Постанова
від 08.09.2015 по справі 820/8512/15
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

      Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И  м. Харків             08 вересня 2015 р.                                                                                 №820/8512/15             Харківський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Полях Н.А.,                            розглянувши у порядку письмового провадження  в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрбудпоставка" про стягнення податкового боргу, - В С Т А Н О В И В: Позивач звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з зазначеним позовом, в якому просить суд: стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрбудпоставка" (код 30511430) заборгованість перед бюджетом у сумі 1186,25 грн. з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) з рахунків у банках, які обслуговують його на користь державного бюджету України. В обґрунтування позовних вимог зазначив, що відповідно до облікових даних контролюючого органу Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрбудпоставка" має податковий борг перед бюджетом України у сумі 1186,25 грн. з податку на додану вартість із вироблених товарів в Україні. Представник позивача у судове засідання, призначене на 08.09.2015р., не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, надав до канцелярії суду заяву про розгляд справи без його участі. Представник відповідача у судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, причин неявки до суду не повідомив, жодних заперечень чи клопотань до суду не надавав.    Враховуючи положення ст.ст. 122, 128 КАС України суд вважає за можливе розглядати справу без участі представників сторін у порядку письмового провадження на підставі наявних у справі документів. Відповідно до положень ч.1 статті 41 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється. Дослідивши подані сторонами документи, з'ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку, що позов підлягає  задоволенню з наступних підстав. Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрбудпоставка" перебуває на обліку в Основ'янській об'єднаній державній податковій інспекції м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області як платник податків. На підставі п.200.10 ст.200 Податкового кодексу України, в порядку ст. 76 Податкового кодексу України контролюючим органом було проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість за липень 2014 року Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрбудпоставка". За результатами проведеної перевірки позивачем було складено акт №3018-20-38-15-01/30511430 від 05.09.2014 року "Про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість" (а.с. 14-15). Відповідно до висновків  акту №3018-20-38-15-01/30511430 від 05.09.2014 року, дані камеральної перевірки свідчать про неподання та несвоєчасне подання податкової звітності з податку на додану вартість. Враховуючи висновки акту перевірки  №3018-20-38-15-01/30511430 від 05.09.2014 року, контролюючим органом було складено податкове повідомлення-рішення №0003021501 від 15.10.2014 року, яким відповідачу було нараховано штрафні санкції у розмірі 170,00 грн. (а.с. 16). На підставі п.200.10 ст.200 Податкового кодексу України, в порядку ст. 76 Податкового кодексу України контролюючим органом було проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість за травень 2014 року Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрбудпоставка". За результатами проведеної перевірки позивачем було складено акт №3536/20-38-15-01-09/30511430 від 17.10.2014 року "Про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість" (а.с. 7-9). Відповідно до висновків  акту №3536/20-38-15-01-09/30511430 від 17.10.2014 року, дані камеральної перевірки свідчать про неподання та несвоєчасне подання податкової звітності з податку на додану вартість. На підставі висновків акту №3536/20-38-15-01-09/30511430 від 17.10.2014 року, контролюючим органом було складено податкове повідомлення-рішення №0003801501 від 21.11.2014 року, яким відповідачу були нараховані штрафні санкції з податку на додану вартість у розмірі 1020,00 грн. (а.с.12). Таким чином за податковим повідомленням рішенням №0003021501 від 15.10.2014 року та №0003801501 від 21.11.2014 року, відповідач має податкову заборгованість з податку на додану вартість у розмірі 1190,00 грн. Відповідно до даних облікової картки (зворотній бік) відповідач має переплату на початок року у розмірі 3,75 грн. Отже, на теперішній час відповідач має податковий борг у розмірі 1186,25 грн., що підтверджується наданою контролюючим органом обліковою карткою (зворотній бік). Вирішуючи спір по суті суд зазначає наступне. Згідно з пп. 14.1.39 п.14.1 ст.14 ПК України грошове зобов'язання платників податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства,  контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності. Відповідно до пп. 14.1.137 п.14.1 ст. 14 ПК України орган стягнення - державний орган, уповноважений, здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України. Податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (пп.14.1.175 п.14.1   ст.14 ПК України). Згідно з п.16.1 ст. 16 ПК України платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи. Згідно з п.п.59.1  ст.59 ПК України - у разі коли платник податків не сплачує  суму грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. У зв'язку з несплатою суми податкового зобов'язання у встановлені законом строки, позивачем сформовано та направлено відповідачу податкову вимогу від 19.03.2015 року №1639-25, яка була отримана відповідачем, що підтверджується матеріалами справи. Відповідно до п 59.5 ст. 59 ПК України у разі коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги. Відповідно до п. 87.1 ст. 87 ПК України джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Відповідно до п.п. 19-1.1.2, 19-1.1.21, 19-1.1.22 п. 19-1.1 ст. 19-1 ПК України контролюючі органи здійснюють такі функції: контролюють своєчасність подання платниками податків та платниками єдиного внеску передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів; організовують роботу та здійснюють контроль за застосуванням арешту майна платника податків, що має податковий борг, та/або зупинення видаткових операцій на його рахунках у банку; здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів. Статтею 95 ПК України визначений перелік заходів направлених на погашення податкового боргу платника податків, що здійснюються податковим органом. Відповідно до п. 95.1 та п. 95.2 ст. 95 ПК України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги. Відповідно до п. 95.3 ст. 95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини. Контролюючий орган звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі. Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу. Рішення контролюючого органу підписується його керівником та скріплюється гербовою печаткою контролюючого органу. Перелік відомостей, які зазначаються у такому рішенні, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. Контролюючим органом встановлено за результатами камеральних перевірок факт неподання та несвоєчасного подання податкової звітності з податку на додану вартість. Відповідно до п.120.1 ст.120 Податкового кодексу України, неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Таким чином, матеріалами справи підтверджено існування у відповідача податкової заборгованості у розмірі 1186,25 грн. Позивачем, на підтвердження існування податкового боргу, надано облікову картку (зворотній бік) платника податків, яку суд вважає належним та допустимим доказом наявності у відповідача податкової заборгованості. Відповідно до наявної в матеріалах справи інформаційної довідки, у Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрбудпоставка" відкрито наступні розрахункові рахунки у фінансових установах: №26057035925403 в АТ "УКРСИББАНК", МФО 351005; №26049035925400 в АТ "УКРСИББАНК", МФО 351005; №26005035925400 в АТ "УКРСИББАНК", МФО 351005. На час розгляду справи вказана сума боргу відповідачем у добровільному порядку не сплачена, доказів самостійної сплати заборгованості відповідачем до суду не надано. На підставі викладеного вище, беручи до уваги той факт, що відповідно до ч.1  ст.71 КАС України, кожна сторона належними і достатніми доказами повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, суд дійшов висновку про законність та обґрунтованість позовних вимог. Відповідно до ч. 4    ст. 94 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються. Керуючись ст. ст. 2, 8-14,51, 71, 94, 160-163, 167, 186 КАС України, суд – П О С Т А Н О В И В: Адміністративний позов Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрбудпоставка" - задовольнити у повному обсязі. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрбудпоставка" (ЄДРПОУ 30511430) заборгованість перед бюджетом у сумі 1186.25 грн. (одна тисяча сто вісімдесят шість гривень двадцять п'ять копійок) з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) з рахунків у банках, які обслуговують його на користь державного бюджету України (р/р №31111029700011 до державного бюджету у відділення УДКСУ у Червонозаводському районі м. Харкова, код одержувача 37999628 в установі банку ГУДКУ у Харківській області, МФО 851011, код бюджетної класифікації 14010100). Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в десятиденний строк з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Постанова набирає законної сили після закінчення строків для подачі апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Суддя                                                                            Полях Н.А.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.09.2015
Оприлюднено16.10.2015
Номер документу50078503
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/8512/15

Постанова від 08.09.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Полях Н.А.

Ухвала від 25.08.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Полях Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні