ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 2-а-70/11/1970
07 лютого 2011 р.м.Тернопіль
Тернопільський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді: Мандзія О.П.
розглянувши у порядку скороченого провадження у місті Тернополі адміністративну справу
за позовом прокурора Козівського району Тернопільської області в інтересах держави в особі Тернопільського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку
до відкритого акціонерного товариства «Козівський маслозавод»
про стягнення штрафних санкцій на суму 1020 грн.,-
ВСТАНОВИВ:
Прокурор Козівського району Тернопільської області в інтересах держави в особі Тернопільського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, надалі позивач, звернувся в суд з позовом до відкритого акціонерного товариства «Козівський маслозавод», надалі відповідач, про стягнення штрафних санкцій на суму 1020 грн. застосованих згідно постанови №35–ТЕ від 22.07.2010р.
Позивач в обґрунтування своїх вимог посилається на те, що за відповідачем станом на день подання позовної заяви рахується заборгованість перед Державним бюджетом із сплати штрафних санкцій застосованих згідно постанови №35 – ТЕ від 22.07.2010р. за порушення на ринку цінних паперів на суму 1020грн.
Відповідно до п.2 ч. 5 ст. 183 - 2 КАС України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.
Відповідно до ч. 4 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. За результатами розгляду справи у скороченому проваджені суддя, оцінивши повідомлені позивачем обставини, за наявності достатніх підстав приймає законне та обґрунтоване судове рішення.
Розглянувши матеріали справи та з'ясувавши всі обставини справи, суд вважає, що позов підлягає до задоволення з наступних підстав.
Пунктом 10 статті 8 ЗУ “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні”передбачено, що Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право: надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства.
«Положенням про розкриття інформації емітентами цінних паперів» затвердженого рішенням ДКЦПФР від 19.12.2006р. № 1591 (надалі - Положення) в главі 7 встановлено, що емітентами цінних паперів розкриття річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування у офіційному друкованому виданні та подання до Комісії
Розкриття регулярної річної інформації здійснюється, зокрема шляхом поданням до Комісії — не пізніше 1 червня року, наступного за звітним.
Судом встановлено, що відповідач в порушення вимог п.1.глави 1, п.1,5 глави 7 «Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів» затвердженого рішенням ДКЦПФР від 19.12.2006р. № 1591 не здійснив розкриття річної інформації за 2009р. шляхом подання до Комісії — не пізніше 1 червня року, наступного за звітним.
Згідно акту № 35-ТЕ про правопорушення на ринку цінних паперів від 14.07.2010р. відповідачем порушено вимоги п.1.глави 1 та п.1,5 глави 7 розділу 5 Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів № 1591 – не подано регулярну річну інформацію за 2009р. шляхом поданням до Комісії — не пізніше 1 червня року, наступного за звітним.
За таких обставин, відповідно до п.5 ч.1 ст.11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Постановою № 35 - ТЕ про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 22.07.2010р. до відповідача за вище зазначене правопорушення застосовано санкцію у вигляді накладення штрафу у розмірі 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1020грн.
Вище вказаною Постановою № 35 - ТЕ відповідача було зобов'язано у 15 денний термін з моменту отримання даної постанови перерахувати суму штрафу в дохід Державного бюджету України. Постанову № 35 – ТЕ надіслану відповідачеві супровідним листом від 22.07.2010р. №02/1177, відповідачем залишено без виконання. На даний час постанова не оскаржена і не скасована у встановленому законом порядку.
Встановлено, що відповідач не сплатив суму штрафу в дохід Державного бюджету України застосованого Постановою № 35 – ТЕ за правопорушення на ринку цінних паперів, доказів на підтвердження протилежного відповідачем не подано, а судом не здобуто.
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” штрафи, накладені Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, стягуються у судовому порядку.
Виходячи з вищенаведеного, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, не заперечені в установленому порядку відповідачем, а отже підлягають до задоволення в повному обсязі.
Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст. 17, 18, 160-163, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-
П О С Т А Н О В И В:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з відкритого акціонерного товариства «Козівський маслозавод» (код 03806991) в дохід Державного бюджету штрафні санкції в сумі 1020грн. (тисячу двадцять гривень).
Постанова суду, прийнята у порядку скороченого провадження виконується негайно.
Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд в порядку і строки передбачені ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова суду набирає законної сили в порядку передбаченому ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
Головуючий суддя Мандзій О.П.
копія вірна
Суддя Мандзій О.П.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.02.2011 |
Оприлюднено | 15.09.2015 |
Номер документу | 49981866 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мандзій О.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні