Ухвала
від 09.04.2013 по справі 340/323/13-к
ВЕРХОВИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 340/323/13-к

Номер провадження № 1-кс/340/35/13

У Х В А Л А

09 квітня 2013 року селище Верховина

Слідчий суддя Верховинського районного суду Івано-Франківської області Атаманюк Р.І., з участю секретаря Ласкурійчук С.І., прокурора Томащука Ю.В., слідчого СВ Верховинського РВ УМВС України в Івано-Франківській області ОСОБА_1, розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання про надання дозволу на проведення позапланової виїзної документальної ревізії Державною фінансовою інспекцією в Івано-Франківській області для забезпечення розслідування кримінального провадження №12012090130000001 від 02.01.2013 року за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.2 ст. 191 КК України ,-

ВСТАНОВИВ:

Слідчий СВ Верховинського РВ УМВС України в Івано-Франківській області ОСОБА_1 08.04.2013 року звернувся до Верховинського районного суду Івано-Франківської області із клопотанням погодженим старшим прокурором прокуратури Верховинського ОСОБА_2 про надання дозволу на проведення спеціалістами Державної фінансової інспекції в Івано-Франківській області позапланової виїзної документальної ревізії окремих питань додержання вимог законодавства про використання бюджетних коштів виділених на проведення капітальних ремонтів доріг прис. Пушкар та вул. Січових Стрільців в селищі Верховина Верховинською селищною радою (смт. Верховина, вул. Івана Франка, 3, код ЄДРПОУ 04357294, комунальна, організаційно-правова форма - установа) за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 190 КК України.

На обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що працівниками СДСБЕЗ Верховинського РВ УМВС України в Івано-Франківській області в ході проведення перевірки з приводу дотримання вимог бюджетного законодавства встановлено, що посадовими особами ТзОВ «Юват», яким проводилось виконання підрядних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття на вул. Січових Стрільців та в присілку Пушкар селища Верховина Верховинського району Івано-Франківської області протягом травня-липня 2012 року, було завищено суму виконаних робіт на 22 591 грн., в результаті чого бюджету селища Верховина було завдано збитків в зазначеному розмірі.

Під час досудового розслідування в кримінальному провадженні було встановлено , що Верховинською селищною радою з ТзОВ «Юват» укладено 2 договори підряду за № 4 та № 5 від 24.04.2012 року на проведення капітальних ремонтів дорожнього покриття в прис. Пушкар та вул. Січових Стрільців в селища Верховина.

Згідно довідок про вартість виконаних робіт форми № КБ-3 та актів приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в за травень, червень та липень 2012 року, які підписані представниками Підрядника - директором ТзОВ «Юват» ОСОБА_3, Замовника - Верховинською селищною радою та представником технагляду - директором Міжгосподарського підприємства капітального будівництва та проектування ОСОБА_4 були затвердженні відповідними відбитками печаток сторін.

На виконання умов зазначених договорів та згідно з представленими до перевірки довідками про вартість виконаних підрядних робіт форми №КБ-2 за травень , червень та липень 2012 року та актів приймання виконаних підрядних робіт форми №КБ-2в за травень , червень та липень 2012 року №4 та №5 ТзОВ «Юват» виконано підрядних робіт по капітального ремонту дорожнього покриття прис.Пушкар в смт. Верховина на суму відповідно 47568,0 та 57434,0 грн. За виконані роботи ТзОВ «Юват» було оплачено в повному обсязі.

19.10.2012 року була проведена перевірка в результаті якої були здійснені контрольні обміри виконаних підрядних робіт з проведення капітального ремонту дорожнього покриття прис. Пушкар та вул. Січових Стрільців в смт.Верховина комісією в складі майстра філії «Верховинський райавтодор» ОСОБА_5, директора Міжгосподарського підприємства капітального будівництва та проектування ОСОБА_4, директора ТзОВ «Юват» ОСОБА_3, начальника сектору ДСБЕЗ Верховинського РВУ МВС ОСОБА_6 та начальника Верховинської об'єднаної державної фінансової інспекції ОСОБА_7

При здійсненні вищевказаною комісією контрольних обмірів було встановлено , що по окремих видах робіт наявні розбіжності щодо фізичних об'ємів виконаних робіт в порівнянні з відображеними відомостями актів форми №КБ-2в, а саме:

- при проведенні капітального ремонту дорожнього покриття прис.Пушкар встановлено завищення фізичних об'ємів по влаштуванні основ покриття пісчано-гравійною сумішшю на 46 кв.м, по перевезенні пісчано-гравійної суміші самоскидами на 442,9 т. та по розробці грунту в траншеях та котлованах екскаватором з навантаження на 271,9 куб.м. і заниження фізичних об'ємів встановлено по розробці грунту в траншеях та котлованах екскаватором у відвал на 199 куб.м.

- при проведенні капітального ремонту дорожнього покриття вул. Січових Стрільців смт. Верховина встановлено завищення фізичних об'ємів по перевезенні пісчано-гравійної суміші самоскидами на 495,0 т. та по розробці грунту в траншеях та котлованах екскаватором з навантаженням на 182,5 куб.м.

В діях службових осіб Верховинської селищної ради та ТзОВ «Юват» вбачаюьбся ознаки привласнення та розтрати бюджетних коштів шляхом зловживанням своїм службовим становищем в результаті чого була завищена вартість виконаних підрядних робіт з проведення капітальних ремонтів дорожнього покриття прис.Пушкар та вул..Січових Стрільців в смт.Верховина на загальну суму 22591,0 грн., в тому числі: з проведення капітального ремонту дорожнього покриття прис. Пушкар на 11667,0 грн. та з проведення капітального ремонту дорожнього покриття вул.Січових Стрільців на 10924,0 грн., чим порушено п.3.3.10.1 Правил визначення вартості будівництва в Україні ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Держбуду України від 27.08.2000 року №174 з подальшими змінами і доповненнями.

З метою забезпечення повного, всебічного та об'єктивного розслідування даного кримінального провадження слідчий СВ Верховинського РВ УМВС України в Івано-Франківській області ОСОБА_1 вказує на необхідність та доцільність перевірки окремих питань фінансово-господарської діяльності у Верховинській селищній раді (смт. Верховина, вул. Івана Франка, 3, код ЄДРПОУ 04357294, комунальна, організаційно-правова форма - установа).

Заслухавши прокурора, дослідивши додані документи, слідчий суддя вважає, що клопотання слід задовольнити з наступних підстав.

Згідно ст. 4 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні», державна контрольно-ревізійна служба координує свою діяльність, зокрема, з органами прокуратури, внутрішніх справ, служби безпеки .

Відповідно до п.п.2.1.Порядку взаємодії між органами державної контрольно-ревізійної служби та органами прокуратури, внутрішніх справ і Служби безпеки України, затвердженого наказом Головного контрольно-ревізійного управління України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури України від 19 жовтня 2006 року № 346/1025/685/53, органи ДКРС проводять планові та позапланові виїзні ревізії за зверненнями правоохоронних органів за місцезнаходженням об'єкта контролю відповідно до Закону та Порядку проведення інспектування державною контрольно-ревізійною службою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 року № 550.

Згідно п.п.2.4 цього ж Порядку позапланова виїзна ревізія на об'єкти контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним, зокрема, інформації про факти, що свідчать про порушення об'єктом контролю -підконтрольною установою законів, та рішення суду про дозвіл на проведення ревізії, який надає органам ДКРС право на проведення ревізії, у якому зазначаються підстави проведення ревізії, дата її початку та дата закінчення.

Згідно ч.5 ст.11 Закону України В«Про державну контрольно-ревізійну службу УкраїниВ» (далі Закон), позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державної контрольно-ревізійної служби і проводиться за наявності обставин, викладених в цій статті, перелік яких є вичерпним.

Пунктом 5 частини 5 статті 11 Закону однією з обставин проведення позапланової ревізії є надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах, зокрема, від органів прокуратури, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державної контрольно-ревізійної служби.

Відповідно до ч.6 ст.11 Закону позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал.

Згідно ч.8 ст.11 Закону прокурор, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п'ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду -інші відомості.

Частиною 11 ст.11 Закону встановлено, що тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.

Із витягу з кримінального провадження № 120130901300000001 від 02.01.2013 року вбачається, що по факту завищення сум виконаних робіт, внаслідок чого бюджету селища Верховина було завдано збитків в розмірі 22591,00 грн. внесено відомості до ЄРДР за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.2 ст. 190 КК України.

Розглядуване клопотання не суперечить вимогам ч. 1 ст. 2, ч. 5 ст. 11, ч. 6 ст. 11 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу України", ґрунтується на необхідності повного, всебічного та об'єктивного розслідування кримінального провадження, а тому суд дійшов висновку, що в ході досудового слідства у кримінальному провадженню №12013090130000001 необхідним та обґрунтованим є проведення позапланової виїзної документальної ревізії.

Керуючись ст. ст. 7, 131, 132, 372 КПК України, ст. 11 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу України",-

УХВАЛИВ:

Клопотання про надання дозволу на проведення позапланової виїзної документальної ревізії Державною фінансовою інспекцією в Івано-Франківській області для забезпечення розслідування кримінального провадження №12012090130000001 від 02.01.2013 року за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.2 ст. 190 КК України задовольнити.

1. Надати слідчому СВ Верховинського РВ УМВС України в Івано-Франківській області ОСОБА_1 дозвіл на проведення спеціалістами Державної фінансової інспекції в Івано-Франківській області позапланової виїзної документальної ревізії окремих питань додержання вимог законодавства про використання бюджетних коштів виділених на проведення капітальних ремонтів доріг прис. Пушкар та вул. Січових Стрільців що в смт.Верховина Верховинською селищною радою (смт. Верховина, вул. Івана Франка, 3, код ЄДРПОУ 04357294, комунальна, організаційно-правова форма - установа), терміном 10 робочих днів, починаючи з 16.04.2013 року.

2. Під час проведення ревізії необхідно дати відповідь на наступні питання:

2.1 Чи дотримувалися вимоги законодавства при формуванні вартості на проведення капітальних ремонтів доріг прис. Пушкар та вул. Січових Стрільців що в смт.Верховина, Верховинського району, Івано-Франківської області та яка фактична вартість робіт?

2.2 Чи встановлені факти порушення законодавства, розмір матеріальної шкоди, та посадові особи, внаслідок дій або бездіяльності яких допущено порушення законодавства та завдано матеріальну шкоду при використанні бюджетних коштів, укладенні договорів у 2012 році Верховинською селищною радою договорів на проведення капітальних ремонтів доріг прис. Пушкар та вул. Січових Стрільців що в смт. Верховина із підрядником ТзОВ «Юват» ( Івано-Франківська область ,Верховинський район, с.Ільці, код ЄДРПОУ- 37638329, приватна форма власності, організаційно-правова форма-товариство) проектною організацією, організацією яка здійснювала технічний нагляд Міжгосподарським Підприємством капітального будівництва та проектування (Івано-Франківська область , селище Верховина, вул. І.Франка,27, код ЄДРПОУ-25653814, форма власності приватна, організаційно-правова форма - підприємство).

Вказану ревізію провести в термін 10 робочих днів, починаючи з 16 квітня 2013 року.

Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення, оскарженню не підлягає, заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя


Р.І. Атаманюк

Дата ухвалення рішення09.04.2013
Оприлюднено16.09.2015
Номер документу50011559
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання дозволу на проведення позапланової виїзної документальної ревізії Державною фінансовою інспекцією в Івано-Франківській області для забезпечення розслідування кримінального провадження №12012090130000001 від 02.01.2013 року за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.2 ст. 191 КК України

Судовий реєстр по справі —340/323/13-к

Ухвала від 09.04.2013

Кримінальне

Верховинський районний суд Івано-Франківської області

Атаманюк Р. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні