Ухвала
від 08.09.2015 по справі 3/103-б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області



10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

"08" вересня 2015 р. Справа № 3/103-Б.

Господарський суд Житомирської області у складі судді Омельяна О.С., за участі секретаря Гаврилюка О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № 3/103-Б

за заявою ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирської області, ідентифікаційний код 39566728, місцезнаходження: 11500, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Коротуна, буд. 3 (далі - ОСОБА_1 ОДПІ, ініціюючий кредитор, кредитор -1)

до боржника ОСОБА_2 сільськогосподарського підприємства "ОСОБА_1 ЗЦМ", ідентифікаційний код 05531860, місцезнаходження: 11500, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Л. Толстого, буд. 3 (далі - ПСП "ОСОБА_1 ЗЦМ", боржник, банкрут)

про банкрутство,

інші учасники провадження у справі про банкрутство:

кредитор 2 - Дочірнє підприємство "ОСОБА_1 молокозавод" ВАТ "Житомирмолоко", ідентифікаційний код 00445340, місцезнаходження: 11500, Житомирська область, м. Коростень, вул. Льва Толстого, буд. 3;

кредитор 3 - Управління Пенсійного фонду України в Коростенському районі, ідентифікаційний код 20405035, місцезнаходження: 11500, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, буд. 16;

ліквідатор банкрута - арбітражний керуючий ОСОБА_3, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, ліквідатора банкрута) № № 1319 видане 17.07.2013 р.; місцезнаходження: 10002, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 112, контора арбітражних керуючих;

за участі представників:

від кредитора 1: ОСОБА_4, дов. від 02.06.2015 №7371/10;

від боржника: не з'явився;

від кредитора 2: не з'явився;

від кредитора 3: не з'явився.

встановив:

у провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа про банкрутство ПСП "ОСОБА_1 ЗЦМ".

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 16.05.2006 (суддя Філіпова Т.Л.) прийнято заяву до розгляду та порушено провадження у справі про банкрутство (т.1 а.с. 1).

Постановою господарського суду Житомирської області від 29.06.2006 визнано банкрутом Приватне сільськогосподарське підприємство "ОСОБА_1 ЗЦМ"; відкрито ліквідаційну процедуру ОСОБА_2 сільськогосподарського підприємства "ОСОБА_1 ЗЦМ"; призначено ліквідатором підприємства-банкрута ОСОБА_1 ОДПІ (т.1 а.с. 26).

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 16.05.2006 постановлено перейти до загальних процедур банкрутства; призначено арбітражним керуючим (ліквідатором) ОСОБА_2 сільськогосподарського підприємства"ОСОБА_1 ЗЦМ" ОСОБА_5 (т.1 а.с. 35).

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 20.01.2011 звільнено арбітражного керуючого ОСОБА_5 від виконання повноважень ліквідатора у справі про банкрутство ОСОБА_2 сільськогосподарського підприємства "ОСОБА_1 ЗЦМ", призначено ліквідатором ОСОБА_2 сільськогосподарського підприємства "ОСОБА_1 ЗЦМ" арбітражного керуючого ОСОБА_6.

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 22.10.2014 припинено виконання обов'язків ліквідатора банкрута арбітражним керуючим ОСОБА_6; призначено арбітражного керуючого ОСОБА_7 ліквідатором ПСП "ОСОБА_1 ЗЦМ".

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 10.02.2015 припинено виконання обов'язків ліквідатора банкрута арбітражним керуючим ОСОБА_7; призначено ліквідатором ОСОБА_2 сільськогосподарського підприємства "ОСОБА_1 ЗЦМ" арбітражного керуючого ОСОБА_3.

Ухвалою господарського суду від 19.08.2015 замінено кредитора ОСОБА_1 об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області її правонаступником ОСОБА_1 об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирської області; відкладено розгляд справи, звіту ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_3 та ліквідаційного балансу банкрута; призначено наступне судове засідання на 08.09.2015 о 12:10 год.; зобов'язано учасників провадження у справі про банкрутство вчинити певні дії та надати до суду витребувані документи.

До початку судового засідання до господарського суду надійшли наступні документи:

- 28.08.2015 заява управління Пенсійного фонду України в м. Коростені та Коростенському районі від19.08.2015 № 13763/07 про розгляд справи у судовому засіданні 19.08.2015 без участі представника кредитора та про відсутність заперечень щодо затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута;

- 31.08.2015 повернулась копія ухвали господарського суду від 19.08.2015, яку 25.08.2015 було надіслано на адресу кредитора 2;

- 07.09.2015 клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_3 від 07.09.2015 № 02-15/04/48 про відкладення розгляду справи;

- 07.09.2015 заява управління Пенсійного фонду України в м. Коростені та Коростенському районі від 04.09.2015 № 14538/04 про розгляд справи без участі представника кредитора та про відсутність заперечень щодо затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.

Судом встановлено, що особи, які беруть участь у справі, але не з'явилися у засідання, повідомлені про час і місце розгляду справи своєчасно та з дотриманням вимог ГПК України, що підтверджується реєстром на відправку рекомендованої кореспонденції від 25.08.2015

Заслухавши думку представника ініціюючого кредитора, який вважав за можливе проведення розгляду справи за відсутності ліквідатора банкрута, господарський суд вважає за необхідне відмовити у задоволенні клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_3 від 07.09.2015 № 02-15/04/48 про відкладення розгляду справи.

Судом розглядається звіт ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_3 та ліквідаційний баланс банкрута.

Представником ініціюючого кредитора у судовому засіданні заперечено щодо затвердження звіту ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_3 та ліквідаційного балансу банкрута у зв'язку з наявністю у боржника активів - підземного сховища пального за адресою: м. Коростень, вул. Л. Толстого, буд. 3. На думку представника ініціюючого кредитора, ліквідатору банкрута необхідно подавати позов про витребування вказаного майна з чужого незаконного володіння.

Дослідивши матеріали справи, судом встановлено, що ініціюючим кредитором ОСОБА_1 об'єднаною державною податковою інспекцією 12.05.2006 було подано до суду заяву про порушення справи про банкрутство ОСОБА_2 сільськогосподарського підприємства "ОСОБА_1 ЗЦМ", на підставі ст.52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", як відсутнього боржника.

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 16.05.2006 (суддя Філіпова Т.Л.) прийнято заяву до розгляду та порушено провадження у справі про банкрутство (т.1 а.с. 1).

Відповідно до ст.52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013 у разі, якщо громадянин-підприємець - боржник або керівні органи боржника - юридичної особи відсутні за її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником протягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника, заява про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника може бути подана кредитором незалежно від розміру його вимог до боржника та строку виконання зобов'язань.

Відповідно до вимог чинного законодавства, єдиним належним доказом підтвердження факту відсутності боржника за його місцезнаходження є довідка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, до якого внесено запис про відсутність боржника за його місцезнаходженням.

З урахуванням вимог ст. 34 ГПК України допустимими доказами, які можуть підтверджувати відсутність боржника або керівних органів боржника - юридичної особи за її місцезнаходженням, є витяг чи довідка, в якій міститься запис про "відсутність юридичної особи за місцезнаходженням". При цьому, вказані докази мають бути надані заявником при порушення провадження у справі про банкрутство.

Згідно ст. 93 Цивільного кодексу України місцезнаходження юридичної особи визначається місцем її державної реєстрації, якщо інше не встановлено законом; місцезнаходження юридичної особи вказується в її установчих документах. Абзац шостий статті 1 Закону України" Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" визначає місцезнаходження юридичної особи, як адресу органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені.

Пунктом 5 статті 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" передбачено, що місцезнаходження юридичної особи - адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені.

Статтею 16 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" передбачено, що Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.

Відповідно до статті 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

В Єдиному державному реєстрі містяться також відомості про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу, а також відомості про зарезервовані найменування юридичних осіб.

Згідно вимог ч.ч.1, 3 ст.18 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.

При цьому ч. 3 ст. 18 "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" встановлено, що у випадку, якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, не були до нього внесені, вони не можуть бути використані в спорі з третьою особою, крім випадків, коли третя особа знала або могла знати ці відомості.

Статтею 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" передбачено порядок внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі.

Матеріали справи не містять належних та допустимих доказів щодо відсутності керівних органів боржника за місцезнаходженням. Ініціюючим кредитором не надано належних доказів внесення державним реєстратором до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запису про відсутність ОСОБА_2 сільськогосподарського підприємства "ОСОБА_1 ЗЦМ" за його місцезнаходженням на момент подання заяви про порушення провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до спеціального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 18.08.2015 № 21041755 станом на 12.05.2006 (дату звернення ініціюючим кредитором з заявою про порушення справи про банкрутство) отриманого на запит суду щодо ОСОБА_2 сільськогосподарського підприємства "ОСОБА_1 ЗЦМ" внесено запис "відомості не підтверджено"(т.8 а.с. 191-192).

У заяві про визнання банкрутом (т.1 а.с.3-18) ініціюючим кредитором зазначено, що Приватне сільськогосподарське підприємство "ОСОБА_1 ЗЦМ" не звітується до ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції з другого півріччя 2005 року, про що складено довідку вих.№4152/19 від 10.05.2006 (т.1 а.с.5).

З огляду на зазначене, господарський суд приходить до висновку, що подана ініціюючим кредитором 12.05.2006 заява про визнання боржника банкрутом від 12.05.2006 № 4235/10, подана до завершення передбаченого Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013 річного строку після останньої подачі звітності.

Таким чином, враховуючи той факт, що допустимими доказами, які можуть підтверджувати дані про відсутність керівних органів боржника - юридичної особи за її місцезнаходженням є витяг та довідка, де в графі статус відомостей про юридичну особу міститься запис про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням та вказані докази мають бути надані заявником на момент порушення справи про банкрутство за спрощеною процедурою, а матеріали справи таких документів не містять, а також факт не завершення на момент подачі заяви про порушення справи про банкрутство річного строку не подання боржником фінансової звітності, господарський суд дійшов висновку про припинення провадження у даній справі.

Відповідно до п. 36 Постанови Пленуму Верховного Суду України № 15 від 18.12.2009 "Про судову практику у справах про банкрутство" законом не врегульовано подальшого перебігу провадження у справі у випадках, коли у встановленому законодавством порядку виявлено безпідставність вимог кредитора, за заявою якого було порушено справу про банкрутство боржника і у таких випадках, судам слід припиняти провадження у справі, на підставі п.1-1 ч.1 ст. 80 Господарського процесуального кодексу України (за відсутністю предмету спору).

Керуючись п. 1-1 ч. 1 ст. 80, ст. 86 ГПК України, ст.52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013 господарський суд, -

ухвалив:

1. Провадження у справі припинити.

2. Зобов'язати Реєстраційну службу Коростенського міськрайонного управління юстиції Житомирської області внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запис припинення провадження у справі про банкрутство ОСОБА_2 сільськогосподарського підприємства "ОСОБА_1 ЗЦМ" (ідентифікаційний код 05531860, місцезнаходження: 11500, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Л. Толстого, буд. 3) та у термін до 20.09.2015 надіслати до господарського суду Житомирської області витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців згідно запиту.

3. Копію ухвали надіслати відповідно до розрахунку розсилки.

Суддя ОСОБА_8

Розрахунок розсилки:

1 - УПФУ в м. Коростені та Коростенському районі Житомирської області (11500, м. Коростень, вул. Грушевського, буд. 16/1) - рек.;

2 - ДП "ОСОБА_1 молокозавод" ВАТ "Житомирмолоко" (11500, м. Коростень, вул. Льва Толстого, буд. 3) - рек.;

3 - ПСП "ОСОБА_1 ЗЦМ" (11500, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Л. Толстого, буд. 3) - рек.;

4 - а/к ОСОБА_3 (10002, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 112, контора а/к) - рек.;

5 - Реєстраційна служба Коростенського міськрайонного управління юстиції Житомирської області (11500 Житомирська обл., м. Коростень, вул. Шолом-Алейхема, 13) - рек.

Дата ухвалення рішення08.09.2015
Оприлюднено18.09.2015
Номер документу50056925
СудочинствоГосподарське
Сутьправо на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, ліквідатора банкрута) № № 1319 видане 17.07.2013 р.; місцезнаходження: 10002, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 112, контора арбітражних керуючих;

Судовий реєстр по справі —3/103-б

Ухвала від 08.09.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 19.08.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 20.01.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 23.06.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 18.05.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 31.03.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 10.02.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 22.10.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 07.10.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

Ухвала від 23.01.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Омельян О.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні