категорія
статобліку-6.6.6
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
Іменем України
08
вересня 2009 року
Справа № 2-а-7546/09/0470
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у
складі:
головуючого
судді
Н.В. Захарчук
при
секретарі
І.М.Михалевич
розглянувши у відкритому судовому засіданні
адміністративну справу за позовом Прокурора Амур-Нижньодніпровського району м.
Дніпропетровська в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції у
Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська до Товариства з обмеженою
відповідальністю «Технотара» про стягнення заборгованості з податку з власників
транспортних засобів, -
в с т а н о в и в :
01 червня
2006р. до суду надійшов адміністративний позов Прокурора
Амур-Нижньодніпровського району м. Дніпропетровська в інтересах держави в особі
Державної податкової інспекції у Амур-Нижньодніпровському районі
м.Дніпропетровська, в якому прокурор просить стягнути з Товариства з обмеженою
відповідальністю «Технотара» заборгованість з податку з юридичних
осіб-власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів у сумі 1406,75грн..
Позовні вимоги мотивовані тим, що станом на 20.05.2009
року за Товариством з обмеженою відповідальністю «Технотара» рахується
заборгованість по сплаті податку з власників транспортних засобів та інших
самохідних машин і механізмів в розмірі 1406,75 гривень. Податковий борг по
податку з власників наземних транспортних засобів та інших самохідних машин і
механізмів виник внаслідок несплати узгоджених податкових зобов'язань. В
добровільному порядку відповідач борг не сплатив, у зв'язку з чим прокурор звернувся до суду про
стягнення заборгованості з відповідача.
Прокурор Амур-Нижньодніпровського району м.
Дніпропетровська в судове засідання не
з'явився, будучи належним чином повідомлений про дату, час та місце слухання справи, причини неявки суду
невідомі. Відповідно до частини 9 статті 35 Кодексу адміністративного
судочинства України, повістка вважається врученою посадовій чи службовій особі,
яка є учасником адміністративного процесу, якщо її доставлено за адресою місця
служби цієї особи і це підтверджується підписом відповідної службової особи, у
зв'язку з чим суд вважає за можливе розглянути справу без його присутності, за
наявними у справі матеріалами.
Представник Державної податкової інспекції у
Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська в судовому засіданні
підтримав заявлений в їх інтересах позов та просив суд задоволити позовні вимоги в повному
обсязі.
Відповідач у судове засідання не з`явився, будучи належним чином повідомлений
про дату, час та місце слухання справи, але на адресу суду повернувся конверт з
відміткою поштового відділення про відсутність адресата за вказаним
місцезнаходженням. Відповідно до частини 8 статті 35 Кодексу адміністративного
судочинства України, повістка вважається врученою юридичній особі, якщо вона
доставлена за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру і це
підтверджується підписом відповідної службової особи, у зв`язку з чим суд
вважає за можливе розглянути справу без його присутності, за наявними у справі
матеріалами.
Заслухавши представника позивача, дослідивши матеріали
справи, суд приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних
підстав.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою
відповідальністю «Технотара», юридична адреса вул.Котляревського,буд.5, кв.21,
м.Дніпропетровськ, Дніпропетровська область, зареєстроване, як юридична особа
Виконавчим комітетом Дніпропетровської міської ради 26 вересня 2000 року, код
ЄДРПОУ 31136898 (а.с.10).
Відповідно до наданої
до Державної податкової інспекції у Амур-Нижньодніпровському районі
м.Дніпропетровська звітності по податку з власників наземних транспортних
засобів та інших самохідних машин і механізмів за Товариством з обмеженою
відповідальністю «Технотара» зареєстровано автотранспортні засоби:
-автомобіль
ГАЗ 53а, вантажний об'єм двигуна 4250 куб.см., рік випуску-1976р., реєстр
№НОМЕР_1,
-
автомобіль МАЗ 500А, вантажний об'єм двигуна 11150 куб.см., рік випуску-1984р.,
реєстр №НОМЕР_2.
Податковий борг по податку з власників
наземних транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів виник
внаслідок несплати узгоджених податкових зобов'язань
Таким чином, станом на 20.05.2009 року
за відповідачем рахується борг по податку з власників наземних транспортних
засобів та інших самохідних машин і механізмів в сумі 1406,75 грн..
Статтею 20 Закону України
"Про систему оподаткування" встановлено, що контроль за
правильністю та своєчасністю справляння податків і зборів (обов'язкових
платежів) здійснюється державними податковими органами та іншими органами в
межах повноважень, визначених законом.
Згідно пункту 3 частини 1 статті 9 Закону України "Про систему оподаткування" , платники
податків і зборів (обов'язкових
платежів) зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів
(обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 14 цього ж
Закону передбачено, що податок з власників транспортних засобів та інших
самохідних машин і механізмів, включений до переліку загальнодержавних податків
і зборів (обов'язкових платежів).
Згідно частини 2 статті 6
Закону України "Про податок з власників транспортних засобів та інших
самохідних машин і механізмів" , юридичні особи на основі
бухгалтерського звіту (балансу) у строки,
визначені законом для річного звітного
періоду, подають відповідному органу
державної податкової служби за місцем реєстрації транспортних засобів
розрахунок суми податку з власників транспортних засобів та інших самохідних
машин і механізмів на поточний рік за формою, затвердженою центральним
податковим органом України.
Спеціальним законом з питань оподаткування, який
установлює порядок погашення зобов'язань
юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з
податків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на обов'язкове
державне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове державне
соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що
застосовуються до платників податків контролюючими органами, у тому числі за
порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначає процедуру
оскарження дій органів стягнення є Закон України
"Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та
державними цільовими фондами" (далі - Закон
№ 2181-ІІІ ).
Згідно визначенню даному у пункті 1.3 статті 1 Закону №2181-ІІІ
, "податковий борг"- це податкове зобов'язання, самостійно узгоджене
платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але
не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого
податкового зобов'язання.
За правилами встановленими пунктом 5.1 статті 5 Закону № 2181-ІІІ передбачено, що податкове зобов'язання,
самостійно визначене платником податків у податковій декларації (розрахунку),
вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації (розрахунку).
Відповідно до підпункту 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 Закону № 2181-ІІІ
платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання,
зазначену у поданій
ним податковій декларації
(розрахунку), протягом десяти календарних
днів, наступних за останнім
днем відповідного граничного
строку, передбаченого підпунктом
4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього
Закону для подання податкової декларації.
Підпунктом 5.4.1 пункту 5.4 статті 5 Закону № 2181-ІІІ
встановлено, що узгоджена сума
податкового зобов'язання, не сплачена
платником податків у строки, визначені
цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника
податків.
На момент розгляду справи, заборгованість зі сплати
податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів
в розмірі 1406,75 грн., відповідачем в добровільному порядку не сплачена, що
тягне за собою ненадходження коштів до Державного бюджету України та суттєво
порушує інтереси держави.
Частиною 2 статті 124
Конституції України передбачено,
що юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі.
Відповідно до статті 36-1
Закону України "Про прокуратуру" , встановлено, що наявність
порушень або загрози порушень економічних, політичних та інших державних
інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних
осіб, що вчиняються у відносинах між ними або з державою є підставою
представництва прокуратури інтересів держави в суді.
Відповідно до статей 11
, 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті
обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд оцінює докази,
які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх
безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні (стаття 86
цього Кодексу).
Враховуючи те, що на час вирішення справи, доказів про
сплату заборгованості Товариство з обмеженою відповідальністю «Технотара» по
податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів
в розмірі 1406,75грн. не має, суд приходить до висновку про те, що вимоги
позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам
справи, а тому позов підлягає задоволенню в повному обсязі.
На підставі викладеного, керуючись статтями 128 , 158 , 162 , 163 , 167 , 255 , 257 Кодексу адміністративного судочинства України ,
суд -
ПОСТАНОВИВ :
Адміністративний позов Прокурора
Амур-Нижньодніпровського району м. Дніпропетровська в інтересах держави в особі
Державної податкової інспекції у Амур-Нижньодніпровському районі м.
Дніпропетровська до Товариства з обмеженою відповідальністю «Технотара» про стягнення заборгованості з податку з
юридичних осіб-власників транспортних засобів та інших самохідних машин і
механізмів у сумі 1406,75грн. (одна
тисяча чотириста шість гривень 75копійок)- задовольнити повністю.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю
«Технотара» (49000, м.Дніпропетровськ, вул.Котляревського,5/21, код ЄДРПОУ
31136898) бюджетну заборгованість в
розмірі узгодженої заборгованості по платежам на користь держави до бюджету на
загальну суму 1406,75 грн. на р/р 33210807700003,
код платежу 12020100 відділення Державного казначейства в Амур-Нижньодніпровському
районі м.Дніпропетровська УДКУ у Дніпропетровській області, МФО 805012, ЗКПО
Постанова набирає
законної сили після закінчення строків подання заяви про апеляційне оскарження
та апеляційної скарги, якщо вони були подані у встановлені строки. У разі
подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної
сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Постанова може бути оскаржена в
апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду
через суд першої інстанції шляхом подачі в десятиденний строк з дня
проголошення постанови заяви про апеляційне оскарження і подання після цього
протягом двадцяти днів апеляційної
скарги, з подачею її копій відповідно до кількості осіб, які беруть участь у
справі.
Копію постанови надіслати сторонам.
Текст постанови в повному обсязі
виготовлений 11.09.2009 року.
Суддя:
Н.В.
Захарчук
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.09.2009 |
Оприлюднено | 19.10.2009 |
Номер документу | 5029312 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Захарчук Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні