові накладні, квитанції, рахунки-фактури, документації конкурсних торгів, звіти про результати конкурсних торгів, протоколи розкриття пропозицій учасників конкурсних торгів, бухгалтерська документація, платіжні доручення, банківські виписки, чеки та чекові книжки, реєстраційні документи учасників конкурсних торгів, проведених КЦСА з 2013 по 2015 роки, доручення та довіреності на представлення інтересів учасників конкурсних торгів, матеріали пропозицій учасників конкурсних торгів а також інших документів, що підтверджують участь, зазначених в клопотанні товариств, у конкурсних торгах, документів щодо використання ними потужностей, резервуарів, складських приміщень для зберігання та транспортування нафтопродуктів, договорів оренди та (або) суборенди, бензовозів, вантажних автомобілів, офісних приміщень, додаткових документів щодо підготовки та участі у подальших конкурсних торгах, запланованих КЦСА, печаток, електронних носіїв інформації, комп`ютерної техніки, за допомогою якої виготовляється документація конкурсних торгів та пропозицій учасників, принтери та інші пристрою, за допомогою яких друкуються та виготовляються зазначені документи, інших документів, знарядь та предметів за допомогою яких вчиняється дане кримінальне правопорушення та підтверджуються зв`язок службових осіб та засновників товариств, учасників конкурсних торгів, зі службовими особами КЦСА можуть знаходитись за місцем реєстрації ТОВ «Ніка 25» (код ЄДРПОУ 39034435) та ТОВ «Укрінвест-25» (код ЄДРПОУ 39480426) за адресою: м. Київ, пр. Героїв Сталінграда, 42-Б, кв. 33, слідчий суддя вважає за необхідне задовольнити клопотання прокурора про проведення обшуку з метою відшукання знаряддя злочину, предметів, які мають значення для встановлення істини у кримінальному провадженні.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 7, 234, 235, 309 КПК України, слідчий суддя

у х в а л и в:

клопотання прокурора Оболонського району м. Києва ОСОБА_3 , - задовольнити.

Надати прокурору Оболонського району м. Києва ОСОБА_3 , дозвіл на проведення обшуку за місцем реєстрації ТОВ «Ніка 25» (код ЄДРПОУ 39034435) та ТОВ «Укрінвест-25» (код ЄДРПОУ 39480426) за адресою: м. Київ, пр. Героїв Сталінграда, 42-Б, кв. 33, з метою відшукання товарно-транспортних накладних та заявок на поставки дизельного палива, супровідних документів, сертифікатів відповідності і паспортів якості на дизельне паливо, податкових накладних, актів прийому-передачі дизельного палива, видаткових накладних, квитанцій, рахунок-фактур, документації конкурсних торгів, звітів про результати конкурсних торгів, протоколів розкриття пропозицій учасників конкурсних торгів, бухгалтерської документації, платіжних доручень, банківських виписок, чеки та чекових книжок, реєстраційних документів учасників конкурсних торгів, проведених КЦСА з 2013 по 2015 роки, доручень та довіреностей на представлення інтересів учасників конкурсних торгів, матеріалів пропозицій учасників конкурсних торгів а також інших документів, що підтверджують участь, зазначених в клопотанні товариств, у конкурсних торгах, документів щодо використання ними потужностей, резервуарів, складських приміщень для зберігання та транспортування нафтопродуктів, договорів оренди та (або) суборенди, бензовозів, вантажних автомобілів, офісних приміщень, додаткових документів щодо підготовки та участі у подальших конкурсних торгах, запланованих КЦСА, печаток, електронних носіїв інформації, комп`ютерної техніки, за допомогою якої виготовляється документація конкурсних торгів та пропозицій учасників, принтери та інші пристрою, за допомогою яких друкуються та виготовляються зазначені документи, інших документів, знарядь та предметів за допомогою яких вчиняється дане кримінальне правопорушення та підтверджуються зв`язок службових осіб та засновників товариств, учасників конкурсних торгів, зі службовими особами КЦСА.

Ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук надає право проникнути до житла чи іншого володіння особи лише один раз.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: (підпис) ОСОБА_1

З оригіналом згідно.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Секретар: ОСОБА_2

СудОболонський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення09.09.2015
Оприлюднено21.03.2023
Номер документу49920023
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —756/11833/15-к

Ухвала від 23.09.2015

Кримінальне

Оболонський районний суд міста Києва

Літвінов В. Є.

Ухвала від 09.09.2015

Кримінальне

Оболонський районний суд міста Києва

Літвінов В. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні