ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 серпня 2015 року (16 год. 10 хв.) Справа № 808/5002/15 м.Запоріжжя
Запорізький окружний адміністративний суд у складі
головуючого судді Максименко Л.Я.
розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу
за поданням: Енергодарської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області, м. Енергодар Запорізької області
до: Товариства з обмеженою відповідальністю «Сігма-М», м. Енергодар
про: стягнення коштів за податковим боргом, -
ВСТАНОВИВ:
Енергодарська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Запорізькій області (далі - заявник або Енергодарська ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області) звернулась до суду із поданням до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сігма-М» (далі - підприємство або ТОВ «Сігма-М»), в якому заявник просить суд стягнути з підприємства податковий борг у розмірі 610 164,21 грн., у т.ч. 308 182,14 грн. з податку на прибуток, 301 472,07 грн. з податку на додану вартість та 510,00 грн. адміністративних штрафів.
В обґрунтування вимог подання зазначає, що ТОВ «Сігма-М» має податковий борг перед бюджетом з податку на додану вартість у розмірі 610 164,21 грн., який виник в результаті несплати відповідачем узгодженої суми грошових зобов'язань, донарахованих контролюючим органом згідно податкових повідомлень-рішень за результатами перевірок. Також, заявник вказує, що підприємству була нарахована пеня з податку на додану вартість в розмірі 43 919,09 грн. та з податку на прибуток в розмірі 42 969,37 грн. Зазначає, що заявником вживались, передбачені нормами Податкового кодексу України, заходи щодо стягнення з підприємства заборгованості. Однак, направлена 15.06.2015 на адресу підприємства податкова вимога форми «Ю» від 15.06.2015 № 97-25 залишилась без виконання. Враховуючи, що на сьогодні податковий борг підприємства є не погашеним до бюджету, Енергодарська ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області просить стягнути його в судовому порядку.
Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 17.08.2015 відкрито провадження у справі за поданням № 808/5002/15 та призначено справу до розгляду в судовому засіданні на 19.08.2015.
Представники сторін в судове засідання не з'явились. Про дату, час та місце розгляду справи повідомлені судом належним чином, про що в матеріалах справи містяться відповідні документальні підтвердження.
18.08.2015 від Енергодарської ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області до суду надійшло клопотання (вх. № 34738) про розгляд справи без участі представника заявника. На задоволенні вимог подання наполягає в повному обсязі. Крім того, до матеріалів справи надав довідку про суму посадкового боргу ТОВ «Сігма-М» станом на 18.08.2015, згідно якої за підприємством обліковується податковий борг у сумі 610 164,21 грн., зокрема, 308 182,14 грн. з податку на прибуток, 301 472,07 грн. з податку на додану вартість та 510,00 грн. адміністративних штрафів.
Причини неявки представника підприємства суду невідомі. Будь-яких клопотань, заяв або пояснень від ТОВ «Сігма-М» до суду також не надходило.
Згідно ч. 8 ст. 183-3 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), у разі постановлення судом ухвали про відкриття провадження у справі суд приймає у триденний строк, але не пізніше ніж протягом 96 годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють звернення заявника до суду, постанову по суті заявлених вимог, яка підлягає негайному виконанню.
Розгляд подання відбувається за участю органу доходів і зборів, що його вніс, та платника податків, стосовно якого його внесено.
Неявка сторін у судове засідання не перешкоджає розгляду подання.
Керуючись положеннями статей 41, 128, 183-3 КАС України, суд дійшов до висновку щодо можливості розгляду подання за відсутності представників сторін на підставі наявних у справі доказів у письмовому провадженні, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.
Дослідивши обставини справи та перевіривши їх доказами, суд вважає вимоги подання такими, що підлягають задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 05.08.2015, відповідач - ТОВ «Сігма-М» (ідентифікаційний код 30769483) зареєстроване як юридична особа 18.02.2000.
Згідно довідки про взяття на облік платника податків від 06.08.2015 № 1508231400125, підприємство перебуває на обліку у Енергодарській ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області з 30.03.2000 за № 728.
Як передбачено ст. 67 Конституції України та п.п. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Податковий кодекс України), платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
З матеріалів справи судом встановлено, що на підставі п.200.10 ст.200 та у порядку ст. 76 Податкового кодексу України, головним державним інспектором відділу оподаткування та контролю об'єктів операцій Енергодарської ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області проведено камеральну електронну перевірку даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість ТОВ «Сігма-М», податкова декларація з податку на додану вартість за період травень-серпень 2014 року, за результатами якої складено акт перевірки від 10.10.2014 № 448/08-23-15-311/30769483. Даною перевіркою встановлені порушення підприємством вимог п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України в частині неподання податкової звітності з податку на додану вартість за травень, червень, липень та серпень 2014 року.
Вказаний акт направлено 10.10.2014 на адресу підприємства поштою. Проте, як вбачається із наданої заявником копії поштового конверту, кореспонденція повернулась на адресу податкового органу без вручення платнику податків із відміткою відділення поштового зв'язку - «за закінченням терміну зберігання».
На підставі акту перевірки від 10.10.2014 № 448/08-23-15-311/30769483 Енергодарською ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області винесено податкове повідомлення-рішення форми «Р» від 27.11.2014 № НОМЕР_1, відповідно до якого підприємству збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) в розмірі 680,00 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами).
Вказане рішення 27.11.2014 направлено підприємству поштою. Проте, як вбачається із наданої позивачем копії поштового конверту, кореспонденція повернулась на адресу податкового органу без вручення платнику податків із відміткою відділення поштового зв'язку - «за закінченням терміну зберігання».
Згідно п. 58.3 ст. 58 Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого її місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг.
У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Враховуючи положення п. 58.3 ст. 58 Податкового кодексу України, податкове повідомлення-рішення від 27.11.2014 № НОМЕР_1 вважається врученим відповідачу належним чином.
Також, на підставі п.200.10 ст.200 та у порядку ст. 76 Податкового кодексу України, головним державним інспектором відділу оподаткування та контролю об'єктів операцій Енергодарської ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області проведено камеральну електронну перевірку даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість ТОВ «Сігма-М», податкова декларація з податку на додану вартість за період вересень-жовтень 2014 року, за результатами якої складено акт перевірки від 04.12.2014 № 609/08-23-15-311/30769483. Даною перевіркою встановлені порушення підприємством вимог п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України в частині неподання податкової звітності з податку на додану вартість за вересень та жовтень 2014 року.
Вказаний акт направлено 04.12.2014 на адресу підприємства поштою. Проте, як вбачається із наданої заявником копії поштового конверту, кореспонденція повернулась на адресу податкового органу без вручення платнику податків із відміткою відділення поштового зв'язку - «за закінченням терміну зберігання».
На підставі акту перевірки від 04.12.2014 № 609/08-23-15-311/30769483 Енергодарською ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області винесено податкове повідомлення-рішення форми «Р» від 19.01.2015 № НОМЕР_2, відповідно до якого підприємству збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) в розмірі 2 040,00 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами).
Вказане рішення 19.01.2015 направлено підприємству поштою. Проте, як вбачається із наданої позивачем копії поштового конверту, кореспонденція повернулась на адресу податкового органу без вручення платнику податків із відміткою відділення поштового зв'язку - «за закінченням терміну зберігання».
Враховуючи положення п. 58.3 ст. 58 Податкового кодексу України, податкове повідомлення-рішення від 27.11.2014 № НОМЕР_1 вважається врученим відповідачу належним чином.
На підставі пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, пп.75.1.2 п. 75.1 ст. 75, п.п.78.1.11 п.78.1 ст.78, ст. 79 Податкового кодексу України, головним державним ревізором-інспектором відділу податкового аудиту Енергодарської ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області проведено позапланову невиїзну документальну перевірку ТОВ «Сігма-М» з питань своєчасності, достовірності та повноти нарахування та сплати податку на прибуток та податку на додану вартість за період з 01.01.2012 по 31.12.2013, за результатами якої складено акт перевірки від 19.03.2015 № 14/22-07/30769483.
Перевіркою встановлено порушення підприємством вимог:
- п. 138.2, 138.4, 138.8 ст. 138 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ із змінами та доповненнями, в результаті чого занижено податок на прибуток до сплати в бюджет в сумі 212 427,00 грн., у тому числі: за 2012 рік в сумі 196 895,00 грн., за 2013 рік в сумі 15 532,00 грн.;
- п. 198.2, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на додану вартість на загальну суму 203 867,00 грн., в тому числі по періодах: за листопад 2012 року на суму 21 029,00 грн., за грудень 2012 року на суму 166 489,00 грн., за січень 2013 року на суму 16 349,00 грн.;
- п.44.1, 44.2, 44.3 ст.44 Податкового кодексу України, підприємством не надано до Енергодарської ОДПІ для проведення позапланової перевірки первинних документів по взаємовідносинам з ТОВ «Старт Альянс», ТОВ «Аквілея».
Згідно фіскального чеку від 29.04.2015, копії поштового конверту та поштового повідомлення, вищезазначений акт перевірки направлено на адресу підприємства поштою, але кореспонденція повернулась на адресу податкового органу без вручення платнику податків із відміткою відділення поштового зв'язку - «за закінченням терміну зберігання».
На підставі акту перевірки від 19.03.2015 № 14/22-07/30769483 Енергодарською ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області винесено податкові повідомлення-рішення форми «Р» від 12.05.2015, зокрема, № НОМЕР_3, відповідно до якого підприємству збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість в розмірі 254 833,75 грн., у тому числі за основним платежем - 203 867,00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 50 966,75 грн., № НОМЕР_4, відповідно до якого підприємству збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток в розмірі 265 533,75 грн., у тому числі за основним платежем - 212 427,00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 53 106,75 грн., № НОМЕР_5, відповідно до якого підприємству збільшено грошове зобов'язання за платежем адміністративні штрафи та інші санкції у розмірі 510,00 грн.
Судом з'ясовано, що разом із супровідним листом від 12.05.2015 №3911/10/08-23-22-13 вказані податкові повідомлення-рішення направлено на адресу підприємства рекомендованим листом з повідомленням про вручення. Проте, як вбачається із наданої позивачем копії поштового конверту, кореспонденція повернулась на адресу податкового органу без вручення платнику податків із відміткою відділення поштового зв'язку - «за закінченням терміну зберігання».
Враховуючи положення п. 58.3 ст. 58 Податкового кодексу України, податкові повідомлення-рішення від 12.05.2015 № НОМЕР_3, № НОМЕР_4 та № НОМЕР_5 вважаються врученими відповідачу належним чином.
При цьому, згідно п.56.1 ст.56 ПК України рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.
Відповідно до п. 57.3. ст. 57 Податкового кодексу України зазначено, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у п.п. 54.3.1-54.3.6 п. 54.3 ст. 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
У адміністративному або судовому порядку вищевказані податкові повідомлення-рішення відповідачем не оскаржувались, а отже суми грошового зобов'язання є узгодженими, доказів протилежного відповідачем суду надано не було.
Підпунктом 14.1.39 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України визначено, що грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Як передбачено п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, податковий борг - це сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Оскільки сума узгоджених грошових зобов'язань, згідно вищезазначених податкових повідомлень-рішень, підприємством у встановлені законодавством строки не сплачена, вона набула статусу податкового боргу.
Крім того, згідно пп. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу України, після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.
Відповідно до пп. 14.1.162 п. 14.1 ст. 14 ПК України пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов'язань, не сплачених у встановлені законодавством строки.
Судом з'ясовано, що на підставі пп. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 підприємству нараховано пеню з податку на додану вартість в сумі 43 919,09 грн. та з податку на прибуток в сумі 42 969,37 грн.
Відповідно до наданої заявником картки особового рахунку платника податків у підприємства була наявна переплата з податку на додану вартість в розмірі 0,77 грн. та з податку на прибуток в розмірі 320,98 грн.
Таким чином, з урахуванням наявної на рахунку платника податків переплати, наразі за підприємством обліковується податковий борг у розмірі 610 164,21 грн., із яких 308 182,14 грн. з податку на прибуток, 301 472,07 грн. з податку на додану вартість та 510,00 грн. адміністративних штрафів
Пунктом 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України передбачено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Як зазначено у п.п. 14.1.153 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податкова вимога - це письмова вимога органу державної податкової служби до платника податків щодо погашення суми податкового боргу.
Відповідно до п. 59.3 ст. 59 Податкового кодексу України, податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.
Судом з'ясовано, що 15.06.2015 Енергодарською ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області направлено на адресу підприємства податкову вимогу форми «Ю» від 15.06.2015 № 97-25 на загальну суму податкового боргу платника податків за узгодженими грошовими зобов'язаннями в розмірі 2 719,23 грн.
Проте, як вбачається із наданої заявником копії поштового конверту, кореспонденція повернулась на адресу податкового органу без вручення платнику податків із відміткою відділення поштового зв'язку - «за закінченням терміну зберігання».
Враховуючи положення п. 58.3 ст. 58 Податкового кодексу України, вищезазначена податкова вимога вважається врученою підприємству належним чином.
Наразі, податкова вимога форми «Ю» від 15.06.2015 № 97-25 в порядку визначеному ст. 60 Податкового кодексу України заявником не відкликана, оскільки з моменту її виставлення заборгованість ТОВ «Сігма-М» залишається не погашеною, що підтверджується карткою особового рахунку платника податків за спірний період та довідкою про стан податкового боргу підприємства.
Згідно пп. 95.1 - 95.2 ст. 95 Податкового кодексу України, орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Підпунктом 20.1.34 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України передбачено, що контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідно до п. 95.3. ст. 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Згідно зі ст. 11 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
За правилами частин 1, 6 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а в разі якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.
Статтею 86 КАС України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
Згідно довідки Енергодарської ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області, станом на 18.08.2015 податковий борг ТОВ «Сігма-М» становить 610 164,21 грн., зокрема, 308 182,14 грн. з податку на прибуток, 301 472,07 грн. з податку на додану вартість та 510,00 грн. адміністративних штрафів.
Під час розгляду справи, підприємством не було надано суду доказів повного або часткового погашення заборгованості, нормативно та документально обґрунтованих заперечень проти подання, а також доказів, які б спростовували доводи заявника.
На підставі викладеного, дослідивши наявні в матеріалах справи докази у їх сукупності, суд дійшов до висновку, що подання Енергодарської ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області є доведеним, обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню повністю.
Відповідно до приписів п. 4 ст. 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Враховуючи вищезазначене та керуючись ст. ст. 2, 4, 7-12, 14, 41, 71, 86, 94, 128, 159-163, 183-3 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Подання Енергодарської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сігма-М» про стягнення коштів за податковим боргом, - задовольнити повністю.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Сігма-М» (71500, Запорізька область, м. Енергодар, вул. Комсомольська, буд. 4, код ЄДРПОУ 30769483) податкову заборгованість в розмірі 610 164,21 (шістсот десять тисяч сто шістдесят чотири гривні 21 коп.) грн., а саме:
за податковим боргом з податку на прибуток в сумі 308 182,14 грн. (триста вісім тисяч сто вісімдесят дві гривні 14 коп.) на користь Державного бюджету України на р/р 33110318700015, код бюджетної класифікації 11021000, банк ГУДКСУ у Запорізькій області, МФО 813015, код ЄДРПОУ 37942215;
за податковим боргом з податку на додану вартість в сумі 301 472,07 грн. (триста одна тисяча чотириста сімдесят дві гривні 07 коп.) на користь Державного бюджету України на р/р 31111029700015, код бюджетної класифікації 14010100, банк ГУДКСУ у Запорізькій області, МФО 813015, код ЄДРПОУ 37942215;
адміністративні штрафи та інші санкції в сумі 510,00 грн. (п'ятсот десять гривень 00 коп.) на користь Державного бюджету України на р/р 31119106700015, код бюджетної класифікації 21081103, банк ГУДКСУ у Запорізькій області, МФО 813015, код ЄДРПОУ 37942215,
шляхом стягнення коштів з рахунків платника податків Товариства з обмеженою відповідальністю «Сігма-М» у банках, обслуговуючих такого платника податків, а також за рахунок власних готівкових коштів в межах податкової заборгованості.
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України -з дня отримання такої постанови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя Л.Я. Максименко
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.08.2015 |
Оприлюднено | 15.09.2015 |
Номер документу | 49978140 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Максименко Лілія Яковлівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Максименко Лілія Яковлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні